Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 941 589
  • 6 860

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen duuniin tilannut verkkokaupasta muutaman tulostimen ja kaikkea pikkuhärpäkettä. Aina on vastassa ollut ystävällinen myyjä, joka on jaksanut selittää tällaiselle ei-niin-asiantuntevalle laitteista ja vastannut kärsivällisesti tyhmiin kysymyksiin. On ollut helppo tsekata sen jälkeen netistä, ovatko tekniset ominaisuuden niitä, joita on kaivattu. Ikinä emme ole pettyneet tilaamiimme tuotteisiin. Kaupassakin käydessä myyjät ovat olleet ihan kelpo asiakaspalvelijoita, joilta on saanut vastauksen kysymykseensä ilman ylimielisyyttä. Ehkä ystävällinen hymy auttaa ja se, etten yritäkään esittää tietäväni asiasta enemmän kuin tiedän.

Ehkäpä myyjän palvelualttiuteen vaikuttaa asiakkaan sukupuoli? Tietokonepuoli kun on ainakin oman käsitykseni mukaan aika miesvoittoinen ala.

Verkkokaupasta olen muutaman kerran tilannut eikä mitään ongelmia ole tullut vastaan. Tosin yhden tilauksen jouduin perumaan, kun eivät viikossa saaneet yhtä tilaukseen kuulunutta osaa hankittua ja paikallisessa liikkeessä sattumalta osa oli saatavilla, vaikkakin vähän kalliimpaan hintaa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Itse ostan varmaan kaiken elektroniikan ja systeemit Verkkokaupasta, ihan vaan jo sen takia kun siellä on kiva käydä samalla kun käy Citymarketissa. Firmakin on tuttu jo Kilon ajoilta (Mankkaa(?) -> Kilo -> Olari -> Ruoholahti). Aika harvoin asiakaspalvelu-tiskillä tulee asioiutua, mutta ne harvat kerrat kun olen siinä käynyt niin palvelu ollut erinomaista. Ehkä tässä on se, että nörtit puhuvat samaa kieltä.

Mutta kyllähän tuo on muuttunu enemmän siihen että Pekka Perusjätkät käyvät ostamassa digiboksinsa ja monitorinsa sieltä. Ei ne mitään lipeviä huonekalumyyjiä ole vaan ihan ammattilaisia. Osaavat hommansa tosi hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Täytyy kyllä ihmetellä tuota porukan hyökkäystä J.Hottia vastaan case Verkkokauppa.comissa. Noh, itsekään nyt en pitäisi tuota huutamista mitenkään fiksuna, mutta..

Jos tosiaan tuote on sellainen, että sen voi avata "tuosta vaan", eikä sinä ole mitään sinettiä tai selkeää varoitustekstiä takuun menetyksestä avattaessa, niin kyllähän jokainen tietää, ettei J.Hotti ole ainoa ihminen joka vastaavassa tapauksessa sisälle kurkkaisi.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mutta kyllähän tuo on muuttunu enemmän siihen että Pekka Perusjätkät käyvät ostamassa digiboksinsa ja monitorinsa sieltä. Ei ne mitään lipeviä huonekalumyyjiä ole vaan ihan ammattilaisia. Osaavat hommansa tosi hyvin.

Samaa mieltä. Palvelu on mielestäni asiantuntevaa ja ystävällistä. Verkkokaupan (Ruoholahti) pitäisi vain tehdä jotain noutopisteelleen. Viimeksi venttasin 35 minuuttia omaa vuoroani.

Lisäksi siihen noutopisteeseen pitäisi saada isolle ja näkyvälle taululle vuorossa oleva jonotusnumero, niin että se näkyisi ympäri myymälää. Näin voisi kierrellä vapaasti muualla kaupassa ja näkisi yhdellä silmäyksellä, mikä numero on vuorossa. Nyt joutuu varmuuden vuoksi käymään vähän väliä vilkaisemassa sitä pientä numeroa, joka on mainoskyltin peittämä kauempaa katsottuna. Minä en ainakaan jaksa kököttää siinä noutopisteessä koko jonotusaikaa, vaan kiertelen mieluummin katselemassa myytäviä tuotteita.
 

scholl

Jäsen
Yksiasia, mikä vähentäisi noutopistejonoja olisi se, että myymälässä tulisi seinille paremmat kyltit siitä, että mitä tavaroita on missäkin päin myymälää. Eli jokaisen hyllyn päädyssä tai yläpuolella olisi kunnon kyltti siitä, mitä siellä myydään. Moni tilaa nyt ihan normikamaa noutopisteeseen, mitä on hyllyssäkin, koska myymälä on niin sekava, ettei sieltä löydä mitään (eikä keltään voi kysyä, koska myyjiä ei ole missään). Nettisivut ovat sen sijaan hyvinkin selkeät haun suhteen.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Itse suosin tuota noutotiskiä ja oman käyttäjätunnuksen käyttöä jo ihan sen takia, että jos tuote hajoaa ja takuulappu on jossain, niin se takuulappu löytyy myös tilinhallinnasta. Muutaman kerran kun on mennyt jotain särki, niin kuitin numeron kanssa huoltotiskille ja sieltä poimivat tiedot. Eikä tarvitse himassa säästellä mitään kuitteja.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Gigantti on toinen ääripää. Myyjiä on mukava jututtaa, koska yleensä asiakas tietää joka tuotteesta enemmän....

Mites muuten onko kukaan saanu oikeesti hyvää palvelua gigantista? Firma kasvaa kokoajan joten kai ne nyt jotain tekee oikein kun kasvuakin on. Itse olen saanut sieltä huonoa ja erittäin hyvää palvelua, huonoita palvelua olen taasen saanut stockmannilta jonka pitäis olla huippumesta palvelua ajatellen.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mites muuten onko kukaan saanu oikeesti hyvää palvelua gigantista?

En ole saanut sieltä mitään palvelua muutamana viime kertana kun olen erehtynyt siihen lafkaan piipahtamaan. Henkilökuntaa on yksinkertaisesti liian vähän. Se on tietysti tuollaisissa kaupoissa ongelma, että asiakaspalvelijalta menee joka helvetin asiakkaan kanssa miljoona vuotta, kun tämä kyselee toinen toistaan tyhmempiä kysymyksiä. Ostopäätöstä ei osata tehdä ja homma venyy. Mutta Gigantin pitäisi tietää tämä ja palkata ainakin ruuhka-ajoiksi lisää väkeä.

Hinnat varmaan Gigantissa ovat kohtuullisen edulliset ja valikoima laaja. Siksi sitä väkeä siellä pyörii. Osaa ihmisistä ei näköjään haittaa, vaikka aikaa kuluisi kolme tuntia, kunhan saadaan tuote muutaman kympin halvemmalla.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Verkkokauppa.com on ihan kätevä asiointipiste silloin, kun tietää tasan tarkkaan mitä haluaa ja osaa löytää sen hyllystä.
Tähän tulokseen olen tullut itsekin. Tavaroiden esillepano toimii Verkkokauppa.comissa suht hyvin, eikä sen erityisen haastavaa pitäisi myöskään olla.

Ideaalitilanne tässä konseptissa olisi jos koko vapaana oleva varasto sijaitsisi asiakkaiden cash & carry -alueella. Valitettavasti asiointikelpoinen myymälätila tarvitsee enemmän rahanarvoisia neliöitä kuin varasto, jossa tuotteita voidaan kasata hyllyille lattiasta kattoon. Itse olisin kyllä valmis käyttämään tikkaita, trukkia ja nokkakärryjä asiakkaan ominaisuudessakin, mutta kauppiaana pitäisi miettiä pari kertaa miten edetä tähän suuntaan.

Ongelmia tulee silloin, jos joutuu asioimaan henkilöiden kanssa. He ovat sellaisia tietokonenörttejä, joiden sosiaaliset taidot ovat hyvinkin rajoittuneita.
Alan traditioon kuitenkin kuulunee että myymälämyyjäksi pyrkivältä katsotaan tekninen näyttö ja asiakaspalveluun opitaan sitten luonnonmenetelmällä.

Toisaalta tietotekniikkakaupan katteet ovat pienet ja palkat sen mukaisia. Hyvistä tyypeistä voi olla välillä pulaa. Jos myymälämyyjä osoittautuu sekä teknisessä että kaupallisessa mielessä kovaksi tekijäksi niin ei kestä kauaa kun kaveri on jo napattu yritysmyyntiin. Ellei kyseinen myyjä ole jo ehtinyt lähteä rahakkaampiin hommiin muualle.

Verkkokauppa.comin kameraosastolla H:gin Ruoholahdessa on osaavia ja palveluhenkisiä kavereita tiskin takana, tai ainakin on ollut. Olen ostanut sieltä yhden objektiivin, kameralaukun ja joitain tarvikkeita, ja saanut ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua joka kerta. Toisaalta viimeksi kun kävin yhtenä perjantai-iltana niin paikalla näkyi vain yksi myyjä jota kyttäsi varmaan toistakymmentä asiakasta. En sitten jäänyt odottelemaan vuoroani.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole saanut sieltä mitään palvelua muutamana viime kertana kun olen erehtynyt siihen lafkaan piipahtamaan. Henkilökuntaa on yksinkertaisesti liian vähän.

Itsellä on tilanne Gigantissa käydessä ollut juuri päinvastainen. Yleensä ensimmäinen myyjä syöksyy kimppuun, kun on ovesta juuri sisään päässyt. Parhaalla kerralla kolme eri myyjää tuli kysymään tarvitaanko apua, kun kiertelin liikkeen läpi.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Itsellä on tilanne Gigantissa käydessä ollut juuri päinvastainen. Yleensä ensimmäinen myyjä syöksyy kimppuun, kun on ovesta juuri sisään päässyt. Parhaalla kerralla kolme eri myyjää tuli kysymään tarvitaanko apua, kun kiertelin liikkeen läpi.

Oletko nuori kaunis nainen? ;)
 

d2uce

Jäsen
Jos tosiaan tuote on sellainen, että sen voi avata "tuosta vaan", eikä sinä ole mitään sinettiä tai selkeää varoitustekstiä takuun menetyksestä avattaessa, niin kyllähän jokainen tietää, ettei J.Hotti ole ainoa ihminen joka vastaavassa tapauksessa sisälle kurkkaisi.

Mielestäni se, että joku muu olisi toiminut samalla lailla samassa tilanteessa, ei poista sitä seikkaa, että tuo nyt oli vain typerästi tehty. Eriasia sitten, jos olisi neuvottu "Kurkkaa sinne sisälle vielä ennen kuin lähetät sen meille" tai jossain manuaalissa olisi neuvottu "Kurkkaamaan sisälle, ihan vain sen takia, että tietäisit miltä se näyttää".
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ehkäpä myyjän palvelualttiuteen vaikuttaa asiakkaan sukupuoli? Tietokonepuoli kun on ainakin oman käsitykseni mukaan aika miesvoittoinen ala.
En allekirjoita. Olen saanut suorastaan loistavaa palvelua aina Pirkkalan Verkkokaupassa, kun olen jotain tarvinnut. Ei ole väliä, tunnenko tuotteen vai tarvitsenko konsultointia. Aina on löytynyt tarpeita vastaava tuote ystävällisen palvelun kera. Ja vieläpä eri myyjiltä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos tosiaan tuote on sellainen, että sen voi avata "tuosta vaan", eikä sinä ole mitään sinettiä tai selkeää varoitustekstiä takuun menetyksestä avattaessa, niin kyllähän jokainen tietää, ettei J.Hotti ole ainoa ihminen joka vastaavassa tapauksessa sisälle kurkkaisi.
Jos minulta menee kulutuselektroniikka kaputt takuuaikana, kotelon avaaminen on viimeinen asia, minkä tekisin (mieleentulevista vaihtoehdoista).
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jos minulta menee kulutuselektroniikka kaputt takuuaikana, kotelon avaaminen on viimeinen asia, minkä tekisin (mieleentulevista vaihtoehdoista).
Joo aikalailla vaikuttaa kyllä "jenkkiläiseltä älykkyydeltä" avata elektroninen laite ja vielä ihmetellä että takuu päättyy. Tokihan käyttöohjeiden pitäisi olla suomenkieliset (koskee muuten _kaikkia_ myytäviä tuotteita), mutta ei se silti tyhmyyteen pitäisi oikeuttaa. Hiukka maalaisjärjen käyttöä kun osais, niin ehkäpä tältäkin sopalta olisi säästytty.

Mitäköhän J.Hotti olisi meinannut sieltä korjata?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos minulta menee kulutuselektroniikka kaputt takuuaikana, kotelon avaaminen on viimeinen asia, minkä tekisin (mieleentulevista vaihtoehdoista).

Ulkoinen kovalevy on vain kovalevy joka on pakattu vähän siistimpään koteloon. Sisällä ei ole juuri mitään elektroniikaa. Vain adapteri joka muuttaa signaalit oikeaksi (usb / firewire). Ei se levy hajoa siitä että avaat sen kotelon. Se on ihan fakta. Tosin jos menet pudottamaan sen levyn, niin sitten onkin kaikki mahdollista. Tai jos menet avaamaan sen itse levyn. Mutta siinä onkin sitten jo tarrat..tosin nekin Englanniksi.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Ja J.Hotti, sanoit että et ole tehnyt mitään väärää? Olkoonkin että manuaalia ei ollut suomeksi (ei sillä että se olisi mitään auttanut) mutta jos siinä sanotaan että ei saa avata mutta avasit, ja kuitenkin sanot ettet mitään väärin tehnyt?
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Sori, tästä paistaa jotenkin läpi että olet töissä pienessä tamperelaisessa tietokoneliikkeessä. Tuollahan on koko kommunistisen kaupungin kaikki pienet tietokoneliikkeet menossa nurin kun ovat myyneet kalliilla hinnoilla aikaisemmin, nyt VK:n Pirkkalan myymälä on pakottanut heidät laskemaan hintoja ja tekemään muutoksia.

Aika heikosti veikattu. Pienessä liikkeessä kyllä, mutta aivan eri ala ja paikka. Hinnat ovat asiansa osaavissa ja sitä myöten koko ajan liikevaihtoaan kasvattavissa pienissä liikkeissä kohdillaan. Muutenkin nämä suurempien liikkeiden "halpuus" on välillä melkoista silmänlumetta. Joku tuote voi olla mainoksessa superhalpa, mutta liikkeessä muu hinnasto on jotain muuta. Suurinta kusetustahan ovat esimerkiksi nämä tulostimien ja muiden mukana myytävät kaapelit. Maksavat muovikoteloon pakattuna kolme kertaa enemmän kuin muualla. Tietenkin voi kikuli pystyssä ostaa kaikki tuotteet samasta paikasta ilman tarvetta palvelulle tai hintatietoisuudelle....
 

ipaz

Jäsen
Itseäni asiakaspalvelijana ja takuuasioiden kanssa päivittäin tekemisissä olevana ärsyttää suunnattomasti nykyään selvästi yleistynyt asiakkaiden ajatteluun tullut amerikkalainen "en tiennyt, niin en ole syyllinen" -asenne. Kaikki, siis ihan kaikki pitäisi olla kirjattuna ylös että mitä laitteella saa, ja mitä ei saa tehdä. Muuten ollaan vaatimassa kaiken järjen mukaan aivan kohtuuttomia korvauksia.

Esimerkkinä asiakas jonka mukaan tietokone oli luvattu takaisin huollosta alle kahden viikon (tavan mukaan kerrottu huoltoon jättötilanteessa että huollossa menee sellainen pari-kolme viikkoa). Kun kone sitten tuli takaisin yli kahden, mutta alle kolmen viikon oli asiakas sitä mieltä että hän on oikeutettu korvaukseen. Suostuimme siihen ja kysyimme että mikä olisi hänen mielestään sopiva hinta n. 700 euron läppärin hitusen venyneestä huollosta. Tämä hieman yli neljäkymppinen mies heitti aivan pokkana ja tosissaan, että tuollainen Topfieldin 160 GB tallentava digiboxi (myyntihinta n. 500 e) tekisi hänet tyytyväiseksi jos saisi sen kotiinsa asennettuna. Jollain ei vaan ole mitään suhteellisuuden tajua (tämä asiakas sai loppujen lopuksi parin kympin lahjakortin).

Toinen on juuri tämä J.Hotti tyyli. Eli avataan laite itse ja leikitään Sepi Sähkömiestä, mutta sitten kun sormi menee suuhun kannetaan laite myyjäliikkeeseen (ja useasti vaaditaan heti uusi tilalle). Kun sitten velvollisuutemme mukaisesti toimitamme laitteen valtuutettuun takuuhuoltoon, jossa totta kai laitteen avattuaan huomaavat että sitä on itse sörkitty ja takuuehdot näillä osin menetetty, ei olla valmiita ymmärtämään miksi laitetta a) ei ole huollettu ja/tai b) se tulee takaisin laskun kanssa. Jos olisi pokkaa niin voisi asiakkailta kysyä että "oletteko te tyhmiä vai ettekö te vaan ymmärrä?".

Lukekaa ihmiset ihmeessä käyttöohjeet ja takuuehdot, etteivät nämä vikatilanteet tule sitten täytenä yllätyksenä (ja jos niitä ei suomenkielisinä löydy niin vaatikaa myyjältä sellaiset ennen kuin teette mitään omin nokkinenne).
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Tuosta ipazin kommentista amerikkalaisista tuli mieleen, että olisitko Hotti moottorisahalla sahannut kätesi irti jos moottorisahan mukana ei olisi tullut käyttöohjetta SUOMEKSI jossa lukisi ettei kannata sahata kättänsä irti? Missä pelaa ihmisten oma vastuu nykyään? Nokialla joku sanoi että vesi haisi ja näytti paskalle, mutta ei siinä mitään, annetaan lapselle, ja sitten haastetaan kaupunki/kaupunginjohto oikeuteen...?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan aivan yksinkertaista, että mikäli mikä tahansa elektroninen laite menee takuuaikana toimimattomaksi, se kannetaan samantien mitään tekemättä takaisin liikkeeseen. Saavat sitten päättää mitä sillä tehdään.

En ymmärrä tällaista itse sörkkimistä: Jos kerran avasit kannen, mikset samantien korjannut laitetta, kun kerran katsoit olevasi pätevä aukomaan kantta?

Ja kun huomataan, että tähän ei taidot riitäkään, vedetään pikkupoikatyylillä kädet selän taakse ja tippa silmäkulmaan?

Suoraan sanottuna ihmetyttääpä taas, kuinka tyhmiä ihmiset oikeasti voivat olla?
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Ulkoinen kovalevy on vain kovalevy joka on pakattu vähän siistimpään koteloon. Sisällä ei ole juuri mitään elektroniikaa. Vain adapteri joka muuttaa signaalit oikeaksi (usb / firewire). Ei se levy hajoa siitä että avaat sen kotelon. Se on ihan fakta.

Nimenomaan. Eiköhän tässä nyt kuitenkin ollut se ajatus takana, että ehkä esim. johto on irronnut sisällä (joskin hyvin epätodennäköistä), jolloin on turha mielestäni lähettää laitetta viikoiksi jonnekin ja pahimmillaan menetetään kaikki tiedostot, vaikka vika olisikin yksinkertainen. Tietenkään ohjeiden vastaisesti ei kannata toimia.

Huvittavaa, että rompun polttaminen mukaan tuntuu olevan halvempaa kuin ohjekirjan tulostaminen. Ei vaan ole mielestäni kovin käytännöllistä.


Kieltämättä kyllä parhaiten pärjää takuuasioissa kun ei koske mihinkään, niin ei tarvitse vakuutella syyttömyyttään.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei vittu oikeasti, kylläpä täällä on täydellisiä ihmisiä kommentoimassa ja samalla vahvistamassa sitä olotilaa mikä minulla on ollut pari viimeistä päivää, olen vitun tyhmä jätkä. Todella naurettavaa lukea kommentteja asiasta, jotka eivät arvele vaan ovat suoranaisesti oikeassa asiasta, joista joko a) he eivät ole saaneet kaikkia faktoja (= eivät ole lukeneet kaikkia viestejä tästä aiheesta) tai sitten b) ovat oikeasti vaan niin helvetin viisaita ihmisiä, että vaikka mitä faktaa heille asiasta kirjoittaisi, kirjoittaja on se tyhmä ja kommentoija se viisas, jonka on helppoa huudella viisauksia sielä "lintutornista" kun vahinko on jo tapahtunut.

Kysyn miljoonannen kerran - uskotteko oikeasti, että täällä vittu jauhaisin jostain 99 euron kovalevystä jos vittu oikeasti olisin sen itse rikkonut omaa hölmöyttäni? Sen verran monta vuotta näille keskusteluareenoille kirjoittanut ja näitä lukenut tiedän kyllä, että jos jostain ei kannata elämäänsä lohtua hakea, niin juuri nämä keskusteluareenat. Ja aivan kuten tavoitteeni alunperin oli, sain useita vastaavia tapauksia viesteinä, yksityisviesteinä, kommentteja lainsäädännöstä yms. Eli kannatti julkistaa asia. Se mitä tapahtuu jatkossa, mikä on homman loppuratkaisu, sitä meistä kukaan ei tiedä. Mutta nämä näsäviisaat kommentit "vitun urpo älä availe kansia, vitun urpo älä itke täällä, vitun urpo mene äidillesi valittamaan" ovat lähinnä säälittäviä kommentteja, jotka lähinnä pyrkivät todistamaan kyseisten kirjoittajien aah niin suurta viisautta ja suuruutta.

Missä ovat mode-setien säännöt offtopic viesteistä, puhumattaakan "onelainereista"? Niitä tässäkin ketjussa riittää suht' paljon...

Ja tuon viimeisen lauseen perusteella voitte pistää J.Hotin kirjoituskieltoon, eikös tuo ole itsemoderointia tms?

EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Hyvä, Hotti! Kyllä kunnon itkupotkuraivari hiljentää vittuilijat. Olisit toki voinut vielä uhata jättäväsi palstan - se vasta tehokas veto on.

Ja itkeminen ei kun jatkuu...

Joku vois opettaa mulle Suomen kieltä. Kun minä täällä nauran kaikille näille viisaille ihmisille ja Verkkokauppa.comin nuoleskelijoille, minä itken ja potken? Mitä on itkeminen? Allekirjoittanut on tuon sanan ilmeisesti ymmärtänyt omassa äidinkielessään väärin...

Pelikieltoa, kirjoituskieltoa minulle, nukutteko modet? Herätkää!!! Sitä saa mitä tilaa, tiedän, give me penalties!!!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kysyn miljoonannen kerran - uskotteko oikeasti, että täällä vittu jauhaisin jostain 99 euron kovalevystä jos vittu oikeasti olisin sen itse rikkonut omaa hölmöyttäni?
Luepa itse tuo ensimmäinen viestisi aiheesta. Siis se jossa haukut verkkokauppa.com:in alimpaan helvettiin koska he eivät korvaa sinun avaamaasi tuotetta. Ei kai kukaan ole väittänyt sinun sitä rikkoneen, vaan että verkkokaupalla on oikeus olla korvaamatta tuotetta, jos sen kuoren on avannut. Jos nyt pääset teknisellä yksityiskohdalla (ohjekirjaa ei ollut suomeksi) kuin koira veräjästä, toivon ainakin että otit opiksesi. Takuunalaista tuotetta ei saa avata ilman että takuu raukeaisi.

Mitä tulee tähän topikkiin kirjoittamiseen, niin jos tarkoituksenasi on antaa palautetta laadukkasta (tai "laadukkasta") asiakaspalvelusta, olet aivan väärässä paikassa hakiessasi lohtua omille ratkaisuillesi. Verkkokaupan takuuhuolto teki oikein hylätessään takuusi, yleiseen elämänkokemukseen vedoten ihmisen _pitäisi_ tietää ihan englanninkielistä cd-rom ohjekirjaakin lukematta ettei laitteiden kansia availla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös