Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Saattaa hyvinkin olla näin. Kovin asiakaslähtöistä tuo ei tietysti ole.Epäilen, että tätä ei tule tapahtumaan ikinä. Suomalaisen mentaliteetin tuntien ne liput varattaisiin aina niin, että siihen väliin jäisi yksi tyhjä paikka, sillä suomalainenhan ei kenenkään tuntemattoman viereen istu jos se vain on mahdollista. (Tuttua esim. lähijunista.) Tällöin katsomot täyttyisivät kuin haulikolla ampuen eli ripoteltuna sinne tänne ja yksittäisiä tyhjiä paikkoja olisi aivan vitusti. Ja kun sitten joku perhe tai muu ryhmittymä haluaa ostaa vaikkapa 6 vierekkäistä lippua, niin se ei onnistu millään, vaan ne joudutaan ripottelemaan ympäri katsomoja.
Uskoisin myös, että tämän saman syyn takia Lippupalvelu ei enää myöskään käännä sitä monitoria asiakkaille.
Muistan pari Lippupalvelun treidaamaa tilaisuutta joihin olisin voinut mennä yksinäni. Lippujakin olisi ollut saatavilla, mutta tarjolla olleet paikat ovat olleet jotain ihme jämiä näkörajoituksilla tai muuten sysipaskoja. Piletti on jäänyt tämän takia sitten ostamatta. Pian ilmeneekin, että joku kaveri on saanut Lippupalvelun deskiltä seurueelleen läjän lippuja hyviltä paikoilta pari tuntia myöhemmin.
Toinen asia mikä on ihmetyttänyt jo vuosia on se, ettei esimerkiksi Lippupalvelulla ole kunnon asiakasjärjestelmiä online-lippuostoksiin. Ei luulisi olevan heillekään ylivoimaista luoda samanlaiset systeemit mitä ulkomailta löytyy pilvin pimein. Asiakkaan pitäisi saada valita paikat itse, niiden paikkojen joukosta jotka otettu myyntiin ja ovat vielä vapaina. Nythän Lippupalvelu tyrkyttää nettiasiakkaalle jotain mukamas "parasta paikkaa", eikä asiakas pääse itse valitsemaan istumapaikkaansa kuin korkeintaan katsomonosan tarkkuudella. Nuo tarjotut parhaat paikat ovat usein kaikkea muuta kuin oikeasti parhaita.