Mainos

Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 998 363
  • 7 131

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän tuo normaalia ole. Oma CC on ollut jostain viime kesästä asti kiinni vahvistimessani eikä ole kertaakaan tarvinnut boottailla.

Suomessa on se etu, että yleensä saa itse härväillä laitteensa. Näiden maassa on vahva kulttuuri siinä, että käytännössä kaikki asunnot vuokrataan kalustettuina. Ja laskutkin sisältyy vuokraan.

Eli nuo on siis täysin vuokranantajan laitteita ja törkkäsin vain oman CC:n pakkaa sekoittamaan. Ihan mukava ukko se on, mutta enpä ole halukas sille soittelemaan ja kysymään.

Sitä kyllä mietin, että onkohan tuo laite vain paskana. Kuittia ei enää ole, mutta kyllä sekin tossa jossain kohtaa pyöri. Olisikohan marketista saanut pyytämällä uuden. Vai pitäisikö vain ostaa itse.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miten asiakas voisi edes vahingossa rikkoa jotain. Mikä voisi olla asiakkaasta johtuva syy, jos kaikenlainen sekoilu jätetään pois.

Piuhat väärin kytketty tai kytkemättä, laitteen virta pois päältä, vääränlainen laite jos oma, kissan syömä piuha...

Nämähän tulevat, koska yllättävän iso osa aspaan soittavista ei ole joko kytkenyt laitetta tai buutannut sitä.

Joo, tiedän omasta helpparikokemuksesta että näitä riittää ja oikein näille että joutuu maksamaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Piuhat väärin kytketty tai kytkemättä, laitteen virta pois päältä, vääränlainen laite jos oma, kissan syömä piuha...

Ymmärrän. Ja firmanhan ei varmaankaan kannattaisi kehitellä piuhoja mitä ei voi kytkeä väärin. Sellainen tuote mihin voisi vain laittaa virrat päälle ja se jopa toimisi.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Toki mukava lukea positiivisista kokemuksista, mutta olisi myös kiva tietää minkä alan yritys kyseessä. Nimestä äkkiseltään päättelisi että puhelimien korjausta, mutta slogan saa epäilemään.
iPhone 6S Plus sai uuden akun käden käänteessä...
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Joo, tiedän omasta helpparikokemuksesta että näitä riittää ja oikein näille että joutuu maksamaan.
Yhden puolitutun kanssa joskus tuli puheeksi tuo helpparityöskentely, kun hän oli nuorempana työskennellyt jollain näistä kolmesta isosta. Kuulemma säästää kaikkien aikaa jos ilmoitat että tiedät näistä vehkeistä jotain (olettaen että siis oikeasti tiedät). Sen verran kuulemma tietotaitoa riittää asiakkaalta että varmistaa kaikki johdot ja boottaa laitteet. 90% ongelmista kuulemma johtuu siitä että imurilla on tökätty johto irti, laite on sammutettu jne.
 

J.Petke

Jäsen
Ymmärrän. Ja firmanhan ei varmaankaan kannattaisi kehitellä piuhoja mitä ei voi kytkeä väärin. Sellainen tuote mihin voisi vain laittaa virrat päälle ja se jopa toimisi.

Vaikka kyseessä olisi yhden johdon kytkeminen laatikon ainoaan reikään, on se joillekin ylivoimainen tehtävä. Olen myös tavannut ihmisiä, jotka pyytävät korjaajat himaan, vaikka ei ole edes yrittänyt kytkeä laitteita. Pitävät sitä asennuspalveluna.

Tarina kiertää myös kaverista, joka osti langattoman tulostimen ja raivosi saatuaan tietää, että hänen piti kytkeä virtapiuha seinään.

The IT crowd - Truest moment about tech support - YouTube
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tarina kiertää myös kaverista, joka osti langattoman tulostimen ja raivosi saatuaan tietää, että hänen piti kytkeä virtapiuha seinään.

Langaton sähkö on tulossa. Vielä se on teoriatasolla, mutta mitään estettä sille ei ole. Käytännön sovelluksiin mennee vielä jokunen vuosikymmen, mutta sitten loppuu tuokin sählääminen.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Yhden puolitutun kanssa joskus tuli puheeksi tuo helpparityöskentely, kun hän oli nuorempana työskennellyt jollain näistä kolmesta isosta. Kuulemma säästää kaikkien aikaa jos ilmoitat että tiedät näistä vehkeistä jotain (olettaen että siis oikeasti tiedät). Sen verran kuulemma tietotaitoa riittää asiakkaalta että varmistaa kaikki johdot ja boottaa laitteet. 90% ongelmista kuulemma johtuu siitä että imurilla on tökätty johto irti, laite on sammutettu jne.
Asiaa sivuten.
What is this 'Manual' that you speak of...? - Imgur
http://futurelawyer.typepad.com/photos/uncategorized/2007/05/12/dilberttechsupport.png
http://ihaveapc.com/wp-content/uploads//2012/06/techfun.gif
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Saisiko jostain laitteen mitä ei tarvitsisi buuttailla koko ajan. Välillä menee pari päivää ja Chromecast löytää itsensä. Aivan liian usein ei ja joutuu nousemaan sohvalta ja irroittamaan sen vain laittaakseen takaisin.

Ei käyttöohjeissa lukenut muista buutata kerran päivässä nähdäksesi pelin. Enkä sellaista vehjettä olisi edes ostanut, jos olisin tiennyt.

Itse olen ostanut Kauko-ohjattavia pistorasioita (tai mikä nyt on oikea termi). Toimii hyvin. Napsautan kaukosäätimestä Chromecastiin virrat vain silloin kun sitä haluan käyttää.

Edit. Otettu pois ylimääräinen sana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toivottavasti kivijalkapuodit ei koskaan kuole. Kävin juuri karttakaupassa. Ostin siis karttoja ja aivan ihana tyttö tiesi kuinka toimia ja esitteli vaihtoehtoja.

Sain nyt myös pitkään haaveilemani karttapallon. Paketti on isohko, mutta kevyt. Eihän siinä ole mitään järkeä tunkea näitä postin syövereihin. Miten voisi edes tulla ehjänä perille. Istun hetken tässä puistossa ja sitten kannan pakettia.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Anoin maaliskuun lopussa tilin avausta tyttärelleni eräästä isosta pankista, joka myös nimellään vakuutustoimintaa harjoittaa. Vastasivat muutaman päivän kuluttua, että tarvitsevat vaimoltani valtakirjan, jonka hän sitten nopeasti toimittikin. Kyselin tilin perään 20.4., jolloin kerrottiin, että valtakirja on vastaanotettu ja että tilin avaus tehdään pian. Nyt ollaan jo toukokuussa eikä tiliä näy eikä kuulu. Laitoin äsken viestin pankkiin, jossa kyselin, että onko tämä ihan normaali käsittelyaika?

Ennen oli miehet rautaa jne., mutta kyllä ainakin se tili avattiin ihan vaan menemällä pankkiin. Ja se tapahtui nopeasti. Nykyäänhän tämän voi tehdä kätevästi kotoa käsin, mistä ihan kyllä pidän, mutta kyllä nyt saatana 1,5 kuukautta on aivan uskomattoman pitkä aika yhden tilin avaamiseen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ylempään voi kommentoida, että monessa asiassahan se on juuri tähän mennyt. Kaikki hoituu niin kivasti netissä... jos joku vain käsittelisi ne asiat siellä netissä.

Lupa-asiat ei tunnu nopeutuneen poikkeuksia lukuunottamatta pätkääkään. Mutta sentään ketään ei tarvitse johonkin fyysiselle toimipisteelle palkata tekemään työtä.

Kelassakin monen asian voi tehdä netissä, mutta jos jotain uupuu heidän mielestä, niin lähettävät kirjeen joka matkaa sitten joskus perille tai lisäävät sitten joskus tiedon sinne sun profiiliin että mistä kiikastaa. Joka tapauksessa johtaa soitteluun ja jonotukseen luurin päässä tai sitten menee toimipisteelle jonottamaan.

Netissä olisi potentiaalia, mutta valitettavasti moni asia siellä toimii käsittelyn ja informaation osalta ihan samalla nopeudella mitä kaikki ennenkin toimi.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ylempään voi kommentoida, että monessa asiassahan se on juuri tähän mennyt. Kaikki hoituu niin kivasti netissä... jos joku vain käsittelisi ne asiat siellä netissä.

Lupa-asiat ei tunnu nopeutuneen poikkeuksia lukuunottamatta pätkääkään. Mutta sentään ketään ei tarvitse johonkin fyysiselle toimipisteelle palkata tekemään työtä.

Kelassakin monen asian voi tehdä netissä, mutta jos jotain uupuu heidän mielestä, niin lähettävät kirjeen joka matkaa sitten joskus perille tai lisäävät sitten joskus tiedon sinne sun profiiliin että mistä kiikastaa. Joka tapauksessa johtaa soitteluun ja jonotukseen luurin päässä tai sitten menee toimipisteelle jonottamaan.

Netissä olisi potentiaalia, mutta valitettavasti moni asia siellä toimii käsittelyn ja informaation osalta ihan samalla nopeudella mitä kaikki ennenkin toimi.
Eihän se noissa lupa-asioissa mikään ihme ole, kun ne pitää kuitenkin ihmisen toimesta käsitellä ja päättää, sekä tarvittavat taustatutkimukset tehdä, esimerkiksi rakennusluvissa. Se on tuossa prosessissa aika samantekevää, tuleeko hakemus postissa vai spostissa.

Täysin automaattisissa palveluissa netti toimii ylivertaisen hyvin ja nopeasti, esimerkiksi verokorttipalvelu.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Netissä olisi potentiaalia, mutta valitettavasti moni asia siellä toimii käsittelyn ja informaation osalta ihan samalla nopeudella mitä kaikki ennenkin toimi.

Jep, sehän tässä kai on, että kun asiakaspalvelukanavat on sähköiset, ei asiakkaiden tarvitse nähdä sitä, miten helvetin pienillä resursseilla voidaan asiat keskitetysti hoitaa. Ts. miten vähän niitä ihmisiä on asioita hoitamassa. Kuulostan nyt änkyrältä, myönnän, mutta ei voi mitään.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Anoin maaliskuun lopussa tilin avausta tyttärelleni eräästä isosta pankista, joka myös nimellään vakuutustoimintaa harjoittaa. Nyt ollaan jo toukokuussa eikä tiliä näy eikä kuulu. Laitoin äsken viestin pankkiin, jossa kyselin, että onko tämä ihan normaali käsittelyaika?

Eilen sitten avasivat tilin. Kysymykseen eivät ole vastanneet mitään saati pahoitelleet. Paskaa palvelua, sano.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Sähköisyys ei kaikessa nopeuta, mutta kehut annan nyt kyllä poliisille. Hain uuden henkilökortin sähköisesti, sain sen alle viikossa käteeni. Vuonna 2013 kun edellisen hain, kesti tuon säätäminen passikuvineen ja papereineen kauan. Tästä tulin tyytyväiseksi tällä kertaa. Asun lähellä poliisilaitostamme, mutta päätin laiskana testata tuota sähköistä palvelua, onneksi.

Monta muuta asiaa hoidan kasvotusten tai puhelimitse, koska totean tuon todellakin nopeammaksi. Eilen viimeksi Teliaan turvauduin puhelimella. Tuossa huomasin, että palvelijakin oli innokas, kun sai palvella juttelemalla.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sähköisyys ei kaikessa nopeuta, mutta kehut annan nyt kyllä poliisille. Hain uuden henkilökortin sähköisesti, sain sen alle viikossa käteeni.....
Hävitin lompakkoni viikonloppuna ja eka uusi kortti mikä oli kädessä tiistaina oli ajokortti. Tilasin sunnuntaina. Pankkikortti oli viimeinen, mikä on tietenkin perseestä, koska sille olisi käyttöä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ihan mielenkiinnosta kyselen:

Te ketkä käyttävät Wolttia niin oletteko olleet tyytyväisiä palveluun?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Te ketkä käyttävät Wolttia niin oletteko olleet tyytyväisiä palveluun?

Vähän on musta mies välillä ajellut puhelimen live-seurannan, ja odotetun toimitusajan, perusteella ympyrää osoitteen lähellä, mutta eipä noin muutoin valittamista.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ollaan aika usein käytetty jos ollaan kaverilla istuttu iltaa Punavuoressa ja en keksi kyllä mitään pahaa sanottavaa.
Jumaleissön! Toimiiko woltti nykyään Punavuoressakin? Kerran yks frendi pyysi ryyppäämään rööperiin muttei uskallettu mennä kun peljättiin ettei saada mösöä kyytipojaksi. Pysyteltiin sitten täällä Ullanlinnassa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ok.

Itselläni ollut myös aikaisemmin pelkkää hyvää sanottavaa Woltista, mutta tässä hetki sitten tapahtui ihme homma.

Tilasin Kotipizzasta safkaa Woltin kautta, mutta laitoin vahingossa siihen "nouto ravintolasta".
Otin yhteyttä woltiin ja sanoivat etteivät voi muuttaa tilausta kotiinkuljetukseen. Pakko on noutaa. Soitin kotipizzaan ja sanoivat, että toimitus onnistuu vaikka heti, mutta wolt kieltää kuljettamasta.
Tarpeeksi kun kinastelin kolmen asiakaspalvelijan kanssa niin yksi sanoi, että "voi tehdä poikkeuksen".
Kotiinkuljetusfirma tekee siis poikkeuksen, että maksanut asiakas saa ruuan kotiin.
No pizza tuli 2 tunnin päästä kylmänä ja syömäkelvottomana.
Mulla on kaveri vielä woltissa töissä ja sanoi, että mitä helvettiä siellä oikeen on säädetty.

Onko wolt koko suomen ainoa firma missä tilauksen korjaus on mahdotonta? Varsinkin kun on maksanut ruuan etukäteen niin woltille se on sitten vain harmi paikka kun asiakas menettää rahansa.
Minulle ei siis ehdotettu mitään rahojen palautusta tai ilmaista kuljetusta ensi tilaukseen ym.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Sähköisyys ei kaikessa nopeuta...
Joissakin asioissa nopeuttaa ja helpottaa kovasti. Sähköinen resepti on hemmetin kätevä. Lemmikeille tällaista ei ole ja siksi pitää paperien kanssa sählätä. Viimeisimmän kissan reseptin onnistuin hukkaamaan. No ei siinä mitään, helpostihan tuon saa eläinlääkärin puhelinmääräyksellä uusittua, periaatteessa. Käytännössä olen nyt soitellut 7-8 kertaa eläinlääkäriasemalle, läpi olen päässyt n. joka toisella kertaa yleensä pitkän odotuksen jälkeen. Perjantaina asiakaspalvelija lupasi välittää viestiä eteenpäin. Tänään ei vahvistusviestiä ollut tullut niin soitin uudelleen. Vahvistusviesti tuli, mutta siinä sanottiin reseptin menneen väärään apteekkiin toiselle puolelle kaupunkia. Uusi soitto (5+ minuutin odotus) ja kuulemma vain viestissä oli virhe ja reseptin pystyy hakemaan oikeasta paikasta kohta. Jännityksellä odotan, että onko resepti paikalla ja onko se oikein kirjoitettu. Aiemmin siitä on puuttunut tarvittavia merkintöjä ja kerran eläinlääkäri kirjoitti ihan väärää lääkettä. Niin, että ihan putkeen ei Oulun seudun eläinlääkärivastaanotolla ole mennyt.

Niin, ja apteekista sanottiin, että eläimillä ei voi olla sähköistä reseptiä, kun niillä ei ole hetuja. Ihmetyttää moinen selitys, voisivat ihan hyvin mennä omistajan hetulla tai jollain eläinlääkärin jakamalla tunnistenumerolla.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@Shardik
Juuri näin. Ruotsissa eläinten e-reseptit tallennetaan joko omistajan hetulla tai sitten maatilan tms. organisaationumerolla. Ei vaan ole ainakaan vielä Suomessa toteutettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös