Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 938 155
  • 6 860

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En nyt oikein ymmärrä perustettasi olla maksamatta osamaksuerää. Se, että ostettu tuote on viallinen ja ei ole käytössäsi ei liity tekemääsi osamaksusopimukseen mitenkään.

En ymmärrä tuollaista ajatusta alkuunkaan. Jos näin on niin miksi operaattori ylipäätään korjaisi puhelinta ja palauttaisi sitä minulle? Voisivat vain "huoltaa" sitä niin kauan että kyllästyn kysymään perään ja laittaa laskua tulemaan kuitenkin seuraavat kaksi vuotta.

Tuotteilla kuitenkin yleensä on takuu ja myyjä vastaa siitä että tuote toimii takuuajan asiallisesti käytettynä. Siitähän asiakas maksaa. Suurin ongelma itselleni on tuo korjauksen hitaus. Vähintäänkin myyjän olisi pitänyt tarjota minulle korvaava laite korjauksen ajaksi.
 

Tuamas

Jäsen
Tuotteilla kuitenkin yleensä on takuu ja myyjä vastaa siitä että tuote toimii takuuajan asiallisesti käytettynä. Siitähän asiakas maksaa. Suurin ongelma itselleni on tuo korjauksen hitaus. Vähintäänkin myyjän olisi pitänyt tarjota minulle korvaava laite korjauksen ajaksi.

Niin, toki tässä keississä kaikki perustuu sille, että oletat huollon kestävän kauan.

Ei kukaan toimija maksa sinulle jeniäkään korvausta siitä hyvästä, että huollossa saattaa kestää.

Myyjällä on oikeus korjauttaa tuote kohtuullisessa ajassa, jonka jälkeen myyjän tulee tarjota lainalaitetta ja/tai muuta hyvitystä.
Kohtuulliseksi ajaksi on matkapuhelinhuollolle kuluttajavirasto määrittänyt 2-3 viikkoa.

Kannattaa tutustua hiukan asiaan, ennen kuin lähtee perinteisiin "minulla on oikeus"-mouhotuksiin.

Ps. Se myyjä painotti sitä "omaan piikkiin menemistä", koska niin monet yrittävät saada oman mokansa myyjän piikkiin ja pöyristyvät/uhkailevat kun huolto kehtaa velottaa tästä.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ps. Se myyjä painotti sitä "omaan piikkiin menemistä", koska niin monet yrittävät saada oman mokansa myyjän piikkiin ja pöyristyvät/uhkailevat kun huolto kehtaa velottaa tästä.

Tämä nyt on selvä, mutta eniten vitutti asia että se piti mainita neljä kertaa ja syyttävällä tyylillä, ei mitenkään informatiivisesti vaan juuri niin että "kun itse olet laitteen kuitenkin rikkonut niin lasku tulee perässä". On surkeaa asiakaspalvelua heti lähtökohtaisesti syyttää asiakasta. Voi toimia toisinkin, ilmoittamalla kerran selkeästi että mikäli havaitaan vian johtuvan käyttäjästä, korjaus laskutetaan.

Myyjällä on oikeus korjauttaa tuote kohtuullisessa ajassa, jonka jälkeen myyjän tulee tarjota lainalaitetta ja/tai muuta hyvitystä.
Kohtuulliseksi ajaksi on matkapuhelinhuollolle kuluttajavirasto määrittänyt 2-3 viikkoa.

Laitetta toimittaessani puhuttiin kuukaudesta, johon siihenkään on vaikea luottaa jos laitetta ei ole edes saatu kirjattua viikossa. Tuon aikamääreen mukaan siis pitäisi saada laite takaisin noin kuun loppuun mennessä, jolloin lasku myös erääntyy. Odottelen siis sinne asti ja katson mitä tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Niin, kaikki myyjät eivät ole aina terässä.

Huoltojen kanssa toimiminen on muutenkin niitä vittumaisimpia hommia tuolla alalla. Homma on täysin sinusta riippumaton, asiakkaat kusettavat hämmentävän usein, asiakkaat kaipaavat aikataulua johon et voi antaa kuin suuntaa-antavan arvion ja kaiken pitäisi aina olla ilmaista.

Laitteiden huollossa pisin aika menee siinä, että laite siirtyy jonosta työn alle. Jos vika ei ole erikoinen, menee yleensä itse huoltoon ja palautukseen 1,5-2,5 päivää. Eli sinänsä tuo esittämäsi ei vielä indikoi välttämättä mitään.

Edit.
Kuten pystyt kuluttajaviraston sivuilta itsekin löytämään, on eri tuoteryhmissä erilaiset vaatimukset sen suhteen kuinka virheen sattuessa vastuu- ja aikakysymykset menevät.

Kuluttajaelektroniikan osalta varsinainen virhe ja mahdollinen lisävastuu voivat lähteä juoksemaan tuossa ~kolmen viikon jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Puhelinoperaattoreilla tuntuu muutenkin olevan ihan oma säännöstö tällaisten asioiden hoitoon, eli asiakas on joka tilanteessa se vahingon kärsivä osapuoli. Tällä kertaa en aio alistua siihen.
No jos olisit ostanut telkkarin vaikka Verkkokauppa.comista osamaksulla, katsellut kuukauden ja kiikuttanut viallisena sen jälkeen huoltoon, olisitko

a) jättänyt loput osamaksuerät maksamatta
b) vaatinut huollon ajaksi lainatelkkarin
c) vinkunut tänne Verkkokauppa.comin huonoa asiakaspalvelua?

Kyllä sinä olet tässä nyt aika heikoilla, jos riitautat laskun ja jätät sen maksamatta. Sillä ei ole mitään tekemistä takuuaikana vikaantumisen kanssa.

Mites muuten nykyään nuo luurien huollot? Tehdäänkö ne Suomessa vai Tsekkoslovakiassa?
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mites muuten nykyään nuo luurien huollot? Tehdäänkö ne Suomessa vai Tsekkoslovakiassa?

Taitaa suurin osa mennä ihan Suomessa, Puolaan menee osa.

Jännä tuo joidenkin ihmisten ajattelutapa, että osamaksulla ostettu laite on "vuokralla" ja jos se ei ole käytössä ei siitä tarvitse maksaa. Laite on 100% sinun kun sen käteesi saat, osamaksulla maksaessa olet vain velkaa siitä myyjälle. Huollot sun muut on ihan normaalia ja myyjästä riippumatonta, ei se oikeuta olemaan maksamatta velkaa pois.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
En ymmärrä tuollaista ajatusta alkuunkaan. Jos näin on niin miksi operaattori ylipäätään korjaisi puhelinta ja palauttaisi sitä minulle? Voisivat vain "huoltaa" sitä niin kauan että kyllästyn kysymään perään ja laittaa laskua tulemaan kuitenkin seuraavat kaksi vuotta.

Tuotteilla kuitenkin yleensä on takuu ja myyjä vastaa siitä että tuote toimii takuuajan asiallisesti käytettynä. Siitähän asiakas maksaa. Suurin ongelma itselleni on tuo korjauksen hitaus. Vähintäänkin myyjän olisi pitänyt tarjota minulle korvaava laite korjauksen ajaksi.

Myyjä korjaa viallisen tuotteen koska se ei halua kaupan purkaantuvan. Totta kai paljon vaakakupissa painavat myös imagolliset syyt. Jos virhettä ei korjata, niin sitten sopimus purkuun ja yhteyttä luottottajaan.
 

ipaz

Jäsen
Otti puhelimen ja takuupaperit, enkä saanut mitään kuittia tai vahvistusta.

Tämä asiakkaan pitäisi AINA vaatia kun omaisuuttaan huoltoon jättää. Jos sinulla ei ole siitä todistusta että olet sen huoltoon/myyjälle takaisin toimittanut, on tilanne lähes sama kun olisit unohtanut laitteen baarin pöytään.

Nyt viikkoa myöhemmin puhelinta ei ole VIELÄKÄÄN kirjattu huoltoon. Lasku tietenkin tuli sähköpostiin ajallaan. Ilmoitin että riitautan laskun, eikä minulla ole aikomusta maksaa sitä ennen kuin saan puhelimen takaisin. Vastauksena sain että jos en maksa, lasku menee ulosottoon.

Saako udella että veitkö puhelimen suoraan huoltoliikkeeseen vaiko operaattorin myymälään?

Ymmärrän toki että kyseessä ei ole heidän oma tuotteensa, vaan Samsungin puhelin, mutta en ymmärrä sitä millä perusteella minun pitäisi maksaa tuotteesta joka tuotteen virheestä johtuen ei ole enää käytössäni, vielä kun tuo takuukorjaus on järkyttävän hidas prosessi, jos laitetta ei saada edes kirjattua huoltoon viikossa.

Suomessa Samsungin puhelimia huoltavat Mobylife ja SCF Huolto. Ehkä joku muukin. Ainakin ensiksimainitulla huoltoaika on tavallisesti 2-3 arkipäivää siitä kun puhelin on heille saapunut.
 

ipaz

Jäsen
Mites muuten nykyään nuo luurien huollot? Tehdäänkö ne Suomessa vai Tsekkoslovakiassa?

Tsekkoslovakiassa tuskin korjataan enää mitään, hymiö. Riippuu todella paljon huollettavan puhelimen merkistä. Suurimmista Samsung, LG ja Huawei korjataan pääsääntöisesti Suomessa. Applet vaihdetaan tehdashuollettuihin laitteisiin Suomessa. Microsoft/Nokia menevät nykyään Unkariin. Osa Sonyista Suomessa ja osa Puolassa riippuen viasta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tsekkoslovakiassa tuskin korjataan enää mitään, hymiö.
En tiennyt, taivutetaanko se Tsekkeihin vai Tsekkiin. Tsekin tasavalta kuulosti taas aivan liian kornilta.

Ai niin, kiitos vastauksista. Ulkomailla noita paljon huollatetaan.
 

Perusjäbä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt oppi tämän älä usko mitään mitä DHL:n asiakaspalvelija tai kuljettaja sanoo. Perjantaina, maanantaina ja tänään paketin tuonti kotiovelle luvattiin, mutta ei mitään merkkiä siitä, jos joskus paketin saan niin vittuilen näille niin paljon kuin sielu sietää. Viimeinen kerta kun käytän tätä paskanpuhuja firmaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mainittakoon, että Power Raisio yllätti tänään iloisesti, kun kävin ostamassa uuden puhelimen. Joka helvetin "pisteellä" joku asiakaspalvelija, parhaimmassa kaksi. Kassalla väkeä tuplat kassapäätteisiin verrattuna, tosin olin huomaavinani siinä olevan käynnissä jonkinmoisen kesäduunarien kouluttamisen.

No kuitenkin, löysin tieni puhelinosastolle, jossa tutkailin tarjontaa puolisen minuuttia, kunnes viereisellä "pisteellä" ollut jamppa kysyi, että voisikohan mahdollisesti auttaa. Tottahan toki se sopi. Näytin vanhaa puhelintani, kerroin ettei uusi saa olla ainakaan isompi, kerroin mitä ominaisuuksia puhelimelta haluaisin ja mitä olen siitä korkeintaan valmis maksamaan. Myyjä sisäisti tiedon ja sanoi, että noilla spekseillä se on tää X tai tää Y, tää X on halvempi, mut tästä puuttuu Wi-Fi, joten oisko se sitten toi Y? No olihan se.

Perinteisenä EI TARTTE AUTTAA! -tyyppinä olin koko kanssakäymisen ajan jotenkin hämilläni, että ohhoh kun tämä kävi helposti. Siinä sitten kiittelin hyvästä asiakaspalvelusta, luuri käteen ja kassalle, jossa meinasin joutua jonottamaan, kunnes välittömästi jonon perään asetuttuani viereiselle kassalle tuli myyjä, että tänne vain (en olisi etuillut, mutta kun hän iloisesti silmiin katsoen pyysi juuri mut sinne sanoen, että "tuu vaan tänne sen puhelimen kanssa", niin mikäs siinä). Tässä kohtaa oli koko kokemuksen ainoa vähän negatiivinen kokemus kun mimmi sähläsi kassan kanssa jotain, mutta ymmärtäähän sen jos ja oletettavasti kun hän oli joku kesähessu. Ei kuitenkaan venyttänyt tapahtumaa, vaan pyysi heti apua joltain oletettavasti vakiduunarilta (joka muuten oli aivan törkeän kuuma ~ 30-vuotias kauniisti hymyilevä mimmi), joka jätti välittömästi hommansa kesken ja tuli jeesailemaan. Kortti koneeseen, kuitti käteen ja ulos. Aivan uskomattoman kivuton ja mukavakin ostotapahtuma, en ehtinyt ahdistumaan kaupassa kertaakaan ja se on keskiarvoa paljon paremmin.

Joo olin keskellä päivää (joskus puoli yhden maissa), ei pahemmin ollut ruuhkaa ja vielä ne oletetut kesätyöläiset, niin onhan siinä palvelijoita. Mietin silti, että näinköhän tien toisella puolella olevassa Gigantissa homma olisi mennyt yhtä leppoisasti.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minulle kävi hieman samanlainen positiivinen yllätys, kun menin Turun keskustan Stadiumiin etsimään lenkkareita.

Oli myyjällä samantien aikaa käydä minun kimppuuni kyselemään, mitä oli mielessäni. No, lenkkarimallien määrän perusteella jo totesin tarvitsevani apua. Selitin, minkälaiset oli edelliset ja mitä jalkani vaativat. Neito mietti, että sopivin taitaisi olla juuri se, johon itsekin olin ensimmäisenä katseeni iskenyt. Ei ollut mikään hintavin vaihtoehto, muttei jäänyt ehdottelemaankaan muita. Kysyi totta kai lopussa, tarvitsisinko muuta. Sukat tietenkin kelpasi.

Asiointini hoidin todella illalla. Taisi olla pahin ryysis mennyt jo.

Samoin pakko muistella vielä puhelinliittymäni päivitystä 4G-liittymäksi. Turussa tapahtui tuokin Hansakorttelissa kovin myöhään illalla, olivat lähellä sulkemista. Herra tiskin takana halusi kuulla asiani, kuunteli vain mitä halusin ja toteutti tuon. Ei jäänyt mainostamaan mitään ylimääräistä ja ekstraa. Toki varmaan halusi jo alkaa sulkea liikettään. Minusta tuli tyytyväinen, sainpahan uuden puhelimeni kunnolla toimimaan liittymänkin puolesta.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mietin silti, että näinköhän tien toisella puolella olevassa Gigantissa homma olisi mennyt yhtä leppoisasti.
Noh kerrottakoon sitten tarina muutaman viikon takaa Gigantista. Tämä tapahtui tosin Jyväskylän pisteessä. Olin jo pidemmän aikaa katsellut älypuhelimia, ja netistä luetun perusteella päätin sitten ostaa Huawei P8 liten. Googlettelin netistä ja Gigantti tarjosi kyseistä puhelinta halvimmalla. Okei, jokunen muukin laitos myi samaan 159e hintaan, mutta kun itselläni oli Gigantin lahjakortti takataskussa, niin päätin marssia sitten Giganttiin. Hauskaa vielä että sekä veljeni että kaverini olivat myös vaihtamassa puhelinta, ja läpällä päätettiin että ostetaan sitten kerralla kolme samanmoista kapulaa.

Eihän siinä, liikkeeseen sisään ja puhelimia katsomaan. Eipä löytynyt Huaweita hyllystä. Myyjä piti erikseen pyytää vuoronumerolla (tämä ei minulle ongelma, melkein ennemmin näin kun tulevat juttelemaan vaikka haluan vain katsoa). Myyjän tullessa paikalle ilmoitin että tarvittas useampi P8 Lite. Myyjä sitten tokaisee siihen että ei meillä ole sellaisia. Meikäläisen piti alkaa erikseen sitten utelemaan että niin, onko ne puhelimet sitten loppu vai tuleeko niitä lisää. Myyjä sanoi että ei ole tulossa enää. Vastausta en saanut sille miksi puhelinta Gigantista ei saa. Koitin kysellä että noh, onko jonkun muun kaupungin Gigantissa kyseistä kapulaa, niin siihenkin sanottiin ei ole varmaan missään muuallakaan. Sillä tavalla. Netissä kuitenkin mainostetaan kyseistä puhelinta. Ainoa ero muihin puhelimiin oli että tuon P8 Liten kohdalla kyllä Gigantin sivuilla sanottiin että ei ole nettimyynnissä, vaan pitää liikkeestä hakea. Mutta suoraa poistomyyntiä yms ei mainittu. Olisivat sanoneet, olisi säästynyt yksi Gigantin reissu. Vitutti myös se, että myyjä ei voinut heti sanoa suoraan että niitä puhelimia ei ole enää meillä eikä uusia tule. Piti itse onkia kaikki tieto erikseen.

Noh, lahjakortti poltti taskussa ja kyselin että mikäs on sitten lähimpänä tuota alunperin haluamaani puhelinta. Myyjä tarjosi mulle jotain 179e LG:tä. Se mun alunperin haluama Huawei oli 159e. Kyselin sitten että kerros miten tää LG eroaa tuohon Huawihin. Vastaus oli lähes sanasta sanaan tämä: "Se on vähän kalliimpi ja siinä on vähemmän muistia. Mut kyl se musta on kuitenki parempi ku Huawei." Tässä kohtaa sitten sanottiinkin jo kiitos, eiköhän mä osata jatkaa tästä keskenämme. Lahjakortista huolimatta kurvattiinkin sitten Elisa shopitiin, ja sieltähän se haluttu Huawei löytyi hyllystä samaan hintaan kun Gigantista. Taisi tulla vielä s-bonukset kaupan päälle kun vihreää korttia piti näyttää.

Aika paska maku jäi suuhun. En ymmärrä miksi pitää netissä mainostaa jos puhelinta ei ole kaupan. Ja aika outoa vetää markkinoiden sen hetken myydyin puhelin pois hyllystä. Eikä myyjälle voi oikein pisteitä antaa. Kunnon myyjä olisi ottanut tilanteen haltuun ja kaupannut mulle jonkun vähän kalliimman extempore.

Aloin googlaamaan, niin nyt sitä P8 Liteä saa taas Gigantista ihan nettikaupastakin. Ja ilmeisesti myös liikkeestäkin? Niimpä tietysti. Ja kaiken huipuksi nyt on joku kampanjatarjous samaiselle puhelimelle 139e. Voi voi, jospa olisi myyjä tuon meille kertonut. Olisi saanut sen lahjakortin pois jaloista. Ja olisi se myyjä luultavasti myynyt myöhemmin kerralla kolme puhelinta. Eipä voi Gigantia oikein suositella kenellekään. Pitäisi tuo lahjakortti varmaan kuitenkin johonkin käyttää...
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Onko Gigantissa palautusoikeus?
Ostat jotain mitä vaan ja käyt sitten palauttamassa. Palautus tietenkin käteisellä.
Hyvä pointti muuten. Eipä tullut mieleenkään tämmöinen. Periaatteessahan tuon pitäisi toimia. Täytyy pistää tämä korvan taakse "lopullisena ratkaisuna".
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Pakko kehua erästä paikallista autokorjaamoa. Avopuolison auto pomppasi katsastuksesta, ei mitään kauheen pahoja vikoja, mutta vittumaisia laitella kun ei ollut saatavilla tallia ja nosturia. Kukaan kavereista ei kerennyt, eikä avopuolison velikään ollut maisemissa ja oma motivaatio hiekkakentällä sen alla ahertamiseen pyöreä nolla. Kyselin kavereilta tietäskö ne mitään hyvää pajaa minne kannatas kosla viedä, merkkikorjaamot ei tulleet kysymykseen. Yks suositteli vasta aloittanutta autohuoltoa. Ei muuta kun sinne ja aika maanantai iltapäiväksi heitti vielä hinta-arvion remontista kysymättä. Autoa viedessä sanoin että en varmaan kerkee hakemaan sitä neljään mennessä mikä yrityksen aukioloaika oli, että jätä avaimet renkaan päälle ni haen töitten jälkeen. Yrtittäjä sanoi että oottelee vaimoaan töissä viiteen asti että kyllä tänne siihen asti pääsee. Menin ennen viittä hakemaan autoa ja siinä kahvia juodessa tuumasin että pitää vielä nuo palaneet polttimot vaihtaa, niin voi huomenna viedä leimalle. Yrittäjä sanoi vaihtaneensa ne samaan hintaan siinä minua odotellessa kun oli huomannu polttimot vänkärin penkillä vikalistan päällä. Laskukin oli muutamaa kymppiä pienempi mitä arvio oli. Ei tarvii paljoa miettiä missä autoa käytän jos tarvis vaatii.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tarvii paljoa miettiä missä autoa käytän jos tarvis vaatii.
Ei tarvii meidän muidenkaan miettiä, kun onnistut olemaan mainitsematta kyseisen korjaamon nimeä. Varmaan tuore yrittäjäkin myhäilee tyytyväisenä että näin se viidakkorumpu toimii, vielä kun olisi rummussa kalvo.

Ja tuohon Gigantti-tapaukseen; nettisivuillaan on lähes reaaliaikainen myymäläkohtainen varastosaldo, sekö siis näytti väärin vai miksi mielet pahoittuivat?
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Ei tarvii meidän muidenkaan miettiä, kun onnistut olemaan mainitsematta kyseisen korjaamon nimeä. Varmaan tuore yrittäjäkin myhäilee tyytyväisenä että näin se viidakkorumpu toimii, vielä kun olisi rummussa kalvo.
Siinä on katsos se vika, että jos liikaa rummuttaa hyvän pikkupajan puolesta, voi tulla ruuhkaa asiakkaista ja hinnat ampaista nousuun. Ja missäs hää sitte käyttää autoaan?
Nih, parempi pitää vaan omana tietonaan tälläset helmet
 

Veijari

Jäsen
Nyt oppi tämän älä usko mitään mitä DHL:n asiakaspalvelija tai kuljettaja sanoo. Perjantaina, maanantaina ja tänään paketin tuonti kotiovelle luvattiin, mutta ei mitään merkkiä siitä, jos joskus paketin saan niin vittuilen näille niin paljon kuin sielu sietää. Viimeinen kerta kun käytän tätä paskanpuhuja firmaa.
Minulla tältä viikolta täysin päinvastainen kokemus. Soittivat ensin etukäteen, että mahdatteko olla kotona puolilta päivin, olisi paketti tulossa. Sanoin että ei olla. Seuraavaksi kysyivät että voivatko huomenna tuoda klo 12-14 välillä paketin kotiovelle tai johonkin muuhun osoitteeseen. Sanoin että huomenna onnistuu kotitoimitus klo 12-14 ja paketti tuli seuraavana päivänä luvattuna aikana kotiovelle.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei tarvii meidän muidenkaan miettiä, kun onnistut olemaan mainitsematta kyseisen korjaamon nimeä. Varmaan tuore yrittäjäkin myhäilee tyytyväisenä että näin se viidakkorumpu toimii, vielä kun olisi rummussa kalvo.
Tää on kyllä jännä ilmiö. Paskaa palvelua kun saa, niin nimi tulee heti ensimmäisessä virkkeessä ilmi. Hyvästä palvelusta kiittäessä ei edes paikkakuntaa mainita. Kyllä yrittäjää tosiaan lämmittää.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ja tuohon Gigantti-tapaukseen; nettisivuillaan on lähes reaaliaikainen myymäläkohtainen varastosaldo, sekö siis näytti väärin vai miksi mielet pahoittuivat?
Eipä ollut silloin varastosaldoa kun minä puhelunta olin vaihtamassa. Luki vain että kysy myymälästä tai jotain vastaavaa. Saldot olisin luonnollisesti katsonut, koska tulee tuonne kaupunkiin kuitenkin sen verran matkaa ettei viitsisi useaan kertaan ajaa. Ja mielet pahoittuivat siitä että myyjä vielä erikseen sanoi miten puhelin on poistunut Gigantin valikoimista lopullisesti. Ja kun kysyttiin mites naapurikaupungit, niin ei kuulemma ollut sielläkään. Tämän päälle vielä se, että Gigantista ei löytynyt edes puhelimen esittelymallia, niin olin viime yöhön asti siinä uskossa että Gigantista ei enää kyseistä kapulaa saa. Jos myyjä olisi sanonut että joo niitä puhelimia tulee parin viikon päästä lisää, niin se ois ollu mulle ok. Olisin voinut odotella. Olisin päässyt lahjakortistani eroon ja olisin vielä kaiken huipuksi säästänyt sen pari kymppiä.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Ei tarvii meidän muidenkaan miettiä, kun onnistut olemaan mainitsematta kyseisen korjaamon nimeä. Varmaan tuore yrittäjäkin myhäilee tyytyväisenä että näin se viidakkorumpu toimii, vielä kun olisi rummussa kalvo.

Katos perkele muokkasin kyllä jälkeen päin yrityksen nimen tuohon tekstiin, mutta koko muokkausta ei jostain syystä näy. Kyseessä siis oli Autokorjaamo M.Tikkanen Iisalmessa. Ja se on jo pari vuotta toiminut eikä ihan vasta aloittanut niinkuin kerroin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kyllähän se on hyvä nimellä kehua. Taannoin kävin hierojalla ja jotenkin keskustelumme päätyi siihen, että kehuin optikkoa, jolla toinen puoliskoni oli asioinut. Ei mikään ketjuliike, paikallinen turkulainen optikko oli kyseessä. No, toinen paikalla ollut hieroja sattui kuulemaan keskustelumme ja huuteli, että vie terveisiä kyseisen kehumani paikan pyörittäjälle. Nauroin, että saa ehdottomasti viedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös