Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 968 305
  • 7 028

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
DNA:n chatista itse saanut kaksi kertaa 14,90€/kk tarjouksen kun olen uhannut vaihtaa muualle.

Yleensä ne herää silloin kun olet vaihtanut jo liittymän. Telialta tosiaan tuli viesti heti seuraavana päivänä ja soitto muutaman tunnin sen jälkeen. Olis varmaan saanut muutaman euron halvemmaksi vielä mutta laskin että 30€ lahjakortti tekee sen että kuukausimaksu on about 19€ toukokuulle asti kun käyn uuden tarjouksen hakeen.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tätä yritin joskus pari-kolme vuotta sitten. Ei onnistunut. Liikkeestä, marketin aulan nuuskamuikkusilta ja asiakaspalveluun soittamalla sai sen aikaisen "tarjouksen", olisiko silloin ollut 24,90€. Sitten 2-3 kertaa vaihtamalla sai sitten kuitenkin tiputettua 16,90€. Sen jälkeen en ole kysellyt, vaan aina vaihtanut ja sitten takaisin. Viimeksi tuli alas 29,90€ --> 19,90€ + lahjakortti.

Jos joku on saanut tuon ns. viimeisen hinnan asiakaspalveluun soittamalla, niin saa kertoa. Ei tuo vaihtorumba toki omaa aikaa paljoa vie, mutta onhan tuo nyt hölmöä.
Muutaman kerran olen Telialle sanonut, että kilpailijalta on pöydällä tarjous X, vastaatteko tähän? Pari kertaa ovat tarjonneet saman ja olen siihen tarttunut, kerran laskivat voimaantulevaa hintaa eurolla (jäi kilpailijasta n. 5€/kk), jonka jälkeen vaihdoin. Viikkoa myöhemmin laittoivat uuden tarjouksen, joka oli muutaman euron kilpailijaa halvempi joten jatkoinkin Telian kanssa.

Onhan tuo hieman nurinkurista että pitkäaikaiset asiakkaat jäävät prioriteeteissa uusien taakse, mutta sen verran kovaa on kilpailu operaattoreilla, että näköjään tuohon kannattaa panostaa. Ja toki todella moni ihminen varmaankin tarttuu liittymätarjoukseen, ja sen jälkeen "unohtaa" liittymän vuosiksi kyseiselle operaattorille, jolloin rahaa tulee kuin itsestään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös