Jaahas, lienee minun vuoroni; nyt menee tunteisiin. En vaan osaa ymmärtää tätä touhua, jota ammattilaisten sarjassa suoritetaan. Tuomareiden toiminta on tällä hetkellä Bloodia vastaan ylimielistä ja sanalla sanottuna lapsellista. Minäkään en jaksaisi alkaa mihin ajojahti -huutoisiin, mutta nyt tämä kyllä on omituista.
Vitsillä voisi heittää, että Liigan tuomareiden What´s app -ryhmässä kilpaillaan, kuka on jo heittänyt Bloodin pihalle. Siellä sitten Fonselius ja Kaukokari pääsevät elvistelemään omilla suorituksillaan.
Bloodin tavasta pelata ja pelaajatyypistä en ala tässä vänkäämään, mutta minua jo säälittää hänen kohtalalonsa. Itsellä ei kasetti kestäisi näiden ulosajojen jälkeen, mutta nöyrästi äijä poistuu jäältä suihkuun, vaikka varmasti nuppi kiehuu pahastikin.
Seuraavaksi, kun Fonselius/Kaukokari ovat Porissa puhaltelemassa pilliin, niin jos vain paikalle pääsen, tulen muutamalla terävällä huudolla heitä muistuttamaan näistä pelleilyistään. Muutahan ei voi tehdä, koska munaton järjestelmä ei heitä tule rankaisemaan ja otteluvalvojatkin puolustelevat älyttömiä tuomiota.
Laitetaan tähän samaan tarinaan vielä kolme lampaanpersettä Nokelaisen Petterille. Olen äijää pitänyt arvossaan, mutta tänään lähti mopo keulimaan ja taisi olla Kaukokarin lisäksi ainoa, joka näki jalkapyyhkäisyn tapahtuneen (vai oliko se "ei niin kiva taklaus" tms.).
Lopuksi ketjun otsikkoon liittyen kehittämisidea, joka on täällä Jatkoajassa jo ollutkin esillä: isoihin rangaistuksiin myös haaston mahdollisuus. Jos tuomareiden ylimielisyys jatkuu tulevaisuudessakin samanlaisena, niin eihän tänne uskalla enää vähänkään fyysisemmät jätkät tulla pian edes pelaamaan, kun kakkua satelee perkele sun oman nimen vuoksi jo ihan älyttömiä määriä ja "kalliot" sun muut "paremmat pelaajat" pelaavat omilla säännöillään.
Kiitos hei.