Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 950 758
  • 6 880

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
Itäkeskuksen Stockmannin lemmikki osastolla oli tänää yllättävän ystävällinen ja avulias mies (!) myyjä. Kävin vaihtamassa sellaisen koiran fleece haalarin isompaan. Myyjä sitten aikansa etsi sopivan kokoista ja mallista haalaria. Ja kun oman koiran rodulle tarkoitettua ei löytynyt isompaa hän tarjosi suurinpiirtein saman mallista ja sanoi, että jos tuo ei ole sopiva nii ensi kerralla ota koirasi mukaan niin yritetään löytää jokin sopiva haalari.

That's what I like!
 

crossari

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC TPS
Neely kirjoitti:
Vittu Elisan asiakaspalvelu rulettaa!!

Itsekin jonkun verran aspa-hommia tehneenä voin kuvitella tilanteen - Elisan päässä joka päivä järkyttävä kiire, asiakkaat kohdistavat haukkunsa asiakaspalvelijoihin ja joillakin aspoilla ei vain hermo kestä tätä. Tällä jampalla on hermo sitten pettänyt, mitä ei tietystikään saisi tapahtua.

En tiedä miten firmat voisivat estää tällaiset, varmasti (isossa yhtiössä) joka päivä toistuvat tilanteet. Missään haastattelutilanteessa on hyvin vaikeaa laittaa hakijaa sellaiseen paineeseen, mitä tulevassa työssä joutuu kokemaan.

Eri asia on tietysti se, jos joku janari latelee samaa tekstiä jokaiselle asiakkaalle. Aina näissä aspan virheissä on se huono puoli, että usein asiallinen ja fiksu asiakas saa paskan niskaansa johtuen joistain päivän aikaisemmista tapahtumista.
 
Viimeksi muokattu:

Gamemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK // Kalpa sympatiat
Sattui tänään hauska tilanne:

Olen Varkaudessa myyjänä kodinkoneita myyvässä liikkeessä, ja sisään astuu erittäin vittuuntunut asiakas. Asiakas oli ostanut Gigantista Sony Bravia 32" LCD TV:n koska kyseinen tuote oli ollut tarjouksessa 890,- Mutta kuinkas kävikään, Asiakas oli kotona huomannut että häneltä oli veloitettu tuotteesta 970,- ja eikun takaisin Giganttiin kyselemään että mikäs tämä summa on.

Gigantin myyjä oli vaan todennut että ei voi mitään.. tuote ei ole enää tarjouksessa, ja hinta on nyt tämä 970€.. suivaantunut asiakas palautti tuotteen Giganttiin ja tuli ostamaan meiltä saman tuotteen.

Asian huvittavaksi tekee sen että edelleen Gigantin verkkosivuilla sama tuote on hintaan 888€. Asiakaspalvelua parhaimmillaan.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Gamemaster kirjoitti:
Asian huvittavaksi tekee sen että edelleen Gigantin verkkosivuilla sama tuote on hintaan 888€. Asiakaspalvelua parhaimmillaan.
Gigantin verkkosivut kirjoitti:
Nettikaupan hinnat voivat poiketa liikkeidemme hinnoista.
Eli samaan ilmiöön on tullut törmättyä itsekin kun tuossa joulun alla naperoille PSP-paketteja etsiskelin. Gigantti-liikkeessä oli paketti X:llä hintaa selvästi enemmän kuin verkkokaupassa joten tulin ihmeissäni takaisin kotiin ja tilasin pakettini verkkokaupasta.

Toisaalta, tuo lienee osa kustannustehokkuutta. On totta, etä perinteinen myymälä synnyttää enemmän kuluja kuin verkkokauppa, jossa välttämättä henkilöstö- ja esillepanokustannuksia (mm. liiketilat vs. joku syrjäinen varastohalli) ei laitteilla ole alkuunkaan samalla tavalla, tai saattaapa olla jopa niin ettei verkkokaupasta tilatessa "myyjä" edes koskaan näe tavaraa vaan tilaus lähtee suoraan maahantuojalle/tukkurille sähköisesti joka sitten laittaa tuotteet tulemaan ja "myyjäliike" tyytyy vain rahastamaan ja päivittelemään verkkosivujaan. Sekä tietysti miettimään, mitä tekee sitten asiakaspalautuksilla.

Jos siis noudatellaan jossain yrityksessä tiukkaa kustannuspaikkakohtaista hinnoittelua ja pyritään omina yksiköinä tulokseen, syntyy tilanteita joissa asiakas saattaa kummastella eroja kampanjoinnissa, hinnoittelussa tai jopa palveluissa. Monet liikkeet haluavat luoda laajaa valtakunnallista imagoa peittäen paikallisen yrittäjän kokonaan tuon imagon taakse, mutta tuon yhdistävän nimen ja ulkoasun takaa saattaa löytyä aivan samanlaisia eroja kuin vaikkapa kahdesta kilpailevastakin liikkeestä. Samoin myös verkkokauppa voi hyvin olla todellisuudessa oma yrityksensä ja toimia erilaisten lainalaisuuksien ja päämäärien kanssa; esimerkiksi kännykkäliikkeet takavuosina vielä pyrkivät etupäässä kauppaamaan liittymiä myymälöissä, jolloin verkkokaupan on täytynyt hinnoitella tuotteensa jollain muulla tavalla kuin myymälöissä sisäänvetomallit joiden mahdollisia tappioita sitten pyrittiin kattamaan liittymämyynnistä saadulla korvauksella.

Mukavampaahan se tietysti olisi kun voisi luottaa näkemäänsä tuttuun logoon ja siihen että hinnat, tarjoukset ja lupaukset pitävät kutinsa vaikka myymälä vaihtuisikin. Erityisen turhauttavaa on katsoa netistä joku kampanjatuote, kiiruhtaa myymälään hakemaan k.o. laitetta ja todeta että hinta ei olekaan sama. Sitten nettisivuilta löytyy tuollainen präntti jota harvempi osaa etukäteen etsiäkään, että hinnat tosiaan saattavat poiketa. Samoin siitä voi toki jokainen vedellä itse omia mielleyhtymiään onko tämä sitten sitä "laadukasta asiakaspalvelua"...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kuluttajat ovat itse aiheuttaneet tilanteen missä "tuttu brändi" myy eri hinnoilla netin kautta vs. myymälöistään. Tällä tavalla halutaan näyttää että palvelu maksaa. Osta netistä jos tiedät mitä haluat, osta myymälästä jos tarvitset opastusta!

Kaikki tekee omat päätöksensä.

Itse olen 20 vuotta toiminut asiakspalvelussa ja nykyään tulee miltei päivittäin porukkaa kysymään opastusta, käyttöohjeita, huoltoa, kaapeleita jne. "nettilöydöilleen". Lähettäkööt sähköpostia myyjälle.

Edit: monesti parin kympin takia...
 
Viimeksi muokattu:

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Neely kirjoitti:
Vittu Elisan asiakaspalvelu rulettaa!!

Onko tullut mitään palautetta? Pari viikkoa jo kulunut.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Neely kirjoitti:
Ilmoitin ystävällisin äänenpainoin rauhallisesti että haluaisin kirjauttaa reklamaation tästä kyseisestä toimintahäiriöstä koska se ei viimeaikoina ollut ihan ensimmäinen laatuaan.

Nuo reklamaatiot kannattaa tehdä suoraan postilla, eikä sotkea noita asiakaspalvelijoita siihen, osaksi sen takia asikaspalvelut ruuhkautuu, kun näitä turhia reklamaatioita soitellaan sinne. Toki tuo muu asian selvittäminenhän kuuluu tuonne, mutta jos halusit vain reklamoida, tee se kirjallisesti. Näin säästät rutkasti aikaa, eikä tarvitse jonottaa. Osoite löytyy varmastikin Elisan nettisivuilta. Asiakaspalvelijat eivät voi laittaa reklamaatioita eteenpäin, elleivät ole kirjallisia. Toki parannusehdotuksia voivat suullisesti laittaa eteenpäin, mutta tuskin vittumaisen asiakkaan kohdalla tekevät sitäkään.

Toki tässä tapauksessa oli ymmärrettävää, että Neelyllä meni kuppi nurin, jos siellä joku janari rupesi vastaan väittämään ja vittuilemaan. Tuo asiakaspalvelijan nimen kysyntä/valitus on ihan normaalia, jälkeenpäin sitten ylemmät tutkivat nauhoilta, onko virheitä asiakaspalvelijan puolelta tapahtunut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ostin kaverilleni Ismolle (nimi muutettu) lipun IFK - HPK otteluun Lippupalvelun internetsivustolta pelipäivänä. Muita vaihtoehtoja ei tarjottu kuin E-lippu. Sehän on ihan kätevä juttu, olen sitä usein käyttänyt.

Tällä kertaa ongelmana oli vain se, että missään ei ollut printteriä. No, eihän sen pitäisi mikään ongelma olla, viivakoodin mukana tulee myös numerosarja.

Annoin numeron Ismolle ja lähdimme kohti hallia. Hallilla sitten huomasimme, että Ismo oli unohtanut muistilapun kämpille.

Minulla oli oma lippuni ja Ismo on aikuinen, joten en tuntenut tunnon tuskia mennessäni sisään. Itse hän sen lapun unohti ja minä en siinä kuitenkaan voi auttaa, mitä hyötyä siitä olisi, että kumpikaan ei näkisi peliä?

Ismo neuvokkaana miehenä meni sitten jäähallin kupeessa olevalle IFK:n toimistolle selvittämään tilannetta, E-lippu oli kuitenkin forwardoitu myös hänen sähköpostiinsa.

Tässä vaiheessa olin itse tosiaan jo katsomossa, joten en tiedä aivan tarkkaan mitä tapahtui, mutta toimistolla Ismo pääsi käyttämään internet-yhteydellä varustettua tietokonetta. Mitään ei kaiketi printattu, vaan ainoastaan etsittiin tämä samainen numerosarja.

Tässä tulee sitten se syy miksi koko tarina on kirjoitettu. En tiedä missä ja miten tämä tarkalleen ottaen selvisi, mutta lopputulema oli kuitenkin se, että Ismo ei pääse sisään, koska lippu oli tiistain otteluun.

No, sehän on täysin selvää, että tiistain lipulla ei lauantain otteluun tulla. Ystävälliset toimiston tädit antoivat kuitenkin tämän lipun Ismolle ihan fyysisesti. Eli nyt se lippu ei ollut enää mitään bittejä, vaan ihan aito lippu.

Ismo pääsi kuitenkin peliin ihan helpolla ratkaisulla, menemällä lippukassalle ja ostamalla uuden lipun. Minä sain hieman palautetta siitä, että en sitten osannut ostaa lippua oikeaan peliin. Lunastin toki Ismolta tämän tiistain ottelun lipun. Pahoittelin ja ihmettelin, että miten ihmeessä olen onnistunut tuommoisen virheen tekemään.

Peli pelattiin, Billy Tibbetts jne, toisen ketjun hommia.

Meillä kaikilla oli erittäin mukavaa ja koko tämä lippusekoilukin unohtui. Nyt kuitenkin kotiinpalattuani asia alkoi sen verran kalvamaan, että tarkastin sähköpostini.

Ihmettelin aluksi omaa huolimattomuuttani ja sähköpostini tarkastettuani ihmettelen jotan aivan muuta.

Se lippu oli todellakin aivan oikeaan peliin. Tiedän sen siitä, että tämä lippu on juuri tällä hetkellä silmieni edessä. Sillä ei ole merkitystä mitä kouluja olen tai en ole käynyt, mutta tämän verran osaan lukea. Ja tarkastan vielä moneen kertaan.

Nyt herääkin kysymys, olisiko tuon lipun tulostamalla päässyt peliin? Mikä on tämä aito lippu minkä lunastin Ismolta tiistain otteluun? Pääseekö sillä halliin?
 

Ponkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Sht
JiVe kirjoitti:
Huhheijjaa. Tulipa suoritettua lyhyt ja ytimekäs ostosreissu perjantaina. Tuotteet oli katsottu etukäteen netistä ja ei kun kaupoille.


Samantapaiseen törmäsin ennen joulua. Sänkyä lähdettiin ostamaan ja sellainen ok jenkkisänky löytyinen ilman hikeä ja kyyneliä. Noh kuukauden päivät odoteltiin sitä kotia ja sen saatuamme sängyn toinen jenkkipuolikkaista oli käyrä. Yksi jaloista oli 2cm irti maasta. Eikun soittoa Maskulle ja sieltä neuvottiin että yritä vääntää sänky takas normaaliksi kun se varmaan oli vääntynyt jossain varastossa. Parisen viikkoa sitä yritin eikä mitään tapahtunut. Monen soiton jälkeen sängyn suostuivat vaihtamaan.

Kun vihdoin sänky vaihdettiin, sen uuden sängyn puolikkaan jalat oli 10cm! lyhyemmät kuin toisen. Miten vitussa siinä voi nukkua!! Taas soittoa Maskulle sillä tuloksella että joko uudet jalat tulee postissa tai voitte ite tulla hakemaan ne jostain Vihdintien kohdalta Kehä 3. Kun autoa ei ole niin kävelläkö sinne pitäs. Ei ne samat kaverit voinu tuoda niitä jalkoja jotka toi sen sängynkin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ostin hiukan elektroniikkaa kanadassa. Kavelin sisaan futureshoppiin ja menin tv osastolle, aija tuli kysymaan halutaanko apua ja kerroimme etta tarvitsemme paljon kamaa. Jatkat hoitivat hommat mallikelpoisesti, ja kun odottelin taksia ulkona, kolme kaveria tuli jeesaamaan kamojen pakkaamisessa taksiin. Kolme aijaa katteli (siis pilkut a kirjaimen paalla) ja muutama paivaa myohemmin sama myyja kohteli minua edelleen ykkosluokan asiakkaana ja vei mut tiskin ohi hoitamaan asiat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sain Nordealta sähköpostia, mikä alkaa "Dear Nordea customer," ja varsin hyvällä englannilla kirjoitettu tällä kertaa.

Näin ne menetelmät ja palvelut vain kehittyy, joskus kauan sitten tullut mitä uskomattomampia virityksiä.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
pernaveikko kirjoitti:
Sain Nordealta sähköpostia, mikä alkaa "Dear Nordea customer," ja varsin hyvällä englannilla kirjoitettu tällä kertaa.

Näin ne menetelmät ja palvelut vain kehittyy, joskus kauan sitten tullut mitä uskomattomampia virityksiä.

Samoja viestejä pukkasi pääsiäispyhinä, vaikka olen toisen pankin asiakas; palvelu todellakin pelaa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
er_bai_wu kirjoitti:
Samoja viestejä pukkasi pääsiäispyhinä, vaikka olen toisen pankin asiakas; palvelu todellakin pelaa.

Sama täällä. Käynyt nordeassa elämäni aikana n. kolme kertaa ja lähemmäs kymmenen samanlaista viestiä tullut. Pitänee soittaa nordeaan ja tarkistaa onko minulla sittenkin siellä tiliä.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
jussi_j kirjoitti:
Epäilisin, että kanta-asiakas korttien perimmäinen tarkoitus onkin tilastojen kerääminen. Nythän laitettuaan keppanan tarjoukseen, voi jälkikäteen tarkastella, että mitä muuta ne kepun hakijat ostivat ja ensi kerralla voidaan vaikka cämppärin hinnalla kompensoida halpa kalja.
Asia on nimenomaan näin,itse en omista plussakorttia enkä ikinä tule omistamaan mutta kuinkas ollakkaan kun olen maksanut pankkikorttilla lähikaupassa(k-marketissa) on postiluukusta alkanut tulemaan joka maanantai plussatarjouksia sisältäviä lehtisiä,lisäksi tullut kaksi kertaa omalla nimelläni kirje joka sisältää plussakorttihakemuksen,viimeksi teki jo mieli soittaa että EN halua lisää roskakortteja lompakkooni.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pallister kirjoitti:
Asia on nimenomaan näin,itse en omista plussakorttia enkä ikinä tule omistamaan mutta kuinkas ollakkaan kun olen maksanut pankkikorttilla lähikaupassa(k-marketissa) on postiluukusta alkanut tulemaan joka maanantai plussatarjouksia sisältäviä lehtisiä,lisäksi tullut kaksi kertaa omalla nimelläni kirje joka sisältää plussakorttihakemuksen,viimeksi teki jo mieli soittaa että EN halua lisää roskakortteja lompakkooni.

Et kai tosissasi usko, että pankkisi rikkoisi pankkisalaisuuden ja luovuttaisi tietojasi ulkopuolisille? Huh, huh, melkoisen vainoharhainen täytyy olla, jos tuollaista kuvittelee. Jos mainonta ärsyttää, niin ei muuta kuin kielto päälle.
 
Pallister kirjoitti:
Asia on nimenomaan näin,itse en omista plussakorttia enkä ikinä tule omistamaan mutta kuinkas ollakkaan kun olen maksanut pankkikorttilla lähikaupassa(k-marketissa) on postiluukusta alkanut tulemaan joka maanantai plussatarjouksia sisältäviä lehtisiä,lisäksi tullut kaksi kertaa omalla nimelläni kirje joka sisältää plussakorttihakemuksen,viimeksi teki jo mieli soittaa että EN halua lisää roskakortteja lompakkooni.

Sinulla taitaa olla osuuspankin kortti? Kuulin sellaista että lähitulevaisuudessa osuuspankin korttiin saisi liitettyä tuo plussakorttiominaisuus. Siitä se ehkä johtuu että saat niitä hakemuksia kotiin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
pernaveikko kirjoitti:
Sain Nordealta sähköpostia, mikä alkaa "Dear Nordea customer," ja varsin hyvällä englannilla kirjoitettu tällä kertaa.

Näin ne menetelmät ja palvelut vain kehittyy, joskus kauan sitten tullut mitä uskomattomampia virityksiä.
Palvelu se on mikä pelaa. Mulle tuli sama viesti tänne Moskovaan .ru-osoitteeseeni viikonvaihteen alla. Itse elin siinä luulossa että Suomen rahalaitoksista vain Osuuspankkia on siunattu asiakkuudellani. Hyvä että tuokin selvisi, Nordeassa näköjään asiakas on kuningas!

Kai noihin huijauksiin aina joku dorka menee maailman tappiin asti.
 

NK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyypä mainita välillä hyvästäkin asiakaspalvelusta, kun sellaista omalle kohdalle sattui. Pienestä asiasta ja pienistä rahoista oli kyse, mutta hyvä mieli tästä silti jäi.

Eli viime viikolla tuli ostettua pääsiäisruuaksi Tampereen Lielahden Citymarketista paahtopaisti. Sellainen vakuumipakattu valmis Atrian naudanpaisti. Kun sitä sitten ruvettiin sunnuntaina valmistamaan, huomattiin että pilallahan se oli. Haisi niin s*tanan pahalle. Siitä huolimatta että oli säilytetty oikeassa lämpötilassa, ja avaamattomassa ja taatusti ehjässä vakuumipakkauksessa. Viimeiseen käyttöpäiväänkin oli vielä yli viikko aikaa!

Pistettiin asiasta saman tien sähköpostitse sekä Citymarkettiin että Atrialle palautetta, joissa kerrottiin että pilallinen paisti paljastui paketista. Sittarille annetussa palautteessa mainitsimme, että mielestämme olisi kohtuullista jos hyvittäisivät vähintään paistin hinnan meille (n. 15€). Atrialle lähetetyssä palautteessa emme edes maininneet hyvityksestä mitään, vaan lähinnä kyseltiin mm. pakkausmerkinnöistä, säilyvyysajoista ja säilytysohjeista, ja että voiko tämä paisti muka pilaantua muutamassa päivässä jääkaapissa.

Parin päivän päästä tuli vastaus sekä sittarilta että Atrialta. Citymarket totesi että tämä ei luultavasti ole heidän vikansa (epäilivät että paketissa on alun alkaenkin ollut pieni reikä), mutta päättivät hyvittää meille 20€ käteisellä (raha piti hakea marketin neuvonnasta). Atria puolestaan lähetti hyvitykseksi 20€ lahjakortin jolla sai ostaa Atrian tuotteita, vaikka emme heiltä erityisesti hyvitystä vaatineetkaan. Kummaltakin tuli hyvät selvitykset, kuinka pitkään kyseistä paistia oli säilötty, miten se oli valmistettu ja mureutettu, kuinka pitkään sen tulisi säilyä, ja miksi se mahdollisesti oli pilaantunut.

Näin juuri pitäisi asiakaspalvelun toimia! Ei se hyvityksen määrä, vaan se miten homma hoitui kokonaisuudessaan (olisimme olleet tyytyväisiä pelkkään 15-20€ hyvitykseen). Vaikka pääsiäisateria meni pilalle, jäi hommasta loppujen lopuksi hyvä maku suuhun.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
NK kirjoitti:
Näin juuri pitäisi asiakaspalvelun toimia!

Ihan totta. Ja noin kuuluu asiakkaan toimia, että hankkii tuplahyvitykset yhdestä asiasta? Äläkä nyt vaan rupea huutelemaan, että "enhän mä Atrialta mitään pyytäny."
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Jämsä 2001

Itselleni sattui muistaakseni 2001 seuraavanlainen tapahtuma. Olin tulossa silloin 2v poikani kanssa Tampereelta kohti Kuopiota kiekkoturnauksesta. Lauantai alkuilta kun saavuttiin Jämsän Shellin risteykseen opeliksista hävisi elo kokonaan. Ei sanonut mitään kun virta-avainta käänsi. Puhelu yhdelle tuttavalle selvensi syyksi EHKÄ jakopään hihnan. Kohta paikalle saapui kaksi herraa vanhalla ladalla. Ehdotin että hinaisivat 500 metriä takaisin siihen Shellin pihaan. Sopihan se. Pihassa sitten kysyin tietenkin mitä olisin velkaa. No olisko 20€. Ei auttanut alkaa tinkaamaan. Metrille tuli hintaa...
No kassaneiti sisällä osasi antaa jonkun paikallisen hemmon numeron jolle voisi ongelmissa soittaa. Minä sitten soittamaan hänelle ja kaveri lupasi tulla kohta katsomaan. Nopeasti sitten selvisi että hihnahan se oli poikki. Seuraava kysymys olikin sitten että mitäs nyt tehdään? Ukko sanoo että mennäänpäs tuohon kylälle että sieltä voisi löytyä uusi.

Hinattiin opeli erään navetalta näyttävän tönön pihaan ja oven päällä luki jotain "Sepon auto ja varaosa" tai jotain sinne päin. Tiskin takana oli sellainen vanha käppyrä ukko joka kysyi että mikä auto ja jne. jne. Lopuksi kysyy että otatko tavallisen vaiko vahvistetun hihnan!!? TÄH??
Myöhemmin selvisi että kyseinen mies liittyi jotenkin näihin ralliporukoihin ja siksi sillä oli siellä ladossa hirmu valikoima varaosia eri autoihin.

Siinä sitten olin hihna kädessä keskellä Jämsää eikä aavistustakaan kuka vaihtasi sen. Hihna muuten oli edullisempi kuin se lada-hinaus.(18€)

Tämä mies joka hinasi sinne ladolle totesi että kyllä hän voi sen vaihtaa. Mentiin sedän tallille jossa tämä kolmessa tunnissa vaihtoi koko jutun. Tosin kiroili kyllä armottomasti koko toimituksen ajan.. Homma tuli valmiiksi ja kysyin että mitä oon velkaa. Setä vastaa että anna mitä itse olet valmis maksamaan. Tarjosin 100€ ja kysyin että riittkö, johon mies ei sanonut mitään vaan palautti 50€!!
Missä muualla voi vaihdattaa lauantai-iltana jakohihnan autoon alle sadalla eurolla??

Uskomatonta palvelua!! Harmi vaan kun en koskaan saanut selville ketä nämä ystävälliset sielut olivat.

Joka tapauksessa edelleenkin tuhasti kiitoksia!!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
sidney kirjoitti:

Taitaapi olla tuolla Savon suunnalla aika yleistä tuollainen "hädässä ystävä tunnetaan"- mentaliteetti.
Viime syksynä oltiin menossa kaverin mökille omalla Astrallani, ja vähän ennen Vehmersalmea tuntui, että takaa olivat renkaat menneet. Olivathan ne, kuuma asfaltti, kova vauhti ja kuluneet renkaat sekä kuoppainen tie teki tehtävänsä. Vähän aikaa siinä jätkien kanssa pohdittiin, että mitäs nyt. Matkaa oli taitettavana vielä sellaiset 30 km ettei siinä viitsinyt kävelemäänkään ryhtyä. Toiselle puolella vaihdettiin rengas ja kamat autosta ulos, ja minä ja kaverini lähdettiin sitten näillä eväillä raahautumaan kohti Vehmersalmea. Eihän siellä tietenkään ollut mikään enää auki eikä rengasta siihen aikaan saanut mistään. Ei siinä muuta, kuin taksi alle, haettiin jätkät ja tavarat sieltä tien varresta ja mökille dokaamaan. Annoin kuskille puhelinnumeroni ja hän lupasi selvittää mistä saisi uuden renkaan ja seuraavana aamuna sitten tuli soitto, että mikäs auto se oli ja puhelimessa oleva herra voisi sen käydä vaihtamassa.
Kerroin auton seisovan Vehmersalmen Nesteen pihassa ja vasen takarengas pitäisi vaihtaa. Meni pari tuntia, tuli uusi soitto ja tieto siitä, että rengas on vaihdettu ja hintaa koko hommalle, siis töineen kaikkineen, tuli huikeat 20 €.
Voin sanoa, että koskaan en ole ollut niin häkeltynyt niin loistavasta palvelusta ja vieläpä lauantaina...
Kiitoksia vain ja terveisiä Vehmersalmelle...
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Off-topic, mutta silti.

sidney kirjoitti:
Lauantai alkuilta kun saavuttiin Jämsän Shellin risteykseen opeliksista hävisi elo kokonaan.

#77 kirjoitti:
Taitaapi olla tuolla Savon suunnalla aika yleistä tuollainen "hädässä ystävä tunnetaan"- mentaliteetti.


Jämsän Shellin risteys. Savon suunnalla?

Tai sitten tämä oli oikeasti huumoria.

Old TJ
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
sidney kirjoitti:
Sun oli kuitenkin pakko.

Kahdeksan tuntia rinteessä, loistava illallinen ja kaffen kanssa vähän konjakkia johtaa siihen että henki on vahva, mutta liha on heikko. Yritin taistella kiusausta vastaan. Ja hävisin. Oli siis kuitenkin pakko.

Jotta ei mentäisi ihan otsikon ohi niin kehutaan sitten asiakaspalvelua. Tänään siis tuli tahkottua vaihteeksi päivä rinteessä. Se on jännä juttu, että Suomessa juuri kun ovat ne parhaat laskettelupäivät niin rinteet lähes ammottavat tyhjyyttään. Tänään Rukalla lähes pilvetön taivas, mittarissa kymmenkunta lämpöastetta ja rinteet hivenen sohjoiset, mutta muuten loistokunnossa. Eikä yhtään kertaa hissijonossa.

Ja sen verran paljon rinteitä tullut koluttua että ankkurihississä ollessa osaan kyllä sen ankkurin itsekin ottaa. Silti se että joka ankkurihississä on kaveri ojentamassa ankkurin on mielestäni laadukasta asiakaspalvelua.

Laadukasta asiakaspalvelua on myös se, että Rukalta löytyy todella monta tuolihissiä. Vai johtuuko tuolihissien arvostus siitä että olen tulossa vanhaksi. No ei nyt sentään...

Old TJ
 

J.Petke

Jäsen
Tässä kun olen asiakaspalvelualalla työskennellyt niin on tullut huomattua, että nuoret ovat pääsääntöisesti ylivoimaisesti kohteliaampia kuin keski-ikäiset ja vanhukset. Nuoret eivät tiuski tai ole epäkohteliaita. En tiedä mistä tämä ilmiö johtuu mutta välillä on ihan ihmeissään kun nuoret osaavat arvostaa hyvää palvelua paljon enemmän kuin muut. Eivät nalkuta turhasta eikä kitise 50 sentin alennuksia. Tuntuu siltä että vanhemmat eivät käsitä sitä asiaa että myös firmat joutuvat maksamaan tuotteistaan eikä niissä tuotteissa ole kateprosentti 90. Ehkä nuoriso on tottunut itsepalveluun ja ovat tajunneet sen että myös myyjätkin ovat ihmisiä eikä helvetin kätyreitä jotka haluavat ryöstää viimeisetkin eurot asiakkaan taskuista.

"Kyllähän sä tästä 50 pinnaa voit alennusta antaa"

"Paljos tämän oikea hinta sitten on?"

"Tätä hintaahan minä en tästä maksa"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös