Viestin lähetti Eddie
Suljetun liigan kannattajat voisivat perustella miksi talousalueidensa puolesta:
Kookoo ei pystyisi samaan kuin Saipa
Eiköhän tämä tullut perusteltua ihan riittävän hyvin jo tuossa kausina 91-96. SaiPa putosi liigasta kauden 90-91 jälkeen ja kaudella 91-92 teki täydellisen "talouden parannuksen". Kauden 95-96 päätteeksi joukkue nousi liigaan. KooKoolla on taisteli divarissa SaiPan ohella nuo kaudet mutta niin vain täällä hommat hoideltiin siten, että liiganousu järjestyi.
Itse aiheeseen sanoisin, että olen karsintojen kannalla. Loppuisi tämä loputon marina siitä, miten "huonojen joukkueiden kannattajat haluu suljetun liigan vain sen takii ettei ne itte putoo mestiksee...". Olen täysin varma, että SaiPa pesisi mahdollisissa karsinnoissa - jotka mieluiten pitäisi pelata vaikkapa neljän joukkueen kaksinkertaisena sarjana - kaikki Mestiksen joukkueet jopa helposti.
Kannattaisi Espoossakin liputtaa suljetun liigan puolesta. Olisi se noloa, jos Salonojan rahajoukkue häviäisi karsinnoissa vaikkapa KalPalle. Kyllähän se niin on, että Espoossakin sija 13 on ihan yhtä mahdollinen kuin täällä Lappeenrannassa.