Oli kyllä aika tahallisen näköinen suoritus ja eikös tuomarilla ollut jo käsikin pystyssä mutta ei sitten antanutkaan mitään vaikka ilmeisesti maalivahdin naamakin vähän aukesiKyllä vähän saa napauttaa vastustajan maalivahdin naamaa mailalla. Se on näköjään lügassa ihan ok. Ei Porissa ainkaan jäähyä siitä annettu.
Taisi olla eilinen peli Tapparalle kolmas putkeen Oulussa kun eivät saaneet ylivoimaa.
Ehkäpä tästäkin olisi voinut muutaman minuutin viheltää.
Samaa mietin. Mikä tuossa oli rikkeen arvoista?Miksi ihmeessä? Ihan perus taklaus, eikä edes erityisen kova
Noku Tappara ja noku kärppä ja ku tolleen kaatuu. Johan tuosta jäähyn vaatiminen/itkeminen jälkikäteen on joko provo tai jääkiekon raiskaamistaSamaa mietin. Mikä tuossa oli rikkeen arvoista?
Taisi olla eilinen peli Tapparalle kolmas putkeen Oulussa kun eivät saaneet ylivoimaa.
Ei auennut.Oli kyllä aika tahallisen näköinen suoritus ja eikös tuomarilla ollut jo käsikin pystyssä mutta ei sitten antanutkaan mitään vaikka ilmeisesti maalivahdin naamakin vähän aukesi
Yläpuolelta kuvattuna näytti mediakuutiolta ainakin täysin tahalliselta korkealta mailalta.Ei auennut.
Niin ja siis meinasin että tuomari oli jo antamassa jäähyä, mutta päättikin sitten perua senYläpuolelta kuvattuna näytti mediakuutiolta ainakin täysin tahalliselta korkealta mailalta.
Kunnioitan mielipidettänne mutta naama ei auennut. Tämä siis televisiosta lähikuvasta katsottuna kun Rubin kävi hieromassa päätään pyyhkeeseen vaihtopenkillä. Eteenpäin.Yläpuolelta kuvattuna näytti mediakuutiolta ainakin täysin tahalliselta korkealta mailalta.
Ja tämä liittyy ammattituomareihin miten? Kaikilla tuomareil on samat säännöt.Mun mielestä tää ammattituomarointi on toiminut toistaiseksi oikein hyvin. Nyt saa pelata eikä joka kontaktista tule jäähyä. Toivottavasti toimii jatkossakin.
Tästä pitäis mun mielestä aina viheltää pikku kakkonen pelin viivyttämisestä, kun aletaan muka ihmetellä vaihtopenkillä, et kuka muka siellä kentällä nyt olikaan. Helppo sääntö olla ottamatta kakkosta ja helppo viheltää pois.Eikö voisi tehdä linjauksen, ettei enää yhtään tuota vaihtopelleilyä noiden pitkien kiekkojen jälkeen? Joka porukalla tuota samaa saakelin arpomista ja huiliajan hakua. Sama juttu siinä, että ei mennä pyyhkimään hikeä tai visiiriä.
Mua kiinnostaisi tietää, et miten sen pitäisi näkyä, miten se muka määritellään ja kuka sen määrittelee/tutkii, että miten menee? Jyri Rönn, jonka mielestä kaikki menee aina hienosti?Joo ei varmaan vielä näy ammattituomareiden vaikutus. Ovat kuitenkin samat heput, jotka aikaisemminkin oikeutta jakaneet. Ehkä se joulun jälkeen voi jo näkyä jotenkin...
Vaatii hieman totuttelua tämä uusi linja. Toisaalta, on linja ollut sen verran kova, että jää ihan selvät kampitukset ja koukut viheltämättä. Sitä en itse jaksa ymmärtää.Mun mielestä tää ammattituomarointi on toiminut toistaiseksi oikein hyvin. Nyt saa pelata eikä joka kontaktista tule jäähyä. Toivottavasti toimii jatkossakin.
Tasoerojen tasaamista on tämä uusi linja. Tuskin yllätys monellekaan vallitsevassa tilanteessa ja tässä organisaatiossa.Vaatii hieman totuttelua tämä uusi linja. Toisaalta, on linja ollut sen verran kova, että jää ihan selvät kampitukset ja koukut viheltämättä. Sitä en itse jaksa ymmärtää.
Tasoerojen tasaamista on tämä uusi linja. Tuskin yllätys monellekaan vallitsevassa tilanteessa ja tässä organisaatiossa.
Tasoerojen tasaamista on tämä uusi linja. Tuskin yllätys monellekaan vallitsevassa tilanteessa ja tässä organisaatiossa.
Vahva sama. Viimeisessä kolmessa JYP-pelissä jäähyjä on vihelletty JYPille 6 kpl ja vastustajille 6kpl. TPS-pelissä kumpikaan joukkue ei saanut yhtään jäähyä (JYPille yksi siirretty rangaistus).Iso pettymys on tämä tämän kauden linja. Puheita oli taitokiekkoa suosivan tiukemman linjan ottamisesta, mutta se taisi käytännössä tarkoittaa sitä että jäähyt ovat tiukemmassa ja "taitokiekko" pääsee yhä enemmän esiin. Miksi edes palkata ammattituomarit, jos rikkeitä ei edes yritetä viheltää pois?