Mikä olisi vaivattomin tapa siirtää dataa vanhalta kovolta? Eli sitten kun olen saanut kokonaan uuden masiinan ja tahtoisin vanhan koneen C-levyltä siirtää satoja gigoja dataa sille uudelle?
Tietämiäni konsteja:
- Poltetaan DVD-levylle ja siirretään uudelle kovolle, njääh.
- Muistitikku, njääh, hidasta ja vaivalloista.
- Vanhan koneen kovalevyn irroittaminen ja kytkeminen uuteen väliaikaisesti? Tiedostot copy-paste?
- Joku intternetinvälityksellä tapahtuva tiedonsiirto omien kotikoneiden välillä? -tä?
Nykyisin olen kikkaillut siten, että olen käyttänyt ison koneeni piuhojen päässä läppärien pikkusia levyjä kun olen tavinnut dataa siirtää tähän pääkoneeseen. Joskus oli ulkoinen levyasema, muttei enää, eikä ole ollut tarvetta kun sen irtolevyn voi niitata tuohon emokoneen kylkeen.
Tietämiäni konsteja:
- Poltetaan DVD-levylle ja siirretään uudelle kovolle, njääh.
- Muistitikku, njääh, hidasta ja vaivalloista.
- Vanhan koneen kovalevyn irroittaminen ja kytkeminen uuteen väliaikaisesti? Tiedostot copy-paste?
- Joku intternetinvälityksellä tapahtuva tiedonsiirto omien kotikoneiden välillä? -tä?
Nykyisin olen kikkaillut siten, että olen käyttänyt ison koneeni piuhojen päässä läppärien pikkusia levyjä kun olen tavinnut dataa siirtää tähän pääkoneeseen. Joskus oli ulkoinen levyasema, muttei enää, eikä ole ollut tarvetta kun sen irtolevyn voi niitata tuohon emokoneen kylkeen.
Viimeksi muokattu: