Varmasti hyvä keino löytää itselleen hyvät kuteet. Itse taas tykkään ostella aina kirppareista pikkuputiikkien kautta isoihin vaatekauppoihin ns. muotikuteita. Ja varsinkin pikkuputiikeissa on yleensä loistava asiakaspalvelu. Tietävät kamoista hyvin kun sitä ei ole niissä paikoissa rajattomasti. Toki harvoin kysyn apua, kun tykkään ostaa oman maun mukaan eri yhdistelmiin sopivia kamppeita.Vaateostokset osaan tehdä yksin. Suurimman osan vaatteista ostan parista kaupasta, jossa myyjät osaavat jo olla häiritsemättä.
Kirpparit on myös oiva tapa löytää uniikkia kamaa ja siellä ei kukaan oo hönkimässä niskaan ilman kysymistä. Ja ihan oikeasti niistä löytyy siistejä kamppeita edullisesti ja eikä se ole huonokaan tapa kierrättää vaatteita.
Itse olen asiakaspalvelualalla ja tulen varmasti olemaan pitempääkin ihan koulutukseni vuoksi. Ehkä kouluttaudun lisääkin. Sen vuoksi tulee tosi paljon seurattua kaupoissa kuljeskellessa asiakaspalvelua. Sen olen pistänyt merkille että usein kodinkone- ja elektroniikkakaupoissa ja em. pikkuputiikeissa on keskimäärin hyvää palvelua tarjolla.