Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Eikös tuo toimi molemminpuolin tuo hehkuttelu?
Sitähän mä yritin sanoa.
Eikös tuo toimi molemminpuolin tuo hehkuttelu?
Aa, sorry. My bad.Sitähän mä yritin sanoa.
Eikhönä todellinen onni ole täysin yksilöllistä? Joku in ihan innoissaa, jos pääsee viikoksi Lappiin vaeltamaan ja asumaan teltassa, kun toinen haaveilee viikosta New Yorkissa shoppaillen.Ainakin minä olen saanut tämän palstan äänitorvilta sellaista tietoa, että todellisen onnen saavuttaa vasta lisääntymällä.
Eiköhän ne kevätjuhlat ym. turhakkeet ole pakkopullaa useimmille lapsillekin. Lomillehan ne vaan haluavat, eivätkä veivata jotain teatteria innostuneiden opejen iloksi.
Eiköhän ne kevätjuhlat ym. turhakkeet ole pakkopullaa useimmille lapsillekin. Lomillehan ne vaan haluavat, eivätkä veivata jotain teatteria innostuneiden opejen iloksi.
Osa lapsista/ nuorista haluavat esiintyä aina kun on mahdollisuus, osa on kanssasi samaa mieltä.
Joo, en ymmärrä. Minkä helvetin takia lapsellisten/lapsettomien pitää julistaa oikein yleisönosaston palstoilla oman onnellisuutensa paremmuutta. Täysin absurdi keskustelunaihe minulle. Ja olen onnellinen kahden lapsen isä. Jossakin vaiheessa luulimme ettemme ehkä saa lapsia ja se oli aika kova paikka meille molemmille, mutta jos niin olisi käynyt niin eiköhän silti olisi ennen pitkää voitu ihan onnellista elämää viettää.
Se piti vielä lisätä, että nyt on myös selvinnyt miksi lasten kanssa ei voi käyttää alkoholia.
Osa lapsista/ nuorista haluavat esiintyä aina kun on mahdollisuus, osa on kanssasi samaa mieltä.
Vaikka olisi miten mieto krapula, niin eihän tuota naurettavaa aamusirkusta voisi kenenkään pää kestää, jos ei ole täysin skarppina.
Nelivuotias tyttö tykkää todella paljon katsoa parin vuoden takaista tarhan kevätjuhlaa videolta. Ihmettelee tosin missä pikkuveli oli sillon ( ei ollut vielä syntynyt ). Toinen vetoava juttu on äitinsä puhelimessa oleva lyhyt vauva örinä, missä on tyttö pienenä. Jaksaa kuunnella sen useaan otteeseen putkeen.Ja toki tuollakin joku videokameran kanssa heilui.
Nukuttiin taannoin tytön kanssa teltassa ja pitäisi joku viikonloppu lähteä lähimetsään aidosti telttailemaan hänen kanssa. Onhan se mukava, kun nelivuotias on innoissaan että pääsee nuotion ääreen ja isin kanssa telttailemaan. Ilmoitti selvästi, että äidillä ja pikkuveljellä ei ole telttaan asiaa :D Tosin piti vähän toppuutella, kun halusi olla viikon telttailemassa.
Vähän sekavaa juttua, mutta tarkennan tarpeen tullen.
Lähinnä nyt löytyivät ensimmäisenä, ja joo, meinasin ensin jättää tuon ensiksi mainitun pois, mutta tuumasin, notta aivan sama. Jos lapsettoman tutkijan päätelmiin nojataan, niin ei kai tuossa sen kummempaa ole...Aika hinnatonta vetää Piltin ja vau.fi teettämät tutkimukset tähän argumenteiksi. En väitä tuloksia painottuneiksi saati puolueettomiksi, koska en ole saanut lakattua vielä nauramasta.
Minä suuresti ihmettelen tätä lahkolaismeininkiä mitä täällä jossain vaiheessa aina huomaa. Eikö se perkele riitä että ne joiden valinta on lapset, menevät valitsemaansa suuntaan ja ne ketkä valitsevat toisin, ottakoon sen suunnan?
Ei vittu, en vaan tajua. Sitten kun vielä on ne, jotka ovat valitsemattaan jollain tiellä.
Älä nyt käsitä väärin. Minusta kaikki tutkimukset ovat mielenkiintoisia ja tuloksia on yleensä kiva lukea. Kunhan muistaa hiukan filtteroida asiaa mahdollisimman objektiivisesti, jos meinaa inttää asiasta jonkun kanssa. Mutta tarkoititko lopputulemalla sitä, että lapsiperheiltä kysyttäessä, mikä on parasta elämässä, vastaus on lapset? Vaikuttaa hiukan nollatutkimukselta.Toki tuo on Meidän Perheestä, joten pääset nauramaan jälleen. Harmi vain, että näyttäisi olevan lopputulema enemmän sellainen, että lapsiperhekin voi olla onnellisempi kuin lapseton. Riippuu siitä, mitä onneksi kokee. Vanhemmalla on verrattavissa laajempi skaala aineistoa tässä suhteessa, vaikka se kuinka pahalta inttävästä vastapuolesta tuntuisikin.