Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 939 982
  • 6 860

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Onko? Ainakin lontoossa, josta olen lentänyt suomeen kymmeniä kertoja, on muistaakseni 3 tunnin raja. Eli jos olet kentällä 3,5 tuntia ennen lähtöä, joudut odottamaan puoli tuntia, että voit jättää laukkusi. Paikallisen liikenteen sujuvuudesta johtuen, on itselle käynyt noin useamminkin.
Sori, olisi pitänyt tarkentaa. Tarkoitin siis Hki-Vantaata. Voi näitä muuallakin olla.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Sori, olisi pitänyt tarkentaa. Tarkoitin siis Hki-Vantaata. Voi näitä muuallakin olla.

Tämä on sitten lentoyhtiökohtaista, eli pitää tarkistaa lentoyhtiön sivuilta onnistuuko ja jos onnistuu, niin mihin aikaan ja mille lennoille. Esim. Finskillä ei muistaaksen onnistu lomalennoille, reittilennoille kyllä. Ja joillekin yhtiöille se on ennen 10:00 lähteville lennoille, joillakin muilla ennen 12:00 lähteville. Ja se tiski on yleensä auki illalla pari tuntia joskus 18:00 - 21:00 välisenä aikana.

Hethrowlle oli aikanaan ainakin BA:n kanssa samassa allianssissa oleville yhtiöille iltatsekkausmahdollisuus Paddingtonin asemalla, ja itse asiassa normitsekkauksenkin pystyi tekemään siellä, ettei lentokenttäjunaan / metroon tarvinnut roudata laukkuja. Mutta terroristipelkohan tuonkin sitten lopetti, kun eivät halunneet asemalle läpivalaisulaitteita asentaa ja pelkäsivät pommi-iskuja juniin. Se oli kyllä loistavaa asiakaspalvelua.

t. hanu
 

Veijari

Jäsen
Kaikkensa ne puhelinmyyjät tekevät että saisivat asiakasta kusetettua.

Eilen sain puhelun Elisalta kun kauppasivat Elisa Viihdettä. Tarjoukseen olisi sisältynyt mm adsl yhteyden nopeuden tuplaantuminen 20 mbittiin/s. Nykyinen 10 megan liittymä minulla on ollut kesästä saakka ja sitä hankkiessa minulle sanottiin että nopeampaa yhteyttä ei meidän osoitteesen ole saatavilla. Siksi kysyinkin puhelinmyyjältä että oletteko tarkastaneet että kyseinen 20mbit on mahdollinen meikäläsen osoitteeseen niin reteesti poika ilmoitti että "joo, kyllä nämä jutut on ennen puhelua tarkastettu".

Koska olin puhelun aikana auton ratissa niin pyysin lähettämään tarjouksen sähköpostiini niin ehdin tutustumaan siihen paremmin.

Tarjouksen läpi luettuani totesin sen olevan ihan ok ja voisin sellaisen jopa tilata mutta mielessä kaiversi edelleen se kesällä kuultu max 10mbit nopeus nettiyhteyden myyjältä. Soitinkin sitten piruuttani Saunalahdelle tarkistaakseni että onkohan noihin kuparikaapeleihin saatu lisäpotkua. Eipä ollut - edelleen maksiminopeus jota voivat tarjota on 10 mbit. Haistakoon Elisan myyntikeijo siis pitkä vittu!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista puhelinmyyjistä tuli mieleeni, että mulla on sellainen periaate, etten koskaan tilaa niiltä mitään, ainakaan heti siinä puhelussa. Pari kertaa olen siinä sanonut, että soittele parin päivän päästä tai ensi viikolla uudestaan, mikäli siis se "tarjous" on kuulostanut kiinnostavalta ja olen halunnut asiaa mietiskellä, mutta koskaan en ole vielä mitään puhelinmyyjiltä ostanut.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Karla tuotti kyllä loistavaa palvelua (ennen oli Porissa nimellä Ykköshuolto). Soitin eilen sinne ja kyselin aikaa korjaukselle, kuvailin ongelmat, ja kaveri langan toisessa päässä veikkasi aika tarkasti vaivan, ja muutaman minuutin puhelun aikana sain hinta-arvion, joka heitti vain siksi, että tänään viedessä auton pajalle kerroin vielä yhden vaihdettavan osan, nimeltänsä starttimoottori.

Arvioivat huoltoajaksi pari tuntia, vajaat kolme meni lisätöineen, mutta ei se haitannut. Uusittu startti kyllä toimi, mutta piti aika kummallista ääntä käynnistettäessä, joten maanantaiksi tilattiin takuuseen menevä uusi startti läheisestä varaosakioskista. Menee siis maahantuojan takuuseen, joten kukaan ei kiristellyt siitä. Odottelin ehkä puoli tuntia siellä toimistolla, ja sivullisen silmiin näytti meno aika leppoisalta.

Hinta ei ole varmaan seudun halvin, mutta taisin löytää pajan, jossa tehdään korjaukset jatkossakin.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Oulun SP-Elektroniikalle propsit.

Meille tuli kaukaisia sukulaisvieraita ulkomailta ja isokokoisella ulkomaan isännällä oli uniapneaa hoitava C-PAP-laite mukana. Oli kuitenkin lyönyt laitteen ekana yönä seinään muuttamatta jänniteasetusta (120->230V) eikä siitä sen jälkeen kuulunut pihaustakaan. Toki pelättiin, että hajalla on, mutta kun katsoin, että ehkäpä tuossa on vain sulake palanut niin vietiin liikkeeseen. Siellä kesti noin kaksi minuuttia ja sulake oli vaihdettu ja laite pelitti taas. Hintaa tälle korjaukselle tuli huimat 0,40€ (osan hinta).
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Pohjantähti-vakuutusyhtiö saa kyllä allekirjoittaneen varauksemattomat kehut loistavasta palvelusta. Autoni jäi Puolassa tielle ennen joulua ja jouduttiin hinauttamaan omaan laskuun lähimpään huoltoon. Eilen illalla täyttelin hinausvakuutuksen vahinkoilmoitusta nettiin. Nyt tuossa juuri kävin laskuja makselemassa verkkopankissa ja yllätys oli suuri, kun huomasin Pohjantähden korvaussuorituksen olevan jo tilillä.

Ennakko-odotus oli normivakuutusyhtiökokemuksieni sekä näiden myrskytuhojen jälkeen, että käsittely olisi mahdollisesti joskus parin kuukauden päästä ja ennen sitä joutuisin vielä hinauspaperit käydä näyttämässä paikan päällä vakuudeksi.

Tämän jälkeen en ainakaan ihan heti ole lähdössä vakuutuskilpailutukseen. Viimeksi kilpailutin vajaa vuosi sitten, jolloin perheen vakuutusyhtiö vaihtui juurikin Pohjantähteen.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pohjantähti-vakuutusyhtiö saa kyllä allekirjoittaneen varauksemattomat kehut loistavasta palvelusta. Autoni jäi Puolassa tielle ennen joulua ja jouduttiin hinauttamaan omaan laskuun lähimpään huoltoon. Eilen illalla täyttelin hinausvakuutuksen vahinkoilmoitusta nettiin. Nyt tuossa juuri kävin laskuja makselemassa verkkopankissa ja yllätys oli suuri, kun huomasin Pohjantähden korvaussuorituksen olevan jo tilillä.

Ennakko-odotus oli normivakuutusyhtiökokemuksieni sekä näiden myrskytuhojen jälkeen, että käsittely olisi mahdollisesti joskus parin kuukauden päästä ja ennen sitä joutuisin vielä hinauspaperit käydä näyttämässä paikan päällä vakuudeksi.

Tämän jälkeen en ainakaan ihan heti ole lähdössä vakuutuskilpailutukseen. Viimeksi kilpailutin vajaa vuosi sitten, jolloin perheen vakuutusyhtiö vaihtui juurikin Pohjantähteen.

Itsekin tyytyväinen Pohjantähteen. Pudotin kännykän kesällä lattialla ja näyttö halki. Samana päivänä täyttelin netissä ilmoituksen ja varauduin lippujen ja lappujen esittelyyn, mutta pari päivää ja rahat tilillä ja juurikin sen verran mitä hain. Joskus jotain hyvää vakuutusyhtiöidenkin suuntaan, kun taitaa yleensä olla palkkää negatiivista.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsekin tyytyväinen Pohjantähteen. Pudotin kännykän kesällä lattialla ja näyttö halki. Samana päivänä täyttelin netissä ilmoituksen ja varauduin lippujen ja lappujen esittelyyn, mutta pari päivää ja rahat tilillä ja juurikin sen verran mitä hain. Joskus jotain hyvää vakuutusyhtiöidenkin suuntaan, kun taitaa yleensä olla palkkää negatiivista.
Työskentelen itse vakuutusyhtiössä ja voin kertoa, että nämä ns. pienet vahingot menevät monella firmalla suoraan tietokoneen läpi maksuun. Jos summat ovat isoja, tietoja puuttuu tai järjestelmä epäilee vilppiä menee vahinko ihmisten käsiteltäväksi ja lisätietoja pyydettäessä vahinkoprosessi kestää. Tapaturmissa joutuu useasti pyytämään lisätietoa hoitolaitoksista ja varsinkin julkiselta puolelta niiden saaminen kestää useasti järkyttävän kauan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Soittivat Soneralta ja tarjosivat Koti-TV:n ohjelmapaketteihin (Urho+Maikkari) jatkoa edullisemmin hinnoin. Kyselivät samalla mitä sieltä katselen ja kerroin katselevani Urholta lähinnä oman jengini matseja. Soneran kaveri kysyi, että onko kyseessä jompikumpi paikallisista ja kerroin, että Jokerit. Tähän kaveri, että onneksi ei jullit tai tämä keskustelu olisi muuten päättynyt tähän. Kunnon asiakaslähtöistä myyntityötä.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Soittivat Soneralta ja tarjosivat Koti-TV:n ohjelmapaketteihin (Urho+Maikkari) jatkoa edullisemmin hinnoin. Kyselivät samalla mitä sieltä katselen ja kerroin katselevani Urholta lähinnä oman jengini matseja. Soneran kaveri kysyi, että onko kyseessä jompikumpi paikallisista ja kerroin, että Jokerit. Tähän kaveri, että onneksi ei jullit tai tämä keskustelu olisi muuten päättynyt tähän. Kunnon asiakaslähtöistä myyntityötä.

Sama kaveri soitti minulle samoin sanoin. Tosin mulle ei myynyt Urho+Maikkari jatkoa, vaan kysyi eikö tuo Maikkarin paketti ole aika perseestä ja myi tilalle Viasat Sport + Nelonen Prot. Pitää kuulemma olla Pro, koska eiköhän Pulu ja Erkka hoida Jokerit finaaleihin.

Jäin miettimään olisiko sanonut toisinpäin jos olisin vastannut IFK. Onko IFK-fanit saaneet puheluita? :)
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Jysk. Perkele.
Olin lauantaina etsimässä tuplaleveää parasta mahdollista untuvapeittoa ja kävin ensin Jyskissä. Totesin hyllyn etiketissä että Ajungilak merkkinen laadukas peitto olisi nyt pariin sataan euroon lähdössä että ja hyllyssä oli kokomerkintä 200x220. 3 niitä näytti siinä hyllyllä olevan.
Kiersin sitten muut kaupat läpi ja totesin että Jyskin vaikutti laadukkaimmalle.
Menin sitten vähän ennen 16 kauppaan ja kävelin hyllylle ja otin peittopaketin käteeni ja onneksi katsoin tarkemmin... 150x200 oli jokaisessa paketissa.
Kysyin sitten myyjältä että missä nämä tuplaleveät peitteet ovat joidenka hinta ja koko on hyllyssä...
"Ne ovat tilausmyyntitavaraa, kun niitä kysytään niin vähän"
Voi vtu... kysyin miksi teillä sitten ei missän näy lappua siitä että ne pitää tilata tai miksi siinä hyllyssä on pienempiä peitteitä?
"pitäähän meidän jollain ne hyllyt täyttää" oli vastaus.
Jäin sitten ilman peittoa.
Ei hyvää päivää. Kaikkia halpoja tuplaleveitä peittoja oli vaikka kuinka monta mallia. EI NIITÄ OSTETA jos teillä ei ole yhtään kappaletta edes hyllyssa.
Alkoi oikeastaan vituttamaan tämän maan tapa olla kaikessa keskinkertainen. Asiakkaille myydään ja tarjotaan halpaa ja keskinkertaista mutta hyvää ei haluta myydä.

On toki erikoisliikkeitä jotka tekevät poikkeuksen ja niihin rahani usein kannankin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Finnkinon kassaneiti ei antanut opiskelija-alennusta, vaikka olin oikeutettu siihen. Valitin (no, 60senttiä ei nyt hirveästä omaa talouttani kaada, mutta kuitenkin..) ja tänään sain vastauksen, että aikovat ottaa asian koulutuksessa esille. Palkkioksi leffalippu..:) Tässä taannoin tarvitsin pikaisesti taksia Hämeenlinnassa. En soittanut pirssiä, koska assalla nyt luulisi pirssejä pyörivän. No, hirveä lumipyry ja ennakkoäänestys takasivat sen, ettei niitä pyörinyt. No, pari taksia siinä pörräsi jättäen matkustajia asemalla. Ensimmäinen taksi ei ottanut kyytiin, koska hänellä oli maksava asiakas odottamassa. Toinenkin oli ensin haluton ottamaan kyytiin (koska hänelläkin oli ns. tilaus päällä), mutta suostui pian heittämään minut määränpäähän. Oli hyvä saada vieraassa kaupungissa hyvää asiakaspalvelua! :)
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Älä nyt viitsi. Nyt on tosi väärin vitutettu.

Että silleen...

Ei ole. Jos sinä väität ettei tämä maa pyri ja ohjaa kaikessa keskikertaisuuteen ja oikeasti laadukkaita erikoisliikkeitä löytyy joka kulmalta niin...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ei ole. Jos sinä väität ettei tämä maa pyri ja ohjaa kaikessa keskikertaisuuteen ja oikeasti laadukkaita erikoisliikkeitä löytyy joka kulmalta niin...

Vähän samalla lailla kuin suomalaisessa laatukulttuurissa päämäärä on "ok" ja kaikki sen yli on täysin käsityskyvyn ulkopuolella suurimmalle osalle ihmisistä.
Eli sikäli keskimäärin suomalainen laatu on moitteetonta, oli sitten kyse tuotteista tai palveluista, mutta sitä extraa saa tosiaan metsästää asenteella. Harva suomalainen tuote tai palvelu on kuitenkaan noin objektiivisesti tarkasteltuna huonoa jo noin lähtökohtaisesti (halpahallithan eivät juurikaan pröystäile kotimaisuusasteella). Suuressa maailmassa taas löytyy oikeastaan kaikkea kolmea, paskaa laatua, ok-laatua ja sitten luksusta, vaikka ehkä tuo viimeisin terminä on nyt vähän turha, sekin kategoria pitäisi jakaa kahteen osaan; premiumiin ja luksukseen (esim. erittäin hyvänä esimerkkinä on lentoyhtiöitten matkustusluokat, "paremmalla" puolella on sekä premium-paikkoja (ts. business, osittain erilaiset turisti+-paikat) että luksus-paikkoja (1st class). Kuvaavaa onkin että Finnairilla on vain kaksi luokkaa, turisti ja bisnes, eli tavallaan se ylin laatuluokka puuttuu kokonaan (ja sen näkee kyllä myös Finskin loungeissa vs. esim. BA).
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vähän samalla lailla kuin suomalaisessa laatukulttuurissa päämäärä on "ok" ja kaikki sen yli on täysin käsityskyvyn ulkopuolella suurimmalle osalle ihmisistä.
Eli sikäli keskimäärin suomalainen laatu on moitteetonta, oli sitten kyse tuotteista tai palveluista, mutta sitä extraa saa tosiaan metsästää asenteella. Harva suomalainen tuote tai palvelu on kuitenkaan noin objektiivisesti tarkasteltuna huonoa jo noin lähtökohtaisesti (halpahallithan eivät juurikaan pröystäile kotimaisuusasteella). Suuressa maailmassa taas löytyy oikeastaan kaikkea kolmea, paskaa laatua, ok-laatua ja sitten luksusta, vaikka ehkä tuo viimeisin terminä on nyt vähän turha, sekin kategoria pitäisi jakaa kahteen osaan; premiumiin ja luksukseen (esim. erittäin hyvänä esimerkkinä on lentoyhtiöitten matkustusluokat, "paremmalla" puolella on sekä premium-paikkoja (ts. business, osittain erilaiset turisti+-paikat) että luksus-paikkoja (1st class). Kuvaavaa onkin että Finnairilla on vain kaksi luokkaa, turisti ja bisnes, eli tavallaan se ylin laatuluokka puuttuu kokonaan (ja sen näkee kyllä myös Finskin loungeissa vs. esim. BA).

Tässä ollaan aika lailla sen äärellä. Nimen omaan tuo premium tai high end laatu tuotteissa ja palveluissa on oikeasti aika kortilla täällä monesti.
Aikaa sitten jo olen todennut että kun kerran käyttää rahaa reilusti jonkin harvoin uusittavan tuotteen hankkimiseen, on tuo premium tai high/top end lähes aina oikea valinta. Sekä käytettävyydeltään, ominaisuuksiltaan että kestävyydeltään, jolloin sen elinkaarikustannukset eivät välttämättä ole yhtään kallimmat kuin keskinkertaisen joka pitää uusia useammin.

Ongemaksi vain muodostuu se että tässä tapauksessa rahalla ei aina saa. Eli kissojen ja koirien kanssa saa metsästää.

Edit: Jotenkin kaipaa sellaista Japanilaista, tai Bushidon tyylistä ajatusmaailmaa, jossa jokainen hetki ja asia on ainutkertainen ja se yritetään aika ja kokoajan tehdä parhaalla mahdollisella tavalla.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Ei ole. Jos sinä väität ettei tämä maa pyri ja ohjaa kaikessa keskikertaisuuteen ja oikeasti laadukkaita erikoisliikkeitä löytyy joka kulmalta niin...

Käyt JYSKissä ja itket, kun saat keskinkertaisuutta.

Tuohon väittämääsi taas: ei kai joka kulmalta löydykkään oikeasti laadukkaita erikoisliikkeitä, kun ne eivät ole sitä keskinkertaisuutta, jota levitellään joka Tokmannissa. Laadukkaita erikoisliikkeitä kyllä löytyy, mutta ne ovat erikoisliikkeitä.

Ei tämä maa ohjaa keskikertaisuuteen, teet sen itse.

Että silleen...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Käyt JYSKissä ja itket, kun saat keskinkertaisuutta.

Tuohon väittämääsi taas: ei kai joka kulmalta löydykkään oikeasti laadukkaita erikoisliikkeitä, kun ne eivät ole sitä keskinkertaisuutta, jota levitellään joka Tokmannissa. Laadukkaita erikoisliikkeitä kyllä löytyy, mutta ne ovat erikoisliikkeitä.

Ei tämä maa ohjaa keskikertaisuuteen, teet sen itse.

Että silleen...

Ei, olet väärässä. Vaikka Jysk on keskinkertaisuuden linnake, löytää ostaja sieltäkin erittäin laadukkaita tuotteita, ainakin 1 tai 2. Koitas huviksesi googlata "Ajungilak" joka oli tuon peitteen merkki. ERITTÄIN laadukkaita untuvatuotteita tekee tuo firma, joita käytetään mm parhaissa vuorikiipeilijöiden, naparetkeilijöiden ym vaatteissa ja makuupusseissa.

Erikoisliike voi myydä myös paskaa, ja paska liike joitain helmiä.

Tämä maa muuten ohjaa keskinkertaisuuteen, oli se Nuori Suomi "kaikki pelaa" järjestelmä, tai koululaitos (ei yhtään huipputason yliopistoa) jne. Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No joo mutta se on eriasia, että kannattaako itkeä jos joku JYSK ei myy sitä sun luxus tuotetta hyllystä. Ei tulis kyllä itsellä edes mieleen mennä etsimään mitään huippulaatua JYSKISTÄ..
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ei, olet väärässä. Vaikka Jysk on keskinkertaisuuden linnake, löytää ostaja sieltäkin erittäin laadukkaita tuotteita, ainakin 1 tai 2.

Noin kokonaisuutta ajatellen on kovin mairittelevaa puhua Jyskistä minään keskinkertaisuuden linnakkeena. Pääsääntöisesti nuo liikkeet ovat jo yleisilmeeltään todella luokattomia ja ainakin huonekalut ovat lähes poikkeuksetta aivan täyttä (joskin kyllä halpaa) paskaa. Eikös vaikkapa Sotka olisi parempi esimerkki keskinkertaisuuden linnakkeesta?
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Eikös vaikkapa Sotka olisi parempi esimerkki keskinkertaisuuden linnakkeesta?

Jaa, ei, tyhjiä, poissa. Muutama vuosi sitten etsittiin aviovuoteeseemme vähän kovempia patjoja. Ostamisesta tulikin projekti, eihän noissa normiliikeissä ollu kuin noita suomalaisten makuun sopiva lössöpatjoja.

Tapereella siinä jäähälllin kupeella olevat iskut, askot yms käytyämme ajattelimme piruuttame, että poiketaan vielä tuolla Sotkassakin. Ja siellähän ne meidän patjamme köllöttelivät hyllyssä vieläpä varustettuna hintalapulla, johon printatut numerot alittivat reilusti oletusarvon.

Ihastuimme kovaan patjaan jollain reisulla, olisiko ollut Korfulla. Oikealla tavalla kovalla patjalla saa paisi paremmat unet niin myös... Vaatii tosin myös sängyn päädyn, josta saa hyvin tukea siinä aviollisten velvollisuuksien täyttämisessä. 'Lopussa tulee aina kiire'.

Nuo alkavat olla käyttöikänsä lopussa, notta uusi hakukierros on edessä. Muttei tuo Sotka ainakaan viimeisin vaihtoehto ole. Samaa Piscinan patjaa aion etsiä ainakin niin kauan kuin Viagra toimii.

t. hanu
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Länsi-Pasilan K-Marketissa oli ainakin eilen loistava asiakaspalvelu. Minä menen sinne varmasti uudestaan, jos joudun vastaavanlaiseen tilanteeseen.

Sisareni on sairaana ja pyysi minua käymään puolestaan kaupassa. Valitsin Länsi-Pasilan K-Marketin sijaintinsa perusteella. Ostoslista oli sellainen, että olisin joutunut etsiskelemään tutussakin kaupassa.

Kun kysyin kalatiskin myyjältä suunnistusapua, hän ensin neuvoi minut kysymäni tuotteen luokse. Sen jälkeen näki, että olen edelleen "eksyksissä", ja ei pelkästään neuvonut minua mehuhyllyn luokse, vaan tuli kanssani vertailemaan mustaherukkamehuja.

Tavoitteenani oli löytää mahdollisimman paljon C-vitamiinia sisältävä mehu. Valitettavasti tuoteselosteissa ei ollut kerrottu C-vitamiinin määrää, mutta se ei todellakaan ole kyseisen asiakaspalvelun ammattilaisen syy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös