Designer kirjoitti:Saku's Galley
Eikös tämä ole se Sakari Kuosmasen mesta, jossa Selänne, Koivu, Numminen ja joku muukin suomalainen Änäristara on osakkaana..?
Designer kirjoitti:Saku's Galley
Taitaapi olla. Toivottavasti touhu muuttuu nopeasti ja paljon, sillä muuten sana leviää kauas ja asiakkaat kiertävät mestan kaukaa. Siinä ihan vieressä olisi esimerkiksi Hovikokki, joka ainakin vielä Tampereen keskustassa sijaitessaan teki aivan erinomaisia pizzoja ja lounasannoksia.mikse kirjoitti:Eikös tämä ole se Sakari Kuosmasen mesta, jossa Selänne, Koivu, Numminen ja joku muukin suomalainen Änäristara on osakkaana..?
ZOOM kirjoitti:Tuntuu muutenkin, että näistä rengasfirmoista ei ole kuin huonoja kokemuksia. Ainakaan omassa lähipiirissäni ei kovin hyvää palautetta ole tullut.
En tietysti ole lähipiiriäsi, mutta sanottakoon että minulla on erittäin hyviä kokemuksia Euromaster-ketjusta. Olen joutunut asioimaan usein kyseisen puljun kanssa milloin missäkin päin Suomea ja milloin milläkin asialla (renkaiden vaihto, puhjeneen renkaan korjaus, renkaiden osto yms) ja palvelu on aina ollut erinomaista ja asiantuntevaa. Sekä mikä tärkeintä - nopeaa.ZOOM kirjoitti:Tuntuu muutenkin, että näistä rengasfirmoista ei ole kuin huonoja kokemuksia. Ainakaan omassa lähipiirissäni ei kovin hyvää palautetta ole tullut.
KingNothing kirjoitti:Muilta työtovereilta tahi tutuilta en ole moisia kokemuksia kuullut mutta ei kukaan ollut euromasterillakaan käynyt, en käsitä miksi. Nyt varmaan osa käy.
Eipä ole heidän toimitusajoissaankaan valittamista. Tilasin niinikään ulkomaisen kirjan eräänä torstai-iltana. Paketti oli postilaatikossa seuraavana tiistaina. Hintakin oli kilpailukykyinen amazon.uk:hon verrattuna.Hazardipakki kirjoitti:Kyselin Bookplus.fi-kaupasta illalla sähköpostitse erään ulkomaisen kirjan toimitusaikaa, ja vastaus tuli 15 minuutin kuluttua. Enpä ole ikinä saanut näin nopeaa vastausta mistään asiakaspalvelusta.
Hazardipakki kirjoitti:Kyselin Bookplus.fi-kaupasta illalla sähköpostitse erään ulkomaisen kirjan toimitusaikaa, ja vastaus tuli 15 minuutin kuluttua. Enpä ole ikinä saanut näin nopeaa vastausta mistään asiakaspalvelusta.
Joskus jouduin kyselemään Suomalaisesta tilatun kirjan perään ja sähköpostiini vastattiin vasta monen päivän jälkeen.
Tami Talk kirjoitti:Nyt on pakko antaa ansaittua positiivista palautetta:
Philipsin toiminta rikkoutuneen dvd-soittimen kanssa ansaitsee kiitokseni ja tämän tapauksen vuoksi en......
ipa rules kirjoitti:Ja siis koko hommasta ei sinulle tullut mitään laskua? Uskomatonta...oikeasti. Kaksi vuotta vanha laite jossa takuu ollut 12kk korvataan uudella kuluitta. Ei voi kun ihmetellä.
Rocco kirjoitti:...Ja se että takuu loppuu ei tarkoita automaattisesti sitä että myyjän vastuu loppuu. Tuotehan ei saa olla huonompi kuin hinta antaa ymmärtää. Esim. tässä tilanteessa on ollut kyse siitä että DVD-soittinen oletettu elinikä on paljon pidempi kuin kaksi vuotta.
Huhhuh. Jo on törkeää toimintaa. Oikeasti aika käsittämätöntä.McCracken kirjoitti:
Rosso on muuten varmaan ainoa paikka maailmassa missä esim. pizzan täytteiden tai ruuan kastikkeen vaihtaminen maksaa.SamSpade kirjoitti:Rosso, Rosso, Rosso.. oli kaupunki mikä hyvänsä niin käytännössä aina saan huonoa palvelua/väärää ruokaa/muuten vain viallista ruokaa.
Ei onnistu, muistutan tästä joka käänteessä...SamSpade kirjoitti:Viimeisin esimerkki Seinäjoen Rossosta (älkää kysykö miksi olin Sjoella, myöhemmin kysyttäessä kiellän käyneeni siellä).
Mikähän tuossa laskun printtaamisessa on niin tajuttoman vaikeaa? Itse käyn Rossoissa max. kerran vuodessa, pääasiassa jonkun muun aloitteesta kuin omastani, ja hyvä näin. Useamman kuin yhden kerran muistan laskun saamisen olleen kuolettavan tahmeaa. Joskus huonona hetkenä tulee mieleen että tätä manageerataan ylhäältä käsin (ei sillä laskulla niin kiire ole, anna asiakkaan mieluummin vaikka odottaa ainakin kesähelteillä, osa niistä hiukan natisee mutta muutama tilaa vielä tuopin odotellessaan).scholl kirjoitti:Rossosta tulee mieleen se, että kun joskus on joutunut käymään Tampereella ja iltapäivällä kesäterassilla istuttua ja ehkä safkattua jotain snadia niin se on ollut mahdottoman vaikeata saada siellä lainkaan laskua.
scholl kirjoitti:Rossosta tulee mieleen se, että kun joskus on joutunut käymään Tampereella ja iltapäivällä kesäterassilla istuttua ja ehkä safkattua jotain snadia niin se on ollut mahdottoman vaikeata saada siellä lainkaan laskua. Lisäksi olutvalikoima on ala-arvoinen ja lasit vai ovatko peräti pleksit ovat myöskin aivan ala-arvoista moskaa.