Lehterälle kenkää!

  • 239 104
  • 1 181

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joko on paperit maistraattiin vetämässä?

EDIT: Jaa olitkin jo syönyt sanasi tuolla toisessa ketjussa, jonkun höpöhöpö pitkävetotulokseen vedoten. Noilla selityksillä voisi luoda uraa politiikassa.

Eihän SaiPa voittanut eilen, Pitkävedosta tarkistin.
 

Liitteet

  • 2AF3D9CE-8DEE-4B92-96B8-C68136E0F630.jpeg
    2AF3D9CE-8DEE-4B92-96B8-C68136E0F630.jpeg
    67,3 KB · kertaa luettu: 439

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille

Liitteet

  • Screenshot_20200208-110839__01.jpg
    Screenshot_20200208-110839__01.jpg
    350,3 KB · kertaa luettu: 361

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä ja Pitkäveto laskemme vain täydelliset 3 pisteen voitot voitoiksi, te muut banaanikärpäset voitte juhlia muitakin tuloksia, toki saatte.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse asiassa näinhän se taitaa mennä. Joku oli laittanut 50e SaiPalle eilen ja minä ennustin, että hän lyö rahoiksi. Ei lyönyt, olisi pitänyt voittaa varsinaisella peliajalla.
 

IlPadrino

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Terosta huokuu ylimielisyys läpi ja sen takia en pidä häntä korkeassa arvossa. Pelillisesti SaiPan joukkue on alisuorittanut mutta onhan tuo materiaalikin ihan paskaa. Meillä on 1 ketju mikä osaa tehdä maaleja. Max 2-3 liigatason pakkia ja 2 veskaria ketkä vielä hakevat tasoansa. Westerholmi on nyt pelannut hyvin mutta varsinkin syksyllä otteet ailahtelivat.
 

Mustakulkkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Jokerit, Suomen maajoukkue
Harmi kaverin kannalta, mutta ehkä hän joutuu jossakin vaiheessa väistymään. Epäilen, että tämän kauden kannalta on jo myöhäistä. Mutta jos Saipa jää säälipleiareiden ulkopuolelle edes yrityksen virtaakaa, ei taida olla muitakaan vaihtoehtoja.

Saipa ei niin helpolla halua Terosta luopua vähän jopa taloudellisista syistä. Terohan ehti jo tehdä shopparin ensi kaudesta. Jos Saipa etsii uuden päävalmentajan, joutuu se maksamaan valmentajasta, uskoisin, tuplapalkkaa. Koska Teronkin palkka ensi kaudesta täytyy maksaa uuden valmentajan lisäksi, vaikka Tero ei ole edes töissä organisaatiossa enää! Valmentajalle tämä on sekä hyvä että huono juttu. Jos saa ilmaista rahaa, ei intensiiviä uuden työpaikan etsimiseen niin paljoa ole.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Olisin mieluummin nähnyt lakanan käsittelevän SaiPan näköalatonta organisaatiota yhden henkilön tikun nokkaan pistämisen sijaan.

SaiPan pelaajien taistelu näissä kahdessa pelissä kertoisi minulle, että välit valmentajaan eivät ole niin tulehtuneet kuten pahimmillaan on maalailtu.
Olen samoilla linjoilla enemmistön kanssa, Lehterän kanssa ei ole mahdollista enää jatkaa kesän jälkeen.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisin mieluummin nähnyt lakanan käsittelevän SaiPan näköalatonta organisaatiota yhden henkilön tikun nokkaan pistämisen sijaan.

SaiPan pelaajien taistelu näissä kahdessa pelissä kertoisi minulle, että välit valmentajaan eivät ole niin tulehtuneet kuten pahimmillaan on maalailtu.
Olen samoilla linjoilla enemmistön kanssa, Lehterän kanssa ei ole mahdollista enää jatkaa kesän jälkeen.
Olen samaa mieltä siitä, että tietyllä tavalla henkilöön kohdistuvaa arvostelua on enimmäkseen syytä välttää. Tuloksia on oikeudenmukaisempi arvostella ja arvioida. Vaikka minäkin olen joskus tyylissäni vouhottava niin perusajatus on koko ajan ollut se, että SaiPan otteet ovat olleet heikkoja ja sen mukaan päävalmentajan asema käy usein tukalaksi. Että sitä toivoo, että valmentajan vaihdos tuo positiivista muutosta joukkueen pelaamiseen. Eihän se mikään automaatio ole, tekemisessä pitää tehdä selkeitä muutoksia ja porukkaan pitää saada tietynlaisia pelaajia.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Oli kyllä omastakin mielestä pelleilyä tollaset lakanat. Ei niillä mitää saavuta. Sitte jotkut oli vissii marssinu ulos, mut tullu sitte takas. Ulosmarssi tarkottaa et sillo lähdetään eikä mennä röökipaikan suojaan.

@Keltainen sano hyvi et nii halvalla SaiPa on tarjonnu mahdollisuutta tulla peleihin et joku seisomakatsomo vois olla hiljaa.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Oli kyllä omastakin mielestä pelleilyä tollaset lakanat. Ei niillä mitää saavuta. Sitte jotkut oli vissii marssinu ulos, mut tullu sitte takas. Ulosmarssi tarkottaa et sillo lähdetään eikä mennä röökipaikan suojaan.

@Keltainen sano hyvi et nii halvalla SaiPa on tarjonnu mahdollisuutta tulla peleihin et joku seisomakatsomo vois olla hiljaa.

Erittäin hyvin sanottu. Ehdottomasti pitää olla turpa kiinni, kun on niin halvat liput. Tällä kaudella Lehterän eurolla saatiin euro pitää paikkansa päädyssä. 99 eurolla sai noin 99 euron arvoisen tuotteen, ehkä ei ihan edes sitä. Valitusoikeus myönnetään jatkossakin luonnollisesti vain irtolippulaisille istumakatsomossa ja etäfaneille joilla on n+1 estettä päästä hallille?
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Erittäin hyvin sanottu. Ehdottomasti pitää olla turpa kiinni, kun on niin halvat liput. Tällä kaudella Lehterän eurolla saatiin euro pitää paikkansa päädyssä. 99 eurolla sai noin 99 euron arvoisen tuotteen, ehkä ei ihan edes sitä. Valitusoikeus myönnetään jatkossakin luonnollisesti vain irtolippulaisille istumakatsomossa ja etäfaneille joilla on n+1 estettä päästä hallille?
Sitä en tarkottanu. Valittaa ja kritiikkiä saa kaikki antaa ja se on toivottavaa jos on aihetta ja vaikka ei olisi. Kommenttini liitty ainoastaa siihen Lehterään liittyvään lakanaan.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Tää on kyllä ehkä surkein ja ylimielisin perustelu, mitä olen jatkoajassa ikinä lukenut.
En tiedä, musta vaan on tyhmää et 99 € kausarilla laiteaan tollanen lakana esiin. Samaa mieltä olen mut omasta mielestä tähän kausarihintaa liittyen ois pitäny viestittää toisella tavalla.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
@Keltainen sano hyvi et nii halvalla SaiPa on tarjonnu mahdollisuutta tulla peleihin et joku seisomakatsomo vois olla hiljaa.
Saako pelaajien esityksiä arvostella jos on tullut pelaamaan tosi halvalla SaiPaan?
Missä summassa menee raja, jonka jälkeen katsoja saa kertoa mielipiteen joukkueen esityksistä ja voiko rajaa siirtää juomalla tarpeeksi kaljaa hallin baarissa?
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Saako pelaajien esityksiä arvostella jos on tullut pelaamaan tosi halvalla SaiPaan?
Missä summassa menee raja, jonka jälkeen katsoja saa kertoa mielipiteen joukkueen esityksistä ja voiko rajaa siirtää juomalla tarpeeksi kaljaa hallin baarissa?
Opettele lukemaan. Haukunhan itekki paljo ja ei sillä kritiikillä mitää asiaan liittyvää käykö peleissä tai millä lipuilla.

Ei peleissä tarvi käydä vaikka ns. tosifanit niin sanoo. Kritiikki oli edelleen siihen lakanaan. Omasta mielestä se oli kaiken kaikkiaan turha. Toisaalta tuntu ainakin Tero heräävän lehdistötilaisuuden perusteella :)
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Itse asiassa näinhän se taitaa mennä. Joku oli laittanut 50e SaiPalle eilen ja minä ennustin, että hän lyö rahoiksi. Ei lyönyt, olisi pitänyt voittaa varsinaisella peliajalla.
Olisin saanut reilu 470€ SaiPan voittaessa, ei SaiPa voittanut vaan pelasi tasan.

En tiedä, musta vaan on tyhmää et 99 € kausarilla laiteaan tollanen lakana esiin. Samaa mieltä olen mut omasta mielestä tähän kausarihintaa liittyen ois pitäny viestittää toisella tavalla.
Mitä tyhmää on kannattajapäädyn kritiikissä? Ei kannattajat ole velvollisia pelkästään posia ja kannatusta antamaan, myös kritiikki ja siihen liittyvät kannanotot on seurasta välittämistä. Eriasia jos nämä kannattajat ovat SaiPan palkkalistoilla, mutta käsittääkseni näin ei ole.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisin saanut reilu 470€ SaiPan voittaessa, ei SaiPa voittanut vaan pelasi tasan.


Mitä tyhmää on kannattajapäädyn kritiikissä? Ei kannattajat ole velvollisia pelkästään posia ja kannatusta antamaan, myös kritiikki ja siihen liittyvät kannanotot on seurasta välittämistä. Eriasia jos nämä kannattajat ovat SaiPan palkkalistoilla, mutta käsittääkseni näin ei ole.
Ville Hämäläinen sanoi samaa kun kerran rupattelin hänen ja Pexin kanssa. Hän sanoi, että kannattajat ovat ilman muuta oikeutettuja kritisoimaan kun panevat omaa fyrkkaa peliin. Hänellä ei ole siihen nokan koputtamista ja hän hyväksyy sen täysin.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Olisin saanut reilu 470€ SaiPan voittaessa, ei SaiPa voittanut vaan pelasi tasan.


Mitä tyhmää on kannattajapäädyn kritiikissä? Ei kannattajat ole velvollisia pelkästään posia ja kannatusta antamaan, myös kritiikki ja siihen liittyvät kannanotot on seurasta välittämistä. Eriasia jos nämä kannattajat ovat SaiPan palkkalistoilla, mutta käsittääkseni näin ei ole.
Ei mitään, mutta kritiikki ei ainakaan tuolla tavalla auta. En minä tässä vastaan ole mut paremminkin vois mielipiteet esittää.
 
Täällä puhutaan kannattajapäädyn kritiikistä. Kuka oli tuon Lehterä-tifon takana. Saimaan Keltamustat? Willimiehet? Jokuhan tuosta vastuun ottaa ja sillä on "kasvot"?

Yleensäkin kritiikille on aikansa ja paikkansa. Tottakai kritiikkiä saa ja pitää esittää. Nyt kannattajapääty teki enemmän hallaa omalle toiminnalleen ja monien silmissä päädyn arvostus laski. Joukkueella oli voitto alla. Joukkueessa ei näkynyt mitään semmoista, että valmennus olisi menttänyt kopin. Sensaatiolehdistölle oli juuri annettu vastine. Kohun keskiössä olleet pelaajat kertoivat, että asia on kasitelty joukkueen kesken jo aiemmin ja pyysivät työrauhaa. Todellakin monen mielstä huono ajoitus kyseiselle tifolle.

Kaikesta löytyy aina kritisoitavaa. Tuskin kukaan kuitenkaan runkosarjan viimeisessä ottelussa kehtaisi kritisoida Ville Kohon kauden otteita vaikka olisi aihettakin? Vaikka kuinka olisi siihen oikeus, koska ovat lipusta maksaneet eivätkä kuuluisi SaiPan palkkalistoille?
 
Viimeksi muokattu:

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Varmaan samat jepet, jotka järkkäs sen miinan Kiiskis-casen yhteydessä.

No, en kommentoi tähän lisää. Kenkimisketjussa annoin oman mielipiteeni kannanotosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös