Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 958 091
  • 6 930

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Muutama vuosi sitten ostin Powerista astianpesukoneen ja pakastimen. Olisin ottanut molemmat kotiinkuljetuksella, mutta pakastin oli viimeinen sitä mallia eli oli ns.näytekappaleena esillä. Powerin sääntöjen mukaan näytekappaleita ei ole mahdollista saada kotiinkuljetuksella, joten ne toivat astianpesukoneen kotiin, mutta pakastin piti hakea itse peräkärryllä. Siihen kertaan loppui Powerissa asiointi.
 

Aapee79

Jäsen
Muutama vuosi sitten ostin Powerista astianpesukoneen ja pakastimen. Olisin ottanut molemmat kotiinkuljetuksella, mutta pakastin oli viimeinen sitä mallia eli oli ns.näytekappaleena esillä. Powerin sääntöjen mukaan näytekappaleita ei ole mahdollista saada kotiinkuljetuksella, joten ne toivat astianpesukoneen kotiin, mutta pakastin piti hakea itse peräkärryllä. Siihen kertaan loppui Powerissa asiointi.
Jäisi kyllä molemmat tuotteet itsellä silloin kauppaan. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Erään Mieleä myyvän kodinkoneliikkeen myyjän kanssa juteltiin joskus aiheesta, niin sanoi että Mielelläkin on nykyisin "halpismallisto" ja sitten se paremman pään mallisto, joissa laatu edelleen tuttua Mieleä. Noissa halpiksissa on sitten vähän köykäisempää osaa ja ovat made in Türkiye, mutta edelleen kuulemma hyvä vaihtoehto monien kilpailijoiden kalliimman pään tuotteille koska kuten sanoit, niin Mielellä on edelleen halu pitää huolta brändistään.
Kuuluisi kodinkoneketjuun, mutta Mielen sivuilta löytyy luettelo heidän tehtaistaan: Production sites

Tuon mukaan tehdasta ei ole Turkissa, enkä ole muuallakaan sellaiseen tietoon törmännyt. Tiettävästi valmistavat edelleen laitteet omissa tehtaissaan, mikä on se avainsana. Halvempia malleja tehdään ainakin noissa Tsekin- ja Puolan-tehtaissa. Sinänsä se ja sama vaikka tehtäisiinkin Turkissa, kunhan ei alihankintana.

Vuodesta 2013 olen Mieleä ostanut, eikä yksikään laite ole vielä hajonnut
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jäisi kyllä molemmat tuotteet itsellä silloin kauppaan. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Minä taas näen tuossa myyjän kannalta paljonkin järkeä. Kotiin kuljetettavat tullevat jostain varastolta, jo se on yksi kelvollinen syy. Mutta oleellisempaa lienee se, että kuljetettavat on pakkauksessaan olevia ja siten helpommin kuljetettavia.

Asiakkaan näkökulmasta toki perse juttu ja en välttämättä itsekään ostaisi kumpaakaan tuollaisessa tilanteessa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihmettelen melko lailla, kuinka yrityksillä on varaa jättää huomioimatta näinä aikoina potentiaalisilta asiakkailta tulevia tiedusteluja.

Tuonne fillari-keskusteluun avauduin jo, kuinka Fatbiken hankinta on osoittautunut hankalaksi. Ensin tiedustelin kiinnostavaa mallia eräästä fillariliikkeestä. Ensimmäiseen kyselyyn ei vastattu. Viikon kuluttua laitoin uuden kyselyn. Kesäkiireet, niin eivät olleet ehtineet vastailla. No, kokoa ei ollut saatavilla, eivätkä olisi toimittaneet pyöriä, vaan ne olisi pitänyt hakea liikkeestä huolimatta "toimitamme kaikkialle Suomeen"-maininnasta kotisivuillaan.

Nyt laitoin noin viikko sitten viestiä Kuntokaupan asiakaspalvelulomakkeen kautta. Vastausta odotan edelleen. Ilmeisesti kahden Fatbiken myynti ei sitten kiinnosta. Etsintä jatkukoon muualta.

Samaan aikaan olen hankkimassa mökille sit-on-top -kajakkia. Niitä kauppaava melontaliike on vastaillut kiitettävästi viesteihin. Tuolta on ilo tehdä tilaus.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Minä taas näen tuossa myyjän kannalta paljonkin järkeä. Kotiin kuljetettavat tullevat jostain varastolta, jo se on yksi kelvollinen syy. Mutta oleellisempaa lienee se, että kuljetettavat on pakkauksessaan olevia ja siten helpommin kuljetettavia.

Asiakkaan näkökulmasta toki perse juttu ja en välttämättä itsekään ostaisi kumpaakaan tuollaisessa tilanteessa.
Joku syyhän niillä tosiaan tuohon sääntöön oli. Kyllä sen pakastimen kävi sitten hakemassa kun se sopi tarpeisiin, mutta siihen kertaan jäi ostokset siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös