Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 938 625
  • 6 860

Juge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ikävä pilata hyvää "juttua" mutta poliisin tutkamittaukset menevät tutkan muistiin ja poliisinkin mitattuja nopeksia valvotaan ja tutkan tiedot puretaan.

Ainoa missä on liukumavaraa on, on päiväsakkojen määrä tapaus huomioon ottaen.

Kyllä itsellekin annettiin 9 km/h alennus nopeuteen, ettei kortti lähtenyt. Ja tällä hetkellä kaikkiin mitattauihin nopeuksiin tulee 3 km/h alennus ja tästä asiasta isot pukumiehet käyvät kovaa vääntöä miten asian pitäisi mennä.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nurmijärven S-marketissa oli niin yrmy kassarouva, ettei moista ole kohdalleni aiemmin sattunut. Ei tervehdystä, vaikka itse tervehdin jopa varmuuden vuoksi kahteen kertaan, hinta sanottiin erittäin hiljaa epäselvästi mutisemalla ja katse harhaili minne sattui. Yleensä kassahenkilön kielenkäyttöön kuuluvat myös sanat kiitos ja ole hyvä, mutta tällä kertaa nämäkin loistivat poissaolollaan. Näiden tilalla oli jotakin "täs" tai muuta vastaavaa, kun en oikein edes kuullut.

Jotkut ovat näköjään vain väärällä alalla, en usko että edes koulutus tepsii.

En siis halua mitenkään hyökätä ammattikuntaa kohtaan, yleensä tällaiset ovat hoituneet täysin luonnostaan. Nämä nyt vaan ovat niitä asioita jotka huomaa siinä vaiheessa kun ne puuttuvat.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli lyhyesti, välttäkää koko lafkaa kuin sikainfluenssaa.

Jos jatkossa teet urheilumatkoja, niin tsekkaa tämä lafka: http://www.bjorkobostrom.se/

Kyllä, se on ruotsalainen, mutta palvelua tulee ihan suomeksikin. Itse en ole käyttänyt ko. lafkaa, mutta kaikki kokemukset mitä läheltä löytyy on vain positiivisia. Palvelu on helvetin nopeata, jouhevaa ja hinnatkin lienee matalampia keskimäärin kuin tuollaisessa suomalaisessa peruslafkassa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Meikäläisellä ei todellakaan ole mitään veljeskansamme vastaan ja todennäköisesti kohtelu on lähinnä oman kansallisuuden ördäyksestä aiheutuvaa, mutta silti suhteessa erittäin harvoin, tai sanotaanko nyt kohteliaammin yllättävän harvoin, tulee kohdattua hyvää asiakaspalvelua virolaisilta.

Kyllä, voi olla ihan kulttuurieroissa ja äänenpainoissa erot, mutta lähestulkoon jokainen virolainen asiakaspalvelija kuulostaa todella ylimieliseltä ja töykeältä.

Homma hoitui lopulta Viking Linen kautta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vitutuksen määrää ei voi laskea, ja suosittelenkin kaikkien urheilumatkoille lähtevien tekevän matkan omatoimisesti tai ainakin välttävän Suomen kusetustoimiston matkan "järjestelyitä".

Ehdoissa varmaankin sanotaan, että ottelulippuja ei pystytä takaamaan tai jotain, mutta ei tuo ole se syy jättää toimiston palvelut käyttämättä vaan yleisesti niiden hinnat.

Milloin tahansa ja minne tahansa pääsee halvemmalla ottamalla vaikka jostain nettimatkatoimistosta lento&hotelli paketin ja sitten hankkii otteluliput itse. Noin sinänsä toimistojen kontaktit voivat helpottaa lippujen saantia, mutta tosiaan kyllähän noita paketteja mainostetaan, vaikka lippuja ei vielä olekaan.

Esimerkiksi formulaan on todella helppo saada lippuja itsekin, miksi ihmeessä maksaisi jollekin siitä? Voi vain kuvitella miten se tuntuu jotenkin eksoottiselta ja on "helpompaa" hoitaa asia matkatoimiston kanssa, vaikka oikeasti se ei eroa mitenkään lento&hotelli -toimiston kanssa asioinnista.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Yli kuukausi sitten tilasin jenkkiläisestä SecondSpin-nettikaupasta yhden Blu-rayn. Tänään tuli mieleen ettei ole leffaa näkynyt eikä kyllä rahojakaan tililtä veloitettu. Kaupan sivuilta kun menin tilauksen statusta kurkkimaan, luki tilauksen perässä vain että Cancelled eikä mitään muuta infoa.

Voisi näistä nyt vähän paremmin asiakkaalle tiedottaa. Tilauksen yhteydessä olen puljusta sähköpostivahvistuksen saanut, sen jälkeen ei mitään yhteydenottoa.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi vain kuvitella miten se tuntuu jotenkin eksoottiselta ja on "helpompaa" hoitaa asia matkatoimiston kanssa, vaikka oikeasti se ei eroa mitenkään lento&hotelli -toimiston kanssa asioinnista.

Mitä eksoottista tuollaisessa on tai voisi olla? Me olemme ainakin hoitaneet korkeimman omakätisesti aina kaikki varaukset (pl. tietyt hotellihommat, sillä esim. booking.com tarjouksia tulee silloin tällöin hyödynnettyä) ja ylipäätäänkin on ollut vähän sellainen mentaliteetti, että pakettimatkat ovat eläkeläisille tai ensikertalaisille.

Omatoimimatkailussa a) maksaa vähemmän b)näkee enemmän c)oppii eniten.
 

HemmoP

Jäsen
Ehdoissa varmaankin sanotaan, että ottelulippuja ei pystytä takaamaan tai jotain, mutta ei tuo ole se syy jättää toimiston palvelut käyttämättä vaan yleisesti niiden hinnat.

Milloin tahansa ja minne tahansa pääsee halvemmalla ottamalla vaikka jostain nettimatkatoimistosta lento&hotelli paketin ja sitten hankkii otteluliput itse. Noin sinänsä toimistojen kontaktit voivat helpottaa lippujen saantia, mutta tosiaan kyllähän noita paketteja mainostetaan, vaikka lippuja ei vielä olekaan.

Esimerkiksi formulaan on todella helppo saada lippuja itsekin, miksi ihmeessä maksaisi jollekin siitä? Voi vain kuvitella miten se tuntuu jotenkin eksoottiselta ja on "helpompaa" hoitaa asia matkatoimiston kanssa, vaikka oikeasti se ei eroa mitenkään lento&hotelli -toimiston kanssa asioinnista.

Paketti sovittiin ja päätettiin puhelimitse ja tuon ko. matkan omatoimisuutta rajoitti se, että kun ottelupari ratkesi niin ottelu oli jo alle kahden viikon päässä.

Missään vaiheessa ei ollut puhettakaan, että lippuja ei olisi/saisi vaan koko ajan myytiin pakettia clubilipuin ja ****-hotellilla. Siksi maksoin sen kokonaan samantien poiskin ( rahat tuli kyllä ok takaisin ). Jälkikäteen rupesi sitten tulemaan soitteluita, että käteen menee.

Ottelutulos huomioiden ei sentään enää vituta niin pahasti. Jos on aikaa suunnitella ja varailla, niin omatoimimatka on tottakai ykkösvaihtoehto ja nykyisin erittäin helppo toteuttaa.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kehutaan välillä!

Näköjään autoliikkeissäkin on eroja. Sain loistavaa, poikkeuksellisen kohteliasta ja nopeaa palvelua lappeenrantalaisen Auto-Eekoon huollosta tänään, vaikka kyse ei ollut kuin parista renkaasta.

Ylimielisen, väsyneen Vuoksen Kumin asennetta sen sijaan ihmettelen. Ehkäpä myyjälle ei sattunut se paras päivä, sillä aikaisemmin sieltä on kyllä saanut ihan hyvää palvelua. Saisivat päivittää nettisivunsa ja puhelinnumeronsa.

Mutta näin vaihtui rengaskauppa, ja taidanpa ostaa takajousien vaihdonkin Eekoolta. Vaikutti toimivalta, ja laskusta saa vielä bonustakin.
 

Burtonn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuosta mieleen ehkä paras kokemus autohuollosta ikinä.
Käyttöautossa kävin pikahuollossa ihmettelemässä käynnistysongelmia, no piuha kiinni ja vika selvisi, joku anturi. Huoltomies ilmoitti suoraan että sen vaihto kestää noin kolme sekuntia ja näytti ko tempun. Tämän jälkeen valitusta että heillä tulee mukana 50€ turhat piuhat ja osa muutenkin aika kallis, no minä jaaha, hm saat sen varmaan motonetistä ilman piuhoja ja halvalla. Yllätys on siinä vielä että kaveri haki firman koneen ja katto että motonetin sivuilta että löytyy ja hinta 24,90, heillä kuulemma 115€+asennus 50€. Tämän jälkeen vielä kädestä pitäen mikä johto irti ja tuosta pikalukituksesta auki ja sama takas.
Kiitos, voin mäkin yli 150e:lla avata konepellin.... plääh tosin en avannu vaan menin kaverille ja annoin sille kympin.
 
Auton määräaikaishuollossa kaveriltani laskutettiin pyytämättä tuulilasinpesunesteen täyttö. Ilmeisesti normaali käytäntö, koska itsellenikin on näin tainnut käydä joka kerta. Kaverini seuraavaan huoltoon mennessä täytti pissapojan säiliön huoltoasemalla ennen huoltoon menoa. Noutaessa autoa laskussa kuitenkin oli taas laskutettu nesteestä. Kaveri katsoi pissapojan säiliötä, joka oli vedetty piripintaan täyteen, eli noin sentin vaje oli täytetty ja loppu tonkka oli laitettu takakonttiin. Ja taas vedettiin n.20 euroa täytöstä...

Pitänee siis itse muistaa pyytää ettei säiliötä täytetä ellei sitä halua...
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Meinasin juuri hypätä viimeisen bussin kyytiin kohti kirkkaampia saleja!

Toi meidän katu on muistuttanut talven 42-43 Stalingradia viimeiset kuusi kuukautta. Aamulla piti saatana kysyä työmiehiltä että missä se perkeleen bussipysäkki tänään on, ja mistä sinne pääsee? Neuvot oli hyvät ja osasin.

Äsken sitten marssin taas kadun varteen. Oli pimeää. Koska ne kaikki vitun katuvalot on tietenkin olleet pimeänä jo kohta jumalauta vuoden.

Sitten mää seikkailen siellä perkeleen kaukolämpö/valokuitu/voimajohto/keksi itse -vitun montussa ja koitan kroolata sinne helvetin bussipysäkille!

Loistavaa! Bussi tulee. Mä heilutan kuin villi watussi sitä saatanan HKL:n tsettiä ja sitten se jumalauta maahanmuuttajakuski jyrää mut melkein hengiltä ja soittaa torvea! Shaatana!

Joo. Se bussitolppa olikin 25 metriä lännempänä mun sijaintiini nähden!

Palasin hetkeksi tänne tukikohtaan kirjoittamamaan tämän vuodatuksen. Seuraavaksi taxi alle ja kohta Stadin baarit saa riesakseen vähän vitun pahansisuisen Konsta Kepulin.

Mulle EI vittuilla!
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Auton määräaikaishuollossa kaveriltani laskutettiin pyytämättä tuulilasinpesunesteen täyttö. Ilmeisesti normaali käytäntö, koska itsellenikin on näin tainnut käydä joka kerta. Kaverini seuraavaan huoltoon mennessä täytti pissapojan säiliön huoltoasemalla ennen huoltoon menoa. Noutaessa autoa laskussa kuitenkin oli taas laskutettu nesteestä. Kaveri katsoi pissapojan säiliötä, joka oli vedetty piripintaan täyteen, eli noin sentin vaje oli täytetty ja loppu tonkka oli laitettu takakonttiin. Ja taas vedettiin n.20 euroa täytöstä...

Pitänee siis itse muistaa pyytää ettei säiliötä täytetä ellei sitä halua...
Tai sitten ruksaa siitä työpyynnöstä sen kohdan, jossa sanotaan "tuulilasinpesunestettä ei lisätä". Kyllä se luultavasti lähes joka huoltolafkan lapusta löytyy, kuten pyyhkijät ja polttimotkin.

Mutta ei sitä tarvitse maksaa. Sanoo vaan, että "en maksa".
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Melkein unohtui tänne mainita, kun on kyse positiivisesta palautteesta. Kyseessä www.frisbeekauppa.com, eikä pettänyt tälläkään kertaa. Nopea toimitus, sähköposteihin vastataan hetkessä ja muutenkin henki tuntuu olevan lafkassa se että tilaus saadaan asap. lähtemään asiakkaalle, vaikka se vaatisi firmalta vähän enemmän vaivaa.

Paikallisesta asiamiespostista teksi mieli valittaa ihan virallisestikin postille, mutta en taida jaskaa. Ylimielistä, jopa vittuilevaa palvelua ja asiakasta ei todellakaan palvella, vaan homma hoidetaan aidan matalimmasta kohdasta. Lappeenrannan "oikeissa" posteissa tulee asioitua päivittäin duunin puolesta ja ero on kyllä huima. Terkut vaan keskustan postin vähän vanhemmalle herrasmiehelle ja Harapaisten pääpostin koko remmille, ootte huippui.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvää palvelua.

Viimeksi autoa (citikka) pestessä, huomasin pari kiveniskemää konepellissä.
Tänään kävin sitten yhdestä citikan valtuuttamasta korjaamosta kyselemässä, jonkin sorttista paikkausmaalia. Tiskin takana ollut vanhempi mies, kuunteli huoleni ja totesi että "kyllä hän citikalla noita maaleja on. Mutta jos nyt ihan rehellisiä ollaan ja sonotaan asia niin kun ei saisi, niin ei ne kyllä kovin kummoisia ole."
Neuvoi minut sitten yhteen maaliliikkeeseen, mikä on erikoistunut automaaleihin. Sieltä sitten pari pientä pulloa mukaan. Hintaa 12€. Harmi kun ei tullut kysyttyä mitä citikan maalit olisivan maksaneet.
Edelliseen autoon ostin keskusautohallista, suurinpiirtein saman verran maalia ja lakkaa. Hintaa muistaakseni yli kolme kymppiä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tässä on nyt sekä hieman huonoa palvelua, että myöskin joustavaa ja laadukasta sellaista.

Minulta hajosi kuukausi sitten Topfieldin digiboksi parin kuukauden käytön jälkeen. Vein sen alkuperäiseen laatikkoon pakattuna paikalliseen Citymarkettiin josta olin sen ostanutkin. Huoltoajaksi mainittiin 2-3 viikkoa.

Eilen CM:sta soitettiin, että heille oli käynyt virhe ja boksia ei ollut ikinä lähetetty huoltoon, vaan ilmeisesti tuosta alkup. laatikosta johtuen se oli merkitty varastotuotteeksi. Kovasti anteeksi pyydellen CM:n kaveri sitten luetteli vaihtoehdot miten asiassa voidaan edetä. Voisin purkaa kaupan ja he hyvittäisivät 20% ostohinnasta tai sitten laite lähetettäisiin huoltoon ja edelleen hyvitettäisiin 20% ostohinnasta. Kolmas vaihtoehto oli vaihtaa toiseen laitteeseen taas 20%:n kompensaatiolla.

Kävin sitten kuittaamassa Topfieldin uudemman mallin ilman lisämaksuja. Vaikka tuo malli on käytännössä identtinen tuon hajonneen kanssa, niin olin kuitenkin tyytyväinen, että sain boksin takaisin käyttöön. Ylimääräistä aikaa kului 1-2 viikkoa, mutta sain paremman näköisen boksin tilalle.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tai sitten ruksaa siitä työpyynnöstä sen kohdan, jossa sanotaan "tuulilasinpesunestettä ei lisätä". Kyllä se luultavasti lähes joka huoltolafkan lapusta löytyy, kuten pyyhkijät ja polttimotkin.

Mutta ei sitä tarvitse maksaa. Sanoo vaan, että "en maksa".

Juuri näin. Itselleni kävi samoin jyväskyläläisen JMT-Autopalvelun kanssa. Olivat vaihtaneet laturin vaihdon yhteydessä polttimon ja lisänneet sen luonnollisesti laskuun. En ollut pyytänyt tuota työtä tekemään, koska vaihdan polttimot itse.

Pieni asia, mutta periaatekysymys. Mielelläni ostan polttimon kaupasta huomattavasti halvemmalla kuin huoltamosta. Yksinkertaisesti totesin laskun saadessani, että en maksa ko. työtä, koska en ole pyytänyt sitä tekemään. Tyytyivät vastaukseeni, eivätkä menneet ottamaan polttimoa poiskaan.

Toinen asia sitten on, jos huollon yhteydessä ilmenee jotain suurempaa muutakin vikaa kuin mistä on ollut puhe. Silloinhan asiakasystävällinen huoltamo soittaa asiakkaalle, antaa hinta-arvion ja kysyy, korjataanko se muukin vika samalla.

Huoltamot ovat kyllä melkoisia venkoilijoita. Pahinta on ylimielisyys, mitä niissä usein edelleenkin kohtaa. En voi sitä käsittää. JMT-Autopalvelu pelasi tosin itsensä ulos karanneilla hinnoillaan. Nyttemmin olen löytänyt uuden huoltamon, jonka hinta/laatu-suhteeseen olen kaikin puolin tyytyväinen. Eivätkä laskuta pissapojan täytöstä/ polttimon vaihdoista! Terveiset vaan Motolandiaan.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Huoltamot ovat kyllä melkoisia venkoilijoita. Pahinta on ylimielisyys, mitä niissä usein edelleenkin kohtaa. En voi sitä käsittää. JMT-Autopalvelu pelasi tosin itsensä ulos karanneilla hinnoillaan. Nyttemmin olen löytänyt uuden huoltamon, jonka hinta/laatu-suhteeseen olen kaikin puolin tyytyväinen. Eivätkä laskuta pissapojan täytöstä/ polttimon vaihdoista! Terveiset vaan Motolandiaan.

Eräs tuttavani kerran jäi lähistölle, ei ihan pihaan, mutta pyöri lähistöllä kuitenkin huollon ajan. Reilun tunnin jälkeen auto sitten jo seisoi uudestaan pihamaalla, joten omistaja meni tiedustelemaan, että jo taitaa olla valmiina. Kuin itsekseen jannu koneen ääressä totesi tuttavani nähdessään, että "jahas, täytyykin tehdä uusi lasku"... Vieri- ja lämpöhoito parkkipaikalla olisi tullut kalliiksi, ellei odottelu olisi tapahtunut lähinurkilla.

Paikkaa en muista muuten kuin, että oli itäpuolella Tamperetta, ei liity JMT-Autopalveluun millään tavalla.... Kuten arvata saattaa, käytetty paikka vaihtui ja lähipiirillekin tiedotettiin, että älä vie sinne, no itsellä on muutenkin vakiopaja toisella puolen Tamperetta. Ihanan kalliiksi tuli tyhjien tuntien laskutus, mut hei - elämä on.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulipa sitten käytyä terveyskeskuksessa uusimassa allergialääkkeiden reseptit, ja voi herraisä millaiselle lääkärin irvikuvalle jouduin. Noin 50-vuotias erittäin yrmeä ja töykeä ämmä valitti koko ajan meikäläiselle, että "jo kevättalvella pitäisi tuoda tänne vanhat reseptit ja uusia ne täällä". Miksi laitoin em. lauseen lainausmerkkeihin, siksi, että kyseinen haahka toisti kyseisen lauseen päälle puolenkymmentä kertaa tuon viiden minuutin käynnin aikana. Jäkäjäkäjäkä. Kun koitin kysyä jotain tietoja lääkkeitteni käytöstä, akka vain puhui päälle "kyllä ne siellä apteekissa sitten neuvovat". Soittelin sitten äitilleni (muista asioista) ja mainitsin tämän saman tapauksen, niin äiti keskeytti meikäläisen kysymällä, että oliko sen nimi kenties T***a J****ä. No olihan se, ja äiti tiesi kertoa, että kyseisellä revanaamalla on paljonkin "mainetta" kyseisessä terveyskeskuksessa. Samalla äipälle selvisi, miksei tälle meikäläiselle aikaa varatessaan kerrottu, että kelle lääkärille, vaan sanottiin vain nopeasti "päivystävälle lääkärille". Mikäli lääkärin nimi olisi sanottu, ei kuulema olisi ollut ensimmäinen kerta, kun tuon nimen kuullessaan ei olisi kyseinen aika sittenkään kelvannut.

Että semmoinen lääkäri. Isot peukut vaan sinne suuntaan, hyvin hoidat hommasi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jäkäjäkäjäkä.
Kannattaa hakeutua mahdollisuuksien ja olosuhteiden salliessa yksityislääkärin puolelle asioimaan, mikäli haluaa lunastaa palvelunsa ilman vittuiluoptiota. Yksityispuolella on erittäin pieni riski, että asiakaspalvelua olisi antamassa jokin elämäänsä ja työhönsä kyllästynyt kommunisti tai kansanradioon soittaja.

Julkisellakin puolella on myös osaavaa ja asiakaspalvelutaitoista henkilökuntaa, mutta todennäköisyys saada kohtaamaasi palvelua on julkkusektorilla eittämättä isompi kuin yksityisen rahan puolella.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Julkisellakin puolella on myös osaavaa ja asiakaspalvelutaitoista henkilökuntaa, mutta todennäköisyys saada kohtaamaasi palvelua on julkkusektorilla eittämättä isompi kuin yksityisen rahan puolella.
Meillä lähinnä vaimo ja nuorempi muksu on asioinut yksityisellä, joten en tiedä omakohtaisesti, kuinka mukavia siellä ollaan. Mun eteeni ei kuitenkaan ole sattunut yhtään töykeää lekuria julkisenkaan puolella, lähinnä kuivan asiallisia ja pari jopa ihan mukavan oloista nuorempaa jannua. Voihan tietysti olla, että ne olivat kuulleet aamulla tulleensa valituiksi Lääkäriasemalle. Joopa joo.

Tänään kävin kuitenkin viimeksi julkisella kopeloitavana ja nuoren naislääkärin viileä asiallisuus suli kuin seinään, kun pyynnöstä riisuin paitani ja paljastin karskin miehekkään ja runnellun yläkroppani hänelle. En ole varma, pidättelikö hän vain nauruaan, vai mikä oli, mutta hymyili kuitenkin ja katsoi läheltä suoraan silmiini. Heilautin oikeaa rintalihastani muka tahattomasti. "Tähänkö koskee?", hän kysyi ja laski kämmenensä lantiolleni. Lämmin käsi hiveli kylkeäni hitaasti.

Sykkeeni nousi nopeasti ja nielaisin pari kertaa hermostuneesti. "Eeei, kun tuosta hiukan edempää", sain vaivoin kakistettua. Tunsin, kuinka bokserini täyttyivät. Paskasta nimittäin. Pääsi pieru jos toinenkin. Lääkäri kumartui rajusti taaksepäin, ja kaikki tämä tapahtui kuin hidastetussa filmissä. Hän aukaisi suunsa ammolleen ja nauroi makeasti. Nauroi ja nauroi, aina vaan. Syvältä kumpuavaa hysteeristä naurua se oli.

Minulla oli pasuuna housussa, lääkäri nauroi ja Rick Astley alkoi soida keskusradiossa. En ole varma, kuinka kauan siinä seisoin paskat housussani lääkäriä seuraten, mutta siinä vaiheessa palasin maan pinnalle, kun hän avasi ponnarinsa ja alkoi tanssia. Hivuttauduin hiljalleen kohti ovea ja kinkkasin suorin jaloin autolleni, jonka takakontissa uleåborgirini odotti kuin mitään ei olisi tapahtunut. Niin, ei hänelle tapahtunutkaan mitään. Kotona en maininnut tapahtuneesta sanallakaan.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Laitetaanpa eilen onnellisesti päättynyt episodi Welhon kanssa:

Netti oli taas pätkinyt kuukauden verran samalla tavalla kuin aikanaan edellisessä kämpässä 50 metrin päässä. Soitin Welholle ja sieltä sitten huoltokäyntiä varaamaan seuraavalle maanantaille klo 9-12 välille. Asiakaspalvelija sanoi, että käynti pitää peruuttaa sunnuntaina klo 16:00 mennessä puhelimitse tai maililla.

Huoltokäyntimaanantaita edeltävänä torstaina lähdettiin sitten landelle, josta oli tarkoitus palata sunnuntaina kundien päivätorkkuaikana iltapäivällä. Koska se oli se lämpimin viikonloppu, päätettiin kuitenkin lauantaina jäädä vielä päiväksi eikä viettää yhtä ainoista kesäpäivistä autossa. Laitoin sitten lauantai-iltapäivällä viiden maissa Welholle mailin, jossa ilmoitin, ettemme ole maanantaina varattuun aikaan kotona. Viestiin tuli automaattivastaus, jonka mukaan asia käsitellään 24 tunnin kuluessa.

Maanantaina iltapäivällä odotti sitten himassa lappu Welhon huoltomieheltä, että oli käynyt, ei tietenkään päässyt sisään ja 50€ veloitusta. Soitin Welholle ja sanoivat, että olisi pitänyt soittaa. Ilmoitin, että mulle sanottiin, että maili riittää. Asiakaspalvelija rupesi selvittämään mulle, ettei se ehdi vaan pitää ilmoittaa "hyvissä ajoin" jos meinaa maililla moisen asian hoitaa. Tätä ihmettelin ja pyysin selvittämään asiaa. Lopputulos oli se, että kuuntelevat alkuperäisen puhelun nauhalta ja ottavat yhteyttä.

Luin sitten mailit valituspuhelun jälkeen ja siellä olikin maanantaiaamuna kello 7:52 tullut vastaus mailiini. Ilmoituksena, ettei huoltokäynnin siirto enää onnistu, koska mailini on saapunut niin myöhään.

Eli Welholla ei tähän mennessä pystytty
A) tunnin ja kymmenen minuutin aikana ilmoittamaan huoltomiehelle, että älä menekään siihen ja siihen osoitteeseen (aika 9-12).
B) lukemaan maileja mutta puhelimeen kyllä vastattaisiin (tähän vielä toista väittänyt automaattivastaus)

Eilen sitten soittivat ja sanoivat ettei tarvitse maksaa sitä vitun viittäkymppiä. Ihmettelen silti, miten kommunikaatiopalveluja tarjoava firma voi olla omassa kommunikoinnissaan niin perseestä. Vikahan tässä tapauksessa oli silti alkuperäisen puhelun asiakaspalvelijan, joka sanoi, että maililla ilmoittaminen onnistuu.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Sain aivan loistavaa palvelua Tikkurilassa sijaitsevasta Ajomies-nimisestä liikkeestä, kun vein sinne fillarin huoltoon. Toiminta oli todella nopeaa ja zygä on nyt priimakunnossa. Hintakin oli kilpailukykyinen isoihin liikkeisiin verrattuna. Suosittelen lämpimästi kaikille kyseistä liikettä.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Mikä oli hinta ja mitä siihen hintaan tekivät?

Työn osuus oli 70 eskoa sisältäen sisä- ja ulkorenkaiden vaihdon, ketjujen vaihdon, jarrupalojen vaihdon ja normaalin vuosihuollon. Mielestäni varsin kohtuullinen hinta. Olisin ollut valmis maksamaan enemmänkin, koska en halua/osaa räveltää zygän kanssa ja liata käsiäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös