Laadukasta asiakaspalvelua

• 2 022 093
  • 7 262

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ostin perjantaina Telia-kaupasta uuden puhelimen ja siihen popsocketin. Kävi niin, että popsocket ei tarttunut kunnolla puhelimen taustalevyyn, ja puhelin meinasi lentää lattialle. Ei onneksi tapahtunut vahinkoa. En osannut päätellä, että oliko popsocket viallinen, vai johtuiko ongelma siitä, että taustakuori oli lasia ja liukas.
No, menin tänään uudestaan Telia-kauppaan ajatuksena palauttaa popsocket ja ostaa suojakuori. Myyjä, eri henkilö tällä kertaa, tutki minun auki repimää popsocket-pakkausta, ja ilmoitti että liikkeestä ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. He eivät voi tätä enää laittaa uudestaan myyntiin, joten hyvitystäkään ei tipu.

Minä siihen, että heidän myymä tuote on susipaska, joko viallinen tai käyttötarkoitukseensa sopimaton. Myyjä ilmoitti, että siinä tapauksessa vika ei ole heidän vaan puhelimen. Sanoin että ne myytiin yhdessä perjantaina. Myyjä arveli että kaikenlaista voidaan myydä yhdessä, eikä hän tiedä mitä perjantaina on puhuttu.
Sen verran korotin ääntä, että myyjä tarjoutui vaihtamaan popsocketin uuteen, mutta minä pidin kiinni siitä, että kauppa on purettava ja hinta hyvitettävä suojakuoren ostossa. Kysyin myyjän nimeä. Hän sanoi, että sitä ei tarvitse kertoa.

Siihen sitten jumiuduttiin, myyjä ei ottanut tuota 13 € muovihärpäkettä vastaan, joten minä tiputin sen roskiin ja lähdin ulos. Totesin lähtiessä ääneen, että voihan vittu.

Toimistolle päästyäni selvitin, että koska firman puhelinten Telia-liittymien sopparit ovat katkolla, ja kuinka ollakkaan sopivasti parin viikon päästä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paskaa palvelua, mutta @Kilgore Trout olisihan se popsocket siihen suojakuoreen tarttunut, tai siis miten popsocket ja suojakuori ovat vaihtoehtoisia tuotteita?

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paskaa palvelua, mutta @Kilgore Trout olisihan se popsocket siihen suojakuoreen tarttunut, tai siis miten popsocket ja suojakuori ovat vaihtoehtoisia tuotteita?
Minulla on ollut joskus kannellinen suojakuori ja sen takana popsocket. Se esti kannen taittumisen kokonaan puhelimen taakse ja puhelinta oli hankala pidellä korvalla. Silloin revin popsocketin lopulta irti.
Asiakaspalvelijan olisi kannattanut ehdottaa popsocketin kanssa toimivaa suojakuorta ennen kuin keskustelu eteni periaatteelliseksi. Olisi saanut pientä lisämyyntiä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulla on ollut joskus kannellinen suojakuori ja sen takana popsocket. Se esti kannen taittumisen kokonaan puhelimen taakse ja puhelinta oli hankala pidellä korvalla. Silloin revin popsocketin lopulta irti.
Asiakaspalvelijan olisi kannattanut ehdottaa popsocketin kanssa toimivaa suojakuorta ennen kuin keskustelu eteni periaatteelliseksi. Olisi saanut pientä lisämyyntiä.
Jaa kannellinen, en tiennyt että olet 75-mummo.

Se oli vitsi. Oletin että semmonen silikonikuori, se toimii popsocketin kanssa hyvin.

Alejandro

Jäsen
Kysyin myyjän nimeä. Hän sanoi, että sitä ei tarvitse kertoa.
Vähän ihmetyttää tämä kohta. Miksi halusit tietää myyjän nimen? Ihan hyvä ettei sitä tarvitse kertoa, sillä kaikenlaisia kylähulluja noissa myymälöissä pyörii. Enkä tarkoita tässä sinua.

Uskon, että myyjä teki ohjeiden ja prosessien mukaan oikein, joten arvioisin käytöksesi hieman ylilyönniksi. Oletko sattumoisin ollut koskaan asiakaspalvelussa tai teleoperaattorilla töissä? Ei oo helppoo hommaa.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi se kansi pitää taittaa taakse, jos puhuu puhelua?
Miten näppäilet numeron kansi kiinni? Tai valitset listalta?
Ja joo, olen 75v-mummo, joka vaihtaa puhelinta harvoin.
Olisin halunnut tietää myyjän nimen, etunimi olisi riittänyt hyvin, jotta olisin voinut kohdistaa reklamaation häneen. Ohjeista ja prosesseista en tiedä, mutta jos liikkeestä myydään puhelin ja siihen sopimaton lisähärpäke tietoisena siitä, että ne on tarkoitus liittää yhteen, eivätkä se pysy yhdessä, niin vika on liikkeessä. Joten katsoin että minulla on oikeus purkaa kauppa.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Silleen, että pidän puhelinta korvalla? Sehän se vaikeus siinä oli?
En nyt ymmärrä tätä väittelyä. Niissä puhelimissa joita minulla on ollut kannen sulkeminen katkaisee puhelun. Sen pitäminen taakse taitettuna popin kanssa tekee paketista kömpelömmän pideltävän. Sama jos sen taittaa vain sivulle.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En nyt ymmärrä tätä väittelyä. Niissä puhelimissa joita minulla on ollut kannen sulkeminen katkaisee puhelun. Sen pitäminen taakse taitettuna popin kanssa tekee paketista kömpelömmän pideltävän. Sama jos sen taittaa vain sivulle.
Ai? No sitten ymmärrän. Mun iPhone ei tuota tee, sillä voi ihan rauhassa puhua kansi näytön päällä, ja on mukavampi kädessäkin niin.

Tuamas

Jäsen
Olisin halunnut tietää myyjän nimen, etunimi olisi riittänyt hyvin, jotta olisin voinut kohdistaa reklamaation häneen. Ohjeista ja prosesseista en tiedä, mutta jos liikkeestä myydään puhelin ja siihen sopimaton lisähärpäke tietoisena siitä, että ne on tarkoitus liittää yhteen, eivätkä se pysy yhdessä, niin vika on liikkeessä. Joten katsoin että minulla on oikeus purkaa kauppa.

Kyllä ne osaavat reklamaatiot kohdistaa, kun kerrot ajan jolloin ja liikkeen jossa vierailit sekä kuvailet edes hiukan myyjää.

Nimim. Kokemusta on, kun nuorena liittymämyyjälippatukkana tuli myymäläpäälliköltä tulikivenkatkuista palautetta nuuskan käytöstä työvuoron aikana, perustuen ohi kulkeneen tyypin reklamaatioon.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä ne osaavat reklamaatiot kohdistaa, kun kerrot ajan jolloin ja liikkeen jossa vierailit sekä kuvailet edes hiukan myyjää.

Nimim. Kokemusta on, kun nuorena liittymämyyjälippatukkana tuli myymäläpäälliköltä tulikivenkatkuista palautetta nuuskan käytöstä työvuoron aikana, perustuen ohi kulkeneen tyypin reklamaatioon.
No, se oli eilen se. En minä tästä lähde tavoittelemaan haukkuja kenellekään.
Minulle riittää se, etten tässä elämässä astu Teliamyymälään, ja se, että vaihdatan firman liittymät Elisalle tai DNA:lle.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No, se oli eilen se. En minä tästä lähde tavoittelemaan haukkuja kenellekään.
Minulle riittää se, etten tässä elämässä astu Teliamyymälään, ja se, että vaihdatan firman liittymät Elisalle tai DNA:lle.
Ihan oikein. Minulla ei tee tiukkaa äänestä lompakolla jos aihetta tulee. Ei haittaa vaikka olisi aavistuksen kalliimpaa kuin kilpailijalla jos hommat toimii. Ei tarvitse tietenkään pokkuroida, mutta kakulia en katsele ja kuuntele.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy