Ralph, tykkään kirjoituksistasi täällä palstalla, mutta mikä järki heittää tällaista listaa, jos ei ehdi kunnolla paneutua.... paljon hyvää, mutta aika moni löytänyt selkeästi sellaisia pelaajia, joiden pitäisi olla oletusarvoisesti selkeästi listalla.Viime kauden tavoin minun listani 50 parhaasta pelaajasta Liigassa tulevalla kaudella. En ehdi kirjoittaa nyt mitään selostusta pelaajista, joten tässä vaan listaus. Tiedän, että jokaisella on oma suosikkijoukkueen pelaaja tai pelaajat, jotka ovat liian matalalla ja se aiheuttaa joissain närästystä. Tarkoitus ei olekaan miellyttää ketään vaan tuoda lista julki, kun sellaisen itselleni kirjoitinkin.
Oman jengini osalta siellä ei ole yhtään puolustajaa ja maalivahtia, joka tuntuu erikoiselta, kun puhutaan kuitenkin ihan kärkiporukkaan ennustetulta jengiltä. Smaltzeri-Auvitu-Lyytinen esim? Vaikea valita kuka se noista on, mutta 100%:n varmasti vähintään 1 noista on top50, todnäk2.. Jos Auvitu pelaa 50+ matsia niin Lyytisen kanssa listalle. Garteig on nykynäyttöjen perusteella liigan top 5 veskarien joukossa tulevalla kaudella... jonkun siis varmasti pitäisi mahtua listalle.
Sinänsä hauskaa, että nostit JMA 50 jengiin... mä mietin tota hattutemppu vedonlyöntiä pitkään, vaikka en halunnut osallistua niin heittäisin JMA sen panokseni.... mutta isossa kuvassa kun itse veikkaan Kärpille hyvää runkosarjaa niin siellä on toiset pelaajat kärkiviulun soittajina, JMA yksittäisten pelien ratkaisuissa mukana....