Ihmettelen melko lailla, kuinka yrityksillä on varaa jättää huomioimatta näinä aikoina potentiaalisilta asiakkailta tulevia tiedusteluja.
Tuonne fillari-keskusteluun avauduin jo, kuinka Fatbiken hankinta on osoittautunut hankalaksi. Ensin tiedustelin kiinnostavaa mallia eräästä fillariliikkeestä. Ensimmäiseen kyselyyn ei vastattu. Viikon kuluttua laitoin uuden kyselyn. Kesäkiireet, niin eivät olleet ehtineet vastailla. No, kokoa ei ollut saatavilla, eivätkä olisi toimittaneet pyöriä, vaan ne olisi pitänyt hakea liikkeestä huolimatta "toimitamme kaikkialle Suomeen"-maininnasta kotisivuillaan.
Nyt laitoin noin viikko sitten viestiä Kuntokaupan asiakaspalvelulomakkeen kautta. Vastausta odotan edelleen. Ilmeisesti kahden Fatbiken myynti ei sitten kiinnosta. Etsintä jatkukoon muualta.
Samaan aikaan olen hankkimassa mökille sit-on-top -kajakkia. Niitä kauppaava melontaliike on vastaillut kiitettävästi viesteihin. Tuolta on ilo tehdä tilaus.