Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 239
  • 9 761

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Heittikö Ice Kangaroos hanskat tiskiin?

Niin on täytynyt käydä, sillä mitään muuta perustelua en keksi sille, miksi joukkueen manageri luopuu hyvin pelanneesta Manny Fernandezista vaihdossa tusinasentteri Sean Averyyn.

Toivottavasti Sopuli estää tuon kaupan syntymisen ja katsoo jatkossa suurennuslasilla Kengurun muut kaupat.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Hetkinen...

Yleensä en muitten tekemisiä seuraa, mutta mitä järkeä tässä äsken tehdyssä treidissä?

Ice Kangaroos
Goaltenders Opp O-Rank Rank W GAA SV% SHO
Fernandez, Manny (G-Min) @Nsh 182 52 8 2.21 .926 0

Nizorals
Forwards/Defensemen Opp O-Rank Rank G A +/- PIM PPG PPA SHG SHA GWG GTG SOG
Avery, Sean (C-Det) Cls 524 346 2 3 0 29 0 1 0 0 1 0 11

Meinaako Ice Kangaroos heittää pyyhkeen kehään? Kangarooseille jää enää 1 maalivahti?
Waiversista saisi sitäpaitsi paljon parempia senttereitä?!?

Anteeksi vain, mutta tämä treidi vaikuttaa oudolta...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avery - Fernandez

Olen kyllä valmis perumaan tuon treidin jos se herättää närää.

Ice Kangarooshan julkisesti suunnitteli heittävänsä Fernadezin pihalle ja ottavansa free agentseista uuden kakkosmoken, joten tarjosin diiliä Mannysta.

Mutta sopuli perukoon diilin jos hyvän hengen säilyttäminen sitä vaatii.

GM Plankton, Nizorals

Edit: Sitäpaitsi Avery on tehnyt 11 pelissä viisi pinnaa ja hanskannut kiitettävästi, joten ei se ihan turha äijä ole.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Hetkinen...

Viestin lähetti tiki10
Yleensä en muitten tekemisiä seuraa, mutta mitä järkeä tässä äsken tehdyssä treidissä?

Meinaako Ice Kangaroos heittää pyyhkeen kehään? Kangarooseille jää enää 1 maalivahti?
Waiversista saisi sitäpaitsi paljon parempia senttereitä?!?

Anteeksi vain, mutta tämä treidi vaikuttaa oudolta...

Hyvä, että muutkin ovat hereillä. Siis tuossa kaupassahan ei ole mitään järkeä. Tässä on periaatteessa kolme vaihtoehtoa:

1.) Ice Kangaroosin manageri tyytymätön menestykseensä ja päättää heittää pyyhkeen kehään. Hän päättää sabotoida muidenkin peliä kauppaamalla parhaan pelaajansa käytännössä maksutta toiseen joukkueeseen ja siten antamalla suhteetonta etua tälle toiselle joukkueelle (tässä tapauksessa Nizoralsille)

2.) Ice Kangaroos ja Nizorals ovat saman managerin joukkueita. Koska Nizorals on mukana kärkikamppailussa ja Ice Kangaroos jäänyt selvästi jälkeen, on tämä epärehellinen manageri päättänyt kupata kenguruiden parhaat pelaajat Nizoralsin riveihin, että voisi sillä joukkueella paremmin taistella mestaruudesta.

3.) Sama teoria kuin yllä, mutta joukkueiden managerina ei ole yksi tyyppi vaan kaverukset. Koska toisen peli ei mene hyvin, päättää hän auttaa kaveriaan menestymään.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Avery - Fernandez

Viestin lähetti Plankton
Olen kyllä valmis perumaan tuon treidin jos se herättää närää.

Ice Kangarooshan julkisesti suunnitteli heittävänsä Fernadezin pihalle ja ottavansa free agentseista uuden kakkosmoken, joten tarjosin diiliä Mannysta.

Mutta sopuli perukoon diilin jos hyvän hengen säilyttäminen sitä vaatii.

GM Plankton, Nizorals

Edit: Sitäpaitsi Avery on tehnyt 11 pelissä viisi pinnaa ja hanskannut kiitettävästi, joten ei se ihan turha äijä ole.

Joo...vasta äsken lukasin Kangaroosin jutut Mannyn huonosta pelistä. Ymmärrän sinänsä jutun. Tuntuu vain siltä, että Mannystä olisi voinut saada jotain enemmänkin...

Noh...en halua olla liigan nipottaja, mutta iski toi vaan silmään. Jos se on kaikille muille ok, niin ok.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Avery - Fernandez

Viestin lähetti Plankton
Olen kyllä valmis perumaan tuon treidin jos se herättää närää.

Ice Kangarooshan julkisesti suunnitteli heittävänsä Fernadezin pihalle ja ottavansa free agentseista uuden kakkosmoken, joten tarjosin diiliä Mannysta.

Kakkosveskarin? Kyllä minun mielestäni Fernandez on kenguruiden ykkösveskari ja Hedberg on se kakkonen. Tilastotkin ( http://hockey.fantasysports.yahoo.c...layers&lid=7568&sort=R&lpos=G&type=S&avg=&on= ) kertovat, että Fernandez on alkukaudella ollut pelin 17:nneksi paras maalivahti...Hedberg löytyy vasta sijalta 32.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Hetkinen...

Viestin lähetti mirasane
Hyvä, että muutkin ovat hereillä. Siis tuossa kaupassahan ei ole mitään järkeä. Tässä on periaatteessa kolme vaihtoehtoa:

1.) Ice Kangaroosin manageri tyytymätön menestykseensä ja päättää heittää pyyhkeen kehään. Hän päättää sabotoida muidenkin peliä kauppaamalla parhaan pelaajansa käytännössä maksutta toiseen joukkueeseen ja siten antamalla suhteetonta etua tälle toiselle joukkueelle (tässä tapauksessa Nizoralsille)

2.) Ice Kangaroos ja Nizorals ovat saman managerin joukkueita. Koska Nizorals on mukana kärkikamppailussa ja Ice Kangaroos jäänyt selvästi jälkeen, on tämä epärehellinen manageri päättänyt kupata kenguruiden parhaat pelaajat Nizoralsin riveihin, että voisi sillä joukkueella paremmin taistella mestaruudesta.

3.) Sama teoria kuin yllä, mutta joukkueiden managerina ei ole yksi tyyppi vaan kaverukset. Koska toisen peli ei mene hyvin, päättää hän auttaa kaveriaan menestymään.

Sanoit sen, mitä en itse viitsinyt. Toivottavasti näin ei ole...
Halvalla se Manny meni...

Edit: Kangaroos saisi heittää Mannyn waiversiin, jotta sopu säilyy liigassa. Kyllä tämä haisee pahalle...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Re: Avery - Fernandez

Viestin lähetti tiki10
Joo...vasta äsken lukasin Kangaroosin jutut Mannyn huonosta pelistä. Ymmärrän sinänsä jutun. Tuntuu vain siltä, että Mannystä olisi voinut saada jotain enemmänkin...

Minä protestoin edelleen. Yhden huonon pelin jälkeenkin Mannylla on 8:nneksi paras torjuntaprosentti NHL:ssä. Vaikka Avery on pelannut yli odotusten, ei hän silti 2+3 tehopisteellään mikään tähtipelaaja ole toisin kuin Manny.

Jos Kangaroos jostain syystä haluaisi Mannyn myydä, tietää manageri aivan varmasti, että hänestä voi saada paljon kovemman hinnan kuin yhden Sean Averyn. Siksi tämä kauppa haisee mielestäni edelleen ja olen sen kumoamisen kannalla.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No eikö jumalauta kukaan muu ole aikonut tehdä / tehnyt tarjousta Mannysta kun sitä oltiin julkisesti kippaamassa ulos seurastaan? Kuka sen sitten saa ostaa?

Olen sitten varmaan aikoinaan rekisteröitynyt jatkoaikaankin Kangaroosin ja Planktonin tunnuksilla ihan sitä varten että tulevaisuudessa voisin tällä tavalla kusettaa kanssakilpilijoita!

Ei kai se minun syyni ole jos Kangaroos halusi rosteristani Averyn aikaisemmin tarjoamani Hartnellin sijaan.

Mutta kuten sanoin, perutaan koko kauppa. Mä en rupee olemaan sylkykuppina sen takia että tää treidi toteutui. Käsi ylös joka ei olisi painanut acceptia tälle treidille...

EDIT: Ei kai mirasanen kiihtymys johdu siitä että Richter lopetti uransa viime yönä?
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Re: Avery - Fernandez

Viestin lähetti mirasane
Minä protestoin edelleen. Yhden huonon pelin jälkeenkin Mannylla on 8:nneksi paras torjuntaprosentti NHL:ssä. Vaikka Avery on pelannut yli odotusten, ei hän silti 2+3 tehopisteellään mikään tähtipelaaja ole toisin kuin Manny.

Jos Kangaroos jostain syystä haluaisi Mannyn myydä, tietää manageri aivan varmasti, että hänestä voi saada paljon kovemman hinnan kuin yhden Sean Averyn. Siksi tämä kauppa haisee mielestäni edelleen ja olen sen kumoamisen kannalla.

Kyllä nyt tarkemmin mietittynä minäkin protestoin tätä treidiä.
Mannysta saa, kuten jo aiemmin sanoin, jopa FA:sta parempia pelimiehiä...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Avery <-> Fernandez

Mielestäni tuo homma ei kuitenkaan ole ihan niin ilmiselvä kuin mirasane ilmaisi. Ymmärrän kyllä Kangaroosin pointin. Itsekin alkukaudesta heivasin Nurmisen waiversiin ja otin Skudran tilalle, kun meni hermot Atlantan tapaan tuhota koko maalivahtipelini. Tosin ei tuo Skudrakaan ole peliaikaa paljon saanut, mutta tulokset ovat huomattavasti mukavampia. Toisaalta Hedberg ei kyllä ole millään tapaa houkuttelevampi ykkönen kuin Manny. En kuitenkaan haluaisi ruveta miksikään pyöveliksi, joten josko seuraava menettely kelpaa...

Menkää laittamaan mielipiteenne kaupasta tuonne oman liigan keskusteluun vaikkapa otsikolla 'Avery - Fernandes kyllä/ei'. Minä sitten lasken nuo kyllä- ja ei-äänet huomenna ennen radalle lähtöä ja hyväksyn tai hylkään kaupan. Ok?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Plankton
No eikö jumalauta kukaan muu ole aikonut tehdä / tehnyt tarjousta Mannysta kun sitä oltiin julkisesti kippaamassa ulos seurastaan? Kuka sen sitten saa ostaa?

Olen sitten varmaan aikoinaan rekisteröitynyt jatkoaikaankin Kangaroosin ja Planktonin tunnuksilla ihan sitä varten että tulevaisuudessa voisin tällä tavalla kusettaa kanssakilpilijoita!

Sori, saatoin todellakin hieman ylireagoida. Mulla on vain kokemusta, miten yksi mätäpaise tämänkaltaisessa pelissä voi viedä koko pelistä hauskuuden. Siksi reagoin voimakkaasti.

Viestin lähetti Plankton
EDIT: Ei kai mirasanen kiihtymys johdu siitä että Richter lopetti uransa viime yönä?

No voi helvetti!!! Tuota en tiennyt, mutta nyt kyllä syö ja rankasti!! Mulla on joukkue myös Jatkoaika3:ssa ja sielläkin Richter maalivahtina. Onneksi sain edes tuon Prusekin waiversista, koska se poika on pelannut loistavasti kakkosmaalivahdiksi.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
No niin, nyt tuo keskustelua herättänyt Avery-Fernandez -kauppa on tehty kaikesta huolimatta. Katselin Ice Kangaroosin rosteria ja vaikealta tuntuu yhä ymmärtää, miksi tuo kauppa oli joukkueen kannalta kannattava. Kenguruilla on nyt rivissään 7 keskushyökkääjää, joista kolme joutuu koko ajan istumaan vaihtopenkillä.

Samaan aikaan tiimissä on vain yksi maalivahti, eikä vaihtopenkiltä löydy yhtään hyökkääjää kummankaan puolen laitahyökkääjän tontille. Tätä peliä ei tarvitse kovin paljoa olla pelannut tajutakseen, että rosteri on kaukana tehokkaimmasta mahdollisesta. Nyt vilkkaimpina pelipäiviä kengurut joutuvat pitämään penkillä pelimiehiä, jotka pelaavat kierroksella, koska vapaita sentterin paikkoja ei riitä kaikille.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
No johan on taistelut käynnissä...

Omat kommenttini Avery-Fernandez jupakkaan näin jälkikäteen.
Team Helinkopterin rosterista ei pelaajaa löydy johon Mannyn olisin vaihtanut.
Ja tällä viikolla joukkueessa ovat sentään käyneet kääntymässä supertähdet Cheechoo ja Fedoruk.
FA osastolta olisi varmasti löytynyt kyvykkäämpikin herra kuin Avery.
Mulla on myös 7 sentteriä joista Arkhipov on tosin LWeekin ja silti ihmettelen miten saan jengin peluutettua oikein.
Jääkenguilla tulee olemaan erittäin vaikeaa jatkossa.
Itse odottelen edelleen Hrdinan sekä Deverauxin laituri-statuksia.

Omasta mielestäni jokaisessa joukkueessa tulisi olla ainakin 2 maalivahtia, eikös niin?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Helinkopteri
Omasta mielestäni jokaisessa joukkueessa tulisi olla ainakin 2 maalivahtia, eikös niin?

minäkin yhdyn tähän mielipiteeseen.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Helinkopteri
Itse odottelen edelleen Hrdinan sekä Deverauxin laituri-statuksia.
Onnea vaan. Kun mulla oli BD joukkueessa ja ihmettelin kun kauden alusta lähtien vain laidassa pelannut Boydie ei saa wingerin statusta niin kyselin asiaa Yahoolta ja ne vastasivat jotain siihen suuntaan kuin "Pelipaikat määrittyvät joukkueilta saamiemme listojen perusteella" tms. Ilmeisesti Detroitin listassa Boyd on pelkkä sentteri maailman tappiin asti...

Omasta mielestäni jokaisessa joukkueessa tulisi olla ainakin 2 maalivahtia, eikös niin? [/B]
Kyllä.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Plankton
Onnea vaan.

Juu kiitos, en mä suurempia toiveita elättele.
Hrdinakin pelasi ekat 10-15 peliä laidassa.
Yahoolle lähetin viestin ja sieltä tuli luultavasti sama rallatus kuin sullekin...
Silti, harvoin sitä Detroitin (12.12) kakkoskentän laituria FA:aana nappaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Turpaan tulee..

Ei voi minkään. Mariolta 3+3 ensi yönä, niin sitten on jotain saumaa. Ainoa ongelma on se, että Pittsburghia riivaa melkoinen loukkaantumissuma, ja se on syönyt ylivoimankin tehoja.
 
K

kangaroo

Myrskyä vesilasissa

Jaha... en ole ehtinyt tätä ketjua pariin päivään lukea. Soisin, että nämä keskustelut jos niihin on aihetta jatkossa, käytäisiin Yahoon omalla palstalla, mutta sielläpä on ollut suht hiljaista. Eli täällä urputetaan, siellä tuli vain muutama neutraali vastaus.

Itse asiasta.

Fernandez ei ole pelannut vähään aikaan. Ja kun on pelannut, on tuhonnut samalla maalivahtipelini. Ei sillä että Hedberg olisi parempi, mutta molemmista ei pääse eroon (ks. seuraava kappale). Uusi veskari (FA) otetaan tilalle, kunhan ehdin sen poimia. Siitä samaa mieltä, että lätkäjoukkueeseen kuuluu kaksi veskaria.

Mirasane: En ole Plankton. En tunne Planktonia. Enkä ole heittänyt pyyhettä kehään. Tosin Hedberg-Fernandez maalivahtikaksikolla tietää, että sillä osastolla ei ole pinnoja luvassa. Olisin mieluummin heittänyt molemmat pois, mutta pelaavia vahteja ei juuri ole FA-puolella.

Nyt jälkikäteen puhutaan, että Fernandezista olisi muka saanut niin ja niin paljon paremman vastineen. Hah. Kas kun kukaan ei ole sitä aiemmin yrittänyt ostaa. Kun on tähtikin ja joukkueen paras pelaaja (siis Mirasanen mukaan). Todellisuudessa ei ole tätä menoa kohta enää edes oman joukkueensa ykkösvahti. Ei tullut muita tarjouksia edes sen jälkeen kun laitoin aikeistani etukäteen viestin Yahoon liigan palstalle. Luetaanpas kaverit sitä sen sijaan että protestoidaan täällä. Tämä liigan halutuin maalivahti olisi ollut vapaasti ostettavissa, mutta Nizorals oli ainoa joka halusi ostaa.

Mirasane:

En oikein ymmärrä tuota herneiden nenään vetämistä. Itselläsi on joukkue Jatkoaika2:n kärkikahinoissa, mistä turhautuminen ? Mulle tämä on pelkkää ajanvietettä, onko homma sinulle jotain elämää suurempaa ?

Jos otan Mirasane poimintoja viesteistäsi tämän asian tiimoilta, niin näen seuraavanlaista terminologiaa:

"saman managerin joukkueita"
"kaverukset"
"mätäpaise"
"epärehellinen manageri"
"kauppa haisee"
"sabotoida muidenkin peliä"

Pidän vihjailujasi loukkaavina ja helvetin lapsellisina, mutta kukin taaplatkoon tyylillään. Niin manageroinnissa kuin toisten manageroinnin jälkiviisaassa kommentoinnissa. Näetkö nämä nettipelit niin tärkeänä asiana, että kuvittelet esimerkiksi joidenkin "kaverusten" rekisteröityvän samaan divisioonaan voidakseen harrastaa kimppapeliä toisia sabotoidakseen. Wake up man, ja katso peiliin.

tiki10: peace vaan sullekin.

Plankton: sori vaan, että sinäkin jouduit vedetyksi mukaan tähän paskaan. Mutta itsehän ehdotit sitä treidiä. Muussa tapauksessa olisinkin heittänyt Fernandezin waiversiin, kuten tiki10 toivoi.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Myrskyä vesilasissa

Viestin lähetti kangaroo

Fernandez ei ole pelannut vähään aikaan. Ja kun on pelannut, on tuhonnut samalla maalivahtipelini. E

Noniin.
Myrskyää se vesilasissakin kun tarpeeksi tönitään.
Niiin kuin tuli itsekin todettua, Mannysta en olisi mitään tarjonnut....

Viestin lähetti kangaroo

Uusi veskari (FA) otetaan tilalle, kunhan ehdin sen poimia. Siitä samaa mieltä, että lätkäjoukkueeseen kuuluu kaksi veskaria.

Eiköhän tämä riitä tästä aiheesta.
Koetahan taiteilla niiden senttereiden kanssa. ;)

Samaan rahaan voitaisiin miettiä JA:n ja Liigamme messgepalstan käyttöä.
Ehdotan, että JA:n palsta pidettäisiin "joukkuekuulumisia" palstana ja ns. ajankohtaisasiat hoidetaan Yahoon puolella.
"MITÄ Mieltä ootte ???? kokemuxii??
(promille nousee)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Myrskyä vesilasissa

Viestin lähetti kangaroo
Nyt jälkikäteen puhutaan, että Fernandezista olisi muka saanut niin ja niin paljon paremman vastineen. Hah. Kas kun kukaan ei ole sitä aiemmin yrittänyt ostaa. Kun on tähtikin ja joukkueen paras pelaaja (siis Mirasanen mukaan). Todellisuudessa ei ole tätä menoa kohta enää edes oman joukkueensa ykkösvahti. Ei tullut muita tarjouksia edes sen jälkeen kun laitoin aikeistani etukäteen viestin Yahoon liigan palstalle. Luetaanpas kaverit sitä sen sijaan että protestoidaan täällä. Tämä liigan halutuin maalivahti olisi ollut vapaasti ostettavissa, mutta Nizorals oli ainoa joka halusi ostaa.

Ok, tässä kohdassa voin katsoa peiliin. Itse luen lähinnä vain tätä Jatkoajan ketjua, koska täällä näkee kerralla kaikki kirjoitetut viestit. Yahoossa joutuu jokaisen viestin klikkaamaan auki erikseen. En ollut nähnyt tuota myynti-ilmoitustasi, enkä siksi ollut tehnyt treidiehdotusta

Viestin lähetti kangaroo
Näetkö nämä nettipelit niin tärkeänä asiana, että kuvittelet esimerkiksi joidenkin "kaverusten" rekisteröityvän samaan divisioonaan voidakseen harrastaa kimppapeliä toisia sabotoidakseen. Wake up man, ja katso peiliin.

Ei tämä nettipeli minulle elintärkeä asia ole, mutta vastaavia pelejä pelatessani olen todellakin törmännyt tapauksiin, joissa huijauksia yritetään eri keinoin. Yksi tapa on juuri mainitsemani kaverin jeesaaminen. Tuore esimerkki tulee Jatkoajan Smallworld -divisioonasta, jossa oli sovittuna, että kukaan pelaaja ei osta rahalla pelin ylläpidolta ylimääräisiä pelaajavaihtoja. Viikko sitten kuitenkin paljastui, että yksi huijari oli käyttänyt tukun dollareita ja ostanut näitä pelaajasiirtoja ja noussut niiden avulla jo sarjakakkoseksi.

Reagoin asiaan voimakkaasti, koska halveksun niitä, jotka ottavat nämä pelit niin vakavasti, että ovat valmiita vaikka huijaamaan menestyäkseen niissä. Kun ilmassa oli huijausepäilys, en halunnut jäädä hiljaa takariviin katsomaan mitä tapahtuu.

Nyt kuitenkin kauppa on tehty ja Nizoralsin kanssa olen keskustellut ensimmäisistä Mannyn sisältävistä treidiehdotuksista.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Myrskyä vesilasissa

Viestin lähetti kangaroo
tiki10: peace vaan sullekin.


Joo...peace sullekin! Treidin vain osui silmään, ja vaikutti oudolta. Nyt kun olet asian perustellut, en näe mitään syytä enää vatvoa asiaa.

Game on!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niukka tappio 5-6

Ja nyt vastassa pelätty liigajohtaja Vieri's DreamTeam.

Kun Helinkopteri heitti ilmoille seuraavan väitteen:
"Omasta mielestäni jokaisessa joukkueessa tulisi olla ainakin 2 maalivahtia, eikös niin?"

Vieri vastasi:
"Samaa mieltä."

Niin olisiko sinun Vieri syytä hankkia omaan joukkueeseesi joku toinenkin maalivahti niin pitkäksi aikaa kun tuo Olaf Kölzig on IR-statuksen alaisena, eikö?

No mulle on aivan sama vaikka et ketään hankkisikaan sillä tuskin tuo tulee tätä kamppailua minnekään suuntaan ratkaisemaan. No yritetään parhaamme mukaan pysyä mukana ja jokainen voitettu sarake on pienen juhlan arvoinen sillä sen verran hurja joukkue on nytten vastassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös