Ei vittu oikeasti, kylläpä täällä on täydellisiä ihmisiä kommentoimassa ja samalla vahvistamassa sitä olotilaa mikä minulla on ollut pari viimeistä päivää, olen vitun tyhmä jätkä. Todella naurettavaa lukea kommentteja asiasta, jotka eivät arvele vaan ovat suoranaisesti oikeassa asiasta, joista joko a) he eivät ole saaneet kaikkia faktoja (= eivät ole lukeneet kaikkia viestejä tästä aiheesta) tai sitten b) ovat oikeasti vaan niin helvetin viisaita ihmisiä, että vaikka mitä faktaa heille asiasta kirjoittaisi, kirjoittaja on se tyhmä ja kommentoija se viisas, jonka on helppoa huudella viisauksia sielä "lintutornista" kun vahinko on jo tapahtunut.
Kysyn miljoonannen kerran - uskotteko oikeasti, että täällä vittu jauhaisin jostain 99 euron kovalevystä jos vittu oikeasti olisin sen itse rikkonut omaa hölmöyttäni? Sen verran monta vuotta näille keskusteluareenoille kirjoittanut ja näitä lukenut tiedän kyllä, että jos jostain ei kannata elämäänsä lohtua hakea, niin juuri nämä keskusteluareenat. Ja aivan kuten tavoitteeni alunperin oli, sain useita vastaavia tapauksia viesteinä, yksityisviesteinä, kommentteja lainsäädännöstä yms. Eli kannatti julkistaa asia. Se mitä tapahtuu jatkossa, mikä on homman loppuratkaisu, sitä meistä kukaan ei tiedä. Mutta nämä näsäviisaat kommentit "vitun urpo älä availe kansia, vitun urpo älä itke täällä, vitun urpo mene äidillesi valittamaan" ovat lähinnä säälittäviä kommentteja, jotka lähinnä pyrkivät todistamaan kyseisten kirjoittajien aah niin suurta viisautta ja suuruutta.
Missä ovat mode-setien säännöt offtopic viesteistä, puhumattaakan "onelainereista"? Niitä tässäkin ketjussa riittää suht' paljon...
Ja tuon viimeisen lauseen perusteella voitte pistää J.Hotin kirjoituskieltoon, eikös tuo ole itsemoderointia tms?
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK
EVVK