Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Joo Ramu onki ihan vedenpitävä kortti. Jätkä ei pystynyt pelaamaan viime vuonna peliäkään koska henkilökohtaiset syyt. Nyt kuitenkin elämä ja jääkiekko on ihanaa ja mikä voisikaan mennä pieleen? Zabon jälkeen sen potentiaalin ja jopa niiden laadukkaiden täytepelaajien osalta homma on vähän niin ja näin...
Jaa Ikonen on 14 pisteen ennätyskaudellaan kunnon kärkipelaaja? Selvä kait se sitten. Ja paljonko Pitkäsen pisteistä on kiittäminen Strömwallia?
36v Haatajaa ei voida pitää varmana top6 pelaajana.... saati sitten kärkipelaajana... näin olen lukenut. Hienoa, että Hakulinen sai nyt sen ensimmäisen hyvän kautensa pelattua ennen kuin mittariin tuli 30 vuotta. Olen aina tykännyt Anrein pelistä. Bucek ja Mingola???? Älä nyt viitsi naurattaa... Näitä ei kukaan muu olisi pitänyt kärkipelaajina kuin Lukkofani nimenomaan tässä yhteydessä.
Näillä kriteereillä voisin sanoa, että on Ässilläkin hyviä kärkipelaajia Spink, Spink, Lähteenmäki, Tiivola, Kivenmäki, Killinen...
Eikä näät tämän tason pari kolme kärkipelaajaa tule vaakakuppia kääntämään mihinkään suuntaan näiden alakastin joukkueiden voimasuhteissa. Kyllä se on se kokonaisuus mikä ratkaisee.
Jännästi äänensävykin jo muuttui, kun Lukkofani tuli keskustelemaan voimasuhteista mitkä liittyy Ässiin.
Sanoinko minä Bucekia, Ikosta taikka Mingoiaa kärkipelaajiksi? Kysyit laatua ja potentiaalia, johon minä vastasin pelaajat. Olisi varmaan erikseen pitänyt laittaa kategoriaan, ellei kauttaviivalla alkuperäisestä viestistä ymmärrä kumpi on kumpaa.
Edit. Mitä siihen Mingoiaan tulee, niin mies teki vieläkin 26 ottelussa saman verran tehopisteitä mitä Spinkit koko kaudella.