Tuota samaa katsoin ja ihmettelin päätöstä.Tuossa lopussa meni tuomareilta täysin ohi Tyrväisen selkeä jäähy. Osala runnoo Quinceya ja Tyrväinen tulee ns kolmantena miehenä raukkamaisesti takaa ja vääntää Osalan väkisin jäähän. Tuossa muuten hyvin näki, miten väkivahva Osala on. Hurjat voimatasot, Tyrväinen ei millään meinannut edes takaa saada miestä nurin.
Boman on minun mielestäni todella huono tuomari. Tiedostan, että hän on ainakin ollut arvossa niin pelaajien kuin Liigankin taholta. Onneksi Suomessa on kuitenkin mielipiteenvapaus. Käytän sitä nyt, vaikka tokihan olen tainnut kyseistä herraa arvostella tässä ketjussa aiemminkin. Boman on pelkuri. Hän pyrkii olemaan viheltämättä aina, kun suinkin pystyy. Näin syntyy hulvattomia tilanteita. Boman seuraa vieressä ja katsoo päivänselvää rikettä suoraan silmiin, ei vihellä, vaan pyyhkäisee hikikarpalon sormellaan pois nenänsä päältä. Peli jatkuu. Näitä tilanteita on yhdessä pelissä lukuisia. Hän on kuitenkin pelkuruutensa lisäksi omanarvontuntoinen. Niinpä jossain vaiheessa peliä on vihellettävä tiukka tuomio. Tänään se oli Osalan 2+10min. Väärin meni, mutta saipahan vähän röyhistellä. Avuton tuomari on Boman, siis minun mielestäni.