Joo, asiakas siis koitti kusettaa kauppaa, ja kehtaa valittaa kun ei saa siitä hyvästä mitään hyvitystä. 12 takkia... eli koitti vielä tilata jälleenmyyntiin. Jos olisin toimittaja niin olisin kyllä vittuillut asiakkaalle ja toivottanut jaxuhaleja. Ihmeellisistä asioista lehdetkin tekevät juttuja, mutta ilmeisesti ihmiset ovat niin yritysvihamielisiä että nuo keräävät klikkejä.
Tästä tapauksesta tulee mieleen eräs jo melkein 30 vuotta vanha juttu, mutta kerrotaan. Tein nuorena
myyntihommia puhelinmyymälässä, ja silloiset GSM-operaattorit Radiolinja ja Telecom Finland kosiskelivat
kilpaa asiakkaita tarjoamalla esimerkiksi 500 markkaa ilmaista puheaikaa uusille asiakkaille.
Siihen aikaan homma oli niinkin alkeellista, että sopimus kirjoitettiin harakanvarpailla myyntipisteessä ja lähetettiin faksilla operaattorille, jolloin ei selvinnyt yrittääkö joku vähän vilpillistä toimintaa.
Eräs sankari kulki 10:ssä eri myyntipisteessä, ja tilasi kaikista uuden liittymän itselleen, ja olikin kovin harmissaan kun ainoastaan yhdelle myönnettiin se 500 markan ilmainen puheaika, niitäkin taisi olla että joku irtisanoi liittymänsä ja avasi sen seuraavana päivänä uudestaan sen 500 markan ilmaisen puheajan toivossa.
ja nämä asiat lukivat kyllä pienellä tekstillä kampanjakuvauksissa eli yksi per asiakas, eikä koske irtisanottuja ja uudelleen avattuja liittymiä.