Kankaanperälle 7 matsia taklauksesta ja 5 historiasta. Mun mielestä nyt alkaa linja löytymään ja se linja on hyvä
Joo turha verrata näitä uusimpia tapauksia Kunykin ja Sailion taklauksiin kun linja muuttui kovemmaksi Lambergin taklauksen kohdalla. Uudella linjalla sailio saisi n. 6-7 peliä ja kunyk n. 8-10 peliä.
Frimanin neljän pelin kakku on aivan sopiva tuomio. Minimi. Onneksi ei Ikonen ilmeisesti loukkaantunut tilanteessa. Friman olisi voinut jättää taklaamatta päähän. Jokainen voi vielä katsoa youtubesta tilanteen ja todeta että aivan turha töötti.
Kurinpidolle tästäkin pisteet.
Miksi linja muuttui kesken kauden ja kenen kanssa linjan muutoksesta päätettiin? Eikä mulla ei ole mitään nykyistä linjaa vastaan, mutta jos esim pelaaja menettää palkan, vaikka Kankaanperä nyt 12ottelun ajalta, niin kai pelaajien oikeusturvan kannalta olisi kohtuullista että linja päätettäisiin ja informoitaisiin ennen kauden alkua eikä näin että yhtäkkiä tuomioita kovennetaan. Tuossa ruetaan puhumaan jo noin 20% palkan alennuksesta siis jos pelaaja menettää palkan pelikiellon ajalta. Ei enää mikään perussetti.
Huvittavaa lukea facebookissa eri sivujen päivityksiä aiheesta, kun porukka huutelee miten ei ole mitään linjaa tällä hetkellä :D
Koska kurinpidossa on ihmisiä ja ihmiset tekee virheitä. Nyt se virhe on myönnetty ja linja muutettu. Ikävää että näin kävi, mutta sentään asialle tehtiin jotain
Miksi linja muuttui kesken kauden ja kenen kanssa linjan muutoksesta päätettiin? Eikä mulla ei ole mitään nykyistä linjaa vastaan, mutta jos esim pelaaja menettää palkan, vaikka Kankaanperä nyt 12ottelun ajalta, niin kai pelaajien oikeusturvan kannalta olisi kohtuullista että linja päätettäisiin ja informoitaisiin ennen kauden alkua eikä näin että yhtäkkiä tuomioita kovennetaan. Tuossa ruetaan puhumaan jo noin 20% palkan alennuksesta siis jos pelaaja menettää palkan pelikiellon ajalta. Ei enää mikään perussetti.
Kyllä tuosta linjan löytää. Jos Lamberg olisi saanut 8 peliä, linja olisi hyvinkin selvä, mutta ilmeisesti hänen kohdallaan linjaa hieman kovennettiin.
Lamberg vs Kankaanperä, Kankaanperän tuomio on ankara.
Peruste,
tilannenopeus täysin eri tasolla. Iskuvoima on nopeudesta johtuen korkeampi (F=mv^2) (ei tietenkään ole näin yksinkertaista mutta periaate). Lambergin tapaus oli minun mielestä huomattavasti korkeamman iskuvoiman, suuremman loukkaantumisriskin tilanne, jotka pitäisi ottaa tarkemmin ja ankarammalla rangaistusasteikolla pois.
Peruste,
tilannenopeus täysin eri tasolla. Iskuvoima on nopeudesta johtuen korkeampi (F=mv^2) (ei tietenkään ole näin yksinkertaista mutta periaate). Lambergin tapaus oli minun mielestä huomattavasti korkeamman iskuvoiman, suuremman loukkaantumisriskin tilanne, jotka pitäisi ottaa tarkemmin ja ankarammalla rangaistusasteikolla pois.
Peruste,
Luitkohan edes perusteluita? Kankaanperälle tuli 5 peliä kakkua rangaistushistorian takia, kun Lambergille 3. Mielestäni täysin linjassa.Petyin. Olisi ilman muuta historiansa takia pitänyt tulla enemmän kuin 12
KYLLÄ! Täysin samaa mieltä. Nyt voidaan puhua että linja on ja sitä noudatetaan. Toivottavasti tämä pitää myös loppuun astiKankaanperälle 7 matsia taklauksesta ja 5 historiasta. Mun mielestä nyt alkaa linja löytymään ja se linja on hyvä
Missään ei ole lukenut, että linja olisi muuttunut, eikä näin ole minusta käynytkään. Selkeistä tahallisista (mitkä pelaaja itse voi valita) tulee kovempi kakku, kuin vahingoista ja uusijoiden kakut koventavat selvästi. Täysin linjakasta, vaikka itse kuvittelin Kankaanperälle alle 10 ottelua kokonaisuudessaan.Joo turha verrata näitä uusimpia tapauksia Kunykin ja Sailion taklauksiin kun linja muuttui kovemmaksi Lambergin taklauksen kohdalla. Uudella linjalla sailio saisi n. 6-7 peliä ja kunyk n. 8-10 peliä.
Frimanin neljän pelin kakku on aivan sopiva tuomio. Minimi. Onneksi ei Ikonen ilmeisesti loukkaantunut tilanteessa. Friman olisi voinut jättää taklaamatta päähän. Jokainen voi vielä katsoa youtubesta tilanteen ja todeta että aivan turha töötti.
Kurinpidolle tästäkin pisteet.
Mitenhän tuo palkkahomma nyt sitten oikein menee? Ennenhän päätöksessä oli maininta tästä palkan menetyksestä, mutta nyt ei ole palkasta mitään mainintaa? Eli onko homma vielä sama vai onko siihen tullut muutosta esim case Tyrväisen vuoksi?