Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Joskus teininä puhelin nähneeni kaiken sinä päivänä, kun Suomi on voittanut jääkiekon maailmanmestaruuden, Suomi voittanut euroviisut ja Lukko minun elinaikanani Suomen mestaruuden. Minun matematiikallani todennäköisyys, että näkisin Lukon mestaruuden, lopputulos alkaa olemaan jo desimaaleja. Tärkeintähän on osallistuminen :) "vuodesta toiseen kovalla budjetilla".
Itsehän olen joskus lähipiirissäni jopa sanonut, että voin lopettaa jääkiekon seuraamisen ja puolestani Lukko saa vaikka tippua divariin taikka lopettaa toimintansa, kunhan kerran elämässä koen Rauman Lukon Suomenmestaruuden.
Tämä ei missään nimessä tarkoita, että seura ei merkitse minulle mitään, vaan pikemminkin voisin kuolla onnellisena. Lukko seurana on allekirjoittaneelle lähes kaikki kaikessa ja mestaruus olisi tunne mitä en pystyisi edes sanoin kuvailemaan.
Via Dolorosa Lukon kannattajana ehkä päättyy jonain päivänä ja itselleni sen merkitys olisi aivan valtava, ainutlaatuinen ja äärettömän tunteikas. Sitä ennen kuitenkin juodaan shamppanjat aina Pitsiturnauksen jälkeen.
Skool!