Ja hyvä jatko olisi Kokoomuksen jäsenkortin poisheittäminen.Nämä ohjeet ei montaa korttia vähennä, mutta hyvä alku.
Ja hyvä jatko olisi Kokoomuksen jäsenkortin poisheittäminen.Nämä ohjeet ei montaa korttia vähennä, mutta hyvä alku.
Joo, näitä pieniä yhdistämisiä on kyllä mahdollista tehdä. Vaan joskus maksan K- tai S-kaupassa myös Amexilla. Oletan että jos pankkikortti-visan ja plussakortin yhdistää, niin varmaan pitää kassalla kikkailla niin että pyytää höyläämään plussaedut pankkikortilta ja summa maksetaan erikseen Amerilla. Kai tuokin onnistuisi. Ja jos jokin megaluokan ominaisuuksien yhdistäminen olisi mahdollista, niin silloin vasta selittämistä kassalla riittäisikin. No, täältä tähän tästä aiheesta.Miksi sulla on kaksi OP:n korttia? Yhdistä ne? Ja tuon plussakortin saa myös liitettyä pankkikorttiin.
Nämä ohjeet ei montaa korttia vähennä, mutta hyvä alku.
Ja ettei tule väärinkäsityksiä, niin huone mulla on varattuna, tämä maksutapa on tässä nyt ongelmana. Läpyskässä on ohjeet joo, mutta nekin aika epäselvästi :
Toi on aika yleistä Helsingin isojen hotellien kanssa, itse vastailen usein hotelleista tuleviin kyseluihin heidän asiakkailleen. Ainakin scandic ja Kämp lähettelevät ahkerasti asiakkaitaan meille, jos heidän keittiönsä ei jostain syystä ole auki tai ei muuten vaan kelpaa (Kämpillä kai ainakin pitäisi olla 24h huonepalvelu?)Enivei suurin kiitos kyllä menee Tornin henkilökunnalle, varsinkin lauantai-iltana respassa palvelleelle miehelle. Eipä maakunnissa samanlaista palvelua saa. Alkoi nälkä kurnia ja vaimon kanssa respasta kyselemään, monelta Tornin oma rafla aukeaa, no pyhäinpäivän takia oli sulki, jota respa toki pahoitteli. Seuraava kysymys ja ehdotus oli se mihin ei juurikaan Suomessa ole tottunut. "Minkälaista ruokaa saisi olla ja onko paikalla väliä. Voin ruveta soittelemaan ravintoloita läpi, jotta teille saadaan pöytävaraus jostain sopivasta paikasta.".
Toi on aika yleistä Helsingin isojen hotellien kanssa, itse vastailen usein hotelleista tuleviin kyseluihin heidän asiakkailleen. Ainakin scandic ja Kämp lähettelevät ahkerasti asiakkaitaan meille, jos heidän keittiönsä ei jostain syystä ole auki tai ei muuten vaan kelpaa (Kämpillä kai ainakin pitäisi olla 24h huonepalvelu?)
Onhan se selvää, että takuu ei raukea asiakassuhteen päättyessä.
Tuolta kuluttajansuojalaista (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038) varmaan löytyy jotain pykäliä näidenkin asioiden vahvistamiseksi. Täytyy kai alkaa perehtymään niin on sitten tarpeen vaatiessa mahdollisuus esittää argumentteja.
Kuulostaa musta vähän oudolta, että kuitin kelpaavuus ei olisi sama. Millä perusteella ajattelit sen eroavan? Jos kasatun koneen kuitti kelpaa verottajalle, niin kai komponenttikuittikin. Eikö se ole se ja sama verottajalle ostaako esim. yrittäjä komponentteja vai komponentteja ja koneen kasauspalvelua.Miksi en sitten tällä asiantuntijalla(nörtillä) sitä kasauta niin johtuu siitä että tarvitsisin kuitin kirjanpitoon ja helpointa olisi kokonaisen koneen kanssa.Vai onko jollain kokemuksia mitä verottaja sanoo kasatun tietokoneen kuitista muiden joukossa?
Kuulostaa musta vähän oudolta, että kuitin kelpaavuus ei olisi sama. Millä perusteella ajattelit sen eroavan? Jos kasatun koneen kuitti kelpaa verottajalle, niin kai komponenttikuittikin. Eikö se ole se ja sama verottajalle ostaako esim. yrittäjä komponentteja vai komponentteja ja koneen kasauspalvelua.
Siellä ei oltu varmoja, että onko takuu enää voimassa.
Jälleenmyyjä kuulemma vastaa takuusta, joten PlusTV ilmeisesti maksaa tuon huollon. Näin ainakin neuvoja sanoi ja tässä tapauksessa, kun ei olla asiakkaita niin tuo PlusTV ei välttämättä ole halukas maksamaan meille uutta digiboksia. Asiakaspalvelija sanoi soittavansa ensi viikolla, kun tilanne selviää. Mielenkiinnolla kyllä odotan tuota puhelua. Todennäköisesti kyllä korvaavat. Onhan se selvää, että takuu ei raukea asiakassuhteen päättyessä.
Hieno juttu että sait hyvityksen. Jos tietää seisovansa asian vahvalla puolella, kannattaa pitää pintansa. Lakanoista sen verran, että itse olen todennut että laatu maksaa. Pääsääntöisesti laatu korreloi positiivisesti hinnan kanssa. Silloin on syytä olla hereillä kun huipputavaraa on jostain syystä alennusmyynnissä. Ostin viime vuonna pari settiä törkeän kalliita Gantin lakanoita kun löysin ulkomailta poistohintaan. Maksoivat silti reilusti enemmän kuin tavanomaiset laatulakanat, mutta ovatkin sitten tosihuippua. Äärimmäisen mukavat ja kestävät, väritkään eivät vähästä haalistu.Kävinpä Ikeassa palauttamassa kesällä ostamani pussilakanat.
Veikkaan että tuo saattaa johtua asiakaspalveluohjelmiston toimintaperiaatteesta, tai siitä että sovellusta on käytetty tumpulan ottein. Tuskin sinua on ollut tarkoitus viilata tahallisesti linssiin.Se, mikä asiassa ihmetyttää, on saamani sopimuspaperi. Siinä mainitaan, että asiasta olisi sovittu puhelimessa 23.11. No ei siinä mitään, sopimuksia varmasti tehdään puhelimessa. Ainoa "mutta" on vaan siinä, että minulle ei ole tullut tuona päivänä yhtäkään puhelua Soneralta. Eikä kyllä kuukausiin ennen tätäkään. Lisäksi tuo 23.11. sattuu olemaan sunnuntai. Ovatkohan Soneran sopimusneuvottelijat muka tuona päivänä töissä? Kysyn vaan.
Täytyy sanoa että hiukan ihmetyttää tietokonekauppiaitten toiminta. Olen valmiin konepaketin kasannut ns.asiantuntijan avulla joten en tarvitsisi kuin komponenteille hinnan + kokoamisen. Olen käynyt kahdessa liikkeessä henkilökohtaisesti ja kolmeen laittanut sähköpostia ja yksi tarjous on tullut nimenomaan sähköpostin kautta. Molemmissa missä paikanpäällä kävin niin ei ole mitään kuulunut tiistain jälkeen ja molemmissa sanottiin että keskiviikkona saat tarjouksen joko puhelimitse tai sähköpostilla.Kohta menee valinta aika helpoksi..
Sähköposti toimii kyllä normaalisti ja puhelinkin on toiminnassa että meneekö Lahden suunnalla yrittäjillä liian hyvin.
Miksi en sitten tällä asiantuntijalla(nörtillä) sitä kasauta niin johtuu siitä että tarvitsisin kuitin kirjanpitoon ja helpointa olisi kokonaisen koneen kanssa.Vai onko jollain kokemuksia mitä verottaja sanoo kasatun tietokoneen kuitista muiden joukossa?
Veikkaan että tuo saattaa johtua asiakaspalveluohjelmiston toimintaperiaatteesta, tai siitä että sovellusta on käytetty tumpulan ottein. Tuskin sinua on ollut tarkoitus viilata tahallisesti linssiin.
Maksavaa asiakasta kannattaa ehdottomasti palvella hyvin. Tällä tavoin asiakassuhde mitä todennäköisemmin jatkuu. Huonosti palveltu asiakas siirtyy muualle. Helppo juttu, näin se menee.
Maksavaa asiakasta kannattaa ehdottomasti palvella hyvin. Tällä tavoin asiakassuhde mitä todennäköisemmin jatkuu. Huonosti palveltu asiakas siirtyy muualle. Helppo juttu, näin se menee.