kunnonjykit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo
Mitä siinä tifossa luki, en löydä kuvaa mistään? Ulosmarssit on mennyttä aikaa, kuten ammattiliitot.
Mitä siinä tifossa luki, en löydä kuvaa mistään? Ulosmarssit on mennyttä aikaa, kuten ammattiliitot.
Joko on paperit maistraattiin vetämässä?Eikä kasva. Jos SaiPa voittaa tänään, muutan nimeni Tero Lehteräksi.
Joko on paperit maistraattiin vetämässä?
EDIT: Jaa olitkin jo syönyt sanasi tuolla toisessa ketjussa, jonkun höpöhöpö pitkävetotulokseen vedoten. Noilla selityksillä voisi luoda uraa politiikassa.
Eihän SaiPa voittanut eilen, Pitkävedosta tarkistin.
Eihän SaiPa voittanut eilen, Pitkävedosta tarkistin.
Olen samaa mieltä siitä, että tietyllä tavalla henkilöön kohdistuvaa arvostelua on enimmäkseen syytä välttää. Tuloksia on oikeudenmukaisempi arvostella ja arvioida. Vaikka minäkin olen joskus tyylissäni vouhottava niin perusajatus on koko ajan ollut se, että SaiPan otteet ovat olleet heikkoja ja sen mukaan päävalmentajan asema käy usein tukalaksi. Että sitä toivoo, että valmentajan vaihdos tuo positiivista muutosta joukkueen pelaamiseen. Eihän se mikään automaatio ole, tekemisessä pitää tehdä selkeitä muutoksia ja porukkaan pitää saada tietynlaisia pelaajia.Olisin mieluummin nähnyt lakanan käsittelevän SaiPan näköalatonta organisaatiota yhden henkilön tikun nokkaan pistämisen sijaan.
SaiPan pelaajien taistelu näissä kahdessa pelissä kertoisi minulle, että välit valmentajaan eivät ole niin tulehtuneet kuten pahimmillaan on maalailtu.
Olen samoilla linjoilla enemmistön kanssa, Lehterän kanssa ei ole mahdollista enää jatkaa kesän jälkeen.
Oli kyllä omastakin mielestä pelleilyä tollaset lakanat. Ei niillä mitää saavuta. Sitte jotkut oli vissii marssinu ulos, mut tullu sitte takas. Ulosmarssi tarkottaa et sillo lähdetään eikä mennä röökipaikan suojaan.
@Keltainen sano hyvi et nii halvalla SaiPa on tarjonnu mahdollisuutta tulla peleihin et joku seisomakatsomo vois olla hiljaa.
Tää on kyllä ehkä surkein ja ylimielisin perustelu, mitä olen jatkoajassa ikinä lukenut.@Keltainen sano hyvi et nii halvalla SaiPa on tarjonnu mahdollisuutta tulla peleihin et joku seisomakatsomo vois olla hiljaa.
Sitä en tarkottanu. Valittaa ja kritiikkiä saa kaikki antaa ja se on toivottavaa jos on aihetta ja vaikka ei olisi. Kommenttini liitty ainoastaa siihen Lehterään liittyvään lakanaan.Erittäin hyvin sanottu. Ehdottomasti pitää olla turpa kiinni, kun on niin halvat liput. Tällä kaudella Lehterän eurolla saatiin euro pitää paikkansa päädyssä. 99 eurolla sai noin 99 euron arvoisen tuotteen, ehkä ei ihan edes sitä. Valitusoikeus myönnetään jatkossakin luonnollisesti vain irtolippulaisille istumakatsomossa ja etäfaneille joilla on n+1 estettä päästä hallille?
En tiedä, musta vaan on tyhmää et 99 € kausarilla laiteaan tollanen lakana esiin. Samaa mieltä olen mut omasta mielestä tähän kausarihintaa liittyen ois pitäny viestittää toisella tavalla.Tää on kyllä ehkä surkein ja ylimielisin perustelu, mitä olen jatkoajassa ikinä lukenut.
Saako pelaajien esityksiä arvostella jos on tullut pelaamaan tosi halvalla SaiPaan?@Keltainen sano hyvi et nii halvalla SaiPa on tarjonnu mahdollisuutta tulla peleihin et joku seisomakatsomo vois olla hiljaa.
Opettele lukemaan. Haukunhan itekki paljo ja ei sillä kritiikillä mitää asiaan liittyvää käykö peleissä tai millä lipuilla.Saako pelaajien esityksiä arvostella jos on tullut pelaamaan tosi halvalla SaiPaan?
Missä summassa menee raja, jonka jälkeen katsoja saa kertoa mielipiteen joukkueen esityksistä ja voiko rajaa siirtää juomalla tarpeeksi kaljaa hallin baarissa?
Opettele lukemaan.
et nii halvalla SaiPa on tarjonnu mahdollisuutta tulla peleihin et joku seisomakatsomo vois olla hiljaa.
Ok, kiitos asian selventämisestä. Olen kanssasi täysin samaa eri mieltä.ja ei sillä kritiikillä mitää asiaan liittyvää käykö peleissä tai millä lipuilla.
Olisin saanut reilu 470€ SaiPan voittaessa, ei SaiPa voittanut vaan pelasi tasan.Itse asiassa näinhän se taitaa mennä. Joku oli laittanut 50e SaiPalle eilen ja minä ennustin, että hän lyö rahoiksi. Ei lyönyt, olisi pitänyt voittaa varsinaisella peliajalla.
Mitä tyhmää on kannattajapäädyn kritiikissä? Ei kannattajat ole velvollisia pelkästään posia ja kannatusta antamaan, myös kritiikki ja siihen liittyvät kannanotot on seurasta välittämistä. Eriasia jos nämä kannattajat ovat SaiPan palkkalistoilla, mutta käsittääkseni näin ei ole.En tiedä, musta vaan on tyhmää et 99 € kausarilla laiteaan tollanen lakana esiin. Samaa mieltä olen mut omasta mielestä tähän kausarihintaa liittyen ois pitäny viestittää toisella tavalla.
Ville Hämäläinen sanoi samaa kun kerran rupattelin hänen ja Pexin kanssa. Hän sanoi, että kannattajat ovat ilman muuta oikeutettuja kritisoimaan kun panevat omaa fyrkkaa peliin. Hänellä ei ole siihen nokan koputtamista ja hän hyväksyy sen täysin.Olisin saanut reilu 470€ SaiPan voittaessa, ei SaiPa voittanut vaan pelasi tasan.
Mitä tyhmää on kannattajapäädyn kritiikissä? Ei kannattajat ole velvollisia pelkästään posia ja kannatusta antamaan, myös kritiikki ja siihen liittyvät kannanotot on seurasta välittämistä. Eriasia jos nämä kannattajat ovat SaiPan palkkalistoilla, mutta käsittääkseni näin ei ole.
Ei mitään, mutta kritiikki ei ainakaan tuolla tavalla auta. En minä tässä vastaan ole mut paremminkin vois mielipiteet esittää.Olisin saanut reilu 470€ SaiPan voittaessa, ei SaiPa voittanut vaan pelasi tasan.
Mitä tyhmää on kannattajapäädyn kritiikissä? Ei kannattajat ole velvollisia pelkästään posia ja kannatusta antamaan, myös kritiikki ja siihen liittyvät kannanotot on seurasta välittämistä. Eriasia jos nämä kannattajat ovat SaiPan palkkalistoilla, mutta käsittääkseni näin ei ole.