Viestin lähetti finnishninja
Hänen tyylinsä oli todella ylimielinen. Päätös tuli heti: Minusta ei tule koskaan Suzukin omistajaa vaikka tekisivät kuinka hyvän prätkän!
Et kai jättänyt asiaa siihen ?? palautetta kenties myyjästä jonnekin ylemmäs ??
Itse olen sen tavan pitänyt että paskaa palvelua saadessani, teen kyllä asian selväksi paskan palvelijan esimiehelle.
Muutama vuosi takaperin olimme menossa kaveriporukalle perjantaina leffaillan päätteeksi syömää paikalliseen Hesburgeriin.(Asuin tuolloin Seinäjoella)
Meitä oli matkassa minun lisäkseni 2 miestä ja yksi nainen, kaikki vesiselviä, 25-28 vuotiaita, fiksusti pukeutuvia yms.
Päästessämme Heseen sisälle jäimme mietiskelemään tiskille mitä tilaisimme. Itse tilasin ensimmäisenä ja pyysin sen jälkeen myyjää avaamaan vessan oven päästäkseni tarpeille. Muillakin seurueemme jäsenistä oli samaa tarvetta.
Myyjä vastasi pyyntöni kuitenkin kieltävästi. Vessat pidettiin kuulemma lukittuna ilta 11 jälkeen. Syy siihen olivat kuulemma sotkevat ja häiriköivät nuoret, jotka hajottavat ja sotkevat paikat. Hämmästyneenä kysyin myyjältä, että näytämmekö sotkevilta ja häiriköiviltä nuorilta, johon myyjä vastasi ettei ikinä voinut tietää.
Seurassamme oleva nainen sai myös saman vastauksen, ei voitu päästää, kun kukaan ei ole valvomassa.
Vänkäsin vastaan ja sanoin että ravintola täytyy tarjota lakien mukaan asiakkailleen wc-palvelut. Silti ovet pysyivät kiinni ja myyjä oli entistä tylympi.
Sillä hetkellä ilmoitin koko seurueen puolesta, ettemme suostu koko paikassa syömään ja marssimme pihalle.
Tapahtuman jälkeen laitoin Hesen kotisivujen kautta palautetta ja ihmettelin tapahtunutta. Mitään ei kuulunut 2 viikkoon. Laitoin palautetta uudelleen ja loppuun lisäsin vielä kysymyksen: "Lukeeko näitä edes kukaan".
Taas vierähti 2 viikkoa, eikä mitään. Silloin vittuuntumiseni oli huipussaan ja kirjoitin kirjeen suoraan omistajalle. Siis sille Heikki Salmelalle, vai mikä miehen nimi olikaan..
2 päivää kirjeen lähettämisen jälkeen alkoi sitten tapahtua. Sain 4 puhelua saman päivän aikana. Ensin soitti Turusta joku iso kalifi ja kysyi tapahtumasta ihmetellen ettei mitään yhteyttä minuun oltu otettu. Hieman myöhemmin soitti Hesen joku piiripäällikkö anteeksi pyydellen ja kertoi ymmärtäneensä Seinäjoen Hesen omistajan ottaneen minuun yhteyttä jo aikaa sitten.
Hieman myöhemmin soitti sitten kyseisen syöttölän omistaja, äänestä päätellen melkoisen huudon ja palautteen saamana. Oli hyvin nolona ja yritti selitellä niitä näitä. Väitti jopa laittaneensa kirjeen postiin, ja postin ilmeisesti hukanneen kirjeen. Tuon väitteen vastasin olevan täydellistä paskaa. Sukunimeni on niin harvinainen, että pelkkä etunimi ja sukunimi ovat riittäneet tuomaan perille kaikenlaisia postikortteja ja kirjeitä. Siinä vaiheessa kaveri oli hyvin hiljaa eikä enää selitellyt, anteeksipyyntöjä tuli sitäkin vuolaammin.
Puhelun päätyttyä soitti piiripäällikkö ja kysyi oliko asia selvinnyt, johon vastasin homman olevan bueno. Kysyi vielä tulisinko tulevaisuudessa olemaan Hesen asiakas…
Sen jälkeen en Seinäjoen Hesellä ole käynyt, enkä käy. Muutenkin koko lafka tarjoaa niin surkeata palvelua ja huonolaatuista moskaa, että näkkileivän syömisessäkin on enemmän makua ja nautintoa.
Nykyisin Turussa asujana en voi kun ihmetellä alkuasukkaiden ylistystä Heseä kohtaan, ja itkeä Carrollssin katoamista..
Onneksi kuitenkin Turkuun on pesiytynyt varmasti maan lajin kebab–keskittymä, joten 5 € hintaan löytää Turun keskusta 100 kerta parempaa ja halvempaa safkaa pilvin pimein.
K