Ei vain se hdmi on kiinni vahvarissa, virta tulee "seinästä". Eli on koko ajan päällä.Sulla on siis vahvistin viime kesästä asti päällä tai vahvistimen usbissa aina virta?
Ei vain se hdmi on kiinni vahvarissa, virta tulee "seinästä". Eli on koko ajan päällä.Sulla on siis vahvistin viime kesästä asti päällä tai vahvistimen usbissa aina virta?
Eihän tuo normaalia ole. Oma CC on ollut jostain viime kesästä asti kiinni vahvistimessani eikä ole kertaakaan tarvinnut boottailla.
Miten asiakas voisi edes vahingossa rikkoa jotain. Mikä voisi olla asiakkaasta johtuva syy, jos kaikenlainen sekoilu jätetään pois.
Nämähän tulevat, koska yllättävän iso osa aspaan soittavista ei ole joko kytkenyt laitetta tai buutannut sitä.
Piuhat väärin kytketty tai kytkemättä, laitteen virta pois päältä, vääränlainen laite jos oma, kissan syömä piuha...
iPhone 6S Plus sai uuden akun käden käänteessä...Toki mukava lukea positiivisista kokemuksista, mutta olisi myös kiva tietää minkä alan yritys kyseessä. Nimestä äkkiseltään päättelisi että puhelimien korjausta, mutta slogan saa epäilemään.
Yhden puolitutun kanssa joskus tuli puheeksi tuo helpparityöskentely, kun hän oli nuorempana työskennellyt jollain näistä kolmesta isosta. Kuulemma säästää kaikkien aikaa jos ilmoitat että tiedät näistä vehkeistä jotain (olettaen että siis oikeasti tiedät). Sen verran kuulemma tietotaitoa riittää asiakkaalta että varmistaa kaikki johdot ja boottaa laitteet. 90% ongelmista kuulemma johtuu siitä että imurilla on tökätty johto irti, laite on sammutettu jne.Joo, tiedän omasta helpparikokemuksesta että näitä riittää ja oikein näille että joutuu maksamaan.
Ymmärrän. Ja firmanhan ei varmaankaan kannattaisi kehitellä piuhoja mitä ei voi kytkeä väärin. Sellainen tuote mihin voisi vain laittaa virrat päälle ja se jopa toimisi.
Tarina kiertää myös kaverista, joka osti langattoman tulostimen ja raivosi saatuaan tietää, että hänen piti kytkeä virtapiuha seinään.
Asiaa sivuten.Yhden puolitutun kanssa joskus tuli puheeksi tuo helpparityöskentely, kun hän oli nuorempana työskennellyt jollain näistä kolmesta isosta. Kuulemma säästää kaikkien aikaa jos ilmoitat että tiedät näistä vehkeistä jotain (olettaen että siis oikeasti tiedät). Sen verran kuulemma tietotaitoa riittää asiakkaalta että varmistaa kaikki johdot ja boottaa laitteet. 90% ongelmista kuulemma johtuu siitä että imurilla on tökätty johto irti, laite on sammutettu jne.
Saisiko jostain laitteen mitä ei tarvitsisi buuttailla koko ajan. Välillä menee pari päivää ja Chromecast löytää itsensä. Aivan liian usein ei ja joutuu nousemaan sohvalta ja irroittamaan sen vain laittaakseen takaisin.
Ei käyttöohjeissa lukenut muista buutata kerran päivässä nähdäksesi pelin. Enkä sellaista vehjettä olisi edes ostanut, jos olisin tiennyt.
Eihän se noissa lupa-asioissa mikään ihme ole, kun ne pitää kuitenkin ihmisen toimesta käsitellä ja päättää, sekä tarvittavat taustatutkimukset tehdä, esimerkiksi rakennusluvissa. Se on tuossa prosessissa aika samantekevää, tuleeko hakemus postissa vai spostissa.Ylempään voi kommentoida, että monessa asiassahan se on juuri tähän mennyt. Kaikki hoituu niin kivasti netissä... jos joku vain käsittelisi ne asiat siellä netissä.
Lupa-asiat ei tunnu nopeutuneen poikkeuksia lukuunottamatta pätkääkään. Mutta sentään ketään ei tarvitse johonkin fyysiselle toimipisteelle palkata tekemään työtä.
Kelassakin monen asian voi tehdä netissä, mutta jos jotain uupuu heidän mielestä, niin lähettävät kirjeen joka matkaa sitten joskus perille tai lisäävät sitten joskus tiedon sinne sun profiiliin että mistä kiikastaa. Joka tapauksessa johtaa soitteluun ja jonotukseen luurin päässä tai sitten menee toimipisteelle jonottamaan.
Netissä olisi potentiaalia, mutta valitettavasti moni asia siellä toimii käsittelyn ja informaation osalta ihan samalla nopeudella mitä kaikki ennenkin toimi.
Netissä olisi potentiaalia, mutta valitettavasti moni asia siellä toimii käsittelyn ja informaation osalta ihan samalla nopeudella mitä kaikki ennenkin toimi.
Anoin maaliskuun lopussa tilin avausta tyttärelleni eräästä isosta pankista, joka myös nimellään vakuutustoimintaa harjoittaa. Nyt ollaan jo toukokuussa eikä tiliä näy eikä kuulu. Laitoin äsken viestin pankkiin, jossa kyselin, että onko tämä ihan normaali käsittelyaika?
Hävitin lompakkoni viikonloppuna ja eka uusi kortti mikä oli kädessä tiistaina oli ajokortti. Tilasin sunnuntaina. Pankkikortti oli viimeinen, mikä on tietenkin perseestä, koska sille olisi käyttöä.Sähköisyys ei kaikessa nopeuta, mutta kehut annan nyt kyllä poliisille. Hain uuden henkilökortin sähköisesti, sain sen alle viikossa käteeni.....
Ihan mielenkiinnosta kyselen:
Te ketkä käyttävät Wolttia niin oletteko olleet tyytyväisiä palveluun?
Viitisen kertaa käyttänyt ja ihan hyvin on toiminut. Ruuan valinnassa täytyy tietty ottaa huomioon se, miten tilattu ruoka kestää kuljetusta suljetussa astiassa.Te ketkä käyttävät Wolttia niin oletteko olleet tyytyväisiä palveluun?
Te ketkä käyttävät Wolttia niin oletteko olleet tyytyväisiä palveluun?
Jumaleissön! Toimiiko woltti nykyään Punavuoressakin? Kerran yks frendi pyysi ryyppäämään rööperiin muttei uskallettu mennä kun peljättiin ettei saada mösöä kyytipojaksi. Pysyteltiin sitten täällä Ullanlinnassa.Ollaan aika usein käytetty jos ollaan kaverilla istuttu iltaa Punavuoressa ja en keksi kyllä mitään pahaa sanottavaa.
Joissakin asioissa nopeuttaa ja helpottaa kovasti. Sähköinen resepti on hemmetin kätevä. Lemmikeille tällaista ei ole ja siksi pitää paperien kanssa sählätä. Viimeisimmän kissan reseptin onnistuin hukkaamaan. No ei siinä mitään, helpostihan tuon saa eläinlääkärin puhelinmääräyksellä uusittua, periaatteessa. Käytännössä olen nyt soitellut 7-8 kertaa eläinlääkäriasemalle, läpi olen päässyt n. joka toisella kertaa yleensä pitkän odotuksen jälkeen. Perjantaina asiakaspalvelija lupasi välittää viestiä eteenpäin. Tänään ei vahvistusviestiä ollut tullut niin soitin uudelleen. Vahvistusviesti tuli, mutta siinä sanottiin reseptin menneen väärään apteekkiin toiselle puolelle kaupunkia. Uusi soitto (5+ minuutin odotus) ja kuulemma vain viestissä oli virhe ja reseptin pystyy hakemaan oikeasta paikasta kohta. Jännityksellä odotan, että onko resepti paikalla ja onko se oikein kirjoitettu. Aiemmin siitä on puuttunut tarvittavia merkintöjä ja kerran eläinlääkäri kirjoitti ihan väärää lääkettä. Niin, että ihan putkeen ei Oulun seudun eläinlääkärivastaanotolla ole mennyt.Sähköisyys ei kaikessa nopeuta...