Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tästä asiakaspalvelun tasosta ollaan selkeästi eri mieltä. Ei-kovin-ystävällinen asiakaspalvelu ei ole mielestäni mitään normaalia, ei sinne päinkään. Nämä tapaukset, missä koen kokeneeni vääryyttä ja joista valitan, ovat yksittäisiä poikkeuksia. Yleensä palvelun taso on oikein tyydyttävää, joskus jopa kiitettävää, myös ns. halpisketjuissa.Kysymys on siitä että soittopyynnöt ja uuden tavaran toimitus saattaa halpisketjulla hieman venähtää, ja asiakaspalvelu saattaa olla ns. "normaalia", eli ei kovinkaan ystävällistä.
Jälleen kerran: se kuuluu pelkästään normaaleihin käytöstapoihin, että lupaukset pidetään, eli tässä tapauksessa otetaan asiakkaaseen yhteyttä. Voi hyvin olla, että kyseessä oli inhimillinen erehdys ja asia yksinkertaisesti unohtui, mutta yhtä hyvin kyse voi olla siitä, ettei asianomaista henkilöä vain kiinnostanut ottaa yhteyttä. Asian todellinen tola jää arvoitukseksi.WC1995 kirjoitti:Se miten hän sen sai on tyypillistä ison halpisketjun toimintaa, ja se ihmetyttää että se tulee jollekin yllätyksenä. Simonin tuskan ymmärtää, menihän hänellä pari päivää odotellessa. Silti Simon ei yritäkään ymmärtää "oppositiota" vaan syyttää itse heitä puusilmäisyydestä ja tinkimättömyydestä. Täällä ymmäretään sinunkin kanta, ymmärrätkö sinä yhtään suurten halpisketjujen toimintaperiaatetta.
Se pitää paikkansa, etten todellakaan ymmärrä "oppositiota" (yrittänyt olen, aivan varmasti), koska ko. opposition näkemykset ovat täysin käsittämättömiä ja vieraita minulle. Vaikka kuinka jankkaatte, en suostu uskomaan, että esim. halpisketjujen toimintaperiaatteisiin kuuluisi huono tai välinpitämätön asiakaspalvelu. Miksikö en usko? Koska henkilökohtaiset kokemukseni asiasta ovat päinvastaiset. Kuten sanoin, tämä case oli ikävä yksittäistapaus, yleensä olen saanut ihan hyvää palvelua jopa Kodin 1:stä. Ja vielä: en ymmärrä sitä, että jotkut suosiolla alistuvat paskaan palveluun (ja alkavat jopa kutsua sitä normaaliksi) siksi, etteivät viitsi/jaksa/halua valittaa asiasta. Jos mieluummin makaa peukalo perseessä ja toteaa, että "no, nää on näitä halpisketjujen juttuja, oma moka" ja jättää asian sikseen, niin en tosiaankaan ymmärrä moista. Sitten kun riittävän monta kertaa saa huonoja (tai normaaleja) kokemuksia jostain liikkeestä tai kauppaketjusta, eikä valita niistä, on ilmeisesti helpointa keksiä sellainen stoori, että "paskat tuotteet ja olematon palvelu kuuluvat asiaan". Näin voi puolustella omaa saamattomuuttaan.