Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 949 418
  • 6 880

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Daluner kirjoitti:
Hmm.. tiedätkö kuinka paljon maksaa tuommoiset "kesäjobbarihommat" työnantajalle? Liikaa. Ulkomailla ei ole noita "sivukuluja" palkassa. Olisiko niin että pyöreästi heitettynä jos herra x saa palkaa autojen tankkaamisesta 1000€, niin työnantajalle se maksaa n. 1500 €?
Reilut 1600€ nykyään. Työvoima on ihan helvetin kallista Suomessa. Kyllähän sitä työvoimaa palkattais, mutta kun ei vaan ole varaa, varsinkaan pienillä yrittäjillä (kuten huoltoasemat, yksityiset ravintolat). Suomalaisille on muuten tullut hassu tapa, nyt on eurooppalaisina vaatimaan sitä palvelua, mutta siitä ei olla missään nimessä valmiita maksamaan. Onko se nyt mikään ihme, jos jossain halpaketjun liikkeessä ei saa hyvää palvelua? Vähän ja halpaa (kokematonta, kouluttamantonta) henkilökuntaa, sillä ne tuotteet pidetään halpoina.

Vähän OT, mutta tuli tosta autojen tankkaamisesta mieleen, että lukiko kukaan iltiksestä juttua kun Rita Tainola kävi tankkaamassa Mechelininkadun Essolla? Mä näin vaan sen Esson yrittäjän vastineen siihen, joka selvens asiaa ihan tarpeeks, tipuin ihan totaalisesti. Aikaa siis ainakin pari viikkoa tästä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari tarinaa

Ensin aihetta vähän sivuten pari tarinaa röyhkeydestä ja asiakaspalvelun hyväksikäytöstä.

1) Olin töissä eräällä helsinkiläisellä urheilutalolla, ja siellä oli mahdollisuus kokeilla (mallikappaleella) siellä myytäviä sulis-, tennis- ja squashmailoja, myös kalliimpia malleja. Muutama asiakas oli sitten joka kerta "ostoaikeissa", ja tietysti aina sen kalleimman mallin. Jotenkin huvitti (ja lopuksi vitutti) kun kerran viikossa käyvä pelaaja tuli aina (lähes puolen vuoden ajan) kassalle "ostoaikeissa" haluten aina koekäyttää sitä kalleinta mallia. Lopulta näiden pelaajien ilmaantuessa paikalle koemailat olivat "yllättäen" aina jossain "esittelytilaisuudessa", ja vuokramailoistakin kehnoimmat olivat enää jäljellä. No ostivatpahan paskapäät lopulta sitten omat mailat (eivätkä todellakaan näyttäneet olevan kalleinta mallia). :)

2) Olin muuttamassa. Kyselin kavereilta mistä saisi halvan pakettiauton muuttoa varten. Taisi tulla kahdeltakin tuttavalta vinkki "koeajaa" pakettiautoa automyymälästä, kun olin sellaista mukamas "hankkimassa". Sanoivat vielä, että kuukauden lopussa koeajo kannattaa varata ajoissa, kun muutkin ihmiset ovat juuri tähän aikaan kuusta "hankkimassa" pakettiautoa ts. heilläkin on muutto. Just. Ehkä olen liian kiltti, tai jotain (tyhmä?), mutta muuttoautoni hankin muilla keinoin.

3) Olin asiakkaana Mechelininkadun Essolla, kun edessä ollut asiakas toi ison purkillisen pikkurahoja tiskille, ja halusi näillä maksaa kaikki ostoksensa (yli 50e). Myyjä totesi kauniisti, ettei paikka ole pankki, ja kehotti ystävällisesti miestä maksamaan muilla konsteilla. Äijä otti pultit myyjälle, joka hillitsi itsensä vaivoin, mutta kuitenkin. Minä en taas hillinnyt itseäni, ja annoin äijän kuulla kuinka hän a) tuhlaa myyjän aikaa, b) minun aikaani, c) muiden asiakkaiden aikaa, d) lisäksi paikka ei ole pankki ja f) kuinka raukkamaista häneltä oli haukkua myyjää, joka ei asemansa vuoksi voi ladata täysilaidallista takaisin. Seurauksena äijä maksoi seteleillä, ja lähti naama punaisena pois. Myyjältä sain kiitokset ja kahvit.

Sitten vähän kehuja. Ostin Kampin keskuksen Ecco -myymälästä kengät. Iloista ja asiantuntevaa palvelua. Taidanpa palata sinne uudelleenkin.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Matkahuolto

Matkahuolto on yksi niitä firmoja, joita en käytä kuin pakon edessä. Olen nyt yrittänyt reilun tunnin soittaa ko. puulaakin klo 7-21 auki olevaan ns. palvelunumeroon, kysyäkseni tietoja suunnittelemastani bussireitistä. Olisin nimittäin halukas tietämään, että jos vaihdan Hartolassa Sysmään menevään bussiin, joka lähtee klo 13:20 - samaan aikaan kuin Oulusta saapuu bussini - odottaako Sysmän bussi, jos Oulun bussi on myöhässä. Tosin eipä tuo pitkä matka taksillakaan ole mennä, mutta olisi se kuitenkin kiva edes tietää, kun kerran matkasta on maksanut.

Mutta ei, palvelunumero ei vastaa. Tähän tiivistyykin sitten näkemykseni Matkahuollon asiakaspalvelun tasosta.

P.S. Ei muuten odottele.

P.P.S. Onko kellään kokemuksia yllä kuvatusta tapauksesta, jossa bussi olisi ollut myöhässä? Matkahuollon matkustusohjeesta saa sellaisen käsityksen, että bussiyhtiö olisi korvausvelvollinen lisäkuluista, jos myöhästymiselle ei ole mitään pätevää syytä. Siis laskun taksimatkasta lähetän joka tapauksessa, jos näin käy, mutta onko mitään toivoa saada rahojaan?
 
Viimeksi muokattu:

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Master God kirjoitti:
Matkahuolto on yksi niitä firmoja, joita en käytä kuin pakon edessä.

Matkahuoltohan on Tampereella ainoa paikka joka toimii kuin neuvostoliitto. Ensin jonotetaan, että päästään jonottamaan.

Lisäksi ko. puulaaki hukkaa säännöllisin väliajoin tavaraa ja mikä huvittavinta, laittavat bussiennakkomaksun tilitykset eri firman tilille, koska firmojen nimet (ei tilinumerot!) ovat lähellä toisiaan (kaksiosaisen nimen toinen osa on sama). Ja siis se tilinumero on kirjoitettuna/painettuna siihen rahtikirjaan... Ei luulisi olevan niin helvetin vaikeaa. Lisäksi vahinkoa kärsineet firmat joutuvat itse selvittelemään asiat, kun Matkahuollon henkilökunta vain pyörittelee peukaloitaan.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Master God kirjoitti:
Onko kellään kokemuksia yllä kuvatusta tapauksesta, jossa bussi olisi ollut myöhässä? Matkahuollon matkustusohjeesta saa sellaisen käsityksen, että bussiyhtiö olisi korvausvelvollinen lisäkuluista, jos myöhästymiselle ei ole mitään pätevää syytä. Siis laskun taksimatkasta lähetän joka tapauksessa, jos näin käy, mutta onko mitään toivoa saada rahojaan?
Matkahuollon meiningistä en tiedä, mutta ainakin VR korvaa, jos junan vaihto menee vituiksi sen takia, että toinen juna on myöhässä. Kerran olen ajanut Toijalasta Helsinkiin taksilla, kun vaihtojuna ei odottanut. 190 euroa neljältä hengeltä. Varmaan samalla tavalla Matkahuollolla, taksikulut ovat pieniä verrattuna siihen, että bussillinen matkustajia odottaisi turhaan. Mutta kuten sanoin, en tiedä, vaan arvailen.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Äsken eräällä Mikkelin keskustan kioskilla yksi työssä oleva ja kaksi vapaalla olevaa haukkuivat kovaan ääneen nyt sairaslomalla olevaa työtoveria. Ei kuullostanut hyvältä ei ja hommaa jatkui sen kymmenen minuuttia joka itselläni kesti täytellä veikkauslappuja.

Eiköhän tuollaiset voisi hoitaa vaikka työpaikan ulkopuolella?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Citymarketin vapaa-ajanosaston myyjälle :peukku:
Hyvää palvelua ja tuli vielä kantamaan TV:n autoon. Ehkä tilannetta edesauttoi se että mulla oli mukanani kävelysauvat.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tommy kirjoitti:
Citymarketin vapaa-ajanosaston myyjälle :peukku:

Onkohan Cittareiden "mestarimyyjä"-koulutukset alkaneet kantaa hedelmää vai mikä on kun itsellenikin jäi oikein mieleen Ruoholahden Cittarin kala/liha/salaatti/valmisruokatiskin takana pyörivän myyjän välittömyys, palvelualttius, sekä varsinkin "Hyvää päivänjatkoa!"-toivotus kun haluttu määrä tuotteita oli kärryssä. Jäi hyvä olo tuosta tilanteesta.

Lisää ruusuja lähtee Nummelan Alkoon: nuori miespuolinen myyjä on aidosti huolissaan löytävätkö asiakkaat heille sopivimman juoman. Todella esimerkillinen palvelun ammattilainen.
 

scholl

Jäsen
En ole mikään kala-asiantuntija, vaikka sitä joka viikko syönkin ja kun tuota Ruoholahden Cittarin kalatiskiä katselee niin mielestäni varsinkin savustetut lohifileet eivät näytä siellä hyvältä. Jotenkin seisseen ja rasvaisen näköistä moskaa. Niinpä sitä kyllä tulee mielellään mentyä Herkkuun ostamaan kala (vaikka loimulohifileitä tasalevyisinä paloina), eikä lähdettyä tuohon cittarin touhuun mukaan. Juomia ja vastaavia peruselintarvikkeita toki tuolta Cittarista on suhteellisen kätevääkin hakea, koska demarit kaappasivat Seston ja Ruoholahdessa auton saa siellä parkkitalossa ihan eteen. Tosin pitää huomioida kellonaika, milloin siellä asioi, sillä luvalla sanoen siellä kaupassa on vähän epämääräistä porukkaa asiakkaina ja kassoilta unohtuu teitittely melko jatkuvastikin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itsekin pikkuisesti asiakaspalvelutehtäviä tehneenä olen kiinnittänyt huomiota siihen kuinka vähän ihmiset antavat positiivista palautetta. Enkä nyt puhu itsestäni vaan ihan noin niin kuin yleisesti. Kyllä kaikenlaista marmattajaa ja kitisijää riittää niin aiheesta kuin aiheettakin, mutta positiivista palautetta ei asiakaspalveljoiden korviin liikaa ajaudu.

Siksipä olenkin itse usein muistanut kiittää hyvästä palvelusta ja jos aihetta on ollut, niin jättää kehuja vaikkapa sellaisiin palautelappuihin, joita monissa kaupoissa on.

Näin pitäisi toimia useimmin, ihan vaan vaikka turhastakitisijöiden vastapainoksi.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Rontti kirjoitti:
Siksipä olenkin itse usein muistanut kiittää hyvästä palvelusta ja jos aihetta on ollut, niin jättää kehuja vaikkapa sellaisiin palautelappuihin, joita monissa kaupoissa on.

Näin pitäisi toimia useimmin, ihan vaan vaikka turhastakitisijöiden vastapainoksi.
Niin, se on kyllä hyvä muistaa erinäisissä paikoissa asioidessaan, että asiakaspalvelun ja toiminnan heikko laatu harvemmin on sen kassan toisella puolella istuvan henkilön vika, vaikka äkkiseltään siltä tuntuukin. Useimmiten vika löytyy sieltä kabineteista ja johtajan pöydän takaa, sillä heidän pitäisi korostaa työntekijöille asiakaspalvelun merkitystä ja luoda sellainen työympäristö, jossa sitä voi odottaa toteutettavan.

Mitä minä kauppiaita ja sen sellaisia tunnen, niin tärkeimpinä johtamisperiaatteina on useimmiten myyntiluvut, tehokkuus, säästäminen ja sen sellaiset. Asiakaspalvelu on usein täysin toissijainen asia. Toki poikkeuksiakin löytyy, ja huonoissakin olosuhteissa voi työskennellä niin hyviä asiakaspalvelijoita, että jaksavat tehdä työnsä hyvin vaikkei edellytyksiä sille oikein olisikaan. Näille pitää kiitosta antaa.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi sitä joskus liikaakin asiakaspalvelua saada. Jumbon InterSportista olin joskus ihmisten lounasajan ja töistä pääsyn välisenä aikana itselleni kenkiä katsomassa. Vapaita myyjiä liikkeessä taisi olla sillä hetkellä enemmän kuin asiakkaita. Ensimmäisen myyjän sain hätistettyä perinteisellä "Eikun kattelen vaan" -lauseella ja "Minkäslaista?" jatkokysymykseen toteamalla "Ihan vaan kattelen kaikennäköistä". Vähän ajan päästä kimppuun hyökkäsi toinen myyjä, jonka sai myös hätistettyä tällä kattelenvaan-mantralla. Kehoitti vielä tulemaan kysymään, jos tarvitsen jotain tiettyä kokoa tms. Eikä siinä mitään, palvelusaltista porukkaa näköjään. Mutta jos asiakas on sen verran oma-aloitteinen, että löytää mieleisensä mallin hyllystä ja osaa jopa etsiä oikean kokoiset kengät laatikkopinosta ja siirtyy niitä sovittelemaan, niin onko sen saman perkeleen myyjän pakko tulla siihen vielä uudestaan kyyläämään ja kyselemään typeriä kysymyksiä tyyliin "Miltäs tuntuvat?" Ja kun selittää, että en ole ihan varma ja blaablaa ja pitää vähän tunnustella ja peilailla näitä, niin sitten jäädään myyjän toimesta siihen viereen töllöttämään. Voi helvetti, että on palvelualttius huipussaan. Jäi sitten kengät ostamatta kokonaan ihan vaan sen vuoksi, ettei kiinnosta peilailla vaatteita jonkun myyjän kanssa yhdessä. Pitää varmaan mennä ruuhka-aikaan paikalle uudestaan tai kokeilla toista InterSportia.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vteich kirjoitti:
Voi sitä joskus liikaakin asiakaspalvelua saada. Jumbon InterSportista olin joskus ihmisten lounasajan ja töistä pääsyn välisenä aikana itselleni kenkiä katsomassa. Vapaita myyjiä liikkeessä taisi olla sillä hetkellä enemmän kuin asiakkaita. Ensimmäisen myyjän sain hätistettyä perinteisellä "Eikun kattelen vaan" -lauseella ja "Minkäslaista?" jatkokysymykseen toteamalla "Ihan vaan kattelen kaikennäköistä".

Jep, tuo on ärsyttävää. Itse ainakin pidän siitä, että myyjä kysyy tarvitsenko apua ja jos vastaus kielteinen, niin myyjä tajuaa häipyä.

Olin viime viikolla keskustan Stockan urheiluosastolla ostamassa itselleni kunnon kävelykenkiä. Sain todella erinomaista palvelua. Myyjä kysyi aluksi tarvitsenko apua, ja kun vastasin myöntävästi niin myyjä kartoitti tarpeeni ja alkoi sitten esitellä eri kenkiä. Plussaa siitä että myyjä ei tyrkyttänyt niitä kaikkein kalleimpia kenkiä, jotka olisivat olleet turhan ylimitoitetut tarpeeseeni vaan ihan alennuksesta löytyi Reebokin kengät, jotka olivat juuri sellaiset mitä tarvitsen.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Mua on alkanu härnäämään yksi juttu. Kun minä nyt sattuneesta syystä joudun käymään apteekissa aika usein hakemassa särkylääkkeitä (ilman reseptiä kylläkin) sekä astmalääkettä (reseptillä) ynnä kärsivälle iholleni lääkevoiteita (reseptillä myös), niin pitääkö mua jumalauta kytätä koko ajan? Heti kun astun ovesta sisään tulee neiti kysymään että voiko auttaa, mikä on tietysti mukava juttu. Yleensä sanon etten apua tarvitse, koska tiedän jo mitä haen. Sen jälkeen paikalla yleensä oleva vartija mulkkaa mua sieltä hyllyjen rakosista. Se pistää kiukuks.

Olenhan mä nyt nyt iso, tatuoitu ja ehkä hieman kiukkuisenkin näköinen mies, mutta en minä miltään narkkari-varkaalta näytä aivan varmasti. Perkele. Viime kerralla kun olin kassalla maksamassa ja se näädän näköinen vartija-tissiposki mulkkas mua siinä taas, niin minäpä poika mulkkasin sitä takaisin. Oli varmaan hassun näköinen tilanne kassaneidin mielestä, kun se odotteli siinä sen muutaman sekunnin, että alkaisinko mä kirjoittaa nimmaria pankkikorttitositteeseen vai yritänkö katseellani tappaa securitaksen kesätyö-puppelin:) Käänsi se ne rotansilmänsä viimein siitä. Taidan kysyä siltä ensi kerralla että mitä asiaa sillä on...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
MusanMake kirjoitti:
Olenhan mä nyt nyt iso, tatuoitu ja ehkä hieman kiukkuisenkin näköinen mies, mutta en minä miltään narkkari-varkaalta näytä aivan varmasti. Perkele. Viime kerralla kun olin kassalla maksamassa ja se näädän näköinen vartija-tissiposki mulkkas mua siinä taas, niin minäpä poika mulkkasin sitä takaisin. Oli varmaan hassun näköinen tilanne kassaneidin mielestä, kun se odotteli siinä sen muutaman sekunnin, että alkaisinko mä kirjoittaa nimmaria pankkikorttitositteeseen vai yritänkö katseellani tappaa securitaksen kesätyö-puppelin:) Käänsi se ne rotansilmänsä viimein siitä. Taidan kysyä siltä ensi kerralla että mitä asiaa sillä on...

Jos hän vain olikin ihastunut sinuun. Ei kai nyt siitä pidä suuttua?

Että silleen...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MusanMake kirjoitti:
Mua on alkanu härnäämään yksi juttu. Kun minä nyt sattuneesta syystä joudun käymään apteekissa aika usein hakemassa särkylääkkeitä (ilman reseptiä kylläkin) sekä astmalääkettä (reseptillä) ynnä kärsivälle iholleni lääkevoiteita (reseptillä myös), niin pitääkö mua jumalauta kytätä koko ajan?

No, ne varmaan miettii minkä porilaisen ravintolan portsarina sinä toimit.

ps. ja tuo lääkevoide on selän finneihin, eikö totta?
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Master God kirjoitti:
Matkahuolto on yksi niitä firmoja, joita en käytä kuin pakon edessä. Olen nyt yrittänyt reilun tunnin soittaa ko. puulaakin klo 7-21 auki olevaan ns. palvelunumeroon, kysyäkseni tietoja suunnittelemastani bussireitistä. Olisin nimittäin halukas tietämään, että jos vaihdan Hartolassa Sysmään menevään bussiin, joka lähtee klo 13:20 - samaan aikaan kuin Oulusta saapuu bussini - odottaako Sysmän bussi, jos Oulun bussi on myöhässä. Tosin eipä tuo pitkä matka taksillakaan ole mennä, mutta olisi se kuitenkin kiva edes tietää, kun kerran matkasta on maksanut.

Itse olen takavuosina käyttänyt muutaman kerran aikatauluja ja muita tiedustellakseni yrityslinjaa kysyäkseni muka paketin lähettämistä sinne ja tänne sen ja tuon paikkakunnan kautta. Mukavan asiallista palvelua ilman jonotusta. Ainakin tuolloin se oli vielä maksutonta, kun taas varta vasten aikatauluja ja reittejä koskevaan kyselyyn tarkoitettu linja oli maksullinen.
 

scholl

Jäsen
Täytyy myöntää, että sain eilen tai siis itseasiassa tänä aamuna yökerhossa niin hyvää asiakaspalvelua, etten uskonut sellaisen olevan mahdollista Suomessa. Heidän nopea, pyyteetön toiminta keskellä kiirettä säästi multa paljon rahaa ja todella paljon vaivannäköä. Oon todella onnellinen, vaikka flunssa nousikin aamulla päälle.
 

Daluner

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Loistavaa asiakaspalvelua!

Tulipahan saatua hyvää palvelua aamupäivällä ja kohtuuhintaan. Autosta muutama poltin palanut eikä mitään tarvikkeita saatavilla (akku piti irrottaa) ja omakin ammattitaito vähän niin näin noissa autojutuissa. No ajoinpa tuohon viereiselle huoltoasemalle, olin huomioinut kyseisen paikan tekevän huoltoja. Siinä sitten oli työntekijä syömässä juuri lounasta ja kerroin ongelmani (tarkoituksena oli siis vaan kysellä vapaata aikaa kyseiselle operaatiolle) No kaveri vetäisi makkaran naamaan ja sanoi että käydään vaihtaa se. Puoli tuntia meni ja polttimot vaihdettu. Hinta 15 euroa. koko setti siis töitten kanssa.

Lupaan mennä seuraavan autoprobleeman kanssa samaan paikkaan. Tulipa jopa hyvä fiilis siitä kun sai nopeasti hoidettua ongelman pois.
Kyseinen paikka sijaitsee siis tampereella, Lappeenrannassahan ei huoltoasemilla vissiin enää mitään autonhuoltoa voi saada? Muistaakseni..
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ravintola Via - boikotissa

Olin muutaman kerran aikaisemmin käynyt tässä Sukulan omistamassa ravintelissa Ludviginkadulla Helsingissä. Ei se ruoka nyt mitään hirveän ihmeellistä ollut mutta tässä loppukesästä tuli mieleen antaa paikalle vielä yksi mahdollisuus. Ei olisi kannattanut, lukekaa ja ihmetelkää.

Päädyttiin sitten tyttöystävän kanssa ottamaan sama annos 2:lle hengelle. Kyseessä olivat jotkut lihavartaat lisukkeineen. Syötiin siinä mukavasti ja aluksi maku oli ihan ok. Huomasimme tosin jossain vaiheessa että osassa lihaa oli harmaita, lähes mustia raitoja (siis siinä kohta paloja missä grilli/parila oli ollut). Lisäksi liha maistui siinä kohdassa selkeästi palaneelle. Eipä annos nyt muutenkaan säväyttänyt, nähtiin kun viereisessä pöydässä henkilö tilasi saman annoksen yhdelle. Lähes saman verran kuin meidän 2 hengen annoksessa mutta hintaa vain puolet.

No, tarjoilija tuli sitten paikalle viemään lautaselle ja kyseli meiltä asiaankuuluvasti maistuiko ruoka. Totesimme että itse asiassa liha oli hieman palanutta tietyin kohdin ja sen huomasi mausta ja tämän takia osa lihasta jäi syömättä. Ajattelin että hyvään tapaan kuuluten meille varmaan tarjotaan kahvit tai ainakin pahoitellaan tapahtunutta. Mitä vielä, tarjoilija nappasi lautaset pöydältä sanomatta yhtään mitään. So far not so good.

Tämä oli siis noin klo 21 ja "hauskuus" oli vasta alkamassa. Seuraavana yönä tyttöystävä vietti 2 tuntia vessassa oksennellen ja sen lisäksi meistä molemmat koko seuraavan päivän sängyn pohjalla. Vatsassa kiersi vuoroin, välillä särki. Mulla sentään onneksi pysyi ruoka sisällä.

Ja tarina jatkuu. Keräsin voimia ja kirjoitin Vialle hyvin asiallisen mailin, itse asiassa hyvin samanlaisen tapahtumakuvauksen kuin yllä. Yhteystietoina pyydettiin sähköpostia, sen laitoin ja allekirjoitettiin ko palaute molemmat omilla nimillämme. Taas kerran ajattelin että esim anteeksipyyntö riittäisi. Mitä vielä, ko ravintolasta ei sitten siihen palautteeseen vastattu.

Että tällaista asiakaspalvelua Jyrki Sukula tarjoaa ravintolassaan. No, minähän en tuohon lafkaan mene enää syömään vaikka joku toinen tarjoaisi.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Daluner kirjoitti:
Lupaan mennä seuraavan autoprobleeman kanssa samaan paikkaan. Tulipa jopa hyvä fiilis siitä kun sai nopeasti hoidettua ongelman pois. Kyseinen paikka sijaitsee siis tampereella, Lappeenrannassahan ei huoltoasemilla vissiin enää mitään autonhuoltoa voi saada? Muistaakseni..

Mikä putiikki ja missäpäin Tampereella? Minun mielestäni olisi kiva kertoa missä on saanut hyvää palvelua...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Antaisin kiitokseni huonosta palvelusta keravalaiselle pyöräkorjaamolle. Kävin tänään ostamassa "kaupunkipyörääni" perinteisen vanteen, tai sen piti olla aivan perinteinen mutta myyjä sai ylipuhuttua minut ostamaan "paremman" vanteen joka sopisi ehdottomasti entisen paikalle olisi kaiken lisäksi kestävämpikin.

Vitut se mitään kuitenkaan sopinut, päällyskumi oli aivan liian pieni siihen vaikka vanteen piti olla 28 tuumainen, en tiedä missä vika mutta vanne on ainakin millin kapeampi kuin edellinen vanteeni oli - tai on se vieläkin tallessa vaikkakaan ei kunnossa.

Eikä tässä kaikki, ähelsin ja puhisin vanteen kanssa aikansa ja olin teloa käteni siinä hommassa, samalla kun yritin saada vanteelle päällyskumia (mikä ei ilmeisestikään ollut tarkoitettu kyseiseen vannemalliin vaikka myyjä toista väittikin) onnistuin puhkomaan sisuskuminkin vaikka en edes käyttänyt teräviä työvälineitä.

Aivan kuin tässä ei olisi ollut jo riittävästi mutta tämän jälkeen en saanut enää päällyskumia pois vanteelta joten jouduin sitten repimään jotenkuten sen sisuskumin pois sieltä - tiedä sitten miten saan vaihdettua uuden tilalle jos tuohon reunoiltaan vääntyneelle vanteelle edes saa mitään vaihdettua tilalle.

Heitänkö vittu sillä vanteellä variksia vai menenkö syöttämään sen huomenna sille vitun perkeleen saatanan myyjälle - jonka piti olla ammattitaitoinen mutta näemmä minulla olisi ollut sitä ammattitaitoa enemmin mutta menin ja uskoin kyseistä "myyjänplanttua" tai mikä vitun kääpiö se nyt olikin.

Tämä nyt on kuitenkin pienin murheistani...

Suuremmat ovat sitten sellaisia etteivät suurin osa kirjoittajista tajua niistä muuta kuin leimaisivat minut lopullisesti hulluksi. Sitä olenkin ja alkaa tuntua siltä, että kohta on edessä sairaalareissu (vittu meinasin ensin kirjoittaa vankilareissu).

Ei hyvin mene...

vlad.

edit: sorry, ei pitänyt kiroilla näin paljon mutta menivät ketjut sekaisin, piti kirjoittaa tämä vitutusketjuun...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nikke kirjoitti:
Että tällaista asiakaspalvelua Jyrki Sukula tarjoaa ravintolassaan. No, minähän en tuohon lafkaan mene enää syömään vaikka joku toinen tarjoaisi.

Ei siinä mitään jos keittiö mokaa, mutta kun Nikke antoi kaksi mahdollisuutta pahoitella mokaa, eikä ravinteli sitä tehnyt, niin on selvää että tuonne ei todellakaan kannata mennä. Ei muuta kuin sana kiertämään.
 

Daluner

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
LaTe_Show kirjoitti:
Mikä putiikki ja missäpäin Tampereella? Minun mielestäni olisi kiva kertoa missä on saanut hyvää palvelua...

Kalevassa sijaitseva Teboil.. taitaa hesekin löytyä samasta talosta. Siinä Valintaladon vastapäätä. Virallista nimeä en tiedä kun olen vielä suhteellisen tuore tamperelainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös