Espressokeitin hajosi marraskuun loppupuolella juuri vuoden takuuajan umpeutumisen jälkeen. Soitto maahantuojalle ja hänen suosituksestaan laite huoltoon erääseen huoltoliikkeeseen vielä ilmaiseksi. Kaikki siis siihen asti mainiosti. Laitteen vein huoltoon joulukuun alussa.
No, joulun välipäivinä sain huoltoliikkeestä soiton, että osa pitää tilata Ruotsista/Jenkeistä ja että menee tammikuun loppupuolelle. Ei siinä mitään, lupasin odotella.
Kun maaliskuun alkuun mennessä ei ollut kuulunut mitään, yritin soittaa putiikkiin mutta kukaan ei vastannut. Laitoin myös meiliä, johon tuli maaliskuun lopussa vastaus, että "olen ollut lomilla ja osa on tullut, yritämme saada keittimen kuntoon ensi viikoksi". No, sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Olen pari kertaa laittanut meiliä, viimeksi eilen, ja pari kertaa soittanut. Kukaan ei edelleenkään vastaa. Eihän tässä olekaan mennyt kuin 7kk laitteen huoltoon viemisestä.
Sinänsä pikkujuttu, eihän tuo kallis laite ole, ja takuukin oli juuri mennyt umpeen, mutta kertoisivat prkl edes, jos eivät saa korjattua. Taidan tästä poiketa ensi viikolla paikan päällä ja katsoa onko huoltopulju enää edes pystyssä.