Voihan se olla, että Lennu on sen verran kova liideri että on itse vetäytynyt kun ei kulje pelillisesti oikeen ollenkaan.
Tuo oli myös minun ensimmäinen ajatus. Jos näin, on se häneltä arvostettava, vastuullinen, kunniakas ja miehekäs teko. Hyvä Lennu!
Rivien välistä voi kyllä lukea, että se urheilullisuus ei ole nyt ollut keskiössä Petrellin kanssa.
Ei välttämättä. "Pitää keskittyä harjoituksiin" voi myös tarkoittaa, ettei ole sisäistänyt jotain pelitavallisia asioita.
Tuntuu, että osa IFK-faneista ei ymmärrä, mitä IFK-perhe tarkoittaa tai miten Pikkaraisen filosofia toimii, vaikka molempia asioita on yleisesti avattu ties missä.
Kerrotko vielä mikä on se oikea tapa reagoida, oikea tapa olla IFK-fani?
Kyse ei ole siitä, että "on munaa ottaa kapteenin natsat Lennulta pois".
No kyllähän se rohkeutta vaatii viedä ikonilta C-kirjain, kyllä siinä on riskinä että elinkautiset asettavat proteesin ja nousevat barrakuudoille.
Kapteenin natsat ei ole mikään helvetin palkinto ja nyt seuraisi joku rangaistus. Joukkueenjohto on nyt miettinyt mikä on joukkueelle paras. Enkä kyllä tajua minkä helvetin rivien väleistä urheilullisuus ei muka olisi ollut keskiössä. C-kirjain tuo paljon vastuuta kaikessa joukkueen toiminnassa ja nyt Lennu voi rauhassa keskittyä itse asiaan. Kapteenin velvoitteet ovat varmasti vieneet hänen energiaa ja keskittymistä, mutta se ei ole sama asia kuin että Lennu ei olisi pitänyt huolta urheilullisuudestaan.
Tämä on joukkueen kannalta hyvä päätös ja se on pääasia. Jotenkin silti arvasin että täällä on tietty osasto lällättelemässä ja potkimassa maassa makavaa, kun samaan aikaan tämän päätöksen tarkoitus on myös jeesata Lennua. Ei lyödä lyötyä ja siinä on aika helvetin iso ero.
Helvetin hyvä päätös, mutta ei täällä ole yksikään kirjoittaja sen enempää lällätellyt, lyönyt lyötyä kuin potkinut maassa makaavaakaan. Lähes jokainen on sanonut tyyliin että hyvä päätös ja nyt tsemppiä Lennulle, ehkä tämä tästä..