Mainos

Laadukasta asiakaspalvelua

• 2 012 603
  • 7 239

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä ketjussa joku ihmetteli että kun Postin pakettiautomaatti on täynnä, niin paketti singahtaa automatkan päähän alkuperäisestä paikasta vaikka lähellä on muita automaatteja. Tätä on käynyt viime aikoina ihan liikaa. Paketti tilattu automaattiin Oulunsaloon ja se on sitten viety "lähelle" Kaakkuriin R-Kioskille. Onhan siinä useampi muu automaatti lähellä. Olen pohtinut että onko syy pakettikierroksen viimeinen kohde täynnä ja enää ei palata takaisin vaan fall-back on sitten lenkin seuraava mesta. Ei järin asiakasystävällistä, mutta onneksi on auto käytössä.
Tämä johtunee siitä, että muihin automaatteihin hyllytetään lähtökohtaisesti niihin tilattuja lähetyksiä. Jos luukkuja sattuu jäämään vapaaksi (mikä on hyvin epätodennäköistä näin sesonkiaikaan), niin silloin nämä muiden automaattien ylijäämät on mahdollista hyllyttää siihen lähempään automaatiin. Ongelmaa käytännössä vain siirretään sillä, jos sinun pakettisi hyllytetään johonkin toiseen automaattiin senkin tullessa täyteen. Silloin joku toinen joutuu hakemaan pakettinsa kauempaa.

Eräs tuttuni tuon kuvion aikanaan avasi, kun tuskailin saman asian kanssa. Pateniemessä asuessani jouduin noutamaan pakettini Kaijonharjusta.

Suurin ongelma on siinä, että Postin noutopisteitä on vähennetty rankalla kädellä. Pateniemessäkin sellainen vielä muutama vuosi sitten oli, mutta eipä ole enää.

E: Uudessa Pateniemen K-Marketissa onkin näemmä postipiste. Sitä aiemmin se toimi S-Marketissa, mutta se palvelu lopetettiin.

Heps, Zeppelinissä on myös UPS noutopiste Spice ice by Candytown.

Siis hetkinen. UPS, Spice ice ja Candytown. Siinä on kyllä mielenkiintoinen kombo. Leffavuokraamo, joka ei enää vuokraa leffoja, toimii jäätelökioskina ja lähettifirman noutopisteenä.

Ja siis tuo Candytown pakettien noutopisteenä on tuttu jo vuosien takaa, mutta Spice ice vähän yllätti. Olen kyllä usein miettinyt, että miten kannattavaa noita Candytowneja on ylläpitää, mutta kaipa tämä ”asiamiespostina” toimiminen sitten kannattaa.

Niin varmaan vain Suomessa toiminta on huonoa! Ei kannata valittaa vaan niellä katkerasti ala-arvoinen palvelu.
Totta kai kannattaa valittaa sillä siitä voi itse saada etua. Kansainvälinen verkkokauppa ei kuitenkaan vaihda kuriiria kuitenkaan sen takia, että Suomesta tulee huonoa palautetta kotiinkuljetuksista. Tai no silloin toki jos kuljetuspalvelut on ostettu maakohtaisesti mutta mikäli kuriirina toimii UPS, DHL FedEx niin näin tuskin on.

Ja tosiaan monessa maassa esimerkiksi UPS:n palvelu on hyvää ja ovat tosi suosittu valinta vaikka Suomessa palvelu onkin huonoa.

Ei ole ihan noinkaan. Tilasin viime jouluksi pojalle Sharksin hupparin USA:sta ja paketti seikkaili yli joulun ties missä. Reklamoin ja sain hyvityksen. Viikko hyvityksestä, huppari saapui. Ilmoitin kyseiseen F:llä alkavaan isoon firmaan, että paita tulikin nyt ja saanko laskun että maksan sen pois. Ilmoittivat, että ei tarvitse maksaa ja on lahja, koska paita ei ollut saapunut ajoissa ja heidän tavoitteensa on, että jokainen palanen myyntiketjussa toimituksineen on virheetöntä. AIVAN LOISTAVAA PALVELUA!
Joo siis toki voivat hyvittää kyseistä asiakasta mutta tarkoitin ettei sillä ole vaikutusta heidän kuljetussopimuksiin.

UPS on ihan perseestä ainakin Etelä-Karjalassa ja tuota samaa kusetusta "on yritetty toimittaa" käytetään. Soitin kerran UPS:n tämän puolen pomolle ja kyselin kuskin puhelinnumeroa, niin tuli tyly vastaus, etten anna eikä hällä edes ole puhelinta. Perus.
Olis kyllä ollut aika heikkoa esihenkilötoimintaa antaa työntekijän puhelinnumero kuluttajalle. Palautteita varten on asiakaspalvelu.

Suurin ongelma on siinä, että Postin noutopisteitä on vähennetty rankalla kädellä. Pateniemessäkin sellainen vielä muutama vuosi sitten oli, mutta eipä ole enää.
Miehitetyt pisteet ovat tosi kalliita verrattuna automaatteihin, siksi niitä vähennetään. Heittäisin, että posti saa monelta isolta asiakkaalta tuollaisesta noutopistepaketista rahaa noin 1,2€-2€/lähetys, pienemmistä sitten toki enemmän. Ala on kuitenkin aika matalakatteista joten jostain täytyy säästää.

Aapee79

Jäsen
Olis kyllä ollut aika heikkoa esihenkilötoimintaa antaa työntekijän puhelinnumero kuluttajalle. Palautteita varten on asiakaspalvelu.
Täh? Meepäs viisastelemaan muualle, kun et tiedä edes mistä puhutaan. Mitään palautteen antamista varten numeroa kysellyt, kun että monelta paketti tulee ja soittaako se mistä numerosta. Voi jeesus taas.

Kahden miehen firma hoitaa UPS:n palveluita tässä kaupungissa ja vuosia sitten oli luonnollista, että voit soittaa ja sopia tai sulle soitetaan ja sovitaan, monelta paketti tulee. Nyt vastaukset on muuttunut: "en anna numeroa eikä oo puhelinta" kertonee jo kaiken. Lisäksi kyseinen herra itse toi usein paketit(pomo). Lisäksi kusetetaan käyneen, vaikka ei pidä paikkaansa.

Itselle ei tule yhen yhtä UPS:n pakettia enää kotiin. Ennemmin olen ilman tuotetta, jos niikseen.

Täh? Meepäs viisastelemaan muualle, kun et tiedä edes mistä puhutaan. Mitään palautteen antamista varten numeroa kysellyt, kun että monelta paketti tulee ja soittaako se mistä numerosta. Voi jeesus taas.

Kahden miehen firma hoitaa UPS:n palveluita tässä kaupungissa ja vuosia sitten oli luonnollista, että voit soittaa ja sopia tai sulle soitetaan ja sovitaan, monelta paketti tulee. Nyt vastaukset on muuttunut: "en anna numeroa eikä oo puhelinta" kertonee jo kaiken. Lisäksi kyseinen herra itse toi usein paketit(pomo). Lisäksi kusetetaan käyneen, vaikka ei pidä paikkaansa.

Itselle ei tule yhen yhtä UPS:n pakettia enää kotiin. Ennemmin olen ilman tuotetta, jos niikseen.
Niin mutta ei silti todellakaan jaeta työntekijän numeroa kuluttajalle. Nykyään noihin numeroihin tulee vaikka minkälaista soittoa sitten jälkikäteen. Ethän sä miltään Postiltakaan saa kuskin numeroa jos se on tuomassa tavaraa sulle.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, täähän on sama kuin soittaisi K-kauppiaalle, että annas kassahenkilön puhelinnnumero mulle kun sain vitosen liian vähän vaihtorahaa maksaessani, tai mikä tahansa vastaava. Tuskin antaa työntekijänsä numeroa.

Se on sitten eri asia, menikö palvelu muuten putkeen tai ei.

OLLI58

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toi UPSn toiminta ei ainakaan näillä nurkilla (Hyvinkää) pelitä. Pari lähetystä tässä lähiaikoina, molemmilla kerroilla olen ollut kotona niin ainoa ilmoitus on ollut että ei ole tavoitettu ja paketti on viety noutopiste x;ään.
Italiasta olen tilannut motskarin osia, niin että toimitus on työpaikalle, tulee yleensä tänne yhdessä päivässä.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Onko kukaan koskaan saanut S-pankin tilin kirjautumista toimimaan? Mobiilikirjautuminen kosahtaa aina siihen, että palvelu on nyt hetken pois käytöstä, ja se hetki on kestänyt oman kokemukseni mukaan kuukausia. Hankin sitten tunnukset, salasanan ja avainlukulistan, ja sitä kautta kirjautuessa viimeinen vaihe on tekstiviestitunnistautuminen, eli jokin koodi lähetetään tekstiviestinä antamaani numeroon. Mutta eihän sitä helvetin koodia näy eikä kuulu.

"Asiakaspalveluna" tuo lafka tarjoaa chattibottia, joka on ilmeisesti koodattu kännissä ja ultimaattisen vitutuksen vallassa, koska sitä ei enää saisi huonommaksi vaikka miten yrittäisi.

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Onko kukaan koskaan saanut S-pankin tilin kirjautumista toimimaan? Mobiilikirjautuminen kosahtaa aina siihen, että palvelu on nyt hetken pois käytöstä, ja se hetki on kestänyt oman kokemukseni mukaan kuukausia. Hankin sitten tunnukset, salasanan ja avainlukulistan, ja sitä kautta kirjautuessa viimeinen vaihe on tekstiviestitunnistautuminen, eli jokin koodi lähetetään tekstiviestinä antamaani numeroon. Mutta eihän sitä helvetin koodia näy eikä kuulu.

"Asiakaspalveluna" tuo lafka tarjoaa chattibottia, joka on ilmeisesti koodattu kännissä ja ultimaattisen vitutuksen vallassa, koska sitä ei enää saisi huonommaksi vaikka miten yrittäisi.
Toiminut aina ongelmitta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko kukaan koskaan saanut S-pankin tilin kirjautumista toimimaan?
Sunnuntaina maksettiin Prisman verkkokaupasta tilattu kirja S-tililtä. Ihan hyvin toimi. Käytössä käyttäjätunnus ja avainlukulista +tekstiviesti varmistus.
Ja pari viikkoa sitten siirsin S-tililtä "Hesetilille" 20€. Käytin mobiilisovelluksen kautta varmennusta. Olisi siinä monta vaihetta mutta ihan hyvin sain rahan siirron onnistumaan parissa minuutissa.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Minulla ei tosiaan se mobiili ole toiminut moneen viikkoon. Palvelu on tilapäisesti pois käytöstä, yritä myöhemmin uudelleen, tai jotain sinnepäin. Ja tunnus + avainluku edellyttää vielä tekstiviestillä tulevan koodin, mutta ne mulkut ei lähetä sitä koodia.

S-pankki on syvältä perseestä.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minulla ei tosiaan se mobiili ole toiminut moneen viikkoon. Palvelu on tilapäisesti pois käytöstä, yritä myöhemmin uudelleen, tai jotain sinnepäin. Ja tunnus + avainluku edellyttää vielä tekstiviestillä tulevan koodin, mutta ne mulkut ei lähetä sitä koodia.

Itsellä toiminut S-mobiili aivan moitteetta. Olisiko puhelimeeen tullut joku päivitys tms. joka estää appin toiminnan? Toimiiko spankki selainversiossa?

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Itsellä toiminut S-mobiili aivan moitteetta. Olisiko puhelimeeen tullut joku päivitys tms. joka estää appin toiminnan? Toimiiko spankki selainversiossa?
Ei ole tullut päivitystä. S-pankin toiminnasta selaimella en tiedä muuta kuin sen, etten pääse kirjautumaan sinne, koska siihen tarvitaan se koodi jota minulle ei lähetetä.

Aapee79

Jäsen
Joo, täähän on sama kuin soittaisi K-kauppiaalle, että annas kassahenkilön puhelinnnumero mulle kun sain vitosen liian vähän vaihtorahaa maksaessani, tai mikä tahansa vastaava. Tuskin antaa työntekijänsä numeroa.

Se on sitten eri asia, menikö palvelu muuten putkeen tai ei.
Joo, ihan prikulleen sama asia. Hyvin kyllä keksit tuon. Eli sinun mielestä kassahenkilön oma yksityisnumero = kuljetuspalvelun työpuhelimen numero. Selvä homma.

Hassua, että monella muulta toimittajalla on saanut numeron ja sovittua noita tuloaikoja. Eikai ne nyt mitään salaisuuksia ole, jos sovitaan kotiinkuljetusaikoja kuskien kanssa? En ole kenenkään omia henkilökohtaisia numeroita tai nimiä ollut vaatimassa.

Ennen se UPS:kin soitti ja sen numeron sai ja sen jälkeen sovittua viestillä tai puhelulla tuloaikaa, mutta nyt ei puhelinta edes ole, mikä tietysti on paskaa ja valehdellaan käyneen, vaikka ei olla. Eli muuttui vaan samanlaiseksi paskaksi kuin muuallakin. Se oli lähinnä se suurin pointti nyt.

Ja jos luit minun edellisen viestin, niin yleensähän tuo pomo ite niitä paketteja roudaili, lähinnä minun numeron kysyminen on jo vittuilua, kun minulla oli hänen numeronsa kyllä. Halusin nähdä mitä tällä kertaa valehtelee, että on käyty ovella.

Aapee79

Jäsen
Niin mutta ei silti todellakaan jaeta työntekijän numeroa kuluttajalle. Nykyään noihin numeroihin tulee vaikka minkälaista soittoa sitten jälkikäteen. Ethän sä miltään Postiltakaan saa kuskin numeroa jos se on tuomassa tavaraa sulle.
Ainakin itse olen saanut Postin kuskilta numeron ja sovittu pakettien tuloajoista, mutta ehkä työpuhelimet ovat vain Etelä-Karjalassa käytössä ja muualla Suomessa ei tälläistä ihmettä ole vielä keksitty.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ainakin itse olen saanut Postin kuskilta numeron ja sovittu pakettien tuloajoista, mutta ehkä työpuhelimet ovat vain Etelä-Karjalassa käytössä ja muualla Suomessa ei tälläistä ihmettä ole vielä keksitty.
Tänäpänä tuli Postilta kotiinkuljetettava paketti ja kuski soitti pari kertaa ja kun en päässyt vastaamaan niin soitin takaisin ja sovittiin paketin jättö autotalliin. On tosiaan aika paljon parempi palvelu kuin sellainen jossa kuski ei soittaisi ollenkaan vaan vain (ehkä) yrittäisi toimitusta.
Luulin kyllä että mulla on "kestotilaus" että kotiintoimitettavat saa jättää autotalliin ilman eri ilmoitusta, mutta onko tällaista edes? En OmaPostista löytänyt.

Aapee79

Jäsen
Tänäpänä tuli Postilta kotiinkuljetettava paketti ja kuski soitti pari kertaa ja kun en päässyt vastaamaan niin soitin takaisin ja sovittiin paketin jättö autotalliin. On tosiaan aika paljon parempi palvelu kuin sellainen jossa kuski ei soittaisi ollenkaan vaan vain (ehkä) yrittäisi toimitusta.
Luulin kyllä että mulla on "kestotilaus" että kotiintoimitettavat saa jättää autotalliin ilman eri ilmoitusta, mutta onko tällaista edes? En OmaPostista löytänyt.
Jep. En minä tajua nyt yhtään, mikä ihme vänkäys mediakuutio/iker on, että sopii kuljetusfirman kanssa tuloaikoja. Ihan normaalia toimintaa ollut/on.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep. En minä tajua nyt yhtään, mikä ihme vänkäys mediakuutio/iker on, että sopii kuljetusfirman kanssa tuloaikoja. Ihan normaalia toimintaa ollut/on.
Eihän tässä tullut vängättyä sitä saako kuljetusfirman kanssa sovittua toimitusaikoja, vaan siitä antaako "pomo" puhelinnumeron jos asiakas kysyy yksittäisen kuriirin eli kuskin puhelinnumeroa.

Muutenkin erikoista jos yksittäinen viesti ja vastaus on vänkäämistä mutta parempi varmaan lopettaa joo vänkääminen ja kirjoittelu.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Voi luoja miten paskaa palvelua tuli Silja Line Serenadella viikonloppuna.
Lapsi ei oikein innostunut Buffetista niin ajatuksena oli mennä Fast Lane putiikkiin syömään. Hytissä ajattelin että katsotaan netistä pikkaisen heidän menuta. Ei muuta kuin Googleen tekstiä että Silja Line Serenade Fast Lane menu. Heti tuli osuma jää pääsi pikkaisen tutkii valikoimaa.
No tällä kertaa päädyin kana hampurilaiseen.
Sitten kun menen kassalle tilaamaan niin erittäin hapan 60vuotias rouva kassalla sönköttää että täällä ei ole mitään kana hamppareita. Sanoin että just katsoin netistä että olisi. Tähän vastaus todella penseällä äännellä että usko jo ettei täällä ole mitään kanaa. Vain ainostaan chees vielä kerran chees hamppareita. Sanoin kohteliaasti että netissä kyllä on myös kana. Nyt myyjä otti jo kierroksia ja sanoi että usko jo ettei täällä ole ikinä ollut mitään kanaa. Joten tilaatko nyt jotain vai katseletko vain.
Sanoin tässä kohtaa että kunhan nyt teet mulle hampurilaisen niin olen tyytyväinen

Sivulla näyttää mun silmään kyllä lukevan ihan kana…

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Ettei sinun matkapuhelinliittymässäsi olisi jostain syystä estettynä kaupallisessa tarkoituksessa saapuvat tekstiviestit tai esimerkiksi ulkomailta tulevat tekstiviestit. Esimerkiksi Telian tekstiviestipalvelu lähettää tekstiviestit Ruotsin puolelta ja Telian palvelu on laajasti käytössä eri toimijoilla.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Voi luoja miten paskaa palvelua tuli Silja Line Serenadella viikonloppuna.
Lapsi ei oikein innostunut Buffetista niin ajatuksena oli mennä Fast Lane putiikkiin syömään. Hytissä ajattelin että katsotaan netistä pikkaisen heidän menuta. Ei muuta kuin Googleen tekstiä että Silja Line Serenade Fast Lane menu. Heti tuli osuma jää pääsi pikkaisen tutkii valikoimaa.
No tällä kertaa päädyin kana hampurilaiseen.
Sitten kun menen kassalle tilaamaan niin erittäin hapan 60vuotias rouva kassalla sönköttää että täällä ei ole mitään kana hamppareita. Sanoin että just katsoin netistä että olisi. Tähän vastaus todella penseällä äännellä että usko jo ettei täällä ole mitään kanaa. Vain ainostaan chees vielä kerran chees hamppareita. Sanoin kohteliaasti että netissä kyllä on myös kana. Nyt myyjä otti jo kierroksia ja sanoi että usko jo ettei täällä ole ikinä ollut mitään kanaa. Joten tilaatko nyt jotain vai katseletko vain.
Sanoin tässä kohtaa että kunhan nyt teet mulle hampurilaisen niin olen tyytyväinen

Sivulla näyttää mun silmään kyllä lukevan ihan kana…

Eli, kun internetissä lukee kana, niin sinulle pitäisi tehdä joka paikassa kanahampurilainen?

Että silleen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy