Niin, tätä samaa jauhettiin kun viimeistä sopimusta tehtiin, että ei kukaan maksa yhtä paljoa kuin Sanoma oli maksanut.. ja kas, Telia maksoi tuplat Sanoma -soppariin nähden.
Saa nähdä oliko maksettu hinta mallia Saksan ilmatilan ostaminen vai oikeasti tuloksellinen. Perusteita vastaavalle hinnalle on vaikea tällä hetkellä löytää, ellei ole Tampereelta.
Yleisömäärät ja katsojamäärät (striimien perässä) ovat vahvat, jos vaan ottasit huomion tuon Jokerien ja Espoon vaihtumisen Jukureihin ja Sporttiin
Toki onhan narratiivi ikävää, kun aikaväli on noin pitkä ja varsinkin Jokerit nostivat katsojamääriä, mutta ei se muuta siltikään sitä faktaa, että mikään data ei viittaa trendaavaan nousukäyrään katsojaluvuissa, vaan pikemminkin stagnaatiossa olevaan tuotteeseen lievällä laskualalla. Olisiko sinulla heittää jotain lähdettä noihin striimilukuihin, koska en itse ainakaan löytänyt. Olisi mielenkiintoista tutkia tuota asiaa, että onko asian laita noin. Lisäksi - onko tuo nyt ollut niin hyvä asia, että Blegin ja Jokereiden tilalle ovat tulleet esimerkiksi juuri nuo kaksi seuraa, eikä esimerkiksi sarjaa olisi Jokereiden lähdön jälkeen vaikkapa avattu, jolloin Mestiksessäkin olisi enemmän eloa, eikä olisi taantunut nykyiseen statukseensa?
Jkylän Hipposta aletaan rakentaan ensvuonna, Turkuun tulee uusi halli, Ouluun puuhataan areena, gardenkin siä putkessa on, Lappeenrannassa juuri esiteltiin uus hallihanke...
Ilmeisesti näitä investointeja suunitellaan kuihtuvaan liigaan? on ne hölmöjä
Toki, mutta ettei vain investointeja tehtäisi myös muihinkin käyttötarkotukseen monikäyttöisenä tapahtuma-areenana? Investoiminenhan on mahtavaa ja siitä erittäin iso peukku, mutta vain Liigan siivellä tuollaisia tehtäisiin niin tähän en usko.
Liiga on kiva pöhöttönyt kupla, joka raapii mahaansa niin pitkään, kun rahaa vielä riittää tulevana köyhän miehen änärinä. En vain näe tässä pitkässä juoksussa kannattavuutta, koska tuote ei luo tarinoita tai puhetta enää samalla tavalla. Sen näkee ihan tuossa Google -aktiivisuudessa, jota voi pitää hyvänä mittarina ihan siksi, koska sen kautta joka tapauksessa ihmiset lähtevät hakemaan keskusteluita tai tietoa sarjasta. Sen käyrä on aktiivisuusluvuissa aikakaudella, jolloin ihmisillä ei ollut läheskään samanlaista saatavuutta ja aktiivisuutta verkon saatikka Googlen suhteen.