Toki tuollaista menua ei edes löydy tallinkin sivujen kautta. Ainakaan samasta paikasta, missä muiden ravintoloiden menut ovat Dining & drinking on board – buffet, restaurants & barsVoi luoja miten paskaa palvelua tuli Silja Line Serenadella viikonloppuna.
Lapsi ei oikein innostunut Buffetista niin ajatuksena oli mennä Fast Lane putiikkiin syömään. Hytissä ajattelin että katsotaan netistä pikkaisen heidän menuta. Ei muuta kuin Googleen tekstiä että Silja Line Serenade Fast Lane menu. Heti tuli osuma jää pääsi pikkaisen tutkii valikoimaa.
No tällä kertaa päädyin kana hampurilaiseen.
Sitten kun menen kassalle tilaamaan niin erittäin hapan 60vuotias rouva kassalla sönköttää että täällä ei ole mitään kana hamppareita. Sanoin että just katsoin netistä että olisi. Tähän vastaus todella penseällä äännellä että usko jo ettei täällä ole mitään kanaa. Vain ainostaan chees vielä kerran chees hamppareita. Sanoin kohteliaasti että netissä kyllä on myös kana. Nyt myyjä otti jo kierroksia ja sanoi että usko jo ettei täällä ole ikinä ollut mitään kanaa. Joten tilaatko nyt jotain vai katseletko vain.
Sanoin tässä kohtaa että kunhan nyt teet mulle hampurilaisen niin olen tyytyväinen
Fast Lane Menu | Silja Serenade | FIN/SWE/ENG
Burgers & Warm Read more about coleslaw, tomato, jalapeno, tomaattia, salaattia and sipulia.www.yumpu.com
Sivulla näyttää mun silmään kyllä lukevan ihan kana…
Googlen kautta löytyy joku yumpyn roikkumaan jäänyt sivu, josta kyseinen menu löytyy. Paljonko tässä sitten on kenenkin vikaa.. Aspan sitruunanaamaa ei toki voi perustella oikein mitenkään, mutta sanotaanko näin, ettei kauhea yllätys ole ainakaan itselle.