OldTimeHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Eipä noita kameroita kannata muutenkaan ostaa Anttilasta, ellei nyt ihan välttämättä halua maksaa ylihintaa siitä, etteivät myyjät tunne myymiään tuotteita.
Mulla on testattu ratkaisu tähän ongelmaan. Olin joskus Anttila katselmassa videoita ja joku tekninen tieto kiinnosti tietää niistä. Kassoilla oli yli kymmenen ihmisen jono, joten laitoimme kaverin kanssa siinä videoiden vieressä olleet stereot soimaan kohtuullisen suurella volyymillä. Ei tarvinnut odottaa minuuttiakaan, kun sieltä tuli myyjä huom. juosten laittamaan niitä hiljemmalle. Samalla otin häntä hihasta kiinni ja kysyin kysyttäväni.Viestin lähetti Gellner
Olin tunnelin Anttilassa katselemassa digikameroita. Löysinkin mieleiseni lukitusta lasivitriinistä. Kymmenisen minuuttia seisoin kaapin vieressä odottaen että joku myyjä tulisi avaamaan vitriinin, jotta voisin katsella kameraa tarkemmin ja sitten ehkäpä jopa ostaa sen. No ei tullut myyjää, vaikka kassa oli vieressä.
Viestin lähetti Potnapekka
Saarenkylästä nousi aina aamulla yks valtion virkamies joka maksoi 100 mk:n setelillä.Kaverini pyysi maksamaan pienemmällä rahalla ja se ukko maksoi vaan sinnikkäästi satasella.Bussikyyti maksoi silloin 6 mk.
Kaverini tästä vittuuntuneena kokosi 94 mk kymmenpennisinä yhteen isoon pussiin ja tämä virkamies tapansa mukaan maksoi taas satasella kaverini löi sille pussin kouraan ja toivotti hauskaa päivänjatkoa.
Yllätys yllätys sillä virkamiehellä oli ollu seuraavasta aamusta lähtien tasaraha.
Viestin lähetti Designer
Tämän kuun 12. päivä lähetin Elisan asiakaspalveluun sähköpostia, jossa kysyin, minkä takia ADSL-yhteyteni toimii ajoittain hyvin heikosti. Yhteys toimi 10 sekuntia, oli sitten poikki 5 sekuntia, toimi 15 sekuntia, 10 sekunnin katkos, ja niin edelleen. Toistaiseksi on tullut vain automaattikuittaus, jossa kerrottiin tiketin numero. Mahtaa olla iso vika kyseessä, jos kukaan ei ehdi kuuteen päivään vastaamaan vaan kaikki aika menee sen vian korjaamiseen.
Niin, tässähän ei voi kuin laskea yhteen 1+1 (mitä se nyt ikinä onkaan...) Eli kyllähän jokaisessa firmassa on ns. ongelmanlähteitä, jotka aiheuttavat kämmeillään hankaluuksia koko organisaatiolle, rikkovat laitteita, sekoittavat tietokoneita ja sotkevat yhteyksiä. Wilcon jos kenenkä pitäisi tämä tietää. Elisa on vain siinä määrin muita yrityksiä edellä, että he ovat paikantaneet nuo ongelmien aiheuttajat. Ja heitä on sattumoisin 190 henkilöä...Viestin lähetti wilco
Tuossa Uudellamaalla päin on ollut Elisan yhteydet melkoisen huonossa hapessa. Kun rupesivat nopeuksia nostelemaan, rupesivat myös yhteydet pätkimään. Saa vähän väliä selvitellä noita ongelmia. Ja vielä hauskasti on Elisa nyt aloittanut yt-neuvottelut, toivottavasti niiden seurauksena kaikki 190 mitä aiotaan potkia pois, siirretään huolehtimaan liittymistä...
Viestin lähetti taskuraketti
Kioskin myyjä
Pari vuotta sitten kävelin (tampereen) Tammelan stadionin lähellä, tien toisella puolella oli kioski jossa ajattelin käydä kaverin kaa ostamassa Iltalehden. Hyvillä mielin astuin
kaksmetrisenä nuorena poikana kioskin ovesta sisään, katseeni osui heti ensimmäisenä kassalle olevaan n. 50vuotiaaseen naiseen.
Tämä nainen/rouva rupes heti töllään mua mun (200cm) pituuteni takia, hän sanoi ääneen mun koostani ja tällänen oli meiän välinen keskustelu.
- Oletpas sä poika hyvin paljon kasvanut, myyjä sanoi.
- Paljonko olet pitkä?, taidat olla yli 210cm, myyjä sanoi ja tölläs mua.
- Mitä vittua se sulle kuuluu kuinka pitkä mä oon, anteeks vaan mutta sä saatanan räjähtäneen näköinen muija. Työskentelet palveluammatissa ja sun pitää asiakkaista kohdella hyvin, ei asiakkaan henkilökohtaiset asiat sulle kuulu ja eikä tule koskaan kuulumaan. Tää juttu ei jää tähän mä teen tästä valituksen pistän Aamulehden ja Tamperelaisen lukijapalstalle vähän tietoa kuinka täälllä palvellaan.. Minä sanoin.
Olin ottanut Iltalehden telineestä ja heitin sillä täysiä päin myyjää, tämä nais myyjä meni täysin hiljaiseks ja minä poistuin tästä kioskista ovet paukkuen, enkä ole siittä lähtien käynytkään siellä.
Viestin lähetti HN
No sinähän fiksu ja rauhallinen sälli olet.
Alatko aina rähjätä, kiroilla, haukkua ihmisen ulkonäköä, heitellä tavaroita ja uhkailla, kun joku ihmettelee pituuttasi?
Oletko kenties avohoidossa?
Tuohon nyt en kommentoi mitenkään, mutta kannattaa harkita, avautuuko siitä asiakaspalveluketjussa. Se, että joku ihmettelee pituuttasi, ei mielestäni ole mitenkään huonoa asiaksapalvelua eikä huonoa käytöstä. Tosin oma reagointisi ei ole sieltä kohteliaimmasta päästä. Meidän kaupassa tuolla tavalla käyttäytyvillä asiakkailla ei ole mitään tulemista uudelleen. Varmasti harmittaa, jos on muista poikkeavan näköinen itsestä riippumattomista syistä ja siitä kuulee usein, mutta kyllä tuohon ikään mennessä tulisi osata suhtautua asioihin hieman kypsemmällä tavalla. Käännä asia vaikka huumoriksi, niin ei vituta niin paljoa.Viestin lähetti taskuraketti
Joskus mullakin keittää yli kun aina kysytään pituutta, minulla on oikeus sanoa päin naamaa ja raivota silloin kun sille päälle sattuu.
Viestin lähetti Pikku Myy
Varmasti harmittaa, jos on muista poikkeavan näköinen itsestä riippumattomista syistä ja siitä kuulee usein, mutta kyllä tuohon ikään mennessä tulisi osata suhtautua asioihin hieman kypsemmällä tavalla. Käännä asia vaikka huumoriksi, niin ei vituta niin paljoa.
En nyt väittänytkään, että myyjän kommentti olisi ollut mitenkään käytöksen kultaisesta kirjasta. Eiköhän kaikkia ole kotona opetettu, ettei saa tuijottaa/osoitella/kommentoida persoonallisen näköistä ihmistä. Kuitenkin se vain kuuluu ihmisluontoon, tuo erikoisen asian kummastelu nimittäin. Pääpointtina kirjoituksessani kuitenkin oli, ettei tuolla reagoinnilla varmastikaan saa hyvää asiaksapalvelua. Kaikkea ei tarvitse sietää, mutta asian voi ilmaista toisellakin tavalla. "Anteeksi, mutta kyseinen asia ei mielestäni kuulu teille. "Viestin lähetti vlad
Toisaalta jos sitä kaikkialla törmää samanmoiseen ihmettelyyn ja taivasteluun niin en yhtään ihmettele, että siinä välillä saattaa pinna katketa. Eikö myös voitaisi kanssaeläjiltä vaatia sen verran hyviä käytöstapoja ettei nyt ihan sormella osoittaen ryhdytä toisen ulkoista olemusta kommentoimaan, varsinkin jos on asiakaspalvelussa töissä? Olettaisin kyllä, että tässä nimenomaisessa tapauksessa se kioskin myyjä halusi ennemminkin olla humoristinen mutta humoristisuus ei vaan tavoittanut kohdetta.