taskuraketti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves ja Calgary Flames.
Viestin lähetti Pikku Myy
En nyt väittänytkään, että myyjän kommentti olisi ollut mitenkään käytöksen kultaisesta kirjasta. Eiköhän kaikkia ole kotona opetettu, ettei saa tuijottaa/osoitella/kommentoida persoonallisen näköistä ihmistä. Kuitenkin se vain kuuluu ihmisluontoon, tuo erikoisen asian kummastelu nimittäin. Pääpointtina kirjoituksessani kuitenkin oli, ettei tuolla reagoinnilla varmastikaan saa hyvää asiaksapalvelua. Kaikkea ei tarvitse sietää, mutta asian voi ilmaista toisellakin tavalla. "Anteeksi, mutta kyseinen asia ei mielestäni kuulu teille. "
Itse olen ulkoisella olemuksellani kerännyt hyvinkin kirjavia kommentteja, mutta mikään tilanne ei ole parantunut sillä, että olen huutanut ja rähissyt. Aina ei tietenkään jaksa olla ystävällinen, mutta silloinkin on vain parempi pitää suu kiinni kuin huutaa naama punaisena.
Harvoin minä raivoon naamapunaisena tai heittelen tavaroita, jos mun pituuttani kysytään. Mutta silloin kun siä Kioskissa kävin sattui myyjän kommentti keittämään yli, ei sitä aina jaksa kuunnella kommentteja joka viikko pituudesta ja kengänkoosta. Olen iältäni vielä nuori ja olen vasta totuttelemassa pituuteeni ja noihin tuijotuksiin ja kyselyihin. Tiedän kyllä että voi tulla itelle vaikeuksia jos joka kerta rupeen raivoo, mutta myös se utelias ihminen saatta myöskin saada paljon vaikeuksia. Osaan ottaa myös huumorilla noi pituus kyselyt, joskus kuitenki keittää täysiä ylitte. Sitä paitsi vieraan ihmisen vitsailut pituudestani ei yleensä ole pelkkää Vitsiä! näin on sanonu moni mun tuttavani.
B] Ja ny PISTE tälle keskustelulle KIITOS!!!!!!!!!!!!!.[/B]