Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Sieltä saa miltei kaikkea, perseestä perämoottoreihin. Tosin ainakaan persettä en sieltä ostaisi, vaikka halvalla saisinkin. Se pitäisi kuitenkin vaihtaa ja sen jälkeen vielä valittaa.Kodin1:stä saa myös telkkareita.
Heh, vai että neutraalisävytteistä keskustelua. Sinun tapasi keskustella on se, että puusilmäisesti ajat omaa kantaasi läpi, etkä voi käsittää sitä, että joku muu ei toimikaan "massojen" tapaan. Ja jos et ole suoranaisesti ns. tölvinyt, niin vähintäänkin ylimieliseen sävyyn olet urputtanut siitä, miten minä en osaa asioida kaupassa ja että itken vain turhasta kaiken aikaa, enkä ymmärrä asioita. Ja se se vasta kauheaa solvaamista onkin, että minä nimitän (tämän palstan lukijoiden silmissä) kasvottomia ja nimettömiä myyjiä urveloiksi. Varmaan kunnianloukkaussyyte uhkaa pian.En nyt oikein usko, sillä en ole millään tavalla sinua asiassa tölvinyt mutta olet nyt useaan otteeseen jo nimitellyt minua ja jatkat sitä edelleen tässä lainaamassani kappaleessa osassa jonka olen jättänyt pois. Lisäksi minun nimittely ei riitä, vaan nimittelet jo sinua palvelleita henkilöitäkin urveloiksi. Sanot yhtä ja kuitenkin teet toista, joten olen itseasiassa aika varma siitä olet noudattanut samaa käyttäytymismallia asioidessasi myymälässä. Asiaa sen paremmin pystymättä todistamaan, taidan kääntyä tilanteessa lopulta sille kantille että huono palvelu saattaa olla osin itseaiheutettua - kyllähän tavallisen ihmisen pinna täytyy vähän pidempään kestää kuin ihan neutraalisävytteistä keskustelua internetin keskustelupalstalla.
Yhä edelleenkin: ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä sinä luulet. Tiedän varsin mainiosti itse (sekä mukana ollut ystäväni), että käyttäydyin hyvin maltillisesti ja asiallisesti Kodin 1:ssä asioidessani, kuten teen aina muuallakin. Jos en satu perskännissä olemaan, mutta se on asia erikseen...
Ja kuten olen jo muutamaan otteeseen toitottanut, joku viallisesta tuotteesta pahoittelu oli vain pisara meressä, enkä olisi moiseen edes kiinnittänyt huomiota, jos se luvattu yhteydenotto olisi tullut siinä neljän päivän sisällä. Ehket ymmärrä lukemaasi, kun tätäkin pitää toitottaa moneen kertaan. Jos koet, Jussi77, että sinua on nyt kovasti tässä "tölvitty", niin ehkäpä se johtuu omasta käyttäytymisestäsi? Ehkäpä olet omalla toiminnallasi aiheuttanut sen, ettei palstakollega jaksa olla koko ajan täysin asiallinen? Kenties tapasi keskustella neutraalisti onkin provokatiivista sontaa?
Haluatko tehdä valituksen vai jatkatko massan mukana?