Kilgore Trout
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Ostin perjantaina Telia-kaupasta uuden puhelimen ja siihen popsocketin. Kävi niin, että popsocket ei tarttunut kunnolla puhelimen taustalevyyn, ja puhelin meinasi lentää lattialle. Ei onneksi tapahtunut vahinkoa. En osannut päätellä, että oliko popsocket viallinen, vai johtuiko ongelma siitä, että taustakuori oli lasia ja liukas.
No, menin tänään uudestaan Telia-kauppaan ajatuksena palauttaa popsocket ja ostaa suojakuori. Myyjä, eri henkilö tällä kertaa, tutki minun auki repimää popsocket-pakkausta, ja ilmoitti että liikkeestä ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. He eivät voi tätä enää laittaa uudestaan myyntiin, joten hyvitystäkään ei tipu.
Minä siihen, että heidän myymä tuote on susipaska, joko viallinen tai käyttötarkoitukseensa sopimaton. Myyjä ilmoitti, että siinä tapauksessa vika ei ole heidän vaan puhelimen. Sanoin että ne myytiin yhdessä perjantaina. Myyjä arveli että kaikenlaista voidaan myydä yhdessä, eikä hän tiedä mitä perjantaina on puhuttu.
Sen verran korotin ääntä, että myyjä tarjoutui vaihtamaan popsocketin uuteen, mutta minä pidin kiinni siitä, että kauppa on purettava ja hinta hyvitettävä suojakuoren ostossa. Kysyin myyjän nimeä. Hän sanoi, että sitä ei tarvitse kertoa.
Siihen sitten jumiuduttiin, myyjä ei ottanut tuota 13 € muovihärpäkettä vastaan, joten minä tiputin sen roskiin ja lähdin ulos. Totesin lähtiessä ääneen, että voihan vittu.
Toimistolle päästyäni selvitin, että koska firman puhelinten Telia-liittymien sopparit ovat katkolla, ja kuinka ollakkaan sopivasti parin viikon päästä.
No, menin tänään uudestaan Telia-kauppaan ajatuksena palauttaa popsocket ja ostaa suojakuori. Myyjä, eri henkilö tällä kertaa, tutki minun auki repimää popsocket-pakkausta, ja ilmoitti että liikkeestä ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. He eivät voi tätä enää laittaa uudestaan myyntiin, joten hyvitystäkään ei tipu.
Minä siihen, että heidän myymä tuote on susipaska, joko viallinen tai käyttötarkoitukseensa sopimaton. Myyjä ilmoitti, että siinä tapauksessa vika ei ole heidän vaan puhelimen. Sanoin että ne myytiin yhdessä perjantaina. Myyjä arveli että kaikenlaista voidaan myydä yhdessä, eikä hän tiedä mitä perjantaina on puhuttu.
Sen verran korotin ääntä, että myyjä tarjoutui vaihtamaan popsocketin uuteen, mutta minä pidin kiinni siitä, että kauppa on purettava ja hinta hyvitettävä suojakuoren ostossa. Kysyin myyjän nimeä. Hän sanoi, että sitä ei tarvitse kertoa.
Siihen sitten jumiuduttiin, myyjä ei ottanut tuota 13 € muovihärpäkettä vastaan, joten minä tiputin sen roskiin ja lähdin ulos. Totesin lähtiessä ääneen, että voihan vittu.
Toimistolle päästyäni selvitin, että koska firman puhelinten Telia-liittymien sopparit ovat katkolla, ja kuinka ollakkaan sopivasti parin viikon päästä.