Runkosarja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat KooKoo
Luitko tuon kohdan "itse näen kyllä, että isot jäähyt nostavat minuuttimäärää suhteettomasti"? Jos luit niin et ehkä ymmärtänyt.Isoihin jäähyihin liittyy toisinaan myös pelikieltoja, mutta miten ne liittyvät jäähyherkkyyteen? Sä siis olet aidosti sitä mieltä, että yksi rike joka johti 25 jäähyminuuttiin tekee joukkueesta jäähyherkemmän kuin toisen joukkueen samassa ottelussa saamat 12 kaksiminuuttista?
Jäähyminuutit kertovat vain ja ainoastaan sen, kuinka monta rangaistusminuuttia joukkueelle on vihelletty. Jäähyherkkyys puolestaan kertoo, mille joukkueelle vihelletään herkemmin jäähyjä. Minuutit eivät anna siihen vastausta, lukumäärät antavat. Useiden kymmenien otteluiden tilastot nimenomaan kertovat tämän, aivan kuten @Satunnainen ansiokkaasti kertoikin. Jäähy on jäähy riippumatta siitä arvotaanko se kahden vai viidenkymmenen minuutin arvoiseksi.
Mulla on parempaa tekemistä kuin kinata täällä, mutta toistan, että isojen jäähyjen vaikutus tasaantuu kauden aikana ja sen takia jäähyminuutteja voi tarkastella muun muassa jäähyherkkyyden mittarina. Mutta heihei vaan, tämä on liian turhaa tekemistä mulle.