Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 955 255
  • 6 906

Veijari

Jäsen
Sillä kysyn, että olisiko maalarilla vastuuvakuutus olemassa, josta voisitte saada korvauksia. Toisaalta, jälki on semmoista paskaa, että ammattimiehestä ei ole kyse, joten tuskin siellä on mitään vakuutuksiakaan olemassa.

Minä kyllä ainakin yrittäisin saada korvauksia, eihän tuollaista paskaa tee edes lapset. Se on sitten asia erikseen, että onko niitä mahdollista tuommoiselta kusettajalta saada.
En tiedä mutta epäilen, ettei sellaista vakuutusta ole olemassakaan, joka korvaisi urakoitsijan huolimattomuudessa vituiksi tehdyn työn.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Gigantista ostettiin pesutorni männä talvena kuljetuksella ja pahamaineisella asennuksella. En muista tarkkaan, mutta n. 80-100 € oli koko palvelulla hinta. Pesukoneen nyt saa itsekin kiinni, mutta arvelin tornin rakennuksen olevan yksin mahdotonta ja apumiehenkin kanssa ähräämistä.

Asennus sujui moitteetta, mutta kyllä siinä likelti 2 tuntia meni ja joutui vissiin viereisen kaapin seinään tekemään uuden läpiviennin, kun ei kuivurin johto yltänyt vanhan kautta. Apumieskin taisi olla ainakin osan aikaa. Jättivät parit työkalutkin meille muistoksi allaskaappiin.

Mielestäni hintansa haukkui. Itsellä olisi varmasti mennyt pidempään asiaa ihmetellessä ja eka kertaa tehdessä ja olisi vielä pitänyt jotakuta kaveriakin vaivata.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei nuo ketjuista ostetut palvelut ole automaattisesti huonoja. Ongelma vaan on, taso heittelee alihankkijan mukaan. Pahimmillaan myyjäkään ei tiedä, mikä firma/asentaja sen koneen lopulta asentaa ketjutuksesta johtuen.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Teen vapaaehtoistyötä digituuttorina. Enimmäkseen autettavina on paikallisia eläkeläisiä. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun vanhukselle on myyty 5G liittymä ja/tai Elisa Tietoturvapalvelu puhelimeen joka ei tue 5Gtä eikä siihen saa asennettua Elisan tietoturvapakettia. Paikallinen veikon kone tuota tekee ja on minusta aika röyhkeää toimintaa. Ei ole laadukasta asiakaspalvelua.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sama. Prismasta Mielen kone asennuksen kanssa asiakasomistajapäivänä -15 % ja vielä 5 % bonus. Asennus meni mainiosti. Ainakin merkki sellainen, että pitäisi kestää vuosikymmeniä.
Ei se Miele(kään) enää kestä vuosikymmeniä. Tuotantoa on siirretty enenevässä määrin Saksasta Turkkiin ym. maihin. Toki tuote on edelleen hyvä verrattuna kilpailijoihin.
Mielen eduksi on sanottavaa maahantuoja. Siellä on edelleen yritystä vaalia merkkiä/brändiä. Takuuhommien hoitamisesta ei ole tehty liian vaikeaa ja jonkinlaista joustoa löytyy. Jollain toisella maahantuojalla ei voida päättää mitään tai joustaa yhtään, vaan kaikki ohjeet tulevat Koreasta valmistajalta.

Kyllä Miele on edelleen varteenotettava vaihtoehto kodinkoneissa ja Mieleä löytyy tästäkin kotitaloudesta.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Teen vapaaehtoistyötä digituuttorina. Enimmäkseen autettavina on paikallisia eläkeläisiä. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun vanhukselle on myyty 5G liittymä ja/tai Elisa Tietoturvapalvelu puhelimeen joka ei tue 5Gtä eikä siihen saa asennettua Elisan tietoturvapakettia. Paikallinen veikon kone tuota tekee ja on minusta aika röyhkeää toimintaa. Ei ole laadukasta asiakaspalvelua.
Eikös noissa liittymissä ja lisäsälässä ole paras kate? Röyhkeää toki, mutta jossain määrin ymmärrettävää. Itsellä ei moraali taivu tuohon, ei edes aikanaan suoramyyntiaikoina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös