Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Minä en usko hetkeäkään siihen, että McTorso valehtelee, kun hän kertoo Kärppien materiaalin olevan hänen mielestään parempi kuin Lukon taikka Tapparan. En usko, että hän myöskään valehtelee, kun hän kertoo hänen mielestään Lukolla olevan kapea materiaali. Uskon satavarmasti myös siihen, että syvällä sisimmässään hän uskoo, että Kärpät tulee jyräämään runkosarjan voittajaksi.
Samalla tavalla jotkut ihmiset uskovat Jumalan olemassaoloa ja pikkulapset esimerkiksi joulupukkia. Siinä mielessä väitteet valehtelusta ja toisen uskon kyseenalaistaminen on järjetöntä, koska kukaan ei voi toisen pään sisään päästä.
Ne mielipiteet ja väitteet kuitenkin voi kyseenalaistaa, kuten minäkin olen tehnyt ja siitähän tässä loppupeleissä taitaa olla kyse.
Samalla tavalla jotkut ihmiset uskovat Jumalan olemassaoloa ja pikkulapset esimerkiksi joulupukkia. Siinä mielessä väitteet valehtelusta ja toisen uskon kyseenalaistaminen on järjetöntä, koska kukaan ei voi toisen pään sisään päästä.
Ne mielipiteet ja väitteet kuitenkin voi kyseenalaistaa, kuten minäkin olen tehnyt ja siitähän tässä loppupeleissä taitaa olla kyse.