Et sinä voi tietää minun valehtelevan. Ainoa, joka sen voi tietää olen minä itse. Olen sanonut olevani rehellinen ja avoin tämänkin asian suhteen. On harmillista, ettet usko vilpittömyyteeni. Toinen vaihtoehto on se, että jostain syystä et täysin ymmärrä, mitä sana valehtelu tarkoittaa.
Aika moni on sinulta
@McTorso toivonut lihaa luitten ympärille koskien sekä Mannerin ylivertaisuutta valmentajana ja kärppien materiaalin leveydestä, mutta vielä toistaiseksi ei lihaa ole näkynyt. Konkreettisia juttuja, joita muut eivät ole ymmärtäneet, mutta jotka sinä ymmärrät ja tiedät niiden johtavan kultaiseen kevääseen.
Voisitko nyt kertoa, että millä tavalla kalenterivuonna 2020 Mikko Manner on näyttänyt ylivertaisuutensa muihin valmentajiin nähden? Virta, Myrrä ja Ahokas ovat antaneet aika kivat näytöt, mutta joku juttu sillä Mannerilla on oltava, mutta mikä? Ketkä yksilöt ovat ottaneet Mannerin alaisuudessa suuren kehitysloikan? Entä mitkä alueet eritysesti ovat joukkuepelissä kehittyneet?
Entä miten kärppien materiaali on leveämpi ja laadukkaampi, kuin Lukon, tai Tapparan vastaava? Jos top kolme hyökkääjät jätetään pois laskuista, niin itse en vaihtaisi yhtään Lukon 2-4 kentän pelaajaa päikseen Kärppien vastaavien kanssa. Ainoana poikkeuksena tulevaisuutta ajatellen Räty jolle taitaisi maisemanvaihto tehdä hyvää.
Ja jos joukkue on niin leveä ja laadukas, niin miksi huonoja otteita pitää selitellä poissaoloilla?