Viestin lähetti Helinkopteri
Mitäs muuten luulette, rosterithan päivittyvät vasta huomiseksi
niin kai mä silti voin tiputtaa Elorannan vai voinko???
Olipas paha kysymys...Tiputtaa? Etkös sinä justiinsa ole vaihtamassa Elorantaa pois ja näin ollen hän tippuu vain ja ainoastaan TFC:n joukkueeseen?
Hetken mietittyäni tulin tulokseen, että haluaisit siis varmaankin nostaa Samsonovin ylös jo ensi yöksi? Meinaatko sitä, että tiputtaisit Elorannan kokonaan pois? Waiverlistalle? Luulen ettei kumpikaan ole mahdollista. Luulisin ettet saa Samsonovia peliin vaikka miten yrittäisit. Jos saat niin kerro miten? :)
No joo...sitten hieman mun jengistä joka on kokonaan myynnissä..vaihto mielellään vaikka Pasi Nurmiseen. Olen niin tympääntynyt joukkueeseeni joka on tappiolla murskaavasti jo ensimmäisen yön jälkeen.
Sitten joukkueeni treidihistoriaa viimeisen viikon ajalta:
Poistin Weinhandlin viime viikolla ja toivoin ettei kukaan häntä ottaisi. Syy miksi vaihdoin hänet pois oli vain ja ainoastaan Gary Robertsin ja Krystofer Kolanoksen saaminen IR-listalle, jonne hommasin muuten myös Steve Reinprechtin. Sitten tänä aamuna nostin Weinhandlin takaisin joukkueeseeni waiverlistalta.
Olen tyytyväinen viikon waiverlista treideihini.
Ai niin..teinhän minä treidin No Mercy Teaminkin kanssa:
Eric Boguniecki sekä Mark Parrish saapuivat joukkueeseeni vaihdossa Brind'Amouriin sekä Dafoehen.
Mielestäni loistava kauppa ottaen huomioon sen, että olin juuri miettinyt Dafoen laittamista waiverlistalle. Dafoe on hyvä pelaaja, mutta en vain luota joukkueeseen johon hänet ostettiin. Kun Dafoen waiverlistalta nappasin, toivoin että NY Rangers miehen ostaisi, mutta Atlanta ei ollut mieleeni.
Olipas sekavaa...toivottavasti saitte jotain selvää. :)
Ciao,
Tommi