Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 979 652
  • 7 073

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kärkkäinen on minun mustalla listalla, enkä vie siihen firmaan koskaan euron latiakaan.
Se rokotevastaisuus oli omalta osalta viimeinen pisara, kun itse työskentelee alalla joka kärsi
ihan helvetisti koronan vaikutuksesta.

Jep itse en myöskään tuolta paskalafkalta tilaa mitään. Vaikka olisi halvempi kuin kilpailijalla tai ainoa lafka Suomessa. Mielummin olen ilman jos vaihtoehtona on tuolle hörhöfirmalle maksaa senttiäkään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
RTV:llä on ollut jo jonkin aikaa taloudellisia ongelmia eivätkä tavarantoimittajat enää oikein suostu tavaraa toimittamaan kun laskuja rästissä.

Ainakin osa tavarantoimittajista on laittanut toimitukset jäihin jo puoli vuotta sitten, eli ei tosiaan mikään ihme, jos tavarat alkavat olla vähissä.

RTV laittoi jo joitain myymälöitään kiinni. Faktatietoa on, että Lappeenranta suljettiin viime viikolla ja työntekijät saivat kenkää. Lisäksi kuulin, että myös 5 tai 6 muutakin myymälää olisi suljettu ja noin 60 ihmistä menettänyt työpaikkansa, mutta tästä minulla ei ole mitään varmistettua tietoa. Hyvin suuria vaikeuksia konsernilla joka tapauksessa on.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Jep itse en myöskään tuolta paskalafkalta tilaa mitään. Vaikka olisi halvempi kuin kilpailijalla tai ainoa lafka Suomessa. Mielummin olen ilman jos vaihtoehtona on tuolle hörhöfirmalle maksaa senttiäkään.
En menisi tankkaamaan niille autoa vaikka ne myisi bensaa hintaan 0,50 € / litra, boikotti on ja
pysyy, se ei tule poistumaan varmaan koskaan.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Välillä positiivista, ettei totuus unohdu. Käytin Volvon nyt toistamiseen määräaikaishuollossa Herttoniemen Bilialla ja kumpikin kerta ollut erittäin miellyttävä asiakaskokemus. Johtuuko sitten tuosta omamekaanikko-systeemistä, mutta todella palveluhenkinen kaveri (John B.) on osunut meikäläiselle. Jos vertaa viereiseen Vehoon, maksaessa fiilis on ihan eri planeetalta. Vehossa oli rahat pois -meininki, Bilialla turhuuksista ei laskuteta ja nettivarauksen hinta-arviosta hinta on pudonnut kummallakin kerralla vielä tiskillä. Eikä tuolla vaihdeta turhnaan huolto-ohjelman mukaan osia, jotka on syystä tai toisesta vaihdettu jo aiemmin, tällä kertaa kyse tulpista. Bonuksena vielä saanut molemmilla kerroilla auton pestynä takaisin, vaikka periaatteessa sillä on kai hinnastohinta. Ehkä se kuuluu heillä tyyliin, tai sitten mulla on joku diili, missä se kuuluu hintaan. Joka tapauksessa pieni yksityiskohta, mistä tulee todella hyvä fiilis. Tässähän melkein jo odottaa seuraavaa määräaikaishuoltoa!
 
Kyllä ja sitten ne, jotka toteavat, että nyt kyllä meni Kärkkäinen boikottiin. Vähän sama kuin joitain viikkoja sitten lehdissä itkettiin, kuinka Hoplop menee boikottiin, koska aikuisetkin joutuvat maksamaan sisäänpääsystä. Ei ole helppoa olla Suomessa yrittäjä.
Ei oikein vertaudu Hoploppiin kun siinä peritään maksua mitä et voi välttää mitenkään. Ei sinne Hoploppiin saa niitä lapsia jättää ilman omaa valvontaa (= täytyy jossain kahviossa istuskella)

Edit. Hoplopin tapauksessa kyseessä on siis oikeasti hinnankorotus lasten lippuun jota on yritetty ”piilottaa”.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei oikein vertaudu Hoploppiin kun siinä peritään maksua mitä et voi välttää mitenkään. Ei sinne Hoploppiin saa niitä lapsia jättää ilman omaa valvontaa (= täytyy jossain kahviossa istuskella)

Edit. Hoplopin tapauksessa kyseessä on siis oikeasti hinnankorotus lasten lippuun jota on yritetty ”piilottaa”.
Mä taas luulen, että korotus olisi ollut helpompi piilottaa lasten hintoihin.
 
Mä taas luulen, että korotus olisi ollut helpompi piilottaa lasten hintoihin.
Itse taas luulen toisin kun ovat niitä jo aiemmin nostaneet ja palautetta saaneet. Ajattelivat varmaan, että tuollainen aikuisten maksu jää monelta noteeraamatta ja ihmiset keskittyvät siihen lapsen lipun hintaan.

Tuohan vertautuisi melkein siihen, että viet lapsen parturiin mutta joudut myös maksamaan muutaman euron itsestäsi kun odotat ja kulut penkkiä parturin odotustilasta. Et kuitenkaan saa jättää lasta sinne parturiin yksinkään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei oikein vertaudu Hoploppiin kun siinä peritään maksua mitä et voi välttää mitenkään. Ei sinne Hoploppiin saa niitä lapsia jättää ilman omaa valvontaa (= täytyy jossain kahviossa istuskella)

Edit. Hoplopin tapauksessa kyseessä on siis oikeasti hinnankorotus lasten lippuun jota on yritetty ”piilottaa”.
Tässä oikeastaan ei ollut pointti vertailla tapauksia vaan enemmän ihmisten julistuksia, kuinka aikovat boikotoida eri kauppoja, brändejä tai palveluntarjoajia mitä typerämpien syiden takia. Toki vapaassa markkinataloudessa kuluttajalla on oikeus olla käyttämättä palvelua (eli Hoplopin tapauksessa maksu on hyvinkin vältettävissä), joten jokainen boikotoikoon sitä, mikä parhaalta itsestä tuntuu.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ei oikein vertaudu Hoploppiin kun siinä peritään maksua mitä et voi välttää mitenkään. Ei sinne Hoploppiin saa niitä lapsia jättää ilman omaa valvontaa (= täytyy jossain kahviossa istuskella)

Edit. Hoplopin tapauksessa kyseessä on siis oikeasti hinnankorotus lasten lippuun jota on yritetty ”piilottaa”.
Itse olen tuolla Hoplopissa asioinut ainoastaan ilmaiseksi. Nämä on siis ollut tilanteita kun olen sisarusten lasten kanssa siellä käynyt pyörimässä. Mutta jos se Hoplop nyt minulta sen kolme euroa(?) jatkossa pyytävät niin maksan sen mielellään.

Tämä tietenkin helppo sanoa tällaisenä silloin tällön palvelua käyttävänä ei perheellisenä, mutta en koe pahaksi sitä, että myös minä maksan sen muutaman euron tuosta lystistä.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nonni. Vakuutusyhtiön vaihto tuli ajankohtaiseksi. Sain hyvän autovakuutustarjouksen ja viimeisenä asiana sovittiin puhelimessa että laskutus 6/vuosi. No eka lasku ja 4/vuosi. Soittoa perään että eihän näin sovittu. Voidaanko muuttaa kuten sovittiin. Juu, onnistuu. Tuli lasku missä oli yli 80€ ylimääräistä laskutussuunnitelman muutoksesta... Huomenna soittoa perään ja jos nuo ekstrat ei häviä, olikin kyseessä varsin lyhyt asiakkuus...
 
Nonni. Vakuutusyhtiön vaihto tuli ajankohtaiseksi. Sain hyvän autovakuutustarjouksen ja viimeisenä asiana sovittiin puhelimessa että laskutus 6/vuosi. No eka lasku ja 4/vuosi. Soittoa perään että eihän näin sovittu. Voidaanko muuttaa kuten sovittiin. Juu, onnistuu. Tuli lasku missä oli yli 80€ ylimääräistä laskutussuunnitelman muutoksesta... Huomenna soittoa perään ja jos nuo ekstrat ei häviä, olikin kyseessä varsin lyhyt asiakkuus...
Mikä vakuutusyhtiö toimii näin?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nonni. Vakuutusyhtiön vaihto tuli ajankohtaiseksi. Sain hyvän autovakuutustarjouksen ja viimeisenä asiana sovittiin puhelimessa että laskutus 6/vuosi. No eka lasku ja 4/vuosi. Soittoa perään että eihän näin sovittu. Voidaanko muuttaa kuten sovittiin. Juu, onnistuu. Tuli lasku missä oli yli 80€ ylimääräistä laskutussuunnitelman muutoksesta... Huomenna soittoa perään ja jos nuo ekstrat ei häviä, olikin kyseessä varsin lyhyt asiakkuus...
Veikkaisinpa että tuossa on käynyt niin, että kun laskutus on vaihdettu neljästä erästä kuuteen, on kaksi ensimmäistä kahden kuukauden laskutuserää yhdistyneet yhdeksi laskuksi. Eli kun ensin sait neljässä erässä kolmen kuukauden laskun, niin nyt onkin tullut neljän kuukauden lasku.

Vaikea kuvitella, että mikään vakuutusyhtiö laskuttaisi laskutussuunnitelman muutoksesta. Tai ainakaan yli 80€. Mutta kerro toki, jos tuosta onkin kyse, niin osataan pysyä erossa...
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veikkaisinpa että tuossa on käynyt niin, että kun laskutus on vaihdettu neljästä erästä kuuteen, on kaksi ensimmäistä kahden kuukauden laskutuserää yhdistyneet yhdeksi laskuksi. Eli kun ensin sait neljässä erässä kolmen kuukauden laskun, niin nyt onkin tullut neljän kuukauden lasku.

Vaikea kuvitella, että mikään vakuutusyhtiö laskuttaisi laskutussuunnitelman muutoksesta. Tai ainakaan yli 80€. Mutta kerro toki, jos tuosta onkin kyse, niin osataan pysyä erossa...
Kyllä siinä laskulla oli ihan omana rivinään laskutussuunnitelman muutos. Itse asiassa varsinainen laskun osuus oli molemmissa tismalleen sama, noin 3kk, mikä näin ekana laskuna ihan ymmärrettävä ja siitä siiten tasoittuisi normi rytmiin...
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On tuo valtion monopoli vr ihana, lippuja ei voi ostaa lokakuun lopusta (25.10) eteenpäin, ja asiakaspalvelusta kysyessä osaisivatko kertoa milloin tulee myyntiin, niin vastaus oli että ei vielä tiedetä.

Kysyin myös milloin viime vuonna tuli myyntiin niin sitäkään kerrottu.

Pitäkää tunkkinne, menen sitten autolla.

Monessa muussa maassa missä ei monopoli asemaa, voit sen 11-12 kuukauden päähän ostaa junaliput, meillä Suomessa onnistuu 2kk päähän, jes.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Elisa on perseestä. Yritän irtisanoo Elisa Viihteen mutta se ei netissä onnistu ja pitää asiakaspalvelun kautta tehdä johon ei saa kovin nopeasti yhteyttä.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Elisa on perseestä. Yritän irtisanoo Elisa Viihteen mutta se ei netissä onnistu ja pitää asiakaspalvelun kautta tehdä johon ei saa kovin nopeasti yhteyttä.
Tästä keskusteltiin joitakin viestejä takaperin. Jos nyt miettii kyynisesti, miksi ihmeessä operaattori tekisi irtisanomisesta helppoa? Jos haluat aikuisten oikeasti eroon palvelusta, jaksat kyllä asioida aspan kanssa ja jonottaa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tästä keskusteltiin joitakin viestejä takaperin. Jos nyt miettii kyynisesti, miksi ihmeessä operaattori tekisi irtisanomisesta helppoa? Jos haluat aikuisten oikeasti eroon palvelusta, jaksat kyllä asioida aspan kanssa ja jonottaa.

Joo, siellä ilmoitettiin että soittavat takaisin 2h kuluessa niin eipä vaan ole kuulunut. Telialla ollaan valovuoden edellä tässä.
 

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Tästä keskusteltiin joitakin viestejä takaperin. Jos nyt miettii kyynisesti, miksi ihmeessä operaattori tekisi irtisanomisesta helppoa? Jos haluat aikuisten oikeasti eroon palvelusta, jaksat kyllä asioida aspan kanssa ja jonottaa.
Jos oikeasti rehellisiä ollaan niin kaikkiin puheluihin tulisi vastata heti tai sitten antaa mahdollisuus purkaa myös netissä sopimus. Onhan se typerää jos voi tehdä sopimuksen netissä, mutta ei purkaa sitä.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Jos oikeasti rehellisiä ollaan niin kaikkiin puheluihin tulisi vastata heti tai sitten antaa mahdollisuus purkaa myös netissä sopimus. Onhan se typerää jos voi tehdä sopimuksen netissä, mutta ei purkaa sitä.
En voisi olla enempää samaa mieltä. Mutta siellä ei pieni typeryyden tuntuma paina paljoa, jos tuolla saadaan churniin tuntuva pudotus.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
@peksa Elisan ohje irtisanomiseen:
  1. Kirjaudu OmaElisaan ja avaa Tuotteesi ja tilauksesi
  2. Valitse Elisa Viihteen sopimus, jonka tahdot irtisanoa.
  3. Klikkaa Sopimus ja omistaja -valikkoa.
  4. Valitse Päätä sopimus*.
  5. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin ja OmaElisaan. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.
  6. Jos irtisanoit Elisa Viihde Premiumin, palauta Elisa Viihde Premium -digiboksisi. Palauttamattomasta laitteesta perimme asiakaspalveluhinnaston mukaisen maksun.
Eikö tuo sitten onnistu tuota kautta? Minulla oli kaksi Viihdettä ja lopetin toisen. Palautin sinne sen tavallisen boxinkin, mitä tuon ohjeen mukaan ei olisi tarvinnut. Sieltä tuli kuittaus, kun olivat vastaanottaneet.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
@peksa Elisan ohje irtisanomiseen:
  1. Kirjaudu OmaElisaan ja avaa Tuotteesi ja tilauksesi
  2. Valitse Elisa Viihteen sopimus, jonka tahdot irtisanoa.
  3. Klikkaa Sopimus ja omistaja -valikkoa.
  4. Valitse Päätä sopimus*.
  5. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin ja OmaElisaan. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.
  6. Jos irtisanoit Elisa Viihde Premiumin, palauta Elisa Viihde Premium -digiboksisi. Palauttamattomasta laitteesta perimme asiakaspalveluhinnaston mukaisen maksun.
Eikö tuo sitten onnistu tuota kautta? Minulla oli kaksi Viihdettä ja lopetin toisen. Palautin sinne sen tavallisen boxinkin, mitä tuon ohjeen mukaan ei olisi tarvinnut. Sieltä tuli kuittaus, kun olivat vastaanottaneet.
Kiitos. Katsoin vaan että mulla on vain Elis Viihde tunnus ja sen kytkynä ollut Ruutu+ jonka jo irtisanoin. Tunnuksen irtisanomiseen luki että pitää ottaa yhteys aspaan.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on Elisa Viihteen irtisanominen myös edessä myöhemmin tänä vuonna ja sitä ei pysty netissä tekemään. Tämä ilmeisesti sen takia kun sopimukseni on määräaikainen. Eli soittoa aspaan on täälläkin jossain vaiheessa edessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös