Dna on kyllä osoittanut erinomaisuutensa lukuisia kertoja, kun sinne asiakaspalveluun olen pirautellut.
Nyt kun haluaisin saada laajakaistasopimukseni irtisanottua, niin käskettiin ensitöikseen kirjoitella asiakaspalvelun sähköpostiin kirjallinen reklamaatio. Lähetin sellaisen pikimmiten ja aloin odottelemaan vastausta ja päätöstä asiasta.
Kun vastausta ei kuulunut, niin soittelin asiakaspalveluun vielä lisää, ja jokaisella kerralla kyselin, että mikä on nykyinen tilanne tässä asiassa. Koskaan ei osattu kertoa, että mikä on tilanne tai mistä sitä voisi edes kysellä. Reklamaatiopuolella kun ei kuulema ole sitä puhelinyhteyttä, eikä asiakaspalvelusta päästä käsiksi niihin tietoihin. Ei kai se nyt mikään tehdas ole, etteikö sieltä voisi joltain toiselta kaverilta kysäistä, että mikä on homman nimi? Tässä nyt odotellaan vielä sitä päätöstä edelleenkin.
Nyt kun haluaisin saada laajakaistasopimukseni irtisanottua, niin käskettiin ensitöikseen kirjoitella asiakaspalvelun sähköpostiin kirjallinen reklamaatio. Lähetin sellaisen pikimmiten ja aloin odottelemaan vastausta ja päätöstä asiasta.
Kun vastausta ei kuulunut, niin soittelin asiakaspalveluun vielä lisää, ja jokaisella kerralla kyselin, että mikä on nykyinen tilanne tässä asiassa. Koskaan ei osattu kertoa, että mikä on tilanne tai mistä sitä voisi edes kysellä. Reklamaatiopuolella kun ei kuulema ole sitä puhelinyhteyttä, eikä asiakaspalvelusta päästä käsiksi niihin tietoihin. Ei kai se nyt mikään tehdas ole, etteikö sieltä voisi joltain toiselta kaverilta kysäistä, että mikä on homman nimi? Tässä nyt odotellaan vielä sitä päätöstä edelleenkin.