kunnonjykit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo
Mun mielestä reagointi faneilta on ihan oikein. On käsittämätöntä miten hirveeltä meidän peli on näyttänyt jo pidemmän aikaa. Tämä kahden viime ottelun tekeminen jos ois ollu viime kaudella + tällä kaudella niin tässä ketjussa ois about 500 viestiä vähemmän. Mutta ei ole ollut. Peli on näyttänyt surkealta. Materiaali on paska joo, mutta on tullut myös erinäisistä tietolähteistä ennennäkemätön määrä viestejä, että asiat ei ole kunnossa. Välirikko ulkkarien kanssa viime kaudella, Koho jättäytyy pois kapun paikalta, Nyt Perssonin siirto Ruotsiin + Ramun 'flunssat' ja syöpäkyselyt. Tämän lisäksi lukuisat HTT-vinkit siitä, että Teron ja pelaajien välit ei oo kunnossa (Teron jatkosopparista nousseet viestit kopista toimistoon), kaikki nuo Teron haastattelut, missä se jorisee jotain asiaan liittyvää, mutta lopulta ei sano yhtään mitään - Ei tällaista skeidaa synny ilman, että niille ois myös jotain aihetta. Mä alan olla aivan lippaa myöten täynnä tätä Lehterää. Ei ole mitään selkeyttä, on vaan epämääräisyyttä ja karmeita tekosyitä kaikelle ihmismielestä ja kokemattomuudesta tai jostain muusta. Haluan tilalle jotain sellaista,että voin taas alkaa luottamaan. Nyt luottoa ei ole. Kaks kertaa olen käynyt jo mielessäni tämän saman kuvion, että luotto on mennyt, sitten on selitelty ja näennäisesti fiksattu asioita ja olen tullu tänne puhumaan työrauhasta. Sitten peli on jälleen kerran sukeltanu ja nyt olo on ollut viime viikot täysin turta, lähes välinpitämätön, ivallisen huumorin sävyttämän defessin kera menty eteenpäin. Vaikea nähdä, että tästä alkais joku älytön kurssin totaalimuutos, vaikkakin se kestäisi nyt vaan loppukauden, kun joukkue todennäköisesti pelaa Ville Koholle, ei Tero Lehterälle.
Viimeksi muokattu: