Mainos

Laadukasta asiakaspalvelua

  • 2 013 863
  • 7 243

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tätä yritin joskus pari-kolme vuotta sitten. Ei onnistunut. Liikkeestä, marketin aulan nuuskamuikkusilta ja asiakaspalveluun soittamalla sai sen aikaisen "tarjouksen", olisiko silloin ollut 24,90€. Sitten 2-3 kertaa vaihtamalla sai sitten kuitenkin tiputettua 16,90€. Sen jälkeen en ole kysellyt, vaan aina vaihtanut ja sitten takaisin. Viimeksi tuli alas 29,90€ --> 19,90€ + lahjakortti.

Jos joku on saanut tuon ns. viimeisen hinnan asiakaspalveluun soittamalla, niin saa kertoa. Ei tuo vaihtorumba toki omaa aikaa paljoa vie, mutta onhan tuo nyt hölmöä.
Muutaman kerran olen Telialle sanonut, että kilpailijalta on pöydällä tarjous X, vastaatteko tähän? Pari kertaa ovat tarjonneet saman ja olen siihen tarttunut, kerran laskivat voimaantulevaa hintaa eurolla (jäi kilpailijasta n. 5€/kk), jonka jälkeen vaihdoin. Viikkoa myöhemmin laittoivat uuden tarjouksen, joka oli muutaman euron kilpailijaa halvempi joten jatkoinkin Telian kanssa.

Onhan tuo hieman nurinkurista että pitkäaikaiset asiakkaat jäävät prioriteeteissa uusien taakse, mutta sen verran kovaa on kilpailu operaattoreilla, että näköjään tuohon kannattaa panostaa. Ja toki todella moni ihminen varmaankin tarttuu liittymätarjoukseen, ja sen jälkeen "unohtaa" liittymän vuosiksi kyseiselle operaattorille, jolloin rahaa tulee kuin itsestään.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Asiakas tietää ja ymmärtää, että kauppa on tehnyt virheen. Asiakas käyttää virhettä hyväksi. Osto ei mene läpi. Asiakas haluaa hyvityksen. Voi jeesus. Kyllä asiakkaatkin osaavat.

Joo, asiakas siis koitti kusettaa kauppaa, ja kehtaa valittaa kun ei saa siitä hyvästä mitään hyvitystä. 12 takkia... eli koitti vielä tilata jälleenmyyntiin. Jos olisin toimittaja niin olisin kyllä vittuillut asiakkaalle ja toivottanut jaxuhaleja. Ihmeellisistä asioista lehdetkin tekevät juttuja, mutta ilmeisesti ihmiset ovat niin yritysvihamielisiä että nuo keräävät klikkejä.
 

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, asiakas siis koitti kusettaa kauppaa, ja kehtaa valittaa kun ei saa siitä hyvästä mitään hyvitystä. 12 takkia... eli koitti vielä tilata jälleenmyyntiin. Jos olisin toimittaja niin olisin kyllä vittuillut asiakkaalle ja toivottanut jaxuhaleja. Ihmeellisistä asioista lehdetkin tekevät juttuja, mutta ilmeisesti ihmiset ovat niin yritysvihamielisiä että nuo keräävät klikkejä.
Näytti olevan päivän luetuin juttu. Onhan se selvää miksi Iltapaskat näitä juttuja vaivautuvat vääntämään. Kristalle jaksamisia tämän suuren vääryyden keskellä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, asiakas siis koitti kusettaa kauppaa, ja kehtaa valittaa kun ei saa siitä hyvästä mitään hyvitystä. 12 takkia... eli koitti vielä tilata jälleenmyyntiin. Jos olisin toimittaja niin olisin kyllä vittuillut asiakkaalle ja toivottanut jaxuhaleja. Ihmeellisistä asioista lehdetkin tekevät juttuja, mutta ilmeisesti ihmiset ovat niin yritysvihamielisiä että nuo keräävät klikkejä.

Jotenkin tuntuu, että lehti on tehnyt jutun joko Kristan pyynnöstä tai saatuaan vaikka vihiä tapahtuneesta joko julkisen Facebook-ryhmän, laajemmalle levinneen Twitter-ketjun tai vaikkapa blogitekstin kautta, ja ovat tehneet jutun, kun heidän laatumittareillaan se on korkean luokan artikkeli klikkausmäärän vuoksi.

Artikkelin perimmäinen tarkoitus ei sinänsä mielestäni ole Kärkkäisen toiminnan kritisointi vaan Kristan kaltaisten röyhkimysten toiminnasta kertominen.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näytti olevan päivän luetuin juttu. Onhan se selvää miksi Iltapaskat näitä juttuja vaivautuvat vääntämään. Kristalle jaksamisia tämän suuren vääryyden keskellä.

Joo, sitten vielä näissä jutuissa poikkeuksetta asiakkaat joko kertovat vain heille "edulliset" asiat, tai ihan suoraan valehtelevat. Ja yritys ei voi lehdelle tietenkään kommentoida miten yksittäinen asiakas on todellisuudessa käyttäytynyt/mitä on tapahtunut koska gdpr. Nostaa ihokarvat aina pystyyn nämä iltalehteen soittavat henkilöt.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
"Huonoa asiakaspalvelua. Olisin toivonut alennuskoodia tai muuta pientä hyvitystä, Krista tylyttää."
Olisi kauppa osoittanut pientä pelisilmää ja antanut 1,89€ alennuksen jokaisesta takista jonka Krista olisi ostanut sillä oikealla hinnalla. Siinä olisi ollut Kristan penäämää alennuskoodia ja pientä hyvitystä samassa paketissa.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Näytti olevan päivän luetuin juttu. Onhan se selvää miksi Iltapaskat näitä juttuja vaivautuvat vääntämään. Kristalle jaksamisia tämän suuren vääryyden keskellä.
Kyllähän nuo eittämättä luettuja juttuja on, ja tulihan tuo itsekin klikattua otsikon perusteella auki. Ymmärtää siksi, että näitä juttuja tehdään, ja että ne otsikoidaan mahdollisimman raflaavalla tavalla. Mutta voisi vähän minusta toimittajat itse jutussa haastaa enemmän näitä itkupillejäkin, että mitenkäs oli sen oman toiminnan kanssa. Usein nämä on niin yksipuolisesta näkökulmasta kirjoitettuja. Liikkeeltä/toiselta taholta pyydetään kyllä aina kommentteja, mutta välttämättä esim. yritys ei pysty yhtä vapaasti kommentoimaan asioita kuin joku kuluttaja, niin juttuun tulee herkästi sellainen sävy että yritys olisi toiminut väärin ja yrittää vaan vaieta asiasta.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotenkin tuntuu, että lehti on tehnyt jutun joko Kristan pyynnöstä tai saatuaan vaikka vihiä tapahtuneesta joko julkisen Facebook-ryhmän, laajemmalle levinneen Twitter-ketjun tai vaikkapa blogitekstin kautta, ja ovat tehneet jutun, kun heidän laatumittareillaan se on korkean luokan artikkeli klikkausmäärän vuoksi.

Artikkelin perimmäinen tarkoitus ei sinänsä mielestäni ole Kärkkäisen toiminnan kritisointi vaan Kristan kaltaisten röyhkimysten toiminnasta kertominen.
12 takkia hei! Kertoo kaiken ihmisestä.

No perhana, kerrankin saatiin juttu, että minäkin olin Kärkkäisen puolella, että jotakin hyvää nämä Kristat yrityskuvalle pystyvät tekemään.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Joo, asiakas siis koitti kusettaa kauppaa, ja kehtaa valittaa kun ei saa siitä hyvästä mitään hyvitystä. 12 takkia... eli koitti vielä tilata jälleenmyyntiin. Jos olisin toimittaja niin olisin kyllä vittuillut asiakkaalle ja toivottanut jaxuhaleja. Ihmeellisistä asioista lehdetkin tekevät juttuja, mutta ilmeisesti ihmiset ovat niin yritysvihamielisiä että nuo keräävät klikkejä.
Tästä tapauksesta tulee mieleen eräs jo melkein 30 vuotta vanha juttu, mutta kerrotaan. Tein nuorena
myyntihommia puhelinmyymälässä, ja silloiset GSM-operaattorit Radiolinja ja Telecom Finland kosiskelivat
kilpaa asiakkaita tarjoamalla esimerkiksi 500 markkaa ilmaista puheaikaa uusille asiakkaille.

Siihen aikaan homma oli niinkin alkeellista, että sopimus kirjoitettiin harakanvarpailla myyntipisteessä ja lähetettiin faksilla operaattorille, jolloin ei selvinnyt yrittääkö joku vähän vilpillistä toimintaa.

Eräs sankari kulki 10:ssä eri myyntipisteessä, ja tilasi kaikista uuden liittymän itselleen, ja olikin kovin harmissaan kun ainoastaan yhdelle myönnettiin se 500 markan ilmainen puheaika, niitäkin taisi olla että joku irtisanoi liittymänsä ja avasi sen seuraavana päivänä uudestaan sen 500 markan ilmaisen puheajan toivossa.

ja nämä asiat lukivat kyllä pienellä tekstillä kampanjakuvauksissa eli yksi per asiakas, eikä koske irtisanottuja ja uudelleen avattuja liittymiä.
 
Viimeksi muokattu:

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai saatana että minua sitten ottaa päähän tuon Kristan kaltaiset ihmiset.
Kyllä ja sitten ne, jotka toteavat, että nyt kyllä meni Kärkkäinen boikottiin. Vähän sama kuin joitain viikkoja sitten lehdissä itkettiin, kuinka Hoplop menee boikottiin, koska aikuisetkin joutuvat maksamaan sisäänpääsystä. Ei ole helppoa olla Suomessa yrittäjä.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kyllä ja sitten ne, jotka toteavat, että nyt kyllä meni Kärkkäinen boikottiin. Vähän sama kuin joitain viikkoja sitten lehdissä itkettiin, kuinka Hoplop menee boikottiin, koska aikuisetkin joutuvat maksamaan sisäänpääsystä. Ei ole helppoa olla Suomessa yrittäjä.
Kärkkäinen joutaa kyllä boikottiin, mutta ihan muista syistä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tämä on kyllä totta. Ei ole ollut tapana natsia rajoittaa muutenkaan.
Muistutetaan nyt vielä, että natsiuden lisäksi Kärkkäisen Juha on kunnostaunut koronarokotevastustajana ja salaliittoteoreetikkona. Taitaa myös vähän diggailla putleria, mikä nyt toisaalta jo em. aihetodisteiden myötä on suoraa jatkumoa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kävin etsimässä terassiöljyä. Oletin meneväni vain ostamaan, mutta ei se tässä vaiheessa kesää ollutkaan niin yksinkertaista ainakaan RTV:n mielestä. Vähän kaikki oli loppu, eikä nyt vissiin kauheasti olisi napannut palvellakaan, kun jokaisen asian sai vähän niin kuin lypsää.

No, ajoin sitten Starkiin olettaen, ettei sielläkään ole mitään jälkellä. Pienellä virolaiskorostuksella palvellut naishenkilö hoiti homman erinomaisesti. Kaikki tarvittava löytyi, varsinkin kun myyjä keksi, että puinen harjanvarsi toimii levityslastan kanssa korvaten puuttuneen yhteensopivan varren. Kaupan päälle sain jämäkalikan öljyn sekoittamista varten, sekä tukun hyviä vinkkejä.

Kiitin kyllä heti erinomaisesta palvelusta. Jäi hyvä hyvä mieli.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kävin etsimässä terassiöljyä. Oletin meneväni vain ostamaan, mutta ei se tässä vaiheessa kesää ollutkaan niin yksinkertaista ainakaan RTV:n mielestä. Vähän kaikki oli loppu, eikä nyt vissiin kauheasti olisi napannut palvellakaan, kun jokaisen asian sai vähän niin kuin lypsää.

No, ajoin sitten Starkiin olettaen, ettei sielläkään ole mitään jälkellä. Pienellä virolaiskorostuksella palvellut naishenkilö hoiti homman erinomaisesti. Kaikki tarvittava löytyi, varsinkin kun myyjä keksi, että puinen harjanvarsi toimii levityslastan kanssa korvaten puuttuneen yhteensopivan varren. Kaupan päälle sain jämäkalikan öljyn sekoittamista varten, sekä tukun hyviä vinkkejä.

Kiitin kyllä heti erinomaisesta palvelusta. Jäi hyvä hyvä mieli.
Maalipensselin kanssa myös, ihan siihen suunniteltu. (en muista virallista nimitystä 120mm:lle)
 

Veijari

Jäsen
Kävin etsimässä terassiöljyä. Oletin meneväni vain ostamaan, mutta ei se tässä vaiheessa kesää ollutkaan niin yksinkertaista ainakaan RTV:n mielestä. Vähän kaikki oli loppu, eikä nyt vissiin kauheasti olisi napannut palvellakaan, kun jokaisen asian sai vähän niin kuin lypsää.
RTV:llä on ollut jo jonkin aikaa taloudellisia ongelmia eivätkä tavarantoimittajat enää oikein suostu tavaraa toimittamaan kun laskuja rästissä. Ammatti asiakkaat häipyneet tietysti pikku hiljaa kilpailijoille, joita vaikea saada takaisin enää.
Harmi homma koska olen tykännyt RTV:llä asioida omissa remppahommissa ja ainakin Kaarinan RTV:llä saanut aina ihan huippu palvelua. Toki myymälöiden välillä suuriakin eroja kun mm Turun myymälästä kuullut, ettei palvelua saa oikein edes rahaa vastaan. Kai siellä työntekijöillä banaani otsassa, kun tietävät että kenkää voi tulla koska hyvänsä tai firma mennä konkkaan. Ei siinä naurata vaikka olisi kuinka apua kaipaava asiakas.
 
Viimeksi muokattu:

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Muistutetaan nyt vielä, että natsiuden lisäksi Kärkkäisen Juha on kunnostaunut koronarokotevastustajana ja salaliittoteoreetikkona. Taitaa myös vähän diggailla putleria, mikä nyt toisaalta jo em. aihetodisteiden myötä on suoraa jatkumoa.
Kärkkäinen on minun mustalla listalla, enkä vie siihen firmaan koskaan euron latiakaan.
Se rokotevastaisuus oli omalta osalta viimeinen pisara, kun itse työskentelee alalla joka kärsi
ihan helvetisti koronan vaikutuksesta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kärkkäinen on minun mustalla listalla, enkä vie siihen firmaan koskaan euron latiakaan.
Se rokotevastaisuus oli omalta osalta viimeinen pisara, kun itse työskentelee alalla joka kärsi
ihan helvetisti koronan vaikutuksesta.

Jep itse en myöskään tuolta paskalafkalta tilaa mitään. Vaikka olisi halvempi kuin kilpailijalla tai ainoa lafka Suomessa. Mielummin olen ilman jos vaihtoehtona on tuolle hörhöfirmalle maksaa senttiäkään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
RTV:llä on ollut jo jonkin aikaa taloudellisia ongelmia eivätkä tavarantoimittajat enää oikein suostu tavaraa toimittamaan kun laskuja rästissä.

Ainakin osa tavarantoimittajista on laittanut toimitukset jäihin jo puoli vuotta sitten, eli ei tosiaan mikään ihme, jos tavarat alkavat olla vähissä.

RTV laittoi jo joitain myymälöitään kiinni. Faktatietoa on, että Lappeenranta suljettiin viime viikolla ja työntekijät saivat kenkää. Lisäksi kuulin, että myös 5 tai 6 muutakin myymälää olisi suljettu ja noin 60 ihmistä menettänyt työpaikkansa, mutta tästä minulla ei ole mitään varmistettua tietoa. Hyvin suuria vaikeuksia konsernilla joka tapauksessa on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös