Kärkijoukkueissa Selin ei ole onnistunut vakuuttamaan. Kärkijoukkueita on minun silmissäni aina korkeintaan 3-4 ja "vakuuttamiseen" vaaditaan mielestäni vähintään finaalipaikka. Pronssi voi olla jonkin tasoinen onnistuminen, mutta ei se varsinaisesti vakuuta, jos pääsee kertaalleen juuri ja juuri sellaiseen tulokseen mitä joukkueen rosteri edellyttää.Siis HPK sijalle 6 runkosarjassa ja HIFK pronssille, ei mielestäsi ole sen tason vaikuttamista, että on molemmissa koreissa onnistunut? Melkoinen on vaatimustaso itsensä näyttämiselle. Ja minä pidän Seliniä keskiverto koutsina, mutta "lätkäjätkänä" henkeen ja vereen. Olen tämän saman toistanut palstalla useasti. Moni ei tule miljoonapalkalla ollessaan availeen lauantaiaamuna kello 8 ja risat D AA-junnujen peliin rankkuaition luukkua ja hoida senkin homman niin hyvin kuin voi. Ei paras pelikirja, mutta kyllä se silti valmentaa osaa. Ei vain ole koskaan tehnyt itsestään numeroa ja minulta on aina saanut tästä syystä arvostusta.
Arvostan Seliniä kyllä, mutta tässä yhteydessä hän ei mielestäni kuulu siihen kategoriaan mitä alun perin haettiin.