Mainos

Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 998 529
  • 7 131

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Veijari kirjoitti:
Tilaamani digikamera on haettavissa lähimmästä postikontorista huomenna ja tästä sain tiedon tekstiviestitse tänään. Hyvää asiakaspalvelua Postilta.
Itse tilasin vaimolle digikameran eräästä Itäkeskuksessa sijaitsevasta pienestä tietokonekaupasta tuossa juhannuksen tietämillä. Pari viikkoa odottelimme, mutta kun edes tilausvahvistusta ei tullut, niin teimme tilauksen NetAnttilasta, josta kamera tuli kahdessa päivässä.

Periaatteessa tykkään suosia pikkufirmoja, mutta on se nyt perkele kumma, jos ei toimitusvaikeuksista viitsi edes ilmoittaa. Ja toista kertaa en tilausta tee tai ruikuta perään - jos putiikkia ei kiinnosta, niin sitten pitää ostaa muualta.

Eipä ole muuten alkuperäisestä tilauksesta edelleenkään kuulunut mitään.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Suomi-Salama kirjoitti:
kermape**emäisyydestä.
Pidä kermat vaan itselläsi. Tuo lähin posti toimi aluksi, mutta sitten joku kynänpyörittäjä sen siirsi muualle.

Maalla asuava käy 10 kilsan päässä postissa nopeammin, kuin stadissa 2kilsan päässä ruuhkien keskellä. Ja vittuakos ituniska asuuu korvessa. Muuttakoot postin lähelle. Mullakin on sellainen naapurissa, mutta en saa käyttää sitä.
 
Viimeksi muokattu:

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Tuosta Porin minigolffiradasta on niin moni valittanut... Omistajat tiiraavat biljardiaikaa sekunnin tarkkuudella ja asiakaspalvelusta ei tietoakaan. Vittumaiset hapannaamat ovat onnistuneet tekemään jonkinsortin epävirallisen ennätyksen: Kukaan ei halua sinne edes kesätöihin (!). Ainakin minä olen kuullut kuudesta tyypistä jotka oikeasti ottivat mitä muuta työtä tahansa, vaikka tuokin oli vapaana.
sain tässä vuosi takaperin fiksun idean. Siellä on mainoskyltti, joka on kulunut lähes pois. Miksikäs ei muutaman graffittipurkin kanssa tekemään kyltistä oikeasti hieno ja vaikkapa houkutella pari asiakasta? Maalit plus parikymppiä per nuppi (meitä taisi olla kaksi tai kolme) ja muistaakseni jotain takuuntapaista, että vuoden aikana ei väri katoa mihinkään. "Meillä on jo mainos. Tuolla sillalla" totesi setä. Mainos on haalistunut, kulunut ja niin mahdollisimman huomaamaton kuin noin hyvällä paikalla vaan voi olla.
Vittu. Pitäkööt tunkkinsa. Kaukaiset vieraat voi ehkä sinne viedä kerran vuodessa, mutta itse kyllä välttelen tuota "hupia" viimeiseen asti.
Sääli - tuo voisi oikeasti tuottaa.

Hyvää palvelua sain muuten Satakunnan Puhelinpisteestä. tosin lähinnä siksi, että tuttu oli siellä töissä. Ottivat toisesta paikasta ostetun puhelimen mukisematta huoltoon. Expert ei suostunut ottamaan, vaikka sieltä ostin. Syy: takuulappu hetkellisesti hukassa. Takuu oli voimassa. Ei ongelmia Puhelinpisteessä, Ekspertissä kauhea itku ja poru. On se perkele jos opiskelija tuhlaa 90 euroa puhelimeen, joka ei edes toimi.
Joopajoo. Eipä tarvi Expertilläkään enää käydä. Paitsi luultavasti korjauttamassa puhelinta kun lappukin löytyi taas.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kaiser Soze kirjoitti:
Muuttakoot postin lähelle. Mullakin on sellainen naapurissa, mutta en saa käyttää sitä.
Ilmeisesti siis jakelutoimipaikkasi on siellä Munkkivuoressa ja kotisi viereinen posti tarjoaa vain muita Postin palveluja?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Shayne kirjoitti:
Ilmeisesti siis jakelutoimipaikkasi on siellä Munkkivuoressa ja kotisi viereinen posti tarjoaa vain muita Postin palveluja?
Alunperin kaikki isot paketit tulivat pitskuun ja kirjetavara munkkivuoreen. Se pitskun posti näistä kahdesta parempi ja monipuolisempi on.

Mutta minkäs teet. Elämä on.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kaiser Soze kirjoitti:
Ja vittuakos ituniska asuuu korvessa. Muuttakoot postin lähelle.
No, voidaan argumentoida, että vittuakos sinä asut Pitäjämäessä. Muuta vaan suosiolla postin lähelle Munkkivuoreen, niin ei tarvitse enää valittaa "kynänpyörittäjistä"
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
SergeiK kirjoitti:
Muuta vaan suosiolla postin lähelle Munkkivuoreen,
En, kun mulla on jo posti vieressä. Sitäpaitsi, valittaminenhan on hauskaa, kun saa kaikki palstapoliisit aina hermostumaan.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaiser Soze kirjoitti:
Pidä kermat vaan itselläsi. Tuo lähin posti toimi aluksi, mutta sitten joku kynänpyörittäjä sen siirsi muualle.

Maalla asuava käy 10 kilsan päässä postissa nopeammin, kuin stadissa 2kilsan päässä ruuhkien keskellä. Ja vittuakos ituniska asuuu korvessa. Muuttakoot postin lähelle. Mullakin on sellainen naapurissa, mutta en saa käyttää sitä.

Luuletko, että siellä 10 km päässä pienellä kylällä se posti olisi? Pakkoko se on sinunkaan autolla postissa käydä? Luulisi olevan fiksumpaa välttää ruuhkia, ellei ole ihan pakko sekaan mennä. Ruuhkat tuskin ovat postin vika. Jos tarvitseekin joskus esimerkiksi ison paketin vuoksi autolla mennä, saatko niitä hyvinkin usein? Tiedätkö syyn, miksi kohdallasi postitilanne on tuo vai tuomitsetko vain mutu-tuntumalla? Yleensä kun hallinnollisilla asioilla on ihan looginen pätevä syy, vaikka tavallinen kadunmies ei sitä ymmärrä ajatellakaan. Tässäpä kermaisia kysymyksiä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Suomi-Salama kirjoitti:
Luuletko, että siellä 10 km päässä pienellä kylällä se posti olisi? .

Olihan ne, kunnes joku kynänpyrittäjä lopetti nekin. Mikäs teikäläistä virkamiesta niin ahdistaa meikäläisen vitutus?

Niillä hinnoilla mitä posti veloittaa palveluistaan, tulisi paketti toimittaa kotiin ja tuoda kahvia ja pullaa mukana. Ja muuten enskerralla mä levitoin sinne postiin, niin ei mee keneltäkään yöunet.
 
Pistin jokunen päivä sitten Sandrew Metronomelle mailia, jossa valitin että Bellevillen Kolmoset -DVD:llä ei toimi suomenkieliset tekstitykset ja haluaisin tilalle toimivan levyn.

Tänään tuli sitten "pätevä" vastaus:
"Ko. elokuvassa on vain 7 repliikkiä, joten saattaa hyvinkin näyttää siltä,
ettei siinä olisi tekstejä..."


Pistää vaan niin vihaksi että aluksi painetaan paska levy, myydään ja sitten kun ostaja ei ole vialliseen tyytyväinen, selitellään "et vaan osaa". Vituttaa tämmönen että saa taas muiden virheitä korjata. Tekisivät kunnollista tavaraa niin kaikki pääsisivät vähemmällä.

Jos itse olisin ollut kyseisen viestin lähettäjä, olisi se mennyt kutakuinkin näin:
"Ko. elokuvassa on vain 7 repliikkiä, joten saattaa hyvinkin näyttää siltä,
ettei siinä olisi tekstejä. Ole hyvä ja kokeile vielä uudestaan.
Mikäli kuitenkin tekstitys ei suostu toimimaan, voit palauttaa levyn koteloineen ilmaisena asiakaspalautuksena osoitteeseen xxXXxx. Lähetämme sinulle heti toimivan takaisin. Pahoittelemme virhettä."
 

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Ei ehkä hirvittävä katastrofi, mutta ärsyttävä moka kuitenkin.

Eräänä päivänä huomasin, että postinkantaja oli jättänyt kortin, jonka mukaan minulle on paketti, joka pitäisi noutaa postista. Kortissa oli leima, josta löytyi postikonttorin yhteystiedot ja aukiolojat.

Valitettavasti vain kortissa oli talven aukioloajat, eikä mainintaa siitä, että kesäaikaan konttori suljetaan kahta tuntia aikaisemmin. Mielestäni löytyy parempiakin tapoja hankkia tyytyväisiä asiakkaita, kuin juoksuttaa väkeä suljettujen ovien takana.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Erkenholt kirjoitti:
Eräänä päivänä huomasin, että postinkantaja oli jättänyt kortin, jonka mukaan minulle on paketti, joka pitäisi noutaa postista. Kortissa oli leima, josta löytyi postikonttorin yhteystiedot ja aukiolojat.

Valitettavasti vain kortissa oli talven aukioloajat, eikä mainintaa siitä, että kesäaikaan konttori suljetaan kahta tuntia aikaisemmin. Mielestäni löytyy parempiakin tapoja hankkia tyytyväisiä asiakkaita, kuin juoksuttaa väkeä suljettujen ovien takana.

Koin saman kohtalon perjantaina... Paska mikä paska.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukutaitoa kaupan

Tuli käytyä tuossa jokin aika takaperin ostoksilla Rauman Citymarketissa ja sain seuraavanlaista palvelua:

Sisään mennessä, siinä on päivän lehdestä kaikki cittarin tarjoukset ja selailin niitä ja huomasin, että Pepsi on tarjouksessa. No muut ostokset oli jo kerätty ja päätin mennä hakemaan sen Pepsin. En lukenut aivan tarkkaan tarjousta, vaan luin että 4 pepsiä 3,99€. No hyllyltä 2X2-pack mukaan ja kassalle. Maksoin ja tarkastin kuittia, niin huomasin, että Pepsit oli maksanut paljon enemmän. No, ei muuta kuin kysymään Info pisteestä asiaa. Siitä sain selitykseksi, että se koskee niitä 4-packkejä. Sanoin etten ollut nähnyt sellaisia, vaan ainoastaan näitä 2-packkejä. No info-täti soittamaan jonnekin. Puhelu loppuu ja tulee sanomaan, että kyllä niitä siellä on. Pyydän, että voinko sitten käydä vaihtamassa nuo kaksi 2-packiä yhteen 4-packiin. Täti tähän, että kyllä se käy, mutta joudun ottamaan rahat häneltä ja käydä uudelleen ostamassa kassalta nuo kaksi 2-packiä. Tähän asti kaikki okei. Sitten täti tulee ja sanoo vakavalla naamalla, että "Ei tekis sullekaan pahaa oppia lukemaan".

Olin ihan hämilläni. Sanoin tyttöystävälleni, että ota rahat, käyn hakemassa sen 4-packin. Kun sitten menin sinne limsahyllylle, niin tarjouksen kohdalla, missä se lukee, että 4-pack 3,99€. Niin suoraan alapuolella 2-packkejä, joita olin siitä ottanut. 4-packit ovat sitten siellä hyllyn päässä muutamien metrien päässä. Eikä niitä edes erota kun suoraan katsoo samalta tasolta. Laittaisivat mainokset edes kyseisten tuotteiden kohdalle. Sama, kun laittaisi maitohyllylle olueiden hinnan, mitkä sijaitsevat siinä yhden hyllykön päässä.

Ulos kaupasta päästyäni tyttöystäväni heti, kysyi että miksi se päin näköä v***uili? Päätin sitten heti kotiin päästyä pistää palautetta sähköpostin kautta kyseisestä tapahtumasta. Vastaus tuli päivän päästä ja siinä todettiin, että kyseinen info-täti myöntää tapahtuneen, mutta se oli tarkoitettu vain humoristiseksi heitoksi. Ja toivottiin, että vielä voisin asioida heillä. Vaan enpä asioi. Ajan mieluummin Prismaan autolla 3-4km, kuin kävelen 300 metriä cittariin.

Vähän sama kuin sanoisin tietokonetta huoltoon tuovalle, että "Opettelisit käyttämään sitä oikein ettei tartte tänne tuoda!" Ei hyvää päivää. Ei asiakaspalvelussa voi v***illa suoraan päin näköä, varsinkaan kenellekään tuntemattomalle. Kaverin kanssa herjaamme toisiamme paljon enemmänkin, mutta ei tuntemattomalle voi sanoa mitä hyvälle kaverille. Ei sitä tiedä onko se tosissaan vai ei. Että turha kutsua huumorintajuttomaksi.

Toinen asia, mikä tuntuu aina menevän itselläni pieleen on netti yhteyden avaus/kytkentä. Kolmas liittymä menossa ja ei tullut sekään ongelmitta. Ekan(Auria) tuleminen kesti 12 viikkoa, vaikka luvattiin neljässä. Sain tosin hyvityksiä, mutta niidenkni kanssa sai tapella ja soitella perään. Puhuin esimiehen kanssa, joka seuraavalla kerralla ei ollutkaan enää esimies. Ja tämä "virallinen" esimies lupasi ilmaisia kuukausia, mutta viimeiseltä ilmaiselta kuukaudelta (tammikuu), tulikin jo lasku. Soitin taas tälle "viralliselle" esimiehelle, niin väitti ettei ole luvannut, mutta sain sitten sen. Kaapeli ei toiminut P2P-verkossa kuin 2kbit/sec, vaikka oli 2mbit yhteys. Kuulemma on rajoitettu tuo P2P kaapelissa alueittain 8mbit/alue. Eivät kertoneet kuinka monta liittymää on minun alueella, mutta ilmeisesti monta. Eikä tuosta ole puhuttu missään. Sain tuon selville kun tein valituksen sen hitaudesta ja minulle joku soitti huollosta. Asiakaspalvelulla ei ollut mitään tietoa tuollaisesta. Tosin sitten kun olin vaihtamassa pois tuota, niin alkoi toimia nopeasti. ilmeisesti joku muukin oli kyllästynyt hitaututeen. Ja nyt kolmas Superstrada. Asennettin kuten sovittiin, mutta sinä perjantaina muija kaveri valitti ettei sivut aukea. Minä paikalta tarksitamaan ja totesin samaa. Liikennettä vain 28kbit/sec, vaikka meganen yhteys. Ei muutakuin testi tekemään ja kappas, nopeus olikin vain 256. Perjantai-ilta, pakko odottaa viikonlopun yli. Tämä on jokin kirous. Pitäisköhän ihan piruuttaan kokeilla vielä Elisaa ja katsoa tulisiko se ajallaan ilman ongelmia.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä, että meneekö aiheen vierestä, mutta nyt on kyllä ihan pakko päästä kiittämään ja kehumaan Otaniemen YTHS:ää. Menin aamulla kymmeneltä kyselemään ja täti respassa sanoi, että turha tulla tuon kanssa terkkarille, mutta hän katsoo lääkäriajan. Sain ajan kahdeksitoista, sieltä lähetti minut röntgeniin Töölöön, jossa kuvauksessa meni 5 minuuttia ja takaisin tullessa se lääkäri vielä hoiti niin, että ehti katsoa ne kuvat ja määrätä lääkkeet ja kaiken huipuksi antoi lääkkeet omasta kaapistaan, kun oli saanut jotain näytekappaleita. Ja koko ajan kohtelu oli ystävällistä.

Voiko lääkärille antaa tippiä?
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Referee81 kirjoitti:
Pitäisköhän ihan piruuttaan kokeilla vielä Elisaa ja katsoa tulisiko se ajallaan ilman ongelmia.
No, jos sä olet jaksanut odottaa tuota Aurian liittymää 12 viikkoa viime syksynä, niin voit sä kokeilla Elisaakin. Vitsi vitsi, on kai se kytkentä jo nopeutunut. Ite odottelin tuon 12 viikkoa kunnes kyllästyin ja irtisanoin liittymän ennen kun se oli ehditty kytkeä. Lasku toki tuli myöhemmin, en ollut kuulemma irtisanonut liittymää, huoh. Nyt on taas alkanut Elisan liittymä kiinnostaa ihan hinta syistä. Paikallinen OPOY repii aika suolaista hintaa (49€/kk) nykyisesta 4/1 yhteydestä.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
hihhu kirjoitti:
Voiko lääkärille antaa tippiä?


Toki voi. Pääset seuraavalla kerralla sitten potilasjonon ohi nopeammin.

Lisätiedot schollilta

Myönnettävä on, että palvelulla on paljon merkitystä. Muistan tässä joskus kun pankissani (porin osuuspankki tjtn) juttelin aikanikuluksi asioidessani pankkitädille, että pitäisi tytölle löytää wanhojentanssiasu. Nooh. Tätihän sitten siitä soittelemaan ystävättärilleen, että mistäpäin Poria löytyisi. Neljä paikkaa plus selkeät ohjeet. Pitää kai minunkin tipata.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Pukuvuokraamo

Eräs nimeltä mainitsematon pukuvuokraamo valtakunnan pääkadun varrella kunnostautui positiivisessa mielessä kuluneen kahden vkl:n aikana.

Voitteko uskoa: stadissa saa jotain ilmaiseksi.
No älkää sitten, mutta tämä N-kirjaimella alkava frakkiliike antoi "mirrin" lainaksi ILMAISEKSI.

Aluksi pyysin viikonlopun yli ja sitten kun tuli vähän pikatilannetta ja aikakapeikkoa niin jatkoivat laina-aikaa mutisematta viikolla.

Tähän ei voi sanoa muuta kuin Marco B mukaillen että nam-nam..
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olin tuossa kaksi vuotta sitten hankkimassa itselleni maantiefillaria. Kävin katsomassa pyöriä Tuusulassa sijaitsevasta Suomen polkupyörätukusta. Myynnissä oli vain kaksi tai kolme mallia, joista yksi ei muistaakseni sopinut itselleni ja muut olivat liian kalliita. Myyjä sitten sanoi, että voi kysyä yhdeltä kaveriltaan, jos tällä olisi käytettyä pyörää kotona, minkä voisi myydä. Selvisi, että oli ja sain tämän kaverin numeron.

Soittelin jo samana päivänä ja pääsin katsomaan fillaria. Pyörällä oli ajettu kaverin puheiden mukaan 2-3 lenkkiä, minkä uskoi kun katsoi pyörää. Kaveri oli hankkinut sen huonojen kelien pyöräksi, muttei sitten tarvinnutkaan sitä. Maksoin fillarista 700 euroa ja sain vielä kaupanpäälle kengät ja vararenkaan. Pyörän ovh oli noin 1100 euroa, tosin tämä kaveri ei ollut siitä varmasti maksanut niin paljon, koska työskenteli fillariliikkeessä.

Mielestäni ko. pyöräliike hoiti asian todella hienosti. Pääsin pyöräilyharrastuksessa hyvin alkuun edullisesti. Ihan hyvin liike olisi voinut vain sanoa, että jos ei hinta ole kohdallaan, niin ei voi mitään.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Tunnustan olevani melko avuton, jos tietokone lakkaa toimimasta.
Tänään tuo avokki oli onnistunut jotenkin saamaan ensin näytön sekaisin, ja fiksuna ihmisenä yritti itse sitä korjailla, niin kohta ei toiminut ensinkään.

Vietiin se sitten tuohon läheiseen korjausliikkeeseen, sellainen pieni tietokoneliike jonka nimeä en edes muista. Epäili että voi mennä viikonlopun yli, ja todennäköisesti tiedostot häviävät jne...
Kauhulla ajattelin, että nyt menee ne muutama tuhat valokuvaa (osa on sentään cd:llä) ja kaikki muutkin koulutehtävistä lähtien. Siinä tuli keskusteltua vähemmän henkevästi tietokoneen käytöstä...
Ei mennyt kuin reilu tunti kun soittivat liikkeestä, että voi tulla hakemaan koneen pois. Näytön resoluutiot oli menneet niin isolle, ettei tää pystynyt niitä käsittelemään tai jotain sinne päin.

Ja mikä hienointa sen lisäksi, ettei kauaa tarvinnut olla ilman tietokonetta, oli se että he eivät ottaneet mitään maksua tuosta. Loistavaa asiakaspalvelua!
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Suomi-Salama kirjoitti:
Eipä ole postilaitos enää sillä tavalla ihmistä lähellä kuin vielä 80-luvulla, siitä olen samaa mieltä. Ei edes kaupungeissa, puhumattakaan maaseudusta.

Maalla vielä vuosi sitten asuessamme postiin tulleet paketit sai kotiovelle yhdellä soitolla, eikä maksanut mitään. Joskus postimies soitti ihan oma-aloitteisesti sanoakseen, että olen tuomassa pakettia, oletteko kotona? Ja näihin paketteihin ei sisältynyt mitään kotiovelle-palvelua.
 

Lexa

Jäsen
Hankin parisen vuotta sitten itselleni kaapeli digiboksin. No aloinpa sitten töiden jälkeen sitä silmät kiiluen asentamaan. Muutama tunti myöhemmin totesin, että minun kyvyt eivät riitä kuvasignaalin muodostamiseen. Mietinpä siinä sitten, että mahtaakohan koko boksi olla yhteensopiva kyseiseen kaapeliverkkoon vai ovatko sen conffaukset päin persettä. Otinpa sitten seuraavana aamuna yhteyttä kaapeliverkon omistajaan, eli paikalliseen puhelinyhtiöön. Selitin tädille tilanteen ja hän ei osannut auttaa asiassa. Otin seuraavaksi yhteyttä muistaakseni digitaan ja tämäkään täti ei tiennyt missä vika voisi olla, mutta antoi kuitenkin tiedot oletus-asetuksista. Tsekkasin specsit ja kaikki oli ok, mutta sama tilanne, ei kuvaa.

Myöhemmin samana päivänä kun olin tehnyt digiboksille kaikki mahdolliset kuviteltavissa olevat configuraatiot, niin aloin miettimään olisiko mahdollista, että lähetykset olisivat salattuja. Otin seuraavana päivänä yhteyttä puhelinyhtiöön ja täti tiesi tasan yhtä paljon kuin aikaisemminkin. Tällä kertaa en kuitenkaan tyytynyt "En tiedä" vastauksiin ja sain lopulta langan päähän asentajan. Selitettyäni asian hän totesi heti: "Sinulla ei ole salauksenpurkukorttia". Tässä vaiheessa V-käyrä räjähti kasvuun. Olisiko ollut ylivoimaista mainita salauksenpurkukortista kotisivuilla tai informoida henkilökuntaa moisen härpäkkeen välttämättömyydestä? Ei liene asiakkaan vika, jos 50-kymppisten "asiakaspalvelijoiden" tietotaso on yhtä ohut, kuin suomen jalkapallomaajoukkueen arvokisahistoria. En tiedä kouluttaako kyseinen pulju henkilökuntaansa ollenkaan, vai pitävätkö nämä elämäänsä kyllästyneet tyypit vain kiinni kynsin ja hampain suojatyöpaikoistaan. Kaapelidigiboksin to-do lista voisi olla vaikka niinkin lyhyt kuin: a) Katso on laite yhteensopiva b) katso ovatko laitteen asetukset kunnossa c) johdot oikein kytketty d) onko asiakkaalla SALAUKSENPURKUKORTTI. Samaa asiaa mukaillen voisit soittaa operaattorillesi ja kysyä miksei puheluiden soittaminen onnistu kuin 112:een? Missä vika?

Tatti otsassa laskeutui yön aikana sen verran, että pystyin menemään seuraavana päivänä jokseenkin rauhallisena puhelinyhtiöön. Ajattelin että kortin haku on pelkkä muodollisuus. Luulin väärin. Nyt minulta kysyttiin henkilötiedot kengännumeroa ja puoluetaustaa myöden. Tiesin jo silloin mihin se johtaa. "Iloinen" asiakaspalvelija totesi, että kortti toimii vielä samana päivänä. Menipä päivä, menipä toinenkin mutta kuva oli ja pysyi kadoksissa. Posti sen sijaan kantoi kotiin mainoksia kaapeliverkon mahtavista kanavapaketeista anal plussineen jne. Otin jälleen yhteyden puhelinyhtiöön ja täti lupasi, että parin päivän päästä kortti toimii. Kului päivä, kului toinen, kului viikko. Tässä vaiheessa kuppi meni nurin ja kaapeliboksi vaihtui tavalliseen haravamalliin. Kului 2 minuuttia ja kanavat oli asennettu.

Kokeilin salauksenpurkukorttia ihan piruuttani erään kaverin luona noin vuosi sitten ja tulos oli yhtä mairea kuin aikaisemminkin, EI KUVAA! Mainoksia tietysti satoi postiluukusta tasaiseen tahtiin, -mitä kaikkia maksullisia lisäpalveluita olisikaan saatavilla! Vihoviimeinen pisara oli se, että puhelinyhtiö halusi veloittaa kortin hinnan, ellen palauta sitä heille. Onneksi olin pitänyt tuon "onnenkalun" muistona tapahtuneesta. Kortin palauttaessani käskin heidän hävittää minut rekisteristään lopullisesti. Mainokset pyysin ohjaamaan suoraan paperinkeräykseen.

Näin päättyi minun ja erään puhelinyhtiön välinen taival...
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Pakko taas avautua tästä "mainiosta" kodinkoneliikkeestä, nimittäin
On/Off-puodista, joko on minulle nykyään Off/Off.

Olin jo vuosi sitten saanut ko. puodista niin huonoa palvelua, että
olin päättänyt etten koskaan enää astu sinne.

Jouduin perumaan aikeeni, kun taloomme asennettiin kaapeli-tv
ja piti alkaa uuden digiboxin hankintapuuhiin. Kuinka ollakaan
On/Off:illa oli tarjous Handan-merkkisestä kaapeliboxista, jossa
oli kovalevy.

Handanin maahantuojan kotisivuilta bongasin On/Offin Vantaan
liikkeen puhelinnumeron, jonne soitin ennen liikkeeseen lähtöäni.

Puhelimeen vastattiin, että On/Off. Vastaaja oli mies. Kyselin
ko. boxia ja minulle vastattiin, että löytyy Vantaalta ja hinta on se ja se.

Takuuta luvattiin kaksi vuotta ja kun olin jo sulkemassa puhelinta
myyjä vielä varmisti, että hyllystä löytyy suoraan.

Ajelin saman tien Vantaan myymälään ja kuinka ollakaan, boxeja
ei ollut ollut saatavilla moneen päivään. Takuukin olisi ollut yksi
vuosi luvatun kahden vuoden sijasta.

Esitys oli umpisurkea, kuinkas muuten!

Haluan korostaa sitä, että puhelinkeskustelun aikana puhuttiin
nimenomaan kaapeliboxista ja tietystä mallista. Erehtymisen
vaaraa ei pitänyt olla.

Paska liike!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ei tää nyt suoraan tähän ketjuun sovi, mutta jonnekin on avauduttava. Hankin jouluksi SuperFast-matkan Hanko-Rostock-Hanko. Hinta netistä itse varaamalla olisi 925. Noh, muuttamalla nettisivun kieli saksaksi avautuu mahdollisuus pyytää tarjous. Tein niin, seuraavana päivänä sähköpostiin kolahti tarjous 839. Tilasin sen, ei ongelma että osoite on Suomessa.

Kielten opiskelu kannattaa. Tosin luulisi että kannattaisi myydä matkat halvemmalla henkilöille jotka eivät rasita henkilökuntaa mitenkään vaan tilaavat suoraan netistä. Näköjään ei kannata. Kallistahan toi vieläkin on, mutta minkäs teet.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sonera kirjoitti:
Sähköposti InterMail-alustalla ei toimi
Vika alkoi 23.08.2005 klo 05:00
Sähköpostiin kirjautuminen ei onnistu.
Vian vaikutusalue: Koko Suomi

Sonera kirjoitti:
Sähköposti InterMail-alustalla, vika on saatu kuntoon.
Liikenne palautui normaaliksi 23.08.2005 klo 13:40.
Vika alkoi 23.05.2005 klo 05:00.
Sähköpostiin kirjautumisessa oli ongelmia osalla käyttäjistä.


Vittu, kello 21.40 ja sivullekirjoittanut ei ole koko päivänä pystynyt kirjautumaan sähköpostiin.
 

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
www.beatman.fi

Ensiluokkaista palvelua täällä www.beatman.fi. Sunnuntaina tilasin 3 kielisettiä, vastaus tuli mailitse muutaman tunnin sisällä (sunnuntaina!). Lähettivät kielet kirjeessä joten postimaksujakaan ei tullut kuin 1e. Ja vielä kaiken huipuksi myivät "velaksi" laskulla, joka tuli kirjeen mukana. Esimerkillistä toimintaa! Annoin palautteen myös kaupalle.

P.S. Kielet olivat vielä yhtä halpoja kuin saippua ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös