palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Viestin lähetti pernaveikko
Katso sanakirjasta I:n kohdalta ironia. Lue myös ketjun avaus.
Älä helvetissä.
Viestin lähetti pernaveikko
Katso sanakirjasta I:n kohdalta ironia. Lue myös ketjun avaus.
Viestin lähetti vintsukka
Enpä taida enää ikinä ostaa pukua mistään muualta niin kauan kuin tämä pulju on olemassa.
Viestin lähetti vintsukka
Paidan, krakan ja vyönkin löydyttyä helposti pyöristettiin hintaakin vielä hiukan alaspäin.
Kauppiaan puhetta...Viestin lähetti dude
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tätä tinkaamisen kulttuuria. En Suomessa, enkä missään muuallakaan. Miksi kauppias ei voi laittaa tuotteeseen sitä hintaa millä myydään ja sillä selvä ja jos niin on, niin miksei asiakas voi tyytyä siihen?
Arvostaisin, kun joka paikassa hinnat olisivat kuin ruokakaupassa ja Stockmannilla. Siellä lukee mitä tuote maksaa ja jokainen maksaa saman hinnan (paitsi henkilökunta).
Viestin lähetti Ouzala
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta nyt saa mennä tällä kertaa.
Kävin äsken Raision myllyn dressmanissa katselemassa jotain kesäistä paitaa ja löysinkin, mutta koko M oli lopussa. Myyjä tulee luokseni ja sen jälkeen käydään pieni keskustelu:
myyjä:"Voinko auttaa?"
minä:"Onko tästä paidasta M kokoa?"
myyjä:"Taitaa olla loppu"
minä:"No ei voi sitten mitään"
myyjä:"Kyllä noi hartiat täyttää koko L:n, käytkö sovittamassa?"
No, lähdin sovittamaan ja isohan se paita oli. Hyvää asiakaspalvelua ja PERSEEN NUOLENTAA.
PS. Olen kokoa "mikkihiiri"
Minä taas tarvitsin aikoinani ylioppilaspukua. Oulun Pukumiehessä myyjä katsoi n. 5 sekuntia ja ilman mittailua nosti hengarista takin ja housut. Viiden minuutin päästä täydellisen sopiva puku mukaan ja kassan kautta ulos.Viestin lähetti vintsukka
Tällaiselle tuhdille kaverille saattaa joskus tehdä tuskaa löytää sopivia vaatteita mutta kun astuin Pohjanheimon ovesta sisään ja ilmoitin tarpeeni, mukava herrasmies heitti mitan ympärilleni ja nappasi sitten tangolta takin ja housut, jotka sopivat just eikä melkein.
Viestin lähetti dohf
Muistaakseni myyjänä oli Pukumiehessä silloin työskennellyt Diili-kilpailija Juhana Helmenkalastaja. Mieshän on nykyään Turo Tailorilla töissä.
Viestin lähetti Ouzala
PS. Olen kokoa "mikkihiiri"
Viestin lähetti repe_joke
Kun pituutta on 181 ja painoa jotain 67kg, niin etippä siinä farkkuja.
Vyötäröltään sopivia löytyy, mutta liian lyhyitä, ja sama päin vastoin.
Kaiser Soze kirjoitti:Oliskohan LEhtovaaran kannattanut pahoitellla ja tarjoata vaikkapa hyvityksesi jotain. Uskomatonta idiotismia raflalta.
Kaiser Soze kirjoitti:Oliskohan LEhtovaaran kannattanut pahoitellla ja tarjoata vaikkapa hyvityksesi jotain. Uskomatonta idiotismia raflalta.
Gags kirjoitti:täysin älytön vahingonkorvausvaatimus / uhkaus.
Kaiser Soze kirjoitti:Hmmmh.. Korvausvaatimuksen lähettänyt lakitoimisto on nimeltään: Asianajotoimisto Kauppi & Molander Oy
Ravintolan omistaja taasen Antero Molander. Mahtaakohan kyseessä olla sama heppu?
K
Vteich kirjoitti:Kyllä vain.
http://hietanen.typepad.com/copyfraud/2005/06/lehtovaara_back.html
"The legal threat letter was sent by a member of Finnish BAR Antero Molander who also owns the restaurant."
kausi kirjoitti:Heh, eikös tämä kirjoittaja ole myös juristi, vieläpä sananvapaus-sellainen
puhis kirjoitti:Vikana siinä oli MUISTAAKSENI joku paikka-/asentoanturi, joka ei antanu auton startata. Anturin vaihtamalla se toimii ilman mitään ongelmaa startatessa.
kysy ihan piruuttaan voisko johtua siitä. Kaverini tapauksessa Hyvinkään auto-ilves selvitti vian nopeasti......
kangaroo kirjoitti:Kyllä tituleeraa itseään oik.kandiksi, tosin ilmeisesti aika tuore juristi, kun ei löydy 2003 lakimiesmatrikkelista.
kausi kirjoitti:Uho on myös kova: "I have taught law and technology in several universities, I am a founding member of one of the biggest cyber rights organization in Europe and have defended publicly digital freedom of expression. Do they really think that they have a winning strategy? I am sure that many people would have rushed to take down the content. Not me. I will see their bluff."
Oikeutta jaetaan ja käydään tässä median välityksellä, lieneeköhän tarkoituskin. Ravintola menee ja tarjoilee huonosti, Herkko siitä loikkaa pöydästänsä nettiin kirjoittelemaan, näyttävää spekulointia lehdissä tyylillä any publicity is good publicity. Salarakkaiden kimppajuoni?